klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sik, erg mooi gesproken en ik vind het echt bewonderingswaardig! Maar je hebt helemaal gelijk!
    En het klinkt zo krachtig en vol overtuiging dat ik ook met de volle 100% achter die beslissing kan staan!

(niet dat je dat nodig hebt, haha, maar je weet denk ik wel hoe ik het bedoel!)

En dank u voor het compliment, wat een plaatje he!?

SMAK

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wauw een deel 3 :$, schandalig ben hier nog helemaal niet geweest :). Sorry, ben heel druk geweest met van alles en nog wat en heb buikgriep gehad, bleh! Heb nog niets bij kunnen lezen maar dat komt nog wel, ik maak het goed met jullie!!!

Loesie, wat een knapperd is die Siem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Leuke foto!!!

Dikke kus en knuffel voor jullie allemaal.

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
  4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meiden,

Was er gisteren zo sjaggie van dat ik mn hele tekst kwijt was dat ik daardoor het steeds ging uitstellen om opnieuw te gaan typen...

Solly!!!!

Anywee, nu dan maar een poging. Maar geen mega rea hoor. Ben een luie donder :p

Sikki, wat een uw zeg!!! Wil je ff een megapletknuffel geven en zeggen dat ik enorme bewondering heb voor jouw en Sikman jullie doorzettingsvermogen!! Een afspraak in Gent gemaakt en maar doorknokken!! Vind jouw motto een hele goede!! En ondertussen blijf ik kei en keihard duimen dat die kleine Bob straks zorgt voor een posipower test, zodra je het lef hebt om te testen!!
    Tis ook zo verrotte spannend!!! Goed van al je afleiding!!

Loesie, sodeju!! Werkelijk waar. Daar in Dusseldorf weten ze echt de meest mooie kindjes te produceren!!!!!!!!! :D
    Een snufje papa, een snufje mama, een snufje Uber S en een snufje Unterhose en de meest mooie wezentjes worden geproduceerd!! Ik EIs vaker spam! :D :D

Saskia, niet BE maar dichterbij shoppen. Ach, als er maar geshopt word he! :D
    Fijn dat je je alweer iets beter voelt dan gisteren!! Goeso!!
    Enneh, het seksuele gevoel van een straattegel hebben ben je niet de enige in hoor!! *lol* Ik was van de week zo 'lief' om precies uit te rekenen hoeveel weken en dagen we geen seks meer hadden gehad. En als we die ene keer ook niet mee rekende was het... Ja heel lang geleden. Voor de stimulatiefase (bedoel medicijnen, niet andere stimulatiefase :p) hebben we echt gesekst en een dag voor de test een beetje half om half gesekst... En verder niet!!
    :) Maartman vond mij niet zo leuk dat ik het opnoemde/uitrekende omdat hij daar alleen nog gefrustreerder van raakte :p ;)

Taliaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ben zo benieuwd of ze je direct er hebben gehouden vandaag!! Ik zeg: weeenverwekkers erop en knallen maar :D Vanavond nog een Taliabeeb op de wereld??!?!?!?!

Annedore, goeso van Annedore-man om je te dwingen op te staan en naar de stad te gaan. ff saampies er op uit!! Shopse!! :D

Klingel!! Jeuken die geitenwollen sokken niet??:D

Silvia, gaat Mathijs alweer de goede kant op??

Blijmeisje verloffffffffffff :D :D :D Genieten!!! :D

Nynke is taart aan het eten!!!!!!!!!!!!!!! Van harte met je verjaardag Sterre!!! :D :D

@@@@ me, meself and I:

Yakkk!! Gisteravond voor het slapen gaan angst!! Maar ik wist mezelf kalm te maken door te denken aan wat de dokter had gezegd: bruin bloed is oud bloed, bruin bloed is oud bloed, bruin bloed is oud bloed bruin bloed is oud bloed, bruin bloed is oud bloed, bruin bloed is oud bloed.....
    Mn laatste Utrogestan van gisteren er in gepropt, vinger afvegen voor dat ik ging handenwassen: bruine derrie!!!!!!!!!!
    Goffer!!

Wist wel dat ik dat kon krijgen dat het helemaal niets hoeft te betekenen maar het is toch ff stressen. Vanmorgen durfde ik niet op staan uit angst rampedingen aan te treffen. Maar gelukkig alleen nog bruin. Het is niet overgegaan op rood. Adem in en adem uit!!

Nu lig ik prinsesheerlijk op bank met boterham met jam, glas sap, een kan met water en een doosje cherry tomaatjes. Ik ga pas op staan als ik moet plassen en niet eerder. Buikje goed rust geven!!

SMAK

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Nynke, GEFELICITEERD met de 8e verjaardag van Sterre!

@Loesie, méérrrrrr spam graag :).

En wat leuk, een nieuw buurjongetje erbij. Was natuurlijk wel schrikken die loeiende sirenes, maar gelukkig is alles goed gekomen.

@verklevingen: soms vraag ik mij wel af wat ik in dit ziekenhuis doe ;). Tijdens alle standaard onderzoeken zijn er ook 2 echo's gedaan, nooit is er toen geconstateerd dat die eierstok bovenop mijn baarmoeder vast zat. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik een buikoperatie en buikvliesontsteking heb gehad, maar dat is altijd afgedaan van 'je eileiders waren toch doorgankelijk met de hsg. Nou, dan is er niks aan de hand 8)'.
    Toen ik na 3 keer IUI zo'n beetje een laparoscopie begon te EIsen, toen kwamen ze op het briljante idee dat een laparoscopie misschien toch wel een goed idee was *zucht*.
    En nu achteraf ben ik best kwaad op mezelf dat ik niet eerder ben gaan aandringen op verder onderzoek, ik had waarschijnlijk al veel verder in het proces kunnen zitten als ik zelf en het ziekenhuis niet zo afwachtend waren geweest.
    Ik had gisteren een mail gestuurd om te checken of ze de verwijsbrief wel naar de VU hadden gestuurd en meteen gevraagd om een recept voor Puregon. Krijg je echt zo'n antwoord terug, er kan niet eens goedemorgen en vriendelijke groet vanaf.

@Sas, hopelijk heb je een leuke dag vandaag!

@Sil, beterschap voor kleine Mathijs.

@Sikki, heel goed die afleiding. Wat een goed motto trouwens! Ik heb echt bewondering voor jullie vechtlust en doorzettingsvermogen. Het zou zo verschrikkelijk oneerlijk zijn als die vechtlust niet beloond gaat worden!

@Bright, ik heb dus niet echt last van pijn of iets. Maar mijn schoonzus heeft net als jij altijd veel pijn bij de menstruatie. Er werd bij haar gedacht aan endometriose, maar na een laparoscopie blijkt ze helemaal verkleefd te zijn. Net als bij jou, baarmoeder aan blaas, enz. Nu is mijn schoonzus wel héél bang dat als ze zwanger is dat het groeien van de baarmoeder heel erg pijnlijk gaat zijn. Hoe is jouw ervaring daarmee, heb jij veel last gehad tijdens je zwangerschap?

@Sabrien, buikgriep blehhh! Hoe gaat het met Urby?

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey laiverds!!

@Sikkie,
    Och, bah zeg van negatief gevoel. Alles is al zo vaak gezegd, maar weet dat ik voor je duim.

@Maartje,
    Wat weer schrikken. Goe van joe dat je even buikje rust gunt.

@Emma,
    Sommige ziekenhuizen :x:(....
    Mijn zwangerschap verliep eigenlijk prima. Niet echt heel erg veel pijn gehad aan mijn buik. Wel denk ik dat mijn weeën zo pijnlijk waren omdat niet alleen mijn baarmoeder samentrok, maar de rest meenam. Maar wie weet ook wel niet. Kan er dus niet echt iets zinnigs over zeggen, solly.

@Sabrien,
    Ziek?? Jakkie bakkie. Snel beter worden.

@Sas,
    Have fun vandaag!! Fijn dat het wat beter gaat. En denk maar zo..... zo'n heftige menstruatie is alvast zodat je de komende 10 maanden niet meer ongi wordt ;)

@Sil,
    Hoest nu met je mannetje? Koorts al wat gezakt?

@Loesie,
    Wat een plaatje!!! Heerlijk kereltje. Ik stuur straks die flessen naar je op.

@Taliaa,
    Ik denk dat jij bent gebleven en nu druk aan het puffen bent ;)

@Nynke,
    HEPPIE BEURSDEEJ TOE STERRE, HEPPIE BEURSDEEJ TOE STERRE!!
    Fijne dag vandaag!!

@de rest
    dikke knuffels aan joe

@hier,
    Wat een sneeuwprut zeg!! Moet vanavond eigenlijk uit eten, maar weet niet of ik wel een rit van 40 km aandurf. We zullen zien.
    Net Lynn peer gegeven, ze vind het heerlijk en hapt al echt van de lepel. Hihi. Dat bekkie wat zo opengaat, geweldig!! :):D Morgen groente introduceren, ben benieuwd.

Zo eventjes naar het dorp wandelen, kerstkaartjes op de bus doen enz enz.

Liefs

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    ha lieverds,
    even een copy paste uit ander topic, zwangeralarm dus (sorry)

ha meiden,

alles goed in het ziekenhuis. ctg, vruchtwater, niertjes, maagje. Kindje wordt ook door de gyn geschat op een dikke 8,5 pond. oeioei.
    Gyn was een grote eikel!!!!
    zondag weer ctg en woensdag inleiden. mag ook maandag moet ik overleggen met mijn verloskundige. en dat is vandaag een van een andere praktijk (samenwerkingsverband) Maar moet sowieso dadelijk eventjes bellen...
    ik heb zooooooooooooooooooooooooon pijn in mijn buik en ribben. gyn zei: ja is niet gek met zo'n buik en baby.
    Wat moet je daar nou mee???
    Kan wel janken. nouja, beter gezegd ik jank wat af.
    Ik wilde nog vragen wat de voor en nadelen waren van maandag of woensdag inleiden. Maar hij liep gewoon het kantoortje uit, terwijl ik heel demonstratief bleef zitten. Stomme vent!!!!
    Dus.. dadelijk als isa in bed ligt bel ik de vlos en dan ga ik douchen en naar bed.
    Op de ctg was trouwens wel wat bm activiteit te zien, maar niet 'echt' iets..

Liefss, taliaa

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Taliaaa, tjeetje meid wat laten ze je lang wachten! En dan zo'n eikel van een gyn :x. Knuffel voor joe...

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Even snel:

Taliaa schat... Huil! :( Wat een l*l zeg!! sjongejonge... Wil je nog steeds liever afwachten dan inleiden? jeetje zeg je bent al ruim 41 weken willen ze dan echt pas met 42 inleiden? :( Nou ja of maandag dus. Ik zou even met vk bellen en hart uitstorten. Misschien toch nog even kijken of je nu wel gestript kan worden?
    Knuf en hopelijk slaap je even lekker zo!

Loesie: SMELT!!!! Wat een beauty!!!!

Sik: Uberknuf! Gelukkig veel afleiding maar wat K*T van slecht gevoel. Ik hoop zo dat het voor niks is!!

Bright: lekker dagje dus.. Voorzichtig met de sneeuw he!

Emma: je weet dus nog niet wanneer je laparoscopie hebt? Ze gaan nu toch niet daarop wachten voor je met IVF mag beginnen he na de IUI's?!?!?!

Maartje: ieks van bruin! Je weet het wel, maar toch schrik je je weer wezenloos. Lekker rustig aan doen! Je bent gewoon al 10 weken man!!!!!!! :$ :D

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Taliaa wat een ontzettende barbaar van een gyn zeg tsssss.. ik zou ook oerleggen met vlos en vragen voor koekeloeren en mischien strippen....

Maartje wat schrikken weer zeg...maar mischien komt het oude bloed van het Hematoom er nu wel lekker uit das alleen maar goed toch....beeb doet het harstikke goed is een Bikkel...

Sikki....Zucht zou je zo graag willen helpen om de UW weg te nemen maar helaas lukt dat dus niet , maar gelukkig heb je heel veel afleiding nu en het weekend. mijn duimen zijn bijna dol gedraaid maar ik doe het graag:D

Loesie mooie spam wat een heerlijk manneke is het toch...

Bright sigtig aan doen hoor is glad overal!!!!!

Hier Mathijs nog steeds ziek!!!

Net even mn plichten als huisvrouw vervuld huisje weer schoon :D ruikt heerlijk fris.....

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Heb het feestje voor vanavond afgebeld.
    Ik weet niet waar ik ineens door overvallen word, maar ik zit zo in de stress dat ik alleen maar kan huilen :(
    Heb namelijk echt het gevoel alsof ik elk moment ongi kan worden.

Wachten tot Siklief thuiskomt en dan gelijk maar testen.

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    oooooooooooh Sik..... :( :(
    Ik weet niet wat ik nog moet zeggen. De spanning is zoo groot! Hele hele dikke knuf en ik hoop ECHT VRESELIJK op 2 streepjes!!!!

13. *** breekt weer in, al glijdend door de sneeuw ***

Pfff.. zit hier ook echt ff in de stress voor Sikki.. Hoe langer ik mee lees met jullie, hoe meer ik mee leef met jullie... Lieve Sikki, hier brandt een kaarsje (gemaakt door mijn dochtertje op de psz) voor jou!

*** breekt weer uit, al glijdend en hopend dat ze niet valt.. ***

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ooohh Sikki... Wat een UW zeg!! :(

Heel veel succes met testen (en denk stiekem dat je toch tot morgen moet wachten ivm ochtendplasje...??)

KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    oh Sikki..... rustig aan meisie... ik snap je zoo goed en mn duimen draaien overuren....ik kan alleen maar zeggen: hou je taai!!!!!

Taliaa: wat een boerenl*l....ik hoop zooo dat het spontaan heeeeeeeeeeel snel begint. Sterkte en succes

16. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    ****rent even binnen*****

Hey lieve Sik,

Ik begrijp het niet...t is toch pas een week geleden dat BOB is teruggeplaatst??? Of vergis ik mij nou..heb het geprobeerd terug te vinden maar dan moet ik weer naar deel 2 van het babyrith dus dan maar even zo. Maar jij bent zo mega expert geworden op dit gebied dat je het wel zult weten...ik hoop alleen dat je niet te vroeg test..zegt ze zachtjes..ondertussen duim, duim, brand, fik, hoop ik voor jullie...niet te doen zo spannend!

Mega dikke kus,
    Koos

***rent weer naar buiten****

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hè Koos, jij hier ;)
    Klopt, vandaag 8 dagen na tp, maar 13 dagen na punctie, want tp was op dag 5.

Siklief is nog steeds niet thuis :(

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Omo :(

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

*weet niets te zeggen* :(:(:(

Maar ik blijf hopen op morgen of overmorgen met ochtendurine...

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lief Sik... Allereerst dat is dus gewoon KLOTE! :(:(:(:(

Maar ik ga toch iets vragen/zeggen. (en misschien ben ik nu heel dom) maar jullie emmy is een paar dagen langer doorgedeeld dan anders maar mag je dan wel echt zoveel eerder testen?

Ik denk namelijk het volgende, normaal mag je rekenen vanaf punctie omdat je de weg door de eileider mist doordat hij rechtstreeks in de bm wordt geplaatst. Maar dan moet hij nog wel innestelen. Nu is je emmy wel wat ouder maar het innestelen duurt even lang als dat hij na 2 dagen was teruggeplaatst. toch?! En dan is 8 dagen na tp wel kort...
    Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben en misschien is het wel onzin, maar misschien ben je ook echt wel heel vroeg! Ik heb altijd op mijn NOD pas een heeele lichte test.

Hoe dan ook... Ik vind het nu echt heeeeeeel heeeel kut voor jullie!!! :(

Deel Deze Pagina