klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    och lieverd toch.................. maar vind de uitleg van blijmeisje wel logisch???
    Maar nu wil je alleen maar in je holletje kruipen!!! Hele, hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ben er stil van!!!!!

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sikki :(:(:(
    Ik blijf duimen en bidden voor een wondertje...
    Mischien toch te vroeg getest??? ik hoop het zo , ik hoop dat Uber S gelijk had met testen op 24 december.
    Ik hoop dat die rode duivels weg blijven en je alsnog over een paar dagen posi test meis...
    maar voor nu een hele dikke knuffel....

3. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Weinig tijd en puf voor zp, maar moest even kijken hoe het met Sikki ging...

Omo dus? :( :( :( :(

Het is niet eerlijk!! Kruip maar lekker in een holletje op de bank met Siklief meissie! Even helemaal niks verder, huilen, mokken, stampen en je ellendig voelen. Wetend dat de pijn verminderd na een paar dagen...

Dikke knuff meid!

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @ uitleg van Blijmeisje:
    Een embryo nestelt als 'ie innestelt in tussen 4 en 9 dagen na de eisprong (uitzonderingen uitgesloten). Normaal is volgens mij een dag of 6 a 7 na de eisprong/punctie.

Of je nu je embryo 3 dagen langer in de broedstoof laat zitten of op dag 2 al laat TPen, in beide gevallen ontwikkeld het embryootje zich door. Dus in principe kun je als je normaal met een dag 2 embryo na 14 dagen na de punctie kunt testen, ook 14 dagen na de punctie testen als je een dag 5 emmy terug hebt gekregen.

In mijn geval heb ik 11 dagen na de TP getest, maar als het een dag 2 emmy zou zijn zou het 14 dagen na de TP zijn geweest. Maar dat maakt dus niet uit. Als je een blasto terug krijgt zoals Sikki ook heeft is de datum waarop je kunt testen dus een kleine 10 dagen na de TP al.

Snappen jullie het of moet ik het anders uitleggen??

Anyway... De kans bestaat nog altijd wel dat Sikki morgen of overmorgen met ochtendurine wel positief gaat testen... Overdag urine is minder geconcentreerd dan ochtendurine... Mijn test met ochtendurine op dag 15 dagen na de punctie was ook niet heel donker. Best kans dat ik met overdagurine ook negatief getest zou hebben...

Owww lieve Sikki... wat hoop ik ontzettend voor jou dat het gewoon te vroeg was met overdag urine... maar snap ook dat jij je lijf inmiddels wel goed kent en dat alle hoop nu weg is...
    Mag ik wel blijven duimen tot dat het echt over is?

TroostSMAK

5. Pfff... weet ff niet wat ik moet zeggen, maar ik hoop gewoon voor je dat je alsnog positief mag testen! Kaarsje brand nog steeds!

6. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Lieve Sikki, ik krijg er gewoon spontaan buikpijn van. :(
    Wat oneerlijk en keihard.
    Ik hoop net als de andere meiden op dat hele kleine mini kansje.
    Het MOET gewoon.
    Sterkte meid!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Net op kraamvisite geweest, maar nu een dikke domper op de feestvreugde...

Lieve Sik...ik ga met de rest mee...hij MOET gewoon nog
    positief worden...ook hier buikpijn en traantjes...niet omdat
    ik denk dat het al over is, maar omdat ik zo met je meeleef
    en maar half begrijp hoe jij je naar al die pogingen moet voelen...

Ik duim/bid/fik heel wat af...allemaal voor jou op dit moment...
    het moet...

(hoest met Siklief?)

Dikke knuffel!

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Lieve Sikki, alle uitleg van hierboven klinkt zo logisch en daarom hoop ik zo erg dat het te vroeg was en alsnog straks een streepje verschijnt. Weet echt niks te zeggen, niks helpt..... Sterkte en hou je taai. KNUF

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Owh Sikki :( Wil van alles schrijven, maar weet dat ik je nergens echt mee kan helpen...
    Weet wel dat ik 2 dagen voor nod omo-wit testte en op nod wel een streepje...2 dagen kan dus wel het verschil maken tussen streepje en omo...
    Weet ook dat ik me na die omo-test in schulp heb teruggetrokken, bang zijnde dat het over en uit was.
    Besef me ook dat je dit waarschijnlijk niet wil horen :( Sorry dan...

Kan me alleen maar proberen voor te stellen hoe dit voor jou/jullie moet zijn. Jullie geschiedenis in de mmm is vele malen langer. Het verdriet dat jullie al verduren hebben gehad veel langere tijd opgestapeld.
    Gatver, ik zou zo graag zien dat de periode van verdriet voor jullie ten einde komt...

Weet verder niet wat te zeggen...heb waarschijnlijk al teveel geschreven :)

Ik denk aan je. En misschien, hopelijk (konden we het maar afdwingen! :x) na het weekend toch nog goed nieuws? Als jij niet meer durft te hopen- wat ik wel begrijp, want dat is ook eng- dan doen wij het voor je!

Liefs

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    onwijs dikke knuffel voor Sikki :(

11. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    *even een knuffel brengen voor Sikki*

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Lieve Sikki en Sikkiman,

Wat hoop ik dat je toch echt te vroeg hebt getest en er over een paar dagen met ochtendurine toch een mooie tweede streep komt te staan.

Voor nu een hele hele hele dikke knuffel.

Ik weet niet zo goed wat anders te zeggen :(

Liefs

13. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    *breekt ook in*

Sikki :( Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, hoop net als alle anderen hier zoooo dat je te vroeg hebt getest..... Hele dikke knuffel, denk aan joe.... En duimt verder mee....

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    ***breekt weer in****

Ik zeg: 8 dagen na terugplaatsing is echt te vroeg om te testen...ik begrijp (of wil ik t niet begrijpen) het verhaal van Maartje niet zo goed, dat van Blijmeisje wel...ik zeg ook: nog niet alle hoop is verloren al had je 1000 keer liever een heel vaag tweede streepje gehad...tijd met man, chocola, chips, plaidje, kaarsen en dikke huilfilms op de bank te gaan het hele weekend!!
    Meis, ik huil met je mee...

Liefs,
    Koos

**trekt zich stilletjes terug*****

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *breekt in*
    8 dagen na TP te vroeg om te testen? Ik weet het niet maar ik denk niet dat het voor Sikki veel uitmaakt op dit moment.
    Ik ga gewoon heel hard hopen dat BOB tóch een plekje heeft gezocht en dat Sikki niet ongi wordt.

Hele dikke knuf Sikki!!!
    *breekt uit*

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Even heel hele snel en misschien later meer reactie.

Lieve Saskia: nog van harte gefelicteerd met je verjaardag. En 1000maal sorry dat ik zo te laat ben.

Lieve Taliaa: ik hoop so dat jullie meisje zich heel snel gaat laten zien. MOK voor stomme gyn.

En dan mijn allerliefste Sikki: :( Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. En alles wat ik zeg valt in het niets bij hoe jij je nu voelt.

MEGAPLETKNUFF en vergeet niet: ik heb je handje vast en ben er altijd voor je.

Sorry meiden, het is echt mega druk hier. Woensdagavond is er een dodelijk ongeluk gebeurd hier waarbij de vader van een klasgenootje van Ysa is overleden en een 18 jarige plaatsgenoot. Daarbij hebben we donderdag mega ruzie gehad met de hypotheekklootzak en gisteren natuurlijk Sterre haar verjaardag en de kerstviering op school. Vandaag Sterre haar feestje en morgen kerstcadeautjes hier thuis omdat we met kerst in NL zijn en ze niet mee kunnen in de auto.

I L Y A!!!!!!!!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sikki: ik hoop dat je een beetje geslapen hebt.... Ik zat vannacht er nog aan te denken en op dag 8 na tp had ik een hcg van 14, dat hadden ze toen geprikt omdat ik toch in het zh lag. Volgens mij is dat voor een test nog helemaal niet waar te nemen, toch? Ik duim door voor je...

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    nee, een test test pas vanaf 25, de goede dan. anderen pas vanaf 50. Dus ik heb nog wel hoop hoor lieve sikki!!!
    Denk aan je!!

Lieve Nynke, MOK wat een toestand! hoop dat je toch ontspannen feestdagen hebt!!

@llemaal, het zou zomaaaaaar kunnen dat ik de komende dagen wat minder online ben: iedereen veel sterkte/succes/plezier bij alles!!! Voor de wensers: een hele dikke, hopen dat de feestdagen snel voorbij zijn-knuffel!!! En we toosten op een heel roze babyrinth!!!
    dikke knuffel en jullie horen nog van me!!!!!!!

Liefss, Taliaa

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieverds,

Het is ECHT omo!

Vandaag is het 14 dagen na punctie.
    Dus in de normale DD tp gevallen, 12 dagen na tp.
    Alleen hebben wij Bob nu een paar dagen langer in de stoof willen volgen.
    Maar of ie nu in de stoof zat of in mijn buik, daar groeit ie niet harder of langzamer door.

Als een normaal iemand op NOD negatief test, dan zegt niemand dat ie te vroeg getest heeft.
    We weten allemaal dat iemand die 12 dagen na tp of 14 dagen na punctie omo test, niet ineens 2 dagen later positief test.
    Een zk zegt test maar 14 dagen na tp voor de zekerheid.
    Omdat een positieve test voor 14 dagen na tp geen zekerheid geeft.
    Bij heel veel gaat het dan alsnog mis, zoals ik ook eerder heb mogen ervaren. Toen testte ik ook 10 dagen na ei positief.

Heel lief dat iedereen het niet kan geloven.
    Wij ook niet.
    We kunnen die streep er wel op kijken!
    Maar hij komt niet.
    En ik heb meer aan jullie knuffels, dan aan valse hoop.
    Ook Siklief zegt, liever nu een negatieve test, dan een lullig zwak streepje en daar nog weer langer door in de onzekerheid en stress zitten.

PS Fruitkat test vanaf HCG 8. Dat weet ik echt ZEKER!
    En er is NIETS op onze test te zien.
    Gisteravond niet en vanochtend ook niet.

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    #260 blijmeisje, 18 dec 2010
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
    Lieve Sik.... Ik heb heel veel aan je gedacht... Ik vind het zo erg te bedenken hoe vreselijk verdrietig en machteloos jullie je nu voelen... Natuurlijk is er nog een kansje, maar dat is nu niet wat jullie voelen. :(
    Er valt ook even niet zoveel positiefs te zeggen en dat hoeft ook even niet. Hou elkaar goed vast, huil en duik maar even lekker onder!
    ((((((pletknuffff))))))

EDIT: tegelijk gepost. Ik kan wel huilen, echt. :( Lieverd ik vind het zooo erg voor jullie!

EDIT2: echt sorry voor mijn vraag over testdatum. Was echt niet bedoeld om je onnodig hoop te geven, dit is gewoon zulke specifieke mmm materie.. TroostSmak!

Deel Deze Pagina