Lieve sikki en natuurlijk sikkiman; Al even niets van me laten horen maar wel trouw meegelezen....En nu dit bericht. Ik lees alle dingen die iedereen voor me heeft neergezet en daarmee is ook alles al gezegd maar dat laat niet weg dat ik toch wil laten weten dat ik aan jullie denk en nu zeker met die vermoeiende en vooral verplichte feestdagen voor de deur met al het bijbehorende 'vreugde op aarde'. Nou, nu even niet, de boom ermee in!! ik vind het altijd zo knap hoe jullie saampjes toch weer positief een nieuwe ronde in gingen maar ik begrijp dat dit ook een keer ophoud en de positiviteit gewoon weg is en jullie samen even weg willen kruipen van alles tot er weer iets positiefs te halen valt. Heel veel sterkte en liefde samen toegewenst en we denken an je, het is en blijft zo ontzettend oneerlijk. hele dikke anti-kerst knuffel natas
ff kort: Bright: Drinken ging GOED!!! Hij heeft er 20 minuten over gedaan, normaal is hij met 10 minuten klaar!!!! Hij dronk erg rustig, zonder veel gekreun van kramp! Ook hebben we hem iets meer gedaan, omdat hij 's nachts niet altijd meer komt en dit bleef er ook in! Hij spuugt nl soms door die antibiotica. Die zorgt ervoor dat z'n spijsvertering langzamer werkt! 1 vraagje: Hoe krijg je die melk weer terug in de fles?! Ik wilde in het begin even kijken hoe snel het ging, maar dan is er al melk door de eerste speen gegaan en zit dat in die tweede zeg maar...daardoor kon ik niet goed zien hoeveel hij nog over had! Maar superbedankt! Zorra, las dat jij ook fibromyalgie hebt! Hier nog eentje!!! Ik ga weer...ff eten! SMAK
Hey Loesie, Wat ontzettend fijn dat het voeden goed ging!!!! Als je in de speen knijpt, dan gaat de melk weer terug in de fles. Oh trouwens, het is handig om voordat je de fles geeft het volgende te doen: - speen inknijpen - fles ondersteboven houden - speen loslaten - fles weer rechtop doen Dan komt er alvast voeding in de speen namelijk. Liefs
Ik ben nog niet actief geweest in dit topic. Dus het is allemaal een beetje nieuw voor me. Wel volg ik velen van jullie, en ik heb ook jou gevolgt lieve Sikki. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet zeggen. Weer een mislukte poging achter de rug, net nu de feestdagen eraan komen. Je hebt natuurlijk helemaal nergens meer zin in. Het is zo frustrerent. Het is een keertje gelukt, je weet dat het kan, maar inmiddels heb je de 7e poging achter de rug. Ik kan alleen maar zeggen dat ik met je mee leef en heel erg hoop dat het uiteindelijk goed gaat komen. Gun het je zo, en alle MMM-meisjes die er zijn...
Lieve meiden, Een hele dikke pletpiemelsmakknuffel voor jullie allemaal. Mijn lampje is uit, ga richting mijn mandje. Sikki en Sikkiman:
lieverds: weltrusten!!! speciaal voor Sikki!!! Heb er hier niet echt over geschreven, maar wordt morgen ingeleid.... dan weten jullie het
Even een snelle haaaiii!! Zo druk! Heb dus niet de tijd/puf/zin gehad om alles terug te lezen... Zie wel dat Sikki een omo test heeft! Gadverdamme Sik! Waarom? Jullie vechten zo hard voor een sikkiwonder en steeds weer die tegenslag. Ik wil je in ieder geval vanuit hier een megasuperpletknuffel geven!!!! Taliaaa, jij wordt morgen gewoon ingeleid??! Spannend!! Heeeul veel succes!!! Hier beetje het gevoel van weer een jaar voorbij.. Donderdag kerstborrel gehad. Vriendin van me was er ook met vriend en zoontje, zo gelukkig! Kreeg voor het eerst een gevoel van jaloezie bij haar.. Nooit gehad! Vond en vind het nog altijd geweldig die kleine van hun, maar nu zo voor de kerstdagen en eind van het jaar doet het me toch meer dan ik had gedacht.. Toe maar, januari tp van 2! MOET! Onder het motto van : zeg maar nee, dan doen we er 2! Dikke knuffel for you all!!!!!!! SMAK!!!!
TALIAA: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEL SUCCES!!!!!! Loessie: ja klopt, hier ook fibro..... Meiden geniet van de sneeuw vandaag! Wil vanavond graag alle foto's van jullie sneeuwpoppen zien Met wortel, waar te plaatsen naar eigen idee KUS!!!!
Wat lees ik nu!!!!!!! Taliaaaaaa heel erg veel succes!!!!!!! ik hoop dat je heel snel mag gaan genieten van jullie onwijs langverwachte 2e dochtertje..... ik hoop dat alles voorspoedig verloopt......en dat we snel het mooie nieuws mogen horen..... zet hem op!!!!! Hier gister feestje gehad.....Wat gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb me zo onwijs vermaakt had echt gedacht dat ik me niet kon ontspannen maar niks was minder waar was echt super leuk zometeen in de sneeuw even spelen met Mathijs.... voor de rest allemaal een hele dikke knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll en voor Sikki en Sikkiman een hele grote ZENknuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Lieve Sikki, wat moet ik nog zeggenn?? Ik heb hier nu een prima wijnveld in de fik gezet. Moest even mijn agressie kwijt. De olijfboom en kastanjeboom zijn al eerder overleden. :x Pak Sikkilief een dure fleswijn en zet het even op een zuipen. Helpt alleen maar vor een korte periode maar het werkt wel. PLETKNUFF Taliaa: heel veel succes vandaag. Ik hoop zo dat je goed in te leiden bent en je jullie meisje snel in je armen hebt liggen. O, meiden ik ben helemaal kapot. Gisteren was er een vriendinnetje van Sterre op haar feestje. En wat blijkt nu, het was haar oom die bij het ongeluk is om gekomen. Ze was heel dapper en deed super mee, maar wat een verdriet. De dienst was gisterochtend en wat was het druk. De kerk had geen zitplaatsen genoeg. En mijn hart breekt als ik aan die kleine meid denk. Hij was zo'n lieve knuffel papa. Sorry maar ik moest het echt even kwijt. Gelukkig heeft Sterre een super feestje gehad en dat maakt heel veel goed.
A-ha, Talia, dus toch bevallen op mijn verjaardag Zet hem op meid! Het is nu toch echt tijd dat jullie sneeuw-prinsesje wordt geboren!
@Nyn, Och meis, wat een narigheid. Kan me voorstellen dat je kapot bent. GElukkig heeft Sterre een leuk feestje gehad! @Annedore HAPPY BIRTHDAY!!!! @Taliaa, GO MEID!!! Heel veel succes vandaag!! Liefs
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Annedore van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
annedore gefeliciteerd met je verjaardag!! Sil, leuk feestje gehad? Fijn dat je het naar je zin gehad hebt! Nyn, wat een ellende voor dat meisje zeg! Kan me voorstellen dat je daar stuk van bent, getsie.. Knuf!! TALIAAAAAAAAAAAAA SUCCES!!!!!!!!! *gaat het bad vol laten lopen*
Och Nyn, wat vreselijk! Ik kan me voorstellen dat je hart breekt. Wat fijn dat Sterre een super feest heeft gehad! Iedereen genoten? En papa en mama nu helemaal kapot? Vooral ook na strijd met hypotheek, het ongeluk en de komende vakantie? Wanneer gaan jullie weg? Taliaa, vandaag is het dus eindelijk zo ver! Succes meid!!! Het zal nog even bikkelen zijn na die zware tijd, maar hopelijk gaat alles goed! Annedore, happy birthday Hier gaat het wel weer. Bedankt voor jullie lieve knuffels! Toch verbazingwekkend hoe iedere teleurstelling elke keer weer anders binnenkomt. Dit keer had ik er echt een heel erg goed gevoel bij, maar de klap lijkt minder zwaar dan de vorige mislukte poging. Misschien went het dan toch Of toen was het de eerste poging na de vmk en dacht ik dat het zo weer zou lukken. Ik zie niet echt op tegen de feestdagen. Ik vind het altijd wel gezellig en knus en een lekker wijntje gaat er wel weer in Waar ik wel tegenop zie is hoe nu verder. Ik weet het gewoon echt niet meer. Klingel, jij wist het zo mooi te verwoorden. Ik zoek gewoon zo naarstig naar de weg, maar ik kan hem zo moeilijk vinden zonder kaart! Soms huil en roep ik zo hard om hulp, maar van wie? Dat is zo moeilijk nu. Niemand kan ons helpen. Dat maakt het ook zo eenzaam. Vooral het pad wat wij nu bewandelen. De spoeling met lotgenoten wordt dunner. Waar kunnen we nog hoop en moed uit putten? Het probleem is dat ons ergens 'zomaar' bij neerleggen in ons beide karakter niet zit. We zien altijd wel mogelijkheden en verklaringen die te beredeneren zijn. En zo lang er goede embryo's ontstaan, hebben we kansen en die kansen willen we graag benutten. Maar wanneer hou je op? Daar hebben we het nu over. Wat is de grens? Dan is het makkelijker als de financiƫle middelen niet meer toereikend zijn of als er een arts is die zegt dat het geen zin heeft. Dus we gaan eerst nog maar eens in Gent praten. Alhoewel ik er omwille van reistijden wel heel erg tegenop zie. En misschien gaan we ook nog eens in DD praten. Meisjes, fijne zondag. Wij gaan ons hoofd laten afkoelen buiten in een frisse sneeuwwandeling!
Ik kwam heel ff kijken voor Sikki-nieuws en Taliaa-nieuws, dus niet heel erg bijgelezen... @ Sikki, lieve schat... wat kan ik nog zeggen Wederom weer een goed gevoel, en weer had ik het mis. GVD! Dikke knuffel meid... meer kan ik niet doen Ik vind het zo klote voor jullie, als ik het iemand gun... maar dat weet je wel! @ Taliaaa, veel succes vandaag! En ik wil nog wel even weten welke gyn dat was dan. Dr B? Dr E? @ Nynke, woow... heftig! Slik... @ Loesie, proficiat met buurjongetje! Gelukkig alles goed!