klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Loesie wou nog zeggen dat het super is dat jullie er in september weer voor gaan! Bij jullie moet je dat helaas ook echt plannen, wij gingen er ook heel snel weer voor, maar dat was gewoon 'direct' onder de lakens. Maar wat ik eigenlijk wou zeggen: de manier waarop maakt niet uit, als het lukt is het heel leuk om ze vlak na elkaar te hebben!

Verder las ik nog van een boel kraamzorg enzo. Maf is dat he? Dat al die dingen opeens voor JOU zijn!

Lieve sik jij heel veel succes vandaag bij de intake..

Oh sorry poepies baby huilt!

Later meer...

XXX

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Pas je die nog dan? :D

@Loesie: heb jij nou het geweldigste manneke van de wereld gebaard?! :$ En wij dan!? ;) Hahaha, leuk om te lezen hoe ie zich ontwikkelt. Logisch dat jullie trots zijn!

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas, GEFELICITEERD!!!!
    Veel succes vandaag!

Alle andere lieverds, dikke knuffel!
    Vanmiddag naar Dr. Rossi en stiekem toch wel een beetje blij om...

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lieve lieve Sik, heel erg veel succes vanmiddag. Toppertje ben je :)

Meiden, Bert en Ernie zitten in mijn buik!
    Ik zal nog eens tegen Sasman zeggen dat hij de namen mag verzinnen... Bert en Ernie, hoe verzin je het! :x:x Misschien omdat Sasman zelf de wenkbrauwen heeft van Bert... dit heb ik niet gezegd meiden!!! ;)

Ik voel me zo anders dan de vorige keer. Heb er zo'n goed gevoel over, bijna eng! Als het dan niet lukt komt de teleurstelling dubbel zo hard aan. Maar ik kan er niks aan doen, ik voel me gewoon heel goed en positief :D

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, SUPER dat Bert en Ernie veilig bij hun mama in de buik zitten.
    Enne...als B&E allebei blijven zitten zou ik inderdaad Sasman niet de namen laten bedenken :D:p
    Volgens mij is het alleen maar goed dat je zo positief bent ;). Ik hoop dat je dit gevoel vast kan houden!
    Ik ga niet duimen of fikken, schijnt inderdaad geluk te brengen :D.

@Sik, succes vanmiddag....Knuffel...

@Nyn, jeetje wat gaan ze snel :$. Voor je het weet wordt het al opgeleverd.
    En bij de oogarts? Vertel eens, toch niks ernstigs?

@Bright, gekortwiekt, lekker weer voor het voorjaar.

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Joehoeeee! Van mijn part zijn het Bert en Ernie, als ze maar blijven zitten!!!! whahahahahaha. Goed broeden en ik fik hier de toko af voor je!!!

Sikki: jij ook HEEL veel succes, ik duim heel hard voor je. Als jij als toppertje nou ook gewoon eens een toppertje in je buik krijgt!!!!!!

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zorra, ik heb al 15 toppertjes in mijn buik gehad...

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sikki een hele dikke knuffffffffffffffff en heel veel succes straks!!!!

Sas joepie voor Bert & Ernie...... beste namen vind ik
    Hier waren het Jt 7 Jul de laatste keer....
    de eerste keer was meteen DE naam die het op de laatste weken na toch maar niet geworden is hihihi

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    * inbraak *

Gefeliciteerd Sas, met je 2 emmy's!! Houd dat positieve gevoel vast! Het zit er vast niet voor niets :D
    Ik blijf jou, en het gehele babyrinth, volgen! ;)

* uitbraak *

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks lieverds!
    Jij ook Suus :) Als je dit nog leest, hoe gaat het?

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    * inbraakantwoord ;) *

Sas, lief van je!!
    Ja gaat goed hier! Zit nu te wachten op het telefoontje van het zkh om te horen of we wederom geluk hebben gehad! De testen zijn tot nu positief :D

Nu ik toch aan het inbreken ben, Sikki, ik ben voor je aan het rondvragen hoor!! Die koelkast van jou moet nog 1x vol ;):D

* uitbraak *

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sorry:) ik bedoelde eigenlijk dat ik het jullie gewoon zoooooooooooooo erg gun dat er 1 blijft plakken... Af en toe zo lastig achter de pc... Hoop dat je m begrijpt...

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Snapte ik ook wel hoor lieverd.
    Ik heb gewoon af en toe de pet scheef hangen.
    Zo ook vandaag...

Ik kan er gewoon niet meer zo goed tegen als iedereen roept 'dit wordt 'm, ik weet het zeker!' of 'ik heb er zooooo'n goed gevoel bij' enz.
    Alles is al 7 ICSI's gegild en iedereen had het dus fout...

Met mij moet je gewoon net effe anders omgaan dan met een 'gemiddelde' ICSI-kandidaat ;)

Anyway, zo naar Dr. Rossi, dus dat is toch wel fijn.
    Vandaag merk ik weer dat het toch niet allemaal gewoon o.k. is.

14. He bah, Lieve Sikki.. Wat balen dat je je zo voelt, maar ook wel logisch.. :(
    Ik hoop zo dat Gent jou wel een oplossing gaat geven en jullie geen Dusselkindje, maar een Gentkindje zullen krijgen! Ik hoop/duim/bid, doe alles wat mogelijk is, om ook jou een klein lief wondertje te gunnen!

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sik, ik kan me dat gevoel goed voorstellen.

Iedereen wil aardige en bemoedigende dingen tegen je zeggen. Maar het lijkt allemaal niks meer te betekenen.
    'Het wordt hem'....ja ja, de vorige 7 keer ook niet :(

Het is hard, het is kut, oneerlijk en wat zul je je soms onbegrepen en alleen voelen :( Kan ik me zo voorstellen....

Dat wij met jou anders om moeten gaan klinkt wel logisch, alleen HOE dat is dan nog wel de vraag ;) Want om nou niks te zeggen is ook weer zo wat ;)

Als ik voor mezelf spreek: jij moet vooral aangeven wat je graag van 'ons' wil. Waar heb je wat aan en waar niet aan?

Dat iedereen je een zwangerschap en gezonde baby gunt, da's in ieder geval duidelijk :)

Succes bij dr. Rossi vanmiddag!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat snap ik ook wel..... En het gevoel dat je er gewoon zelf niks aan kan veranderen, ook al is het je eigen lichaam... Dat gevoel had ik heel erg tenminste... Op een gegeven moment ga je nog hele gekke dingen doen, zoals in maanstenen geloven:cool:, omdat je maar denkt: ergens moet de sleutel zijn..
    Succes bij dr Rossi!! En een digi knuf voor je niet ok gevoel...

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Anne, je slaat de spijker op z'n kop.
    Voor mij betekenen al die kreten niets meer.
    Vind ze zelfs zo inhoudsloos dat ik me er juist aan erger.

Wat wel fijn is als je zegt dat je met me meeleeft en dat je aan me denkt.
    Meer heb ik tegenwoordig niet nodig.
    Juist omdat ik bij alle andere dingen denk, je begrijpt het toch niet...

Dus eigenlijk helemaal niet ingewikkeld.
    I keep it simple ;)

En ach, wat ik zeg, soms heb ik de pet scheef staan waardoor het me begint te jeuken.
    Andere momenten doet het me niets.
    Uiteindelijk is het m'n eigen gebrek :D

Zorra, haha idd zoals geloven in maanstenen.
    Seen it, been there, done that!
    Heb een kast vol relikwieën :D

Met als toppunt een glitterdiamant! :)P;))

Maar nu, op naar Dr. Rossi!

Toedels!
    SMAK

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    jankkkkkkkkkkkkkkkkkkk sas, b en e in de sstraat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joehoe.... smakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai! :D

@sas: ik heb vanmorgen al een vreugdedansje gedaan toen ik, op gsm al tittend, las dat je 2 prachtsasjes hebt gekregen!! :)
    super meisje!

dat is toch wel giga nieuws- 2 uit 2, dat zijn vastberaden sasjes!
    :)

spannend he, br, je WEET nu DAT er 2 bevruchtingen :$ van jullie in je zitten!
    rustig an, ZEN (proberen) en als we te hard knijpen moet je het zeggen hoor! :)

@sik: ik snap joe.
    sowieso de term ' ik weet zeker dat... ' bij dit soort oncontroleerbare zaken vind ik irri en naief.. :) hoe lief bedoeld ook.

eigenlijk weten we al een heule tijd niets meer te zeggen dat je kan troosten of hoop geven,
    maar ja, niks zeggen is ook weer wat onbeleefd he ;)

dus hopen we mee, bidden we mee, stampen we mee, schelden we mee, janken we mee, en ja- soms lachen we mee.

met kiespijn.. ;)

ik blijf er wel bij, dat sinds siklijf even zwanger is geweest, ik meer hoop heb, echt,
    maar ja wat is hoop?
    een geloof.. ?

@glitterdiamant: seg! die is ingestraald he. en die geeft posi power! ook al merk je het niet! :p

@geloof: mooi antwoord taliaa de emulgator (?? wat is dat ook alweer! ik schrijf het op maar ik weet niet wat het is!? een of ander ingredient volgens mij :() over geloof en wraak straf enz.

maar onwijs moeilijk, zie ook de reacties van andere piemelinnen erop, die ik ook weer kan begrijpen.

2e kansen, 3e kansen...
    ja en/of; later een lesje in de hel?

maar dat past dan weer niet bij vergiffenis/liefde van god..

hoe kan de hel eigenlijk bestaan als god altijd (?) vergeeft?

:(

of is die hel van den duivel?

tjonge wat een moeilijke gedachten weer :$

anyWEE, ik weet wel dat ik incest/verkrachtingdingen (en dierenmishandeling) het allerergste vind, qua zonden.

wat mij betreft mogen de ballen dus wel in het tosti-apparaat, een anaconda in zijn kont, wasabi in zijn ogen, 10382038 decibel in zijn oren (@bright: dan zijn wij blij met onze tinnitus/hyperacusis he! :D), mensetende kevertjes op zijn borst, zoutzuur op zijn ballen, en eens even zien...
    hmz...

oja

een specht die in zijn navel timmert, 2 muizenvallen die elke minuut weer dichtklappen aan zijn nippels, chineZe dood op zijn hoofd zonder dood, hondenpoep in zijn neusgaten, hmzzz en een krokodil die aan zijn tenen knaagt.

en dat dan 2308 lichtjaren lang.

das toch wel passend lijkt me?

grutjes waar gaat het heen met deze monoloog :(

nou dat kan ik jullie vertellen:

naar BUITEN met een MAGNUM almond :p

*smak*

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    @klinkel. God vergeeft altijd en altijd. Maar alleen wanneer berouw, oprecht berouw. Maar voor op deze aarde mag die kl**tzak alle mogelijke straffen krijgen, amen! En ik denk zeker te weten dat mijn connecties daarboven het ermee eens zijn!

Deel Deze Pagina