klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Klingel: klaar met weegschalen ook?;)

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Taliaa, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie naam!

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    PROEST!!!! :D ben ik ook wel benieuwd naar hahaha!!

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Is ook heel belangrijk.;)

5. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja maar eerlijk is eerlijk.. Ze heeft nog 3,5 uur voor het weekend écht om is! :D

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Taliaaaaaaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Elize!

Goed gedaan meid!
    Nu snel herstellen en hup naar huis!

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Is helemaal waar. En ik las net dat ze boer zoekt vrouw kijkt, en Florine is een beetje van de rel. Dus we gaan het mee maken.;):D

8. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    #328 blijmeisje, 19 dec 2010
    Laatst bewerkt: 19 dec 2010
    Ik ook BZV gekeken... Die Richard.. Brrrrr...... Ben ik nou echt de enige die dat vindt? Echt een engerd!
    En die Marcel is wel heul wanhopig met zn voortplantingsdrift! Zijn zn vrouwen ook wel naar trouwens haha...

ps mooie banner nyn! Klinkt heel lief, klavertje vier! :)

9. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    taliaa: daar is ze dan, lang gewacht en op de natuurlijke manier toch gekomen! Hopelijk morgen lekker samen naar huis en je flink in de watten laten leggen!!
    Geniet er lekker van met jullie gezinnetje

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ff snel wegens RSI arm (fuck):

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, Talia!!!!!!!!!!! Wat een schitterende naam!!!! :D

En dan ook nog even een hele dikke knuffel voor Sikki, die ik ook zo het ontzettend gun om eens een Talia-achtig bericht te mogen posten...

Verder vroeg iemand (sorry, wie was het ook alweer??) naar mij:
    Geen bruinverlies meer gehad, de laatste keer was dus donderdagavond. Nu is buikje lekker rustig. Komende vrijdag weer een echo, ben dan AAGBG (Als Alles Goed Blijft Gaan) 11 weken precies. Hoop wel dat Maartman zijn vliegtuig donderdag mag landen op Schiphol want ik wil hem wel mee!! En verder ben ik gruwelijk er weer aan toe om in zijn armen te liggen want IK MIS MAARTMAN!!!!!!!!!

Verder 's nachts wel kunnen knuffelen de afgelopen 2 nachten want mn lieve vriendinnetje kwam spoonen ;)

RSI-is-klote-SMAK

11. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    * inbraak *

Taliaa gefeliciteerd met jullie dochterte!

Meiden jullie kletsen zo gezellig veel. Door maartje nieuws kom ik hier af en toe spieken. En zo dus nu ff reactie op taliaababy.

* uitbraak *

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Haha, dus echt op mijn verjaardag geboren! SUPER! :)
    Heel erg gefeliciteerd met jullie dochter Elize! Liefstoere naam!!!

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wauw wat een mooie dochter heeft Taliaaaa op de wereld gezet zeg heb net haar foto gezien op haar hyves:D

Maartje daar was je wel yeah!!!!!!!blij dat het allemaal nog goed gaat...op naar een mooie echo donderdag...

Sikki een hele dikke knuffellllll

Klingel klaar met haarden en huisvrouwen en en en en en..........

Nyn hup op naar klavertje 4 :D:D

Emma hoe gaat het daar?????

Jo zie Emma

Blijmeisje...doe je lekker kalm aan? en florine snuffelen ik ben jaloers!!!!!

Lauwtje waar ben jij??????

Zara haaaai zwaaiiiiiiiiii

Annedore hallooooooooooooooo leuke dag gehad nog gisteren?

Lady zijn jullie wel gevlogen??? lag veel sneeuw hoor overal ben benieuwd.....

Lisa altijd welkom hier :D

Natascha daar was jij ook weer gezellie!!!!!!! hoe gat het nu met je?

Saskia gefeliciteerd met nieuwe plaatsgenoot zie je de ooievaar al die Taliaa door zou sturen???
    Hoe gaat het met spuiten en wanneer fm? spannend hoor!!!!!!!! je moet ons wel op de hoogte houden hoor zodat we ook jouw handje vast kunnen houden...

rest die ik vergeten ben zoooooooooooooo sorry... doe het allemaal uit blote hoofd :)

Hier ego alarm!!!!!!

Al 2 nachten op gelopen Mathijs huilt de hele nacht door!!!!! heel zachtjes en roept steeds om mama...en als ik dan naar hem toe kom dan gaat ie weer liggen weet het soms niet meer...kijk zo even naar zijn temp en anders hup in de auto naar de dokter toe want dit trek ik niet..elke vakantie is het raak met hem en is ie ziek pfffffff
    dan komt het DDD ook nog aan het spoken al twee nachten pffffff dus slapeloze nachten voor mij.
    Silman naar het werk toe nu moet 4 dagen werken nog dus ik zit alleen met 4 kids stiefzoon is er ook namelijk....
    zal mij benieuwen.....

einde egoalarm...

Goedemorgen allemaal in deze mooie witte wereld!!!!!

14. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ooooooh Sil wat ontzettend sneu voor je dat je vakantie nu zo gaat.... :( Ik zou gewoon naar de huisarts gaan hoor. Wie weet kan hij iets krijgen en kan je nog een beetje bijtanken en genieten in je vakantie. Sterkte vandaag!!

Maartje: it was me! Maar fijn dat het goed gaat! Is het ook zo dat de kans dat het na 12 weken misgaat door dat hematoom ook echt veel kleiner wordt? Ik bedoel, beebje wordt natuurlijk steeds sterker en groter en wordt niet meer zo makkelijk 'meegenomen' door wat bloed. Hebben ze daar iets over gezegd?

Ik werk vandaag thuis, lekker relaxed. Ook hier een kort nachtje. Mijn zoontje werd om 3.15 huilend wakker, wou wel weer slapen maar lukte niet ofzo. Bleef maar beetje jammeren. ik denk dat hij het koud had of naar gedroomd. Nou goed bij ons in bed maar toen was BIB WAKKERRRRR met hoofdletters. En ik dus ook haha. Viel ik ein-de-lijk weer in slaap werd ik door manlief wakker gepord omdat ik schijnbaar weer snurkte. ;) Zucht.
    Straks 2 afspraken buiten de deur en verder lekker thuis an die arbeit!

SMOK!!

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Blijerd had jij geen verlof nu dan????? ja toch dus wat doe jij dan om te werken in huis???????? jij moet rustig aan doen hoor pas erop ;)

16. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hahaha Sil... Dat was ooit, lang geleden de bedoeling, maar ik kreeg het niet rond. Dus ik roep al weken dat ik vandaag en morgen ook nog werk (morgen nog naar kantoor), maar daar lezen jullie allemaal stug overheen ;) hihi... Enne dat is niet zo zielig hoor want officieel begint mijn verlof pas over 2 weken. Alleen de kerstvakantie zit ervoor.

Mathijs nog koorts??

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Niet eerlijk dat je dus nog moet werken pffffff en sorry voor overheen lezen(schaamt zich heel diep)

Mathijs heeft nu geen koorts wel wat verhoging :( maar dat kan van de een op andere moment ineens omslaan bij hem... weet het ook niet meer....vind het gewoon raar dat ie al een week koorts heeft zowat....
    Maar hij is wel vrolijk enzo dus dat is het rare hij eet slecht maar speelt wel en drinkt ook goed... dus gewoon algehele malaise denk ik ????

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Niet schamen gekkie!

Ik zou toch even de huisarts bellen om te overleggen. Juist omdat de koorts komt en gaat. En 'snachts is hij dus echt overstuur dus hij heeft ergens last van. Dan kunnen zij bepalen of je moet komen. Als hij nou gewoon koorts had zou ik even afwachten maar dat komen en gaan is een beetje vreemd. Ik zou gewoon even overleggen! Succes!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lieve Taliaaa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Elize! Weer zo'n reusje ;)
    Hopelijk een voorspoedig herstel en dan hop naar huis!

@ Sil, oe meid toch... Mathijs weer zo ziek en het blijft maar doorgaan. Toch even naar de dokter anders. Zo net voor de vakantie, bah!

@ Klingel, ff rustig aan jij. Goeso!

@ Maartje, bijna 11 weken al... wowie!

@ Annedore, nog gefeliciteerd. Fijne dag gehad?

@ BM, dagje kerstmarkt was heel gezellig! En feestje op zich ook wel. Beetje too much af en toe en toen er iemand voor de 10e keer vroeg of er nog stokbrood was heb ik letterlijk geschreeuwd dat het in de oven zit en ze niet zo moeten zeiken omdat ik ook niet alles tegelijk kan en als er nog één iemand iets over dat stokbrood zou zeggen zou ik hoogstpersoonlijk die stokbrood in zn reet rammen... maar verder was ik wel gezellig hoor :p:D

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O.. en nog even over BZV. Dit is het eerste seizoen dat ik kijk (ja echt!) en die boer Richard is echt een engerd en een geile vent, bah bah! En die boer Marcel denkt inderdaad alleen maar aan voortplanten. Ik zei gister al tegen Sasman... die vent zoekt een baarmoeder in plaats van een vrouw (om er vervolgens met een vent vandoor te gaan)!

Deel Deze Pagina