klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    *komt heel egotrippend het babyrinth binnen strompelen*

Beentjes omhoog, schoenen uit, stapel boeken links, stapel dvd's rechts, berg chocolade binnen handbereik en een flinke kan met sapjes. Ik kom de komende vijf maanden niet meer van de bank af! :D

VERLOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh en al twee bezichtigingen voor ons huis! :D :D

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lief lief taliaa was het zo naar?? Arme jij en Elize zeg. Echt nachtmerries? :( brrrr wat naar. Ben heel benieuwd naar je verhaal. Fijn dat jullie nu echt beginnen te genieten!
    SMAK!

Ook smak voor stomme mannen van Sas en Kling en Lauw en en en... Ik ben bang dat als we mannen wilden die niet het inlevingsvermogen (uit zichzelf) van een ijspegel hebben, we lesbisch hadden moeten worden! :D Maar ja dan weet je zeker dat er spuitjes aan je kinderwens te pas komen... ;)

3. :) dank je wel.. zelf in elkaar geknutseld.. als je er ook 1 wilt, pb maar ;)

4. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sil, knapt Mathijs al op??? Hoop het!

Nyn: nog een paar dagennnn!!!! :D

Sik lieverd hoe gaat het???

Rest dikke knuf. Ik is uitgeput dus even bankhangen..

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Joehoe voor verlof blijerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5 maanden niks doen op de bank gaat je echt niet lukken hoor...wat wel gaat lukken euhmmmm tot aan je ellebogen in de poepluiers en wasjes wassen :p

Knuffelkonijn ik vind het heel erg leuk :D zal eens even kijken of maak me anders vriendje dan kan je in mn album kijken of je een geschikte foto vind :D

6. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Joepiiiiii blijmeis heeft verlof!!!!

Heeeeeeeeeerlijk! Geniet er lekker van! :D

Morgen date met klingel?? Heul veel plezier, maar dat gaat zeker lukken!

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hele dag in vergadering gezeten :(
    Maar gelukkig ook weer losgelaten.

Blijerd, pas maar op dat je geen doorzitplekken krijgt ;):D
    Verlof, heerlijk!
    Alleen daarom zou ik al zwanger willen zijn ;)
    O enne, naais haus ;)

Sas, morgen echooooooo.
    Succes!

Hier gaat het verder goed hoor!
    Op af en toe wat kleine verdriet en angst voor de toekomst momentjes na

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    waarom weet ik niet waar blijmeis haar huis woont dan????? nu ben ik ook schieuwnierig aan het worden :D

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lieve Taliaa, ik zit met tranen in mn ogen je bevallingsverhaal te lezen in je andere topic. :( Meid meid wat een bevalling! De paniek klinkt gewoon uit je woorden en ik vind het dan ook erg te lezen dat je je zelf teleurgesteld hebt. Ik vind het ontzettend knap en sterk dat je het zelf geflikt hebt! Daar mag je alleen maar trots op zijn. Als je zo'n pijn hebt sla je ook helemaal op tilt en weet je van gekheid niet meer wat je moet. Maar je hebt wel een 9 ponder in aangezichtsligging er op eigen kracht, vrijwel zonder pijnmedicatie uitgeperst!!! :$ Echt lieverd, wees trots op jezelf en geef jezelf de tijd om dit een plek te geven, maar wees alsjeblief niet teleurgesteld in jezelf!

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik vraag me af hoe de sik weet waar mijn huis woont! :$ :D

Enne fijn dat het redelijk goed met je gaat meis... Niet mer dan logisch dat je af en toe even een aanval van tranen of paniek krijgt! Het is ook doodeng!!

Lauw: ja leuk he! Hoop zoooo dat het weer geen roet in het eten gooit!

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    huh gaat op zoek naar topic nu

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Taliaa, ik heb je verhaal ook gelezen en ben diep onder de indruk.
    Wat een super sterke mama ben jij zeg!
    Je mag heel erg trots op jezelf zijn!!!

Blijerd, ik kan gewoon heel erg goed optellen en heb een gezonde dosis nieuwsgierigheid en gezond verstand ;):D

13. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hahaha ze noemen mij sherlock hyves! Maar vind dit toch ook wel heul sherlockerig overkomen! :D Snap het ook eigenlijk echt niet haha. Maare mooi he? ;)

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    :D ik PB je wel even :D

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #395 Emma 79, 21 dec 2010
    Laatst bewerkt: 21 dec 2010
    @Taliaa, ik moet je bevallingsverhaal nog even zoeken, maar blijkbaar was het behoorlijk zwaar :(. Wel fijn dat jullie nu lekker thuis zijn.

@VU: gesprek voelde goed, we krijgen opnieuw wat standaard onderzoeken, zoals

- bloedonderzoek op 3e cyclusdag (jaja, nooit gedaan in mijn ziekenhuis, hoefde niet volgens gyn ;));
    - zaad emmaman wordt nogmaals onderzocht;
    - en een 'IVF-echo' om alles gedetaileerder te kunnen onderzoeken.

Daarna worden de uitslagen tijdens een artsenoverleg besproken en krijgen we 11 februari een advies over hoe nu verder, dus of eerst een kijkoperatie of meteen beginnen met IVF.

Het voelde wel goed, we hadden allebei het idee alsof we weer een stapje verder gaan. Het wordt wel weer een paar weken wachten voordat we meer weten, maar goed het is niet anders.

@Klingel, en zei het raam 'krak' :D:p.

@BM, JOEEEHHOOEEEE verlof....EINDELIJK!!!! Rustig aan hè meid en vooral genieten :).

@Sas, succes morgen met de uitgangsecho! Gelukkig gaat Sasman toch nog mee :D.

@Sikki, fijn dat het goed met je gaat *smak*

@Zara, vertel nog eens even iets over jullie nieuwe huisgenoot :)

Voor mij is het alweer weekend, heb morgen een dagje vrij genomen...heerlijk :D.

Knuffels

16. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Meelezer komt ook even binnenwandelen om Taliaa te feliciteren! Ik heb je verhaal gelezen meid, wat is dat heftig geweest. Gelukkig is je dochter wel een gezonde meid, van harte! Misschien heb je er iets aan maar ik heb ook zo'n krijs, brul en schreeuw bevalling gehad. Het leek wel of ik doormidden scheurde en uit wanhoop kon ik alleen nog maar heel primitief eeuh krijsen, brullen en schreeuwen dus. Achteraf voelde dit voor mij ook als een soort van falen, vooral omdat ik me zo had "laten gaan". Ik was ook teleurgesteld omdat ik het me allemaal zo anders had voorgesteld en vooral ook omdat ik mezelf heel anders had ingeschat. Na verloop van tijd heb ik mezelf de vraag gesteld: "Had ik het ook anders kunnen doen?" En het antwoord was nee. Dat gaf mij wat meer rust, ik heb mezelf niet aan lopen stellen en toch maar mooi een kind op de wereld gezet. Jij hebt op dat moment gedaan wat je kon en je hebt het fantastisch gedaan! Je hebt een reuze meisje gezond op de wereld gezet en je bent door een hel gegaan. Probeer toch vooral trots op jezelf te zijn, ik ben het in ieder geval wel en denk maar zo: Als een man het had moeten doen was hij wss buiten bewustzijn geraakt en jij hebt het maar mooi gefikst ;)
    Geniet van deze mooie periode en jullie kleine meisje Elize.

Liefs Michelle

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    #397 Nynke, 21 dec 2010
    Laatst bewerkt: 21 dec 2010
    Ik heb nu al drie keer bijgelezen en geprobeerd te reageren maar helaas.:( Ik haak maar weer gewoon in.

@Saskia: fijn dat mannietzolief toch mee kan morgen. Ik hoop op een goede uitgangsecho.

@Taliaa: :( wat een verhaal. En ik sluit me aan bij Blijmeisje haar woorden. wees aub niet teleurgesteld in je zelf lieverd. Wees vooral heel trots op jezelf.

@Sikki: ((knuff)) voor tranen. Jij hebt huis Blijmeisje gevonden??:$ Mooi is die he??:p

@Blijmeisje: goed van twee kijkers!! Hmm dit heb ik al eerder geschreven.;)

Je hebt gewoon verlof!!Joepie nu lekker rustig aan doen en genieten. Morgen lekker babysnuffelen. Pas je wel op dat je niet spontaan weeen gaat krijgen??

@Emma: klinkt goed jullie gesprek bij het vu. Ik hoop dat er geen rare dingen uit de onderzoeken komen en jullie snel aan de ivf kunnen gaan beginnen. Of eigenlijk hoop ik stiekem dat IUI het gaat worden voor jullie.;)

@Lauwtje: werk jij op dinsdag??

@Klingel: pas wel op met lauwwater. Heet kan echt niet!! Manlief zegt: beter krabben dan een kapotte ruit. En hij kan het weten.;):D

Voor iedereen een hele dikke pletknuff

Hier druk met inpakken,schoonmaken en wassen. Het zou vandaag een mooie zonneige dag worden hier. Ik dus braaf de kinderbedden verschoond gaat het gewoon regenen.:x Nu hangt het hele huis dus vol met onderlakens en dekbedhoezen.:D
    Maar dat geeft niet. Want wij gaan over drie nachten gewoon naar NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Oh Nyn, het komt nu wel steeds dichterbij, nog 3 nachtjes en dan gaan jullie naar NEDERLAND, JOEHOEEEEEEEE :)

Hoelang blijven jullie in NL? Je hebt het vast al ergens geschreven maar ik ben het vergeten :).

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :x Jeetje Emma moet ik nu alles herhalen??

:D:p We gaan de 24e weg en komen 2 Januari weer terug.

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Taliaa ik ook heb gisteravond je verhaal gelezen....doodeng was het...ik zag het zo voor me meis bepaalde stukken leken precies op de bevalling van Mathijs... inclusief de knip en het openhouden van de uitgang....de paniek herkende ik ook zo ontzettend... zo raar dat dat allemaal naar de achtergrond geschoven was en nu ik jouw verhaal lees ik het ook allemaal weer op zijn plek weet te leggen... gelukkig had ik wel een ruggeprik....Ik weet hoe het is als je kind nachtmerries heeft Omdat Mathijs die ook heel erg lang heeft gehad....Mathijs was doodeng om te zien na zijn geboorte er werd met spoed een kinderarts bijgehaald en hiij werd van mn buik gegrist en achter in het warmtebed werd hij ondezocht al fluisterend en wij kregen niks te horen(hij huilde wel gelukkig bij zijn geboorte maar daarna was ie doodstil) bloed wed genomen ivm sepsis ook van hem en mij (werd tijdens de bevalling al aan het infuus met AB gelegd ivm de infectie door de gebroken vliezen 4 dagen eerder.
    Mathijs had een hele wokkel op zijn hoofdje zijn oogleden zijn een jaar blauw geweest......

Ik hoop dat het snel beter gaat met jou en met je ongetwijfeld lieve en zeker mooie dochter...... ik wens jou ook heel veel sterkte toe om deze bevalling een plekje te geven en blijf erover prate als je er behoefte aan hebt..... je mag me ook altijd pb-en ;)

(deze bevalling is dus ook de reden waarom wij in overleg met onze eigen gyn hebben gekozen voor de ks bij Luuk en Sanne)

Deel Deze Pagina