klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Nou ben bang dat je weinig verschil ziet hoor... Helaas.. :(

;)

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lieve schatjes... Ik heb een nieuwe avatar!
    Er zijn nu twee wondertjes in mijn leven en zoals jullie zien rennen die met een klavertje 4 naar jullie toe om jullie al het geluk te geven!

Ik hoop dat het helpt!

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Blijerd2, mooi!!!

EDIT: Had er een mooi kwadraat tekentje van gemaakt, maar zp herkent die niet :(

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    @blijerd: mooi!!!!
    @sikki en maartje, al die termen zeggen me weinig, probeer het echt te volgen! waar staat amh voor? is dat een overgangshormoon ofzo??

@llemaal, goedemorgen! brrrr probeer het emo gevoel van mij af te slaan! MEP gaat niet, brrrrrr

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Taliaa lieverd, heb ik iets gemist, waarom ben je zo emo meis :(:( Knuffel......

@Blijmeisje, wat een schattige avatar ;). Hoes't verder met jou?

@LadyZ, lange vlucht gehad, lijkt me erg vermoeiend ja!
    Leuk zijn terrasjes hè :D

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Goedemorgen!!!

AMH staat voor anti mullerian hormoon, hoort boven de 3.0 te zijn en lager dan 10.
    Boven de 10 is vaak een teken van pco. Onder de 3 is een teken van vervroegde overgang. Onder de 1 is dus knap kut!! Maaaaar zolang hij nog meetbaar is heb je mbv IVF/icsi nog wel kansjes :)
    (posipower in the morning)

Bm, mooi plaatje!!!

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *Houdt handje van Taaltje vast en aait over bolletje*

Emo mag en moet je toelaten soms.
    Wegstoppen is niet goed *spreekt uit ervaring*
    Kusje!

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Muppets!!

Helaas niet vanaf een terrasje:D, maar gewoon vanaf de bank....

Taliaa: even toestaan, niet meteen meppen!

Die termen gaan ook een beetje boven mijn petje... maar snap 'm nu redelijk

BM: wat een leuke avatar!!!!

Ik MOET nu even wat gaan doen, moet vanmiddag naar de rechtbank, we hebben de gemeente gedagvaard vanwege een uitspraak over onze bouwvergunning. Maar aangezien ik zelf het woord doe en bestuursrecht niet mn beste punt is, moet ik echt even gaan voorbereiden.......

Swaffel!!

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik heb maar 1 hand (tenminste die ik kan benutten ;)) dus even in stacato:

Taliaa knuf voor jou meisje... Het zijn de herinneringen he? Laat maar even toe, dan voel je je het snelst weer beter!

LadyZ dat klinkt wel heul stoer! Heel veel succes ik krijg er al plaatsvervangend de bibbers van..
    (mmmm dat helpt waarschijnlijk niet echt :D :))

Sik hoest met u en met huilbuien enzo. Vrijdag toch intake? Zie je er tegenop?

Maartje wou nog zeggen dat het fijn is dat je beeb weer goed voelt! Nog steeds? Anders bellen he!

Emma haai! Met mij gaat het goed!

AMH: hebben ze mij nooit 'aangeboden' om te prikken. Heb er na de geboorte van *censuur* wel over nagedacht maar gekozen voor struisvogel tactiek hihi. Is dat iets wat ze in NL sowieso niet doen?

@censuur: emma vroeg geloof ik naar zijn naam toch? Ivm herkenbaarheid en googlebaarheid zet ik hem hier niet neer maar zal een foto in album zetten MET naam! :D

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    ah, amh is me duidelijk. is bij mij (pco) ook geprikt denk ik, bij de allereerste keer. (toen nog redelijk bleu)

vandaag is feestdag! zoontje van mijn beste vriendin is jarig. (en dan de herinnering van vorig jaar, toen verloor ik na een paar dagen bloed ineens ook flinke stolsels. En dacht ik: daar gaat mijn buikwondertje. en zo stom, dat ik daar nu steeds aan moet denken. laat me niet los. de gedachte dat elize er dan dus niet geweest was. En dan ik op die verjaardag zat en me zo alleen voelde. T laat me niet los, wil er niet aan toegeven, want vind het aanstellerij (wat jullie ook allemaal zeggen, t verandert niks;)) dus.... dan maar even niks he. wachten tot de grijze wolk weer overwaait.)

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lieve meiden, ik heb niet bijgelezen maar ik heb niet echt fantastisch nieuws :(
    Ik heb vandaag de punctie gehad. In de 6 follikels zijn helaas maar 2 eitjes gevonden :(
    De kans op bevruchting wordt zo wel erg klein. Afwachten dus maar. Houden jullie mijn handje vast???

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ach sas toch... :( Dat is niet veel nee. Maar ik hoop toch echt dat die 2 dan wel heel sterk zijn en jou zwanger gaan maken!
    Minder eitjes zijn vaak wel van betere kwaliteit toch? Kijk naar Maartje! En ook Cin uit de bus werd zwanger van maar 1 bevruchting!

Ik houd je vast hoor!

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve lieve Sas!
    2 eitjes :(
    Ontzettend KUT!!!!!!

Ik ga heel hard duimen dat deze twee pracht eitjes het ontzettend goed gaan doen!

Ik heb je handje heel stevig vast!
    En knuffel je gelijk maar even heel stevig mee!!!

Wanneer hoor je meer?

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    ik heb je handje ook nog stevig vast lieverd!!!!! wat een shitzooi! en zoals gezegd er is er maar 1 nodig he meis! maar dat verandert niet dat je er liever 8 had gehad ofzo!!!!
    denk aan je!

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Lieve Sas, balen van maar 2 eitjes :(:(. Wat een enorme teleurstelling voor jullie...
    Ik pak je hand vast en ga me suf duimen dat die 2 eitjes het goed gaan doen!

Knuffel meis....

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @BM, ik kan me niet herinneren dat ik naar de naam van *censuur* heb gevraagd, maar ik weet ook niet wie het dan wel was. Maar ik heb even in je fotoalbum gespiekt....mooie naam hoor!

@Taliaa, knuffel voor emobui! Niet te streng voor jezelf zijn hoor ;)

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Saskia, meis wat een teleurstelling zal dat voor jullie zijn :(.
    Weet dat ik aan je denk en duim voor 2 mega GOEDE TOP bevruchtingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Denk je goed aan jezelf, rustig aan doen hoor!!!!!!!

Ik heb je ook heeeeel stevig vast.

Knuffffffffffffffffffff

18. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Sas: SHIT!! Da's inderdaad gewoon KUT! Wanneer hoor je meer over de bevruchting? Handje vasthouden lukt niet meer, voglens mij heb je geen handjes meer over, maar ik blijf zeker meeduimen hier!

Taliaa: grijze wolken hebben gelukkig de neiging uit zichzelf weer over te waaien soms! Laat maar ff hangen, net als die grijze buiten nu. Het wordt in de loop van de week vast al wel weer beter...

AMH: bij mij nooit geprikt. Geen idee wat mijn waarde is, maar zolang er elke keer eitjes groeien bij hormoonstimulaties zal het wel goed zijn... en verder gewoon kop in 't zand techniek toepassen hier ;)

BM/Sik: waar slaat dat met die titten op??? Wie legt waar titten op een nachtkastje? Of ben ik beetje BLONT?

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Jij was toch zo'n twitterbabe?!?! :D Effe opletten he Jo! :p

20. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hihihi.... betrapt :). Snap er echt nog de ballen van, dus ben eigenlijk alweer afgehaakt. Kan ook niet alles bijhouden... ;)

Deel Deze Pagina