klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @ meisje van 12 en een eventueel mogelijke god:
    ik acht het toch met de dag onwaarschijnlijker dát er een god is met goddelijke krachten. Lijkt mij dat indien er een god bestaat die één en al goedheid zou zijn, dat er dan niet meisjes (van 12!) door hun vader worden verkracht. Een god zou dan daar wel een stokje voor steken, lijkt mij. Helemaal als die god de god van de liefde zou zijn.
    Maar dat is mijn bescheiden mening...

Vandaag weer een goede echo gehad!!!!!
    Kindje doet het, groeit goed!! Maartje helemaal happy!!

Tevens vandaag de intake van de kraamzorg gehad!! Onvoorstelbaar... Intake kraamzorg ?? bij Maartje ??
    :D

Ook vandaag nog een leuk setje van Noppies gekocht!!
    Beebje is nu en een verwend nest ;)

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Mooi!!!

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje, hoera voor intake kraamzorg!
    Weer een momentje!

Laat maar weten van meno en marjah.
    Ik hoor het wel!

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Taliaa ik ben hele helemaal eens met jou en je vader :)

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx!!
    Is goed :)
    Hoeveel ampullen gebruik jij gemiddeld voor 1 poging?

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @God en meisje van 12 & vragen aan Taliaa:

Ik lees in je tekst dat het kan zijn dat God deze man toch een nieuwe kans zou geven...
    Wie heeft de mogelijkheid om het meisje een nieuwe kans te geven?
    Haar leven is getekend en dat kan niet meer uitgewist worden :(
    Dus ALS er al een God zou zijn, waarom dan de overweging om deze man een nieuwe kans te geven wanneer hij een leven zo onherstelbaar heeft beschadigd?

Maar je geeft ook al aan dat je ook niet van alles en 'waarom' weet. Logisch ;);)

Overigens, nu we het over God hebben. Ik geloof zelf niet in een Godheid, maar heb wel een ontzettend leuk en boeiend boek gelezen tijdens mijn opleiding. Gaat over verschillende godsdiensten en levenswijzen. Op een heel leuke manier in een sprekend verhaal geschreven. Vind ik dan :) Mijn man vond hem ook erg leuk en leesbaar.

De koning, de wijze en de nar door Shafique Keshavjee

Heeft mij veel inzichten en kennis gegeven over levensovertuigingen :)

7. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sorry ik banjer hier even ego in..

Vraagje aan goede huismoeders: ik heb theevlekken in een favoriet rokje gekregen. Na 2 keer wassen, waarvan 1 keer met vanish oxy action zijn ze er nog niet uit. :( Kan ik daar nog wat aan doen???

Verder vandaag naar cb geweest. Allemaal prima. Mats 4860 gram dus 700 gram in 4 weken aangekomen. *Censuur* 12,3 kilo, ook prima.
    Prikjes waren wel erg zielig en nu is hij wat overstuur. De hele tijd huilen, slapen, huilen, slapen. :( Zielig. Hoop dat hij zich zo weer wat beter voelt!

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @BM: Zielig lekgeprikt mannetje :( Maar gelukkig groeit en bloeit ie goed :)
    Overtheevlekken: ik ben geen goede huismoeder :p maar ik smeer op al mijn vlekken altijd 'shout' en dat werkt altijd :) Ik koop het altijd in de supermarkt. Maar hoef het maar 1 x per 5 jaar te kopen eigenlijk :) Ga er vanuit dat ze het nog wel hebben. Ik moet nu nieuwe kopen overigens....dank voor reminder *prent in denkbeeldig to do lijstje*

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ola!

Over het 12 jarige meisje en vader, ik begreep dat hij al eerder vast heeft gezeten voor verkrachting oid.... Hoeveel kansen mag hij krijgen:$:x:( Ondanks dat ik niet geloof, denk ik dat God het nu ook wel zat is met deze man.....

Theevlekken: Is het een wit rokje toevallig, want dan kan je 'm het beste in de zon hangen... Anders moet je 'm maar aan mn moeder geven, doe ik ook altijd:cool::D

Sorry, heb alleen een beetje de laatste berichtjes gelezen:), tis nogal een drukken week en ben al blij dat ik uberhaupt even kan zp'en..... Ik maak het goed!!

Piemel

:D:D:D:D:D:D:D

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik hoop dat Mats snel weer is opgeknapt. *huil*

Sorry meiden ik heb de hele middag met drie kinderen bij de oogarts gezeten en ben dus nu helemaal gesloopt. Hopelijk morgen meer reactie. Ik kan alleen niets beloven omdat Ysa morgen en vrijdag vrij is.

Ons huis!!

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Tegeltjeswijsheid...

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    WAUWWW!! Nog ff en je kunt je bed er neerzetten!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    wahahahahahahahahaha maartje!!!!!!

@nynke: JOEHOE!!!!! gaat als een speer zeg!!!

14. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Hooooooiiii!!

Bright, BV zit erop? :( lijkt mij ook enorm emo moment. Maarrrr 9 maand is echt een hele prestatie! Petje af!

Sik, wat een blije berichten in de babyachtbaan! En wat mooi om te zien dat je nu weer helemaal zin in Gent krijgt! Posiiiiipowerrrrrr!!
    Volgende week de proef ET en biopt? Eng lijkt me. Zie je er tegenop?

Emma, knuf voor huilbui. Lucht altijd wel op, vind ik..

Loes, manlief akkoord!! Wat gaaaaaaaf!! In september dus, wat spannend weer!
    Jullie hebben nog 5 emmy's toch? Zit zeeeeeker een brusje voor siem bij! :D

Sabrien, met de wc geknuffeld? Wat heeeeerlijk! Ik heb 1x boven de pot gehangen, helemaal blij. Ik wist niethoe snel ik vriend moest bellen met dit mooie nieuws :( :D
    Alweer 8 weekjes swang hee! Voor je het weet ben je 12 wk hoor!

Taliaaa, een dikke knuffel voor jou emo! :( zoiets zal je altijd bijblijven lijkt me.. Je hebt je toen heul klote gevoeld, is niet gek dat je daar n aan terug denkt.

Sas, 2 eitjes. Hoe kan dat nou? Je had er wel zo'n goed gevoel over! Ik hoop duim en fik als een gek voor je dat deze 2 heel mooi bevrucht worden en morgen tp en dan swang van 2ling zoals je voorspelde. Het MOET!!
    Als je vandaag geen telefoon krijgt is het goed toch?
    DUIMMMMMMMMMMMM!!
    Ook een dikke knuffel voor jou meid!

Klingel, wat klink je toch onwijs gelukkig! Heerlijk om te lezen!
    Bloempje kom snacht weer? Wat een zoeperd toch! Zo moeder zo dochter zou je zeggen. Maar is wel vermoeiend! Knufje!
    Hoe was het bij dietiste?
    Goeso van om jezelf denken. Is heul belangrijk!

Maartje, nesteldrang? :D Wat liiiief van bib dat ie je de halve nacht heeft wakker geschopt! Lijkt me een heeeeeeeerlijk gevoel!
    Wederom een mooie echo gehad? Super!
    Jaaaa maartje, die kraamzorg is ECHT voor jou! :p

Annedore, misselijkheid moet eerst op zn ergst zijn voordat het minder wordt he ;) duurd vast niet lang meer.
    Mijn kwaaltjes zijn zo goed als wel, maar ik had ze ook bijna niet.. Kan gelukkig wel weer mn bordje leeg eten! :D
    Morgen 12 weken! Gaat best snel vind je niet? Al wat geshopt voor beebje? Willen jullie straks ook weten wat het wordt?

Jo, hoe wat Jeff??

Blijerd, jaaaa jongens zijn goed gegroeid! Mooizo! Wel zielig van prikjes :(.

Nyn, wat gaat dat haaaaaaard! :$ al bezig met de inrichting? :p
    Ben trouwens wel jaloers op dat meisje met rokje en tshirtje. Wil ik ooooooooook! :D

*proest* om maartjetegel!

Hier gaat alles zijn gangetje. Heb 2 dagen plat gelegen, ziek.. :( gaat nu gelukkig iets beter, ben verplaatst naar de bank.
    Heb ook steken in buik, zo rond de navel. Niet de hele tijd maar af en toe. Vind het wel heul eng brrrr.. Hoop dat frits het wel goed maakt..

Verder helemaal heppie! :D heb afstand genomen van iemand die mij afgelopen weekend stress bezorgd heeft. Frits en ik kunnen dat nu niet gebruiken dus weg ermee..

Smaaaaaaaaaakje!

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wow! Lauwtje alweer richting de 13 weken! :)
    Steken rond navel...zijn dat niet je darmen?
    Vervelend van ziek :( Griep of zo?
    Krijg je al een buikje? :)

Hier natuurlijk nog geen buikje, want veel te veel buik van mezelf :)
    Wel lekker een uitwendige echo gehad :)
    Hebben al wat beebspul verzameld. Als vakantiegeld binnen is gaan we echt los :D Dan ben ik ook al bijna op de helft, dus dan mag het! ;)

Ondanks ziek voel je je dus wel goed? Dat is goed om te horen!
    Ben je al aan het kopen gegaan? Of willen jullie misschien eerst weten wat er in je buik zit?

Wij zijn er nog niet over uit of we het willen weten. Ik wilde het tot vorige week niet weten, omdat ik het sowieso al een wonder vind.
    Maar sinds ik beebje heb zien bewegen is het ineens een stuk echter en ben ik gewoon enorm nieuwsgierig. Maar ben ook weer bang dat ik toch spijt krijg, omdat het ontdekken na de bevalling me ook zo mooi lijkt. Manlief wil het in principe niet weten, maar gaat ook wel met mij mee als ik het wel wil weten. Daar heb je wat aan ;):p

Andere piemelina's: smakkerd!

By the way: ik maak vandaag uiensoep! :D Ga weer even roeren!

16. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ja griepje, blegh!!
    Ik heb echt geen idee wat steken in buik kunnen zijn, misschien wel van griepje?

Ja buikje begint wel te groeien! :D heb echt een uitsteekseltje!
    Jou buikje komt ook nog wel! Kun je er lekker meer pronken!

Lijkt me heerlijk om helemaal los te gaan voor beebje! Het liefst wil ik nu al, maar nog even geduld!

Je hebt nog even de tijd om te bedenken of je wel of niet wil weten wat het wordt ;) wij willen het niet weten! Lijkt me niks aan, al zal ik misschien wel heul nieuwschierig zijn!

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Buikje al aanwezig! Dan verwacht ik binnenkort een buikfoto in album ;)

Ik neig ook meer naar niet weten van geslacht.
    Maar dat lijkt me wel lastig i.v.m. veel echo's bij gyn.
    Straks zie ik het per ongeluk ;)
    Kan gyn natuurlijk altijd vragen om te waarschuwen als geslacht in beeld komt...

Ik vind het leuk dat jullie het (ook) niet willen weten. Weer eens wat anders ;) Want volgens mij weten tegenwoordig de meesten het wel al.

*terug naar uiensoep*

18. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ja ik zal vanavond weer eens een foto maken, heb er ook 1 van 10wk en was toen al wat te zien..

Het kan inderdaad zo zijn dat je het per ongeluk ziet. Maar wat je zegt, dat kun je ook wel aangeven bij de gyn.

Leuk dat jullie zoveel echo's krijgen, wij moeten nu wachten tot de 20wk echo! Maar tussendoor wel hartje luisteren bij de vk. Over anderhalve week weer! :D

Uiensoep, lekker stinken! :p

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meiden,

Wat is het toch mooi om te lezen dat er steeds meer wcknuffellaars zijn!! Gek eigenlijk... Hoe fijn ik het 'voorheen' voor 'de anderen' vond, hoe zeer het soms bij mezelf deed... Ik scrolde toen echt vaak door dat stuk teksten heen... Afhankelijk van hoe ik mij voelde op dat moment en waar we in een behandeling stonden. Gek is het nu ik tot 'de anderen' behoor.

Annedore, roerse!! Lekker hoor, uiensoep!! Mjammie!! Gisteren heb ik tomatensoep gemaakt, van 5 tomaten, wat knoflook, een rood uitje en wat zout en peper en wat geroosterde pijnboompitten... Had verder nergens zin in. Manlief heeft een pizza gegeten ;)

@ wel/niet het geslacht weten...
    Maartman wilde eigenlijk niet, maar deze dramkont wilde het wel (HEEL GRAAG!!)
    Uiteindelijk afgesproken dat ik een afspraak voor een geslachtsbepaling mocht maken. We zouden die op een dinsdagavond hebben. Begon ik op die vrijdag daarvoor te twijfelen.... Stelde ik voor aan Maartman om de afspraak af te zeggen. Zei hij niet te willen omdat hij zich er net op had ingesteld hihi.
    Op maandagavond vroeg hij ineens: had je die afspraak nog afgezegd? Ik antwoordde van niet omdat hij het niet wilde *proest*

Uiteindelijk was het speciaal en onwerkelijk om het geslacht te horen. Vanaf dat moment zijn we echt gericht gaan nadenken over de naam. We hadden al wel wat ideetjes, maar hadden nog niet echt iets definitiefs. Gek is dat, loop je jaren te fantaseren en namen te bedenken die gevoelsmatig vastliggen, hoor je het geslacht en blijkt ineens voor je gevoel dat er 'een ander kindje dan een kindje met die en die naam' in je buik te zitten ;)
    Ik vind het heel prettig het geslacht te weten, om de volgende redenen:

1) Maartman en ik hebben een geheim naar de rest van de wereld toe! Iedereen wist altijd precies wanneer ik met de benen wijd voor de dokter moest, wanneer dit en wanneer dat. Mochten we er voor kiezen om het geslacht niet te weten, dan zou de mensen om ons heen net zo veel weten als wijzelf: niets dus ;)
    Ik vind het zo vreselijk leuk om iets samen met Maartman te weten en dat de rest lekker nieuwsgierig is ;)

2) Kamertje geslachtsgerelateerd maken is wel heel erg leuk!! Het is nu echt een droomkamertje geworden!!
    We maken ons niet druk over of er ooit een ander kindje komt en of we dan die kleur kammetje/borsteltje/termometer/waskom/kleertjes/hydrofiele doeken etc wel of niet meer kunnen gebruiken. We gaan er absoluut niet vanuit dat ons ooit nog een keer dit overkomt dus we willen er voor de volle 1000% van genieten. Ik ben bang dat als ik bewust van alles in het wit zou kopen, ik er toch stiekem op hoop dat er ooit een brusje komt. Misschien zou ik dat wel heel verdrietig worden als ik later de neutrale spulletjes weer zou zien.

3) In huis noemen we het kindje al bij de naam. Het geeft een heel erg echt gevoel.

Maar dat is dus mijn gevoel erbij. Het leek me ook wel een leuke verassing als het kindje op mn buik word gelegd en we dan gaan kijken naar wat het geslacht is. Maar sommige mensen zeggen dat het leuke eraf is als je het geslacht al weet. Dat soort uitspraken begrijp ik dus echt niet!! Het leuke eraf... TSSSSSSSSS!!! Dat er een kindje komt is al spannend genoeg en zal sowieso geweldigmooioprachtigspeciaalheftigwauwiepowie zijn, ook als je het geslacht al weet.

Of dat het wel echt een verassing moet blijven... TSSSSSSSS ben geen suprise ei ;)

Tot zo ver mijn gedachtespinsels!
    Nu zo naar het ZH voor bloedprikken. Moest mijn glucose laten meten, 2 uur terug heb ik een heeeel stevig ontbijt gehad (boterham met jam, boterham met pasta en vlokken en een boterham met kaas + tuinkers. Daarnaast twee glazen sap, een appel en een banaan!! Ik ben klaar voor de test ;))

20. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hiiiiiii!!!!!!

Druk...druk... druk...
    Lauw: Balen van ziek zijn :(! Maar al wel weer op de bank dus. Kopje thee erbij en zp-en maar :D.
    Jeff was geweldig!! Ik kan nooit echt heel hard lachen om comedians maar ik vind hem echt geweldig! (Voor de mensen die hem niet kennen, kijk eens op youtube en zoeken naar Jeff Dunham). Niet iedereen vindt 't leuk, maar 10-15000 mensen in Ahoy gisteren wel ;)

Nu snel weer aan 't werk, knufff voor allen!!

Deel Deze Pagina