***rent nog even naar Sik**** ..die hoop en die moed blijven wel hoor...waar je het ook uit put, dat zit in je als een nooit uitgaand vlammetje, of soms een dikke fikkende zee!! Ik ben voor een club van super krachtige dappere strijdsters...zonder iemand voor het hoofd te stoten natuurlijk: club van meiden die langer dan 3 jaar bezig zijn en meer dan 3 IVF-en hebben gehad...of zo... Wat ik wil zeggen is dat ik het niet hopeloos vind door te gaan(gedachten die bij mij wel eens door mijn hoofd gaan..'ga ik niet te ver') maar zo ongelofelijk krachtig te gaan voor wat je wilt, te gaan tot het uiterste om een kindje te krijgen, je diepste wens in vervulling te laten gaan...met tegelijkertijd een wijze afweging wanneer de volgende stap te zetten! Ik denk aan je lieve Sik! Koos ****toch weer weg****
F*ck zeg Sikki, wat een kutnieuws weer. weet ff niets te zeggen, ik leef ontzettend met je mee. Ik vind het superstoer van je dat je zo door blijft zetten.Ik weet nl eerlijk gezegd niet of ik dat zou kunnen.Hele dikke knuffel.xxx @Talia:Suc6! @Ego:Sorry dat ik weer zo weinig van me heb laten horen. Maar we hebben sinds een paar dagen een hond en daar zijn we heel druk mee.we hebben nl ook nog 4 katten en die moeten aan hem gaan wennen.'t Is al een iets oudere hond, 3 jaar, en hij is best groot.Eng dus voor m'n kattenkindjes. Zal binnenkort een foto plaatsen.
@Koosje: Wat ontzettend balen dat die ECD niet gelukt is.Je ging er toch voor naar Spanje?(Heb je begin dit jaar gevolgd) Ik hoop voor je dat de volgende poging raak is.Ik had al van iemand anders gehoord dat het daar rond de 10.000 kost per poging.Ik vind 5000,- al veel, maar dáár word je helemaal niet vrolijk van.Knuffel en veel succes!!!
Zara!!!!!!!!! een nieuwe aanwinst lekker zeg...wat voor ras is het? en hoe gaat het nu dan met de poezen en de hond? altijd gezellig als je weer even langskomt hier Geen verplichting hier hoor niemand heeft dat gewoon langskomen als je zin en tijd hebt...je bent altijd van harte welkom Taliaaaaaaaaa nog steeds geen nieuws..... ben ik nu de enige die aan het uwen is vor haar??? ook in haar andere topic geen nieuws buddy heeft ook nog niks gehoord van haar...spannend hoor....... balen dat niemand haar nummer heeft.... nu moeten we het andere topic volgen voor beeb nieuws ( wat er ook nog niet is)
oh ja...Mathijs weer hoge koorts snape er werkelijk niks meer van....zit nu aan het waterijs...morgen maar even afspraak makn bij de doter is net normaal hoor hij is 2 dagen koortsvrij geweest in 1 week tijd das niet gezond lijkt mij....
Hai meiden, Taliaaaaaaaaaaaaaaa, meis, denk aan je! Hopelijk gauw goed nieuws hier!!! Annedore, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!! Maak er een mooie dag/avond van! Sil, wat ontzettend vreemd dat Matthijs nu wel weer koorts heeft! Heel vaag. Je mag de brownflessen nog wel even bewaren als je wilt, maar tot nu toe gaat het goed met de flessen van bright. Hij heeft er tegen 16.00 weer 20 minuten over gedaan! HOERA! Nyn, jeetje, wat heftig zeg! Krijg er kippenvel van! Arme meisje...je moet er toch niet aan denken! Sik, wat is je lievelingsnummer?! Waar haal jij heel veel kracht uit?! Bright, mannetje vond de kerstkaart ook erg leuk, haha! Ze staat er ook zo schattig op! Waar heb je dat pakje vandaan? Sas, hoest bij jou?!? Beetje zin in de feestdagen of zie je er tegenop? Emma, jij was dat he, die 'jaloers' was op je dinnetje...herkenbaar hoor. Het heeft niks met niet gunnen te maken, maar jij wil gewoon ook! En dat is niks meer dan normaal! Zara, wat leuk een hond erbij! Zomaar ineens, of waren jullie al langer aan het kijken? Hoe heet hij/zij en wat voor hond is het?! Klingel, ook druk met je beebje?! Vast wel, wat gaat de tijd snel he?! Zat net te denken, Siem is alweer bijna 2 maand, nog een keer die tijd erbij en hij mag al aan de fruithap...sodeju! Waar slaapt Florine?! Nog bij jullie of op haar eigen kamertje? Jo, hoe is het met jou!? Mooie kerstboom, zag ik op hyves geloof ik! Oh, Sil, wat fijn dat het feestje zo gezellig was!!!!! Ik kom vanavond nog een keer weer spieken! SMAK
Haai schatties!! Sik dikke knuf nogmaals! je klinkt/bent zo sterk.. En ik snap je dilemma zo goed.. Als je stopt bang dat je altijd het gevoel zult houden kansen te hebben laten liggen.. En die opvliegers... Tja dat weet ik helaas ook. Doodeng he! Heb je het nog meer gehad? Kan natuurlijk ook heel goed door stress komen he! Taliaaaa: al uitgebreid succes gewenst elders! Haar vliezen zijn eergisteravond gebroken, daarna heeft het niet doorgezet. Vandaar vandaag inleiden. De laatste keer had ze nog niet eens ruimte om te strippen dus misschien kan ze wel niet eens meteen aan het infuus maar moeten ze eerst met gel en/of veters aan de gang. Dus kan best lang duren hoor! Nyn schatje wat heftig!! Had je al gesmst maar het zal wel een enorme impact hebben op jullie.. Brrrr.. Zo dichtbij dan opeens he! Bijna vakantie schatje! Zara: ooeh leuk nieuw hondje!! Of nou ja, HOND! Veel plezier!! Sil: mmm dat is wel vreemd als koorts opeens terugkomt. ZOu ik ook even mee naar de ha gaan! Beterschap voor jullie! Loesie: wat super dat de fles van liefBright zo goed werkt!!! Ego: ons huis staat sinds gister op funda! Hebben vandaag de hele dag uit het raam gekeken of ze al in de rij staan om te kijken maar dat was niet zo Nog 2 dagen werken en dan VERLOF!!!! JEEEEHHHHHH!!!! En woensdag ga ik Florine snuffelen!! Dubbel JEEEEEHHHHHH!!!!
Oh en Annedore: GEFELICITEERD!!!!! Sas: vertel eens hoe was dagje weg en feestje? En hoe voelt u zich verder?? Maartje: nog bruinverlies gehad?? Wanneer mag je eigenlijk weer een echo?
gggrrr...sommige mensen... Topic gaat over verslaving van neusspray xylometazoline. Heb dat zelf ook jarenlang gebruikt totdat ik zwanger raakte. Er staat nl een waarschuwing dat je op moet passen met hoge bloeddruk en dat de doorbloeding van de placenta minder kan worden. Krijg ik als reactie van iemand: oh, hoge bloeddruk, die van mij is juist wat te laag, hahahaha... Sjonge jonge...doe er even heel lacherig over! En ze is zelf dus zwanger! Het is wel een medicijn wat je gebruikt tijdens de zwangerschap! Kan dat niet uitstaan...het is toch net zoiets als roken...Dat is ook kloten om daar vanaf te komen, maar ook slecht voor jezelf en beeb, dus gewoon kappen...sorry...vind dat zo egoistisch, kan daar niet goed tegen! BM, het is te koud hoor, anders zouden ze er wel in rijen staan, die mensen, hihi!
Meiden ik kom heel even zwaaien en kijken of er al Taliaa nieuws is. Ik moet vannacht vliegen (of een poging daartoe.....) en dinsdag ook, dus vanaf woensdag ben ik er weer. Voor iedereen een hele dikke piemelsmak en tot woensdag!!!!
Taliaa nieuws!!!! (gejat uit ander topic! ) hai lieve meiden. Vanochtend om 7.41 uur is onze dochter Elize geboren. Een puur natuur bevalling, wel in t ziekenhuis ivm vliezen. Ze woog...4840 gram en is in aangezichts positie geboren. Dit heeft een behoorlijk borduurwerkje veroorzaakt . We liggen nog in het ziekenhuis ivm haar gewicht en langdurig gebroken vliezen. I krijg bloedtransfusie ivm laag hb. Hopelijk morgen samen naar huis. Liefs Taliaa
Lieve Taliaa, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! Wat een mooie naam!!! Fijn dat het toch nog vanzelf is gegaan... En dat ondanks mijn pessimistische insteek gisteravond! Maar sjongejonge wat een reuzin zeg! Knap werk dame! Ga lekker bijkomen en genieten van elkaar! Hopelijk morgen naar huis en en dan met zijn 4en ECHT genieten!!
Taliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en familie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Elize!!!!!!! Doe lekker rustig aan.... en doe voorzichtig aan (Mathijs is ook in aangezictsligging geboren ) geniet lekker van je gezinnetje nu je hebt het meer dan verdiend!!!!
TALIAA EN FAMILIE! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Elize! Prachtige naam en wat een dametje zeg!!! Ik hoop dat jullie snel samen naar huis mogen! Knuffel!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAA DAAR IS ZE DAN!!!!!!!!!!!!!!!!! ELIZE!!! Lieve Taliaa, Taliaaman en grote zus, Gefelciteerd met de geboorte van jullie dochter Elize. Meid, wat een gewicht Knap hoor dat het puur natuur is gegaan en dan ook nog aangezichtsligging. Lynn ook en dwars, au au. Rustig aan en hopen dat je morgen naar huis mag. Liefs
@Taliaaaa, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Elize. Wat een prachtige naam! GENIET van jullie meisje . @ Nyn, bah wat een verdrietige situatie...knuffel. @Loesie, wat goed dat Siem nu goed drinkt met die fles. Oh, en ik was niet degene die 'jaloers' was/is op vriendinnetje . Ik zou eerlijk gezegd ook even niet meer weten wie dat wel is . @Sil, Mathijs nog steeds koorts . Waar kan dat toch van komen . Morgen inderdaad maar even langs de huisarts. @LadyZ, vlieg ze! @Sikki, hele dikke knuffel voor joe!!!! Hoe gaat het met Sikman ? @Zara, een hond wat leuk!!!! Vertel eens even wat meer! @VU: morgen 10.00 uur is het zover, onze afspraak in de VU. Weet niet echt wat ik kan verwachten, maar ben benieuwd . SMAK
Taliaa; gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Elize!!! Ruim 9 pond Respect meid!! Geniet lekker van elkaar en doe rustig aan.
doolhofdarlings! kwam annedore feliciteren wens je een prachtkado in je buik lieverd! en hoop dat je een leuke dag hebt gehad? en wat zien ik? talia!!! stiekem vandaag bevallen, maar ook nog puur natuur zonder inleidingsweg? gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! elize, wat een mooie (bijna mijn 2e ) naam! en jeetje, wat een grote meid, letterlijk! wens jullie alle geluk en gezondheid en liefde, een heel lang leven!! en ook dat jij weer een beetje kan bijkomen lieve taalvriendin van me.. borduurwerkje huiltje.. brr.. heel veel liefs!!!!!!!!!!!1 @rest: een dikke lieve knuffel, sorry dat ik onklingelig weinig rondpiemel hier. jullie snappen wel wrom zal vanzelf wel weer beter worden, maar kan nu moeilijk te tijd vinden. ook zware haardbehoefte laatste dagen, beetje emo hier en daar, gewoon erg moe en ik jaag mezelf teveel op met onzinnige moet-dingen. edoch, wordt aan gewerkt, moeten is ingeruild voor willen en een schoonmaakster (geregeld ) zal ook bijdragen aan meer rust in doosje kom snel weer bijkrijsen, een dezer dagen, beloofd!! kusknufpiemelsmakjes met kerstkransjes eromheen!
Mijn hemel Taliaa!!!!!!!!!!!! Onwijs gefeliciteerd met jullie dochter Elize!! Rustig aan doen maar wel heel snel een foto plaatsen!!