klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Sikki, jij mag alles hier neerzetten. Angst, blijdschap, hoop, twijfel, uw,zen,mok en weet ik veel wat.
    Poging 7, een babyrinth deel3, bob van 5 dagen in buik, veel tekens van boven en toch is het doodeng deze poging. Een soort van erop of eronder??
    Ik hoop, fik en bid wat af voor jou. Wat zou het gaaf zijn dat juist jij, als eerste hier in deel 3, op roze gaat en dus het jaar zo mooi afsluit.
    Mocht dat nu niet zo zijn dan zijn we er ook voor jou. Ook dan slepen we je er weer doorheen. Het is nog niet het einde Sikki. Er zijn meer optie's en pas als optie's op zijn mag je opgeven. Pas dan lieverd!!

megapletknuff

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ieks, updeet is stiekem een beetje lang geworden!
    :$

(alsof dat nieuws is... :x)

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja snel dan!

@josien: wat een prachtig slotje heeft ze erop gedaan he!
    huil! :) lief zeg!

@florine update; nou het gaat hier helemaal super en bloeiend en stralend! :)
    klap zo fotos in album :) want ze is zo mooi en cute en lief en en *snif* :)

alle dagen gaan eigenlijk heul relaxt, geen stress, elke nacht ' komt ' (domme te-herm! :x) ze een x, laatste dagen zelfs tussen 0500 en o600 :D

dinsdag is haar tongriempje dus ingeknipt, maar dat had ik geloof ik nog verteld voordat interpiemelnet eruit flopte geloof ik?

van dat ingreepje had ik meer last dan zij gelukkig :), ik kon de KNO arts wel op zijn piemel timmeren toen hij droog opmerkte ' ik ga even een BOTTE schaar halen '

:x

anyway, ik weet niet of t nu verbetering geeft, borstvoeding gaat eigenlijk super, maar hopelijk wil ze nu makkelijker aan de speen en fles?
    klingman oefent elke dag even (met de breastflooowww gaat t ' het minst minst ' zegmaar ;)) en dat zal wel los lopen.

woensdag weer een ziekenhuisdagje, ditmaal heerenveen om nog es even door te nemen hoe mijn bevalmarathon nu is verlopen.

de date met de LGG was super, hij plukte florine uit de wagen (en gek genoeg vond ik dat bij hem prima! :)) en zei ' zo zo, daar was je dan eindelijk, nu snap ik wel wat je mama bedoelt met haar slogan ' save the best babies for last ' ;)

florine heeft zeer ZEN op zijn arm gezeten in het halfuur dat we hebben zitten praten.

over de ruis/suis zei hij, ik denk terecht, dat dat niet door de bevalling kan komen, maar wel door de rugrekprik.
    maar dat wist ik, dankzij google, natuurlijk allang ;)

daarover later meer :p

toen de door mij aangevraagde date met de verloskundige, die tevens hoofd van de afdeling is.
    goed en gaaf mens hoor.

zij heeft met mij de hele bevalling doorgenomen, en wat ik hoopte is gebeurd: ik heb nu een VEUL completerbeter beeld van mijn eigen werperij! :)

ik was veel vergeten, bv ook dat er gelachen is (nou ja vooral zij en klingman), en ook dat het persen heel erg mooi en stoer ging.
    ' als een tijger, maar dan zonder grommen '

zij vond sowieso dat het ' een mooie bevalling was ' :$ omdat ik zo bedeesd was en zo kalm.

tussen de paniekaanvallen door, PROEST!

die weet zij, los van dat ruglekprikken flauwval&kots veroorzaken, met name aan t feit dat ik een controldametje ben en het niet aankon, totaal geen macht te hebben...
    kan goed kloppen dat ik ook daarvan in paniek raakte.

verder zei ze dat het vrij normaal was dat ik, uitgeput doordat ik al 3 nachten niet geslapen had, in die lichamelijke shock belandde.

kortom ik ' begrijp ' nu meer wat ' me is overkomen ' en ik heb gewoon een bijzonder en zelfs dankbaar achtig beeld bij de hele toestand.

:)

het bleek trouwens dat al was besproken dat vanaf nu, bij een rugLEKprik, de patiente meteen een ' bloodpatch ' moet worden aangeboden (na het werpen) en dat de patiente, hoe bijdehand ook (had ik me bij die opmerking aangesproken moeten voelen denken jullie? :)) langer moet blijven.

dus, voor andere werpinnen heeft mijn toestand wel wat positiefs opgeleverd! :)

anyWEE, ik weet nu veel meer en heb een veel beter gevoel.
    denk niet meer alleen ' drama ' maar ook, ja echt, zelfs ' mooi ' .

tuurlijk was de ruglekprik ellende en PECH maar het was OOK mooi.
    so!

verder was de week gevuld met lief kraambezoek, en was ik opeens (?) wel heul erg MOE in lijf, denk doordat ik soms florine niet helemaal goed til: te holle rug met dat hypermobiele lijf van me ;)

beetje op letten dus, maar daarvoor is ook de fysio/sportschool.

na, dat was t zo'n beetje!

klingman heeft een supermooi filmpje gemaakt, vanaf de punctie tot nu en gelardeerd met stukjes dagboektekst van mij aan florine.

.. daar dan prachtmuziek onder en: JANKALERT!
    ik deel m nog wel met jullie, maar hij moet eerst door de opas en omas gezien worden ;)

ohja, de ruis/suis.

ja das minder ..
    ben zaterdagavond weer niet goed geworden, dan trekt het geluid weg uit oren, zwelt aan in hoofd, ik word wankel op de benen en er komen zwarte vlekken voor mijn ogen, en dan dus paniek.

tegelijkertijd echt kabaal in hoofd, of er een kraan wijdopen staat :(

heb in januari test bij de KNO arts, maar of ik bij hem aan t juiste adres ben .. :(

als ik google heb ik 100% match met oa ' tinnitis ' maar ook ' de ziekte van meniere '
    weet niet hoor, en moet ook niet zelf gaan huistuinenpiemel-diagnosen, maar ik las er toevallig over en het klopt precies met wat ik heb.

buh!

er valt mee te leven, alleen dat flauwvallen is wel gevaarlijk (voor florine!) dus ik laat ook weer even HB en de hele shit checken.

ben (door de TITvoeding met name?) nu alweer onder :$ begingewicht van zwangerschap en jullie weten, ik was al een enorm slankie, denk soms dat ik gewoon daardoor ook van stokje ga?

maar ja, mijn 7 roze tompoezen per week dieet helpt ook geen piemel!
    :(

hmz.

komt allemaal reg!

verder zo irritant gelukkig en verliefd als een ehhhh klingel, ook samen op/met klingman, cant help it! :p

dat was t zon beetje, jemig wat een lang verhaal seg!
    maargoed, dat ' mag ' he, tis en blijft ook een dagboekhoek hier :p

EN NU JULLIE!

PIEMELSMAK!

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    proest iedereen stil door updeetbombardement! :D

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    welcome back!!
    fijn dat doorpraten over worp geholpen heeft! goed gedaan meissie!!!!!
    (wie is LGG?) lieve geweldige gyn? Lelijke, grote griezel??
    En goed van Florine! en mama! ingreep is achter de rug! En take it easy mbt flesjes enzo! komt wel!!! En sommige niet;) (wilde je niet horen geloof ik)

maar ben blij dat je er weer bent!!! En deel 3, joepie, ik ben er vanaf het begin bij!!! JEUEUEUEUEUE

Dus, meneer aambei en ik ploffen op ons voedingskussen-met-extra-kont-ruimte-voor-dhr-aambei en amuseren ons feestelijk hierzo!!!
    En leeflezen mee!!!! Dikke knuff!!! En in deel 4 is iedereen roze, bevallen en ook in bezit van vervelende zwanger-kwaaltjes! HET SALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

ik doe niet aan piemelsmakken, maar ik doe gewoon een leuk dansje!
    Liefssssssss

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    *doet een werpdansje voor Taliaaaaaaa*

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    was even spam aan het bewonderen mooie foto's hoor mama.... glitterwaardig ook :D

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    *brul* *huil* *snif* voor afsluitposten van deel 2! jeetje de peetje...

Buigt dankbaar voor silvia. gooi de heupen los!!! ik doe mee!!!!!
    of zoals isabella zou zeggen: suddu mede billu

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    weet je wat Silman met mij deed toen ik het helemaal beu was?
    Hij zette me netjes in de auto en reed door oud borne heen hobbel de bobbel de bobbel en zo wel 45 minuten lang... s'nachts braken mn vliezen ;)
    mischien een bospad opzoeken in de buurt?

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Klingel, wat een super update!

Goed dat je die gesprekken hebt gedaan, nu kun je de bevalling hopelijk een plekje geven.
    En wat een geluk straalt er van je update over Florine. Wat zullen jullie gelukkig zijn met jullie kleine meisje, jullie wonder. GENIET :)

Leuke foto's trouwens!

@Sikki, in het babyrinth moeten we naast geluk ook onze angsten, frustraties en verdriet kunnen delen. Dus gooi eruit wat je kwijt wilt lieve Sikki.
    Nynke heeft het weer mooi verwoord, ik sluit mij er helemaal bij aan.

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *huil*
    Nyn, bedankt voor je altijd mooie en lieve woorden!

*huil*
    Kling, voor begrip en completer beeld van bevalling en om stoer en mooi en tijger en bijdehand ;)
    Kun je het nu echt afsluiten of knabbelt er ergens nog iets van 'ja ja, praat de boel maar weer goed'.
    Ik hoop het eerste!

Mooie foto's van het bloemenmeisje!!!

@Taliaa, nog niet aan het werpen, maar ons allemaal voor deel 4 meneer Aardbei wensen :$
    (denkt aan eigen jarenlange expirience, NO WAY JOSÉ!!!)

@Emma, dito voor jou ;)

12. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ego-alarm:

PLEEGZORG belde!! Ja, eindelijk het langverwachte telefoontje!
    Ze belde op mijn werk omdat ze me thuis niet kon bereiken. Nee, had ook al op het formulier gezet dat wij fulltime werken, maar goed. Ze wilde een afspraak maken, maar ik wilde het gesprek gelijk maar doen, dus net gehad.

Ze had helaas wel enigszins slecht nieuws, ze willen dat we eerst klaar zijn met het IVF-traject voordat we doorgaan met pleegzorg :(. We hebben wel een erg leuk gesprek gehad en ze vond me wel nuchter genoeg om daar niet nog een half jaar verplicht pauze achteraan te plakken (gelukkig!! Dan was ik echt gaan gillen geloof ik) om over de spanning van het IVF-en heen te komen. Ik heb ook onze motivaties voor pleegzorg aangegeven en ze vond dat ik een prima kijk op pleegzorg heb. Ze zien vaak bij IVF mensen dat ze koste wat het kost een kindje willen en dat ze niet reëel tegen pleegzorg aankijken. Het wordt tenslotte nooit jouw kindje, als de ouders er zelf voor kunnen zorgen ben jij het kindje weer kwijt.
    Wel een erg goed gesprek dus, alleen wel met het nieuws dat we maar even moeten wachten, zucht. Het duurt toch al 4,5 jaar, een paar maanden kunnen daar ook nog wel bij :(.

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    He jakkes Jo wat een domper zeg.
    Ben je blij dat ze eindelijk bellen en dan hoor je dat je eerst het ivf traject af moet maken *zucht*
    Mischien ook wel logisch want wat doe je als je een pleegje krijgt en je raakt zwanger... kan je dn wel verder met dat pleegje..wil je dat dan wel??? het is ook zo sneu om dan tegen het pleegkindje te zeggen we krijgen een eigen kindje dus er is geen plek meer voor jou....
    Dus ik vind het heel logisch van de pleegzorg dat ze dat voorstellen.
    Wel balen voor jullie... maar ja inderdaad een paar maanden meer of minder maakt ook niet uit natuurlijk...zolang je nu weet dat je goed gekeurd bent als pleegouder :D
    maar wel vaag van het moeten wachten aangezien er een enorm tekort is aan pleeggezinnen...

14. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    *komt in galaglitteruitrEIkingsjurk deel 3 binnen*

Wauw! Wat een mooie woorden bij het afscheid van deel 2! Geweldig ook dat glitterslotje! :D

Liefklingel, Wat klink jij als de gelukkiste klingel op deze wereld. Fijn dat je goed gesprek hebt gehad over bevalling en mooi te horen dat je het nu ook mooi vindt!
    Zal zo foto's van jullie florinebloemtje even bekijken..

oor ruis/suis klingt eng! Brrr.. sigtig aan doen he?!

Denk dat we ergens begin volgend jaar een x moeten daten he! Wanneer je maar tijd en zin hebt, want ik wil beschuit met muisjes! SO! :p

Bright, borstontsteking? Auw!!! Hopen dat je er gauw vanaf bent..

Jo, fijn gesprek gehad met pleegzorgmevrouw? Eerst ivf afmaken dus.. Wel kloterig dat jullie weer moeten wachten. Knuf!

Sikki, knuf voor jou uw!! :( Maar deze babyrinht is er natuurlijk ook voor gal te spuwen he! Gooi alles er maar uit liefsik..

*doet ook mee met taliaawerpdansje*

:D

SMAK!

15. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Helaas nog niet goedgekeurd hoor als pleeggezin. Dit was pas het eerste gesprekje, er komen nog 4 gesprekken en een cursus. Ik had eigenlijk verwacht dat ik daar wel vast aan kon beginnen, maar dat kan dus niet.
    Dat je niet een pleegje kan opvangen als je zelf nog met IVF bezig bent snap ik inderdaad prima, maar ik vond mezelf eigenlijk al wel geschikt om de gesprekken en cursus te volgen... Maar helaas. Nog ff geduld.

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    ja gesprekken en cursus vind ik ook wel dat je kan volgen inderdaad... maar denk dat ze bang zijn dat als de ivf slaagt ze de cursus voor jan doedel hebben gegeven en dat kost ze geld denk ik..... weet het anders ook niet....

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    *wipper de wip :D*

@Klingeldingel,
    Wat fijn dat het praten over werpverhaal zo goed geholpen heeft. Het is dan net of je het in een ander perspectief kunt zien he? En ik herken zo jouw gevoel dat het dan ook wel weer mooi is, ondanks de horror delen.

En wat een kanjer is jullie bloemenmeisje!! Lijkt me toch wel heel pijnlijk, maar ze heeft zich er goed doorheen geslagen. En dat flesje gaat uiteindelijk ook wel lukken hoor.

MOK over flut tinnitus. Is zo niet leuk!!!! Hopelijk kan de KNO arts iets doen. Heb je ook last van evenwichtstoornissen? Want voor de ziekte van meniere kun je medicatie krijgen. Heeft mijn SL ook ;)

@Sikki,
    Dikke knuf voor jou. Nyn heeft het perfect verwoord. Ik sluit me er volledig bij aan.

@Taliaa,
    WERP WERP WERP WERP WERP WERP WERP!!!! ;)

@Jo,
    Wat balen van pleegzorg zeg. Ik snap het wel, maar vind het wel echt k*t.

@borstontsteking,
    Tja, vannacht ineens last van mijn borst. En vanochtend een rode plek en erg pijnlijk bij kolven/drinken. Begon me ook steeds iets minder goed te voelen, maar nog geen koorts. Huisarts toch maar antibiotica voorgeschreven om koorts voor te zijn, want je blijkt heel erg ziek te kunnen worden van een borstonsteking. Hopen dat het helpt en maar even doorbijten als Lynn drinkt :(

Liefs

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Even dit mooie 3e deel in mijn lijstje krijgen.

Welkom terugggg Klingel!! Ik ben stiekem een klein beetje geinfiltreerd in het babyrinth :) Heb lieve berichtjes gehad van een aantal babyrinthmmmeisjes en leefde al te erg mee met Maartje en nu bibber ik ook al mee met Sikki...zo gaat dat he. Voor elkaar en met elkaar, heel waardevol!

Wat klinkt dat eng met jouw oren/hoofd! Kan me voorstellen dat je je hier niet zo fijn bij voelt. Maar die interessante medische termen waar je mee gooit...als je dat hebt, is er dan wat aan te doen? Wel toch? ;)

Je hebt wel mijn banner gemist! Mocht ein-de-lijk een zwanger banner maken! Maar helaas was ie na 2 dagen niet meer van toepassing :(
    vmk :( morgen een controle-echo...

Als je nog een shokking verhaal wil lezen, dan moet je straks in mijn topic zijn als je je verveelt...
    Ga nu ff mijn hart luchten daar....ppffffffff sommige mensen :$

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    liefjo!
    jemig, waarom moet je IVF afmaken?
    omdat ' stel dat ' ofzo?
    hm, je klinkt alsof je er geen zin in hebt, en dat is opzich denk ik een ' goed teken ' voor het traject: je bent daar echt klaar voor, en klaar met het IVFfen..

maargoed, eerst dus TEEPEEen en nog eerster WIKken! :D

bewonder je posi houding liefjo.
    eerst met je mama*, sowieso in je eigenkinderwens, en nu in je pleegkindwens.
    knuf!

liefbright!
    SL heeft zvm? nou ja seg.
    ik zal mijn suggesties inzake ' wat hep ik ' wel eens voorleggen bij KNO en bij anesthesist en en, we zullen zien.
    lulligste is wel dat ik van nature al enorm gevoelig ben voor teveel lawaai enzo (zei zij die altijd krijst en gilt en op dancepartys stond ;)) en dan een onuitzetbare PIEP in je oren das gewoon echt lullig!

piemelig!

sneks voor flesjegaatlukkensusserij! :)

liefannedore... :(
    wel geevee, jij posi en vmk?
    :x

SHITTERDESHT lieverd... dat is SO verboden voor MMMeisjes :(

klote!

ja blabla, nu WEET je dat dat kan (er komt een dag dat je dat echt als een kadootje zal zien.. maar nu nog niet :() maar vooralsnog doet het alleen maar pijn, pijn, pijn.

ik hoop dat de nacontrole geen gekke(re) dingen laat zien en dat je de pauze in kan gaan die je wilde nemen (toch?)

om in 2011 wraak te nemen!!!

doet me denken aan lindina, kreeg een sms van blijmeis met HCG-prik-waarde-vragen.
    hoe is het met lindina?
    was het foute boel?
    wat ik vrees met grote vrezen?

huil wat een ellende weer.. en dat terwijl er ook een klein roze golfje, net als vorig jaar om deze tijd!, heerste..

ik weet nog goed dat pat en weet ik wie allemaal op roze gingen.
    en dat ik, net mijn eigen miskraam achter de rug/buik, echt dacht ' de rozen zijn op nu... '

maar in febru was ik zelf, tot mijn eigen verbijstering, aan de beurt,

en die verbijstering gun ik jullie allemaal zo ontzettend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefsil,
    wat grappig, rondrijden over hobbels! :)

lieftaliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallelujah!
    ga es even op de slee zitten in de sneeuw met je doosje ofso!
    ten eerste bevriest mr. strawberry dan,
    ten tweede MOET je werpen!

je SAL!

trouwens, ik was mooi abuis (mooi woord! :D) want dit weekend was kinderdicteeeeeeee maar jij werpt uiteraard op volwassendicteeeeeedag: woensdag as!
    :)

@ :(

eh weet niet meer?

ik kwam ook iets zeggen maar ben ik ook al vergeten :)

lieflauw: WELKOM hier.
    kom maar mooi de school in hopsen voor thee, taart, beschuit, muis en florinesnuffel!

@sik: nee echt helemaal vergeten, en ookal was ik t niet vergeten, dan nog maakt florine uiteraard alles goed, al hadden ze mijn ledematen en de klingmanpiemel geamputeerd.
    (.. nou ja dat laatste... :$)

je vroeg laatst ook al geloof ik, zeker onvoorwaardelijk genieten.

en ergens ben ik wel zon sick mind dat ik iets dat best heftig was, wel kan waarderen, omdat daarna ' het mooie ' nog mooier is!

;)

snappen jullie dat?

jawohl, ik denk t wel! :p

so en nu nasi nassen, ik hoor klingman thuis komen endlich.

smak!!!!!!!!!!!

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Idd Klingel, een goede afsluiting morgen na de echo. Even mezelf bij elkaar rapen deze week en in 2011 na een krachtgevende pauze 'wraak' nemen zoals u dat zo mooi zegt...

Oh, hoor mijn 'spouse' nu ook thuiskomen. Pasta met kippie gaat op tafel!

*zoeffffff en weg is ze*

Deel Deze Pagina