Nynke: jeetje wat een heftige dingen allemaal! Brrrrr van dat ongeluk zeg! Jeetje wat heftig. En ook druk met leuke dingen, maar wel druk dus! Ga maar lekker met je gezin 'bezig' wij spreken je later wel weer! Knuf! Taliaa lieverd succes he!
Sorry voor poging tot (valse) hoop geven Sikki... Ik begrijp nu dat je gewoon op nod hebt getest, omo-getest hebt Ik weet niet wat ik moet zeggen. Niks kan jullie verdriet wegnemen of minder intens maken. En dat moet ook niet, want jullie verdriet mag er zijn. Heel veel sterkte voor jou en Sikkiman. Ik denk aan je en geef je een hele dikke, warme, digiknuffel.
Oh Sikki, ik wilde ook echt geen valse hoop geven, maar door die 3-5 dagen en datum van de dokter dacht ik echt dat je te vroeg had getest..... sorry daarvoor, was een beetje de kluts kwijt qua data... Ik vind het zo oneerlijk.... Dikke digiknuffel vanaf hier.
Nynke: vreselijk zeg, dat ongeluk..... Verder lekker druk, we zien je wel weer voorbij schuiven, en voorzichtig schuiven, tis glad.... Taliaa: (nogmaals) heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes!!!
Lieve Sikki.....Heb er geen woorden voor. Net als de andere meiden wilde ik je ook geen valse hoop geven. maar ik dacht echt dat als bob 3 dagen later in je buik komt dat ie dan ook drie dagen later begint met nestelen..... maar blijkbaar is dat niet zo. Sorry so so sorry Eeen hele dikke welgemeende Knuffel voor jou en Sikkiman... Kruip lekker in je holletje we brengen je wel warme chocolademelk met bergen slagroom...... we denken aan jullie
Nynke wat naar zeg dat ongeluk brrrrr krijg er kippevel van als ik dat lees.... Heeft Sterre haar verjaardag wel een beetje leuk gevierd met het oog op haar klasgenootje? Vroege kerstkadootjes zijn het leukst En dan lekker de kerst bij jullie fam en vrienden heerlijk toch.... blijven jullie 1 of 2 weken? Hier Mathijs zijn koorts weer helemaal weg ineens Kerstkaartjes zijn geschreven en gaan vandaag op de bus ....en dan maar hopen dat de tnt niet weer gaat staken Vanavond het alleralleraller eerste feestje voor ons sinds mijn zwangerschap van Mathijs...(buiten familieverjaardagen gerekend natuurlijk) Dus een oppas in huis en wij op een feestje in Hengelo....een collega word 60 jaar en die heeft een zaaltje gehuurd en een aantal leuke collega's uitgenodigd(waarom ik daar dan bij zit ) hihihihi spannend hoor de 1e x weg van huis brrrrrrr maar ja is dichtbij dus ben zo thuis denk ik dan maar.....maar blijft eng hihihihi.
och lieve sikki toch.... een hele dikke knuffel!!!! (sorry heb er gewoon niet zoveel verstand van...)
Lieve Sikki en Sikkiman, Ook ik wilde je geen valse hoop geven. Misschien projecteerde ik mijn eigen valse hoop op jou. Ik gun het je zo verschrikkelijk. Maar dat helpt natuurlijk allemaal niks. Iedereen gunt het je, het mag alleen weer niet zo zijn. Heel veel liefs en knuffels vanaf hier.
@Taliaa, Hmmm, gaat het gebeuren?? Zit je in de weeën??? @Sil, Have fun vanavond. Doe je alsjeblieft voorzichtig? Het is ontzettend slecht bij de weg. @de rest Laifs X
Taliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we denken allemaal aan je...zet hem op..... 9 dagen overtijd is meer dan genoeg hoor.... nog eventjes en dan hebben jullie je meisje in de armen..... dikke Meedeweewegpuffenenzuchtenknuffel voor jou
Sikki lieverd...je hebt ook helemaal gelijk! En wat goed dat je gewoon aangeeft wat je nodig hebt... Weet je...alles wat we kunnen zeggen en doen is al gezegd en gedaan en dan gaan we soms onzin uitkramen omdat we het gewoon niet kunnen/willen bevatten waarom het nou weer niet gelukt is...Maar dat snap je ook wel, dat weet ik...maar ik vind het fijn dat je zo eerlijk bent... Goh meid...en nu?!?! Rust en deze poging weer even verwerken? Of heb je al een afspraak staan? Altijd maar doordenderen is ook nie goed he? Maar snap het wel als je het wel doet... Dikke knuffel voor jou en siklief...ik had zo voor jullie gehoopt dat jullie superkerstdagen zouden hebben! Taliaaaaaaaaa, goh, hoe kan het toch dat we jou even niet gaan zien!?! hihi! Zet hem op meid, denk aan je! BRIGHT!!!! Superbedankt voor het pakketje! Wat een grappige flessen zeg! Kan ik die plasticen speen, die onderste ook uitkoken!?? Ik heb ze net zelf even geprobeerd met water en je moet wel hard zuigen, wil je er wat uitkrijgen...denk toch niet dat Siem nu al meer zuigkracht heeft dan ik, dus hoop dat het werkt! EN BEDANKT VOOR JE LIEVE KERSTKAART!!!!! Heb je topic toen gelezen over welke foto je van Lynn zou gebruiken nu heb ik er lekker eentje!!!! Je moet nog wel even je rekeningnummer pb-en, dan maak ik de verzendkosten over!!! Nyn, jeetje, wat heftig zeg, dat ongeluk! Gadverdarrie! Wat is er gebeurd dan? En ook nog geouwehoer met hypotheekman...sjonge jonge, het is ook weleens goed geweest of niet?! Maar hoe was Sterre's verjaardag?! (of heb ik daar overheen gelezen) Sil, wat leuk dat je vanavond een feestje hebt!!! Mag ook weleens toch, lekker genieten!!! (en natuurlijk een keertje bellen of alles goed gaat, haha!) Wat fijn dat Matthijs weer helemaal beter is! Dan ga je ook wat geruster weg...of misschien was je anders wel helemaal niet weggegaan! Hier, Gister kraambezoek bij buurjongetje! Een schatje! 4,4kg!!!! Zo zwaar is Siem nu! haha! Maar je zag het niet echt hoor! Hij is wel met de vacuumpomp gehaald, want zat vast...en ze is behoorlijk ingeknipt! Mannetje komt net thuis van het werk, dus ik ga! Knuffel!
Hey Loesie, Fijn dat het pakketje er al is!! Je kunt alles uitkoken hoor Ik hoop dat deze flessen werken. Enne, ik PB lekker geen rekeningnummers. Is kerstcadeautje Anders had ik ze toch weggegooid. Liefs
Aaaaaaaaaaaaaaaaah, wat lief zeg!!!!! Dankjewel! Ook mannetje heeft er even aangelurkt en ook hij heeft het idee dat Siem er hard voor moet werken straks! Ik laat het je weten! SMAK
*komt met bevroren oren t babyrinth binnenbibberen* liefliefsikki. wat een klotezooi. weer een OMO, weer een NOGO. ik snap dat je geen hooppraterij meer wilt- je weet zelf het beste wat je voelt, en ook hoe het zit met de dagen en de NODberekening. .. het is gewoon weer niet gelukt, weer niet gelukt. ik weet niet hoe je je moet voelen. het is zo makkelijk gezegd, ook voor een MMMedeMMMeisje als ik ben (geweest). maar wat voelen jullie? de klap na de dappere hoop die er was, na de hernieuwde moed en power vanuit het ZEN-land waar jullie waren. geen boedha die hielp, geen tekens, en geen rottig glitterMMMkaarsje (uitgeblazen :x) ook.. ik ben er helemaal stil van en heb een brok in mijn keel, te bedenken dat jullie gewoon niet weten of, en wanneer, het ooit eens zo mag zijn voor JULLIE. je leeft zo oprecht mee, ook met de inmiddelsMMMoeders, maar het is verdomme al zo lang jullie tijd. ik weet nog dat we hier vorig jaar, in deel1, aan het gillen waren. jij ging naar NYC, om voor het laatst champagne te tanken. ik, net mijn mk achter de buik, ging nog 1x enorm aan de zuip met klingman in de school. we hebben t beide gedaan, met een hip glitterhoedje op, en alleen ik kreeg (.,. na de negatlieve bloedtest, over geen hoop meer geproken ..) mijn zin. dat voelt heel gemeen, heel willekeurig ook vooral. er is geen waarom, geen 'waarom jij wel en wij niet'. er is alleen maar een onwijs willekeurig lot dat hier en daar zomaar beslist wie, wanneer, waarom, en ook hoe, wel en wie nog of nooit niet. dat is niet te accepteren.. nou ja het schijnt te kunnen, of beter gezegd te moeten, maar ik zou niet weten hoe en jullie ook nog lange niet.. gent dus. en dd. en wat al niet meer? welke middelen en wonderwegen gaan jullie ontdekken? er moet een weg zijn. maar ja vind die maar eens zonder kaart. van de kaart, dat zijn jullie nu... en al lul ik ik weer veel te veel, ik kan nietssss doen. behalve een heel erg gemeende, troostende, stilmaarpletknuffel jouw kant opsturen. heb je ook geen ene follikel aan. maar weet je, ik geloof wel in de power van veel lieve meisjes die achter, voor en naast jullie staan. ik geloof in dat je er bewust of onbewust een beetje posikracht van krijgt. voor nu is het leeg leeg leeg, en verdomme ook nog zo vlak voor kerst, en misschien nog erger, vlak voor 2010 voorbij is en 2011 aangebroken. weer een nieuw jaar. blabla nieuwe kansen zaza nieuwe ronden. fuk die ronden! en fuk uber S trouwens ook!! die mag echt wel eens even met een gratis wonderplan komen nu. toch? liefsikki, een heel grote knuffel op al je leegte, je grote hart vol liefde en op alle scherven van jouw kracht, sterkheid en moed, die je weer wat bij elkaar raapt. ik kan niet zeggen of, en wanneer, het goed komt. wisten we dat maar! dan was er makkelijker mee te leven. goddank hebben jullie elkaar, een stel dat zo lief en mooi en sterk is naar elkaar. ik hoop dat jullie elkaars pijn kunnen opvangen, een beetje verzachten. en dat jullie jullie sterke grote liefde kunnen aanwenden voor hernieuwde power. het is gelukt een paar maanden geleden. siklijf heeft het gekund. laat 2011 het jaar zijn dat siklijf dat geintje nog eenmaal uithaalt, en dan volhoudt!!! liefsik duik maar onder, klap er veels te dure wijn in, verdrink je tranen onder een hete douche en gooi trouwens ook maar weer eens die ruiten van de kerk op de oude markt in. als je wilt kom ik je helpen. ben ook erg goed in het mollesteren van bomen na een mislukte poging of erger. je weet dat wij er zijn en dat je hier altijd mag en moet schelden en stampen. stille knuf,,
Lieve lieve Sikki, ik ben sprakeloos . Zo hard, zo oneerlijk, zo verdrietig, zo gemeen, zo.... Hele dikke troostknuffel voor jou Sikki!
Pffff... lieve Sikki, ook hier tranen in mijn ogen.. Wat klote is dit zeg! Wat moet je je leeg voelen! @Klingel, wat heb je een mooi stuk naar haar geschreven. Zo echt, zo puur.. Pfff.. tranen...
Lieve Sikki, De rest heeft allemaal al gezegd wat ik ook zou willen zeggen. Zou je willen vasthouden en willen zeggen dat het goed komt, maar dat slaat nergens op. Of het goedkomt weten we gvd niet van te voren. Al die klotekutzooi mislukte pogingen, die ene keer dat je positief testte en dan toch met lege buik en verdrietig hart... Zou echt willen iets voor je te kunnen doen. Kan je alleen zeggen dat ik aan je denk en het liefste alle kerstbomen kapot zou willen stampen en voor jou zou willen dat het de 'feestdagen' snel voorbij zouden zijn en dat het nog sneller februari zal zijn... Ik ga alle kaarsen die ik kan vinden in de fik steken om geluk af te dwingen zodat hopelijk 2011 WEL jullie jaar zal worden... Ik gun het je zo!
Lieve Sikki, Ik kom even inbreken om jou een hele dikke knuffel te geven. Het is zo niet eerlijk Sterkte meid bij het vinden van wéér die kracht om na zulk rotnieuws door te kunnen.. Liefs
Lieve lieve Sikki, nog een keertje kom ik je een dikke knuffel geven. Werd vanochtend wakker met de klote-gedachten dat je niet zwanger bent, fuckzooi! Ik heb al tranen in mijn ogen en voel me verdrietig, wat moeten jullie dan wel niet voelen Dikke pletknuffelsmak!