klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Emulgator doet water en olie binden (dacht ik zo uit mijn hoofdje :D)

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *inbraak*
    kom even gillen voor Sas met Bert & Ernie aan boord. Spannend! Begrijp dat duimen 'not done' is tegenwoordig dus dan maar een (bijna ouderwetse) posipowerrrrrrrrrrrr.
    En Maartje heeft helemaal gelijk: je hebt niet meer dan één bevruchting nodig (zie banner;)) en jij hebt er twee!

@Sikki:ik hoop zó dat Gent jullie eindelijk geluk gaat brengen in de mmm! (En ik zal even informeren bij een zekere bloemenmama waar jouw koelkast behoefte aan heeft.)

*uitbraak*

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Lieve Sikki, vertel eens hoe was het bij Dr. Rossi?

Kan me wel voorstellen dat sommige goed bedoelde opmerkingen voor jou heel inhoudsloos voelen :(.

Mega dikke knuffel meis....

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Snelle binnenwipper ;)

@Sas,
    WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Bert&Ernie aan boord!!!! Ik hoop en duim voor jullie!!

@Sikki,
    Dikke knuf voor jou. Hoe was je gesprek?

@Klingeldingel,
    Hihi, wij hebben niets te klagen met onze overgevoeligheidjes en piepruissuisgeluidjes. ;)

Waar blijft heetmeel? :D

@rest,
    SMAK!!!!

@hier,
    Nu op bankje lekker bakkie koffie en dan X-Factor loeren.

Morgenvroeg met mams naar een paasworkshop, boodschappen doen e.d. En dan zondag feestje want dan word ik alweer 30 jaartjes.

Liefs

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    sikki, ik ga lekker niks zeggen, zeg ik ook niks verkeerds. (en dat bedoel ik HEUL lief!) Want ik snap jou en ook zo totaal niet. En daar dank ik diezelfde God voor op mijn blote knietjes. Ik vind je een enorme kanjer en al goede gedachtes en positieve dingen jou zwanger hadden gemaakt dan had je er al een heleboel rondlopen.
    En dat is niet, het oneerlijk k*t en nog veel meer... Maar ik denk aan je! hou alle digitale lichaamsdelen vast die ik vast kan pakken en voel me ontzettend blegh net als wij allemaal. we willen zo graag iets voor jou doen! en alles, maar het kan niet..
    BAHBAHBAH
    knijp in linkerteen, we hebben je sikki.
    KANJERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

(en emma, sas, jo en alle andere wensers!!!!!)

@klinkel, dank voor emulgator. Er bindt heel veel vet aan mijn water vast! haha.. zo'n 15 kilo nog.;)

@sas, heb je gehoord. ;) ik voel de blijdschap van bert en ernie heel dichtbij! SMAKKERD!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    sikki, even een vraagje. had jouw koelkast honger? en waar heeft hij trek in? heb een zpdinnetje waarvan de koelkast misselijk is!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    --- breek in ---

sikki, meis, pb me maar als je wil ivm je koelkast hoor, volgens mij wonen we ook niet ver van elkaar, misschien kan ik je helpen

--- breek uit ---

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    (en dat was mijn zpdinnetje)

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik geloof dat de Sikki koelkast straks echt heel erg voorzien is ;)
    Echt zo gaaf hoe iedereen aan het rondshoppen is voor pure menootjes ;)

Enneh, het voorstel van deze über asociale hamster staat ook nog steeds!!! Ghighi straks kun je zonder dat het jezelf ook maar iets kost zomaar per ongeluk elke dag 1 of 2 extra ampullen spuiten ;)

Net met Maartman rapunzel gekeken, had hij uit zichzelf gedowload *proest*

Cornetto smak!

10. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Even snel voor sas!

Jaaaaaaa bert EN ernie on board! Wat fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt. Ik hoop zooooo dat je helemaal goed zit met je gevoel (en dus ook van tweeling)!

Sikki, ik heb ook nog wel het een en ander in de koelkast liggen, mocht je nog niet genoeg hebben na al deze aanbiedingen! ;)

Smakje!

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Maartje leuk he rapunzel!!! we hebben hem vorig weekend gekeken met zijn allen....:)

12. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Snelle zwaai.... veel te mooi weer voor ZP, sorry :).

Maar Sas: superrrrrr!!! You go girl! Wat een geweldige uitkomst, toch nog, na die teleurstelling in eerste instantie. Nu nog ff zwanger worden ;)!

Sik: knuff meis! Ik begrijp je helemaal. Hoe was 't bij dr. Rossi? Kun je er wat mee, of viel 't tegen?

@ll: snel naar buiten, lekker ontbijtje buiten op het terras. Boekje of krantje erbij, HEERLIJK!!

13. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    hier ook nog wat spul in de koelkast, gil maar als nodig!

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Meisjes, ook van mij even een snelle zwaai, veels te mooi weer om binnen te zitten :D.

Vandaag hebben we de trouwkaart uitgezocht bij een bevriende drukker, maandag stuurt hij een voorbeeld en dan kunnen we ze eind van de week al ophalen! Weer iets wat we af kunnen vinken, gaat goed zo, de bruiloft komt ook steeds dichterbij, whaaaa :D.

Dikke SMAK

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Even snelle swaffelzwaai, te druk en te mooi weer!!!!

Kussssssssssssssssssssss

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier ook nog spul in de koelkast, wat ik na deze poging niet meer ga gebruiken tot de houdbaarheidsdatum (september 2011). Ook indien niet zwanger. Dus gil maar als je wil!

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ook van mij een snelle zwaai en smakkerd!

Gisteren naar Artis geweest. Supermooi weer! Helemaal niet druk! Leuke dag! Daarna flinke domper door A. a.d. R drama :(
    Maar toch eindelijk de Jip & Janneke bubbels open getrokken en geproost op het nieuwe leven in mijn buik! :)

Vandaag veel dingen in en om het huis te doen!

Fijne zondag!

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Sorry meiden ik ben vreselijk van slag door de gebeurtenis in Alphen. Ik heb daar gewoon ruim 13 jaar gewoond. Gelukkig zijn er tot nu geen bekenden onder de slachtoffers maar dan nog................:( Mijn schoonmoeder liep daar om 11.55 net naar buiten en was dus net op tijd weg.:(

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    liefnyn: bah... vreselijk!!!!

annedore: proost op jouw buik!

allemaal: gaap, moe. vandaag naar mary poppins geweest, erg leuk!!! zaterdag naar petticoat!

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @ a a/d Rijn: vreselijk!!! Moeilijk te bevatten dat er zulke gestoorden zijn... Elk slachtoffer is afschuwelijk... Maar een mensje van ruim 90 neerknallen... Hoe ziek moet je zijn...

Ego: mannetje word morgen 32. Vandaag met familie gevierd. Gisteren cadeautjes gekocht. Ook ff voor de beeb (weer) wezen shoppen.

* crimineel alarm*
    Ik heb een omslagdoek voor in de maxicosi gekocht. Vond toen ik er mee naar de kassa liep al zwaar en een groot pakket zo in het plastic, maar er gingen geen alarmbellen rinkelen in mijn hoofd.
    Ik heb keurig dat ding afgerekend.
    Thuis gekomen snel cadeautjes voor manlief verstopt en de beebjspullen in kamertje gelegd en snel doorgegaan naar een feest waar we gisteren heen moesten. Vanmorgen liep ik de beebkamer in en ging de nieuwe beebspullen ff ondoenlijk van plastic.
    Ik open de verpakking van de dat wikkeldoel ding en wat blijkt...

Dat plastic is de groothandelverpakking!!!! Daar in zaten 3 (!) wikkeldekens verpakt!!! OEPS!!!!
    Had er echt maar 1 afgerekend... Zowel ik als kassameisje had niets door gehad!!!!

Vind het stiekem wel grappig ;)

Deel Deze Pagina