Joehoe!! Ligt iedereen in de tuin met de voetjes in een zwembadje? Tsja, want in de haard liggen zal nu wel niet het geval zijn
Ja, het is hier zééééér rustig . Ik had vandaag ook nog wel van het mooie weer willen genieten, maar zit weer op m'n werk....binnen...ver weg van dat heerlijke zonnetje.....
Oe das minder Emma!! Dan ga ik jou maar niet vertellen dat het weer vandaag nog mooier en lekkerder is dan dat het gisteren was en dat de lucht nu nog blauwer is dan gisteren....
Ben er wel hoor Weten jullie nog dat ik verteld heb over een mail vriendin die ook bezig was met behandelingen? Ze is nu de laatste bezig(vanwege haar leeftijd). ze heeft vrijdag punctie gehad 11 eicellen gevonden goddank maar een hevige bloeding die pas na een uur gestopt kon worden door de gyn's Vandaag heeft ze toch tp gehad van 2 toppertjes alle 11 waren bevrucht goed he...over 2 weken hoort ze hoeveel er ingevroren zijn... Haar eierstokken waren zo ontzettend opgezet dat haar baarmoeder eracht was komen te liggen dus moesten ze een sonde gebruiken voor de tp toen ook dit niet lukte hebben ze haar bm moeten oprekken dus ze heeft nu echt een helse poging achter der rug..hoop zo dat het nu een of twee blijvertje(s) zijn.... Als ik zo met haar praat en met jullie allemaal dan besef ik des te meer hoeveel geluk ik heb gehad dat het mij toch nog relatief makkelijk is toegekomen. meiden ik neem echt mijn petje voor jullie af, maak een diepe buiging, en ik geef jullie al mijn respect jullie zijn stuk voor stuk kanjers echt waar!!!!!!!
@Sil, WAUW 11 bevruchtingen! Wat fijn voor ze dat het er zoveel zijn, zeker omdat het de laatste poging is . Ik ga voor haar duimen....
Emma, ik weet het... Ik ben een echt loeder Silvia, heftig verhaal van je vriendin!! Ai!! Heb 1 keer een TP gehad die ontzettend zeer deed (had een zeer enthousiast schimmeltje...) Heb toen hemel en aarde bij elkaar gevloekt in Uber S. zijn kamertje... Ik hoop voor je vriendin dat ze de pijn niet voor niets heeft gehad!! Bedenk me ineens... Hoe staat het met de zenuwen van Saskia?? En waarom heeft LaKlingel mij nog steeds niet geaccepteerd als volger op Twitter??? :x
Wauw Silvia, wat een hel heeft je vriendin doorstaan. Het is toch zoooo oneerlijk dat mensen die dolgraag een gezinnetje willen dit allemaal moeten doorstaan. Pffffffffffffffff........ Wordt er gewoon verdrietig van. Ik gun het iedereen ook zo ontzettend! Ik denk aan je vriendinnetje Silvia en natuurlijk aan onze Sas die in het bezit is van Bert en Ernie toch? Duimen mag niet (zie mrs. Mia topic) dus dat doe ik dan maar niet........ Natuurlijk denk ik ook aan alle andere MMM-meisjes. Sikki heeft deze week ook een spannende week. Emma moet nog toch eind mei wachten toch? Allemaal reuze spannend!!!!!!!! Nu komt even een egotje: Wij hebben vandaag onze 3e echo gehad, tja dat is het voordeel van de MMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! Alles zag er gelukkig goed uit!!! Alles was goed ontwikkeld, er waren zelfs al armpjes en beentjes te zien en de wervelkolom zag je ook al zitten. We hebben zelfs het hartje gehoord, WAUW........ We hebben het vandaag dan ook vertelt op het werk, ik kon het nu echt niet meer langer voor me houden. Iedereen is ontzettend blij voor ons. Gelukkig kan ik er nu open over praten, dat neemt al een hoop spanning bij ons weg. De kans op een miskraam is nu gelukkig nog maar heeeeel erg klein maar wel nog aanwezig.... Maartje minder als 5% toch? Maar nu genieten we toch wel volop hoor!!!! Zo egotje voorbij....... Hihihi. Kan nog niet geloven dat het over ons gaat. Wauw......... Ga weer back to work voor zover dat vandaag nog kan . Kusssssss voor jullie allemaal
Wauw Sabrien wat goed zeg!!!!!! nu lekker snel die roze wolk op en er de eerste komende 6 maanden niet meer vanaf hoor ga lekker genieten nu..... voor je het weet is het zwanger zijn al voorbij en ben je een mama....dan ga je het zwanger zijn nog missen hoor!!!
SUPER Sabrien! Nu lekker gaan genieten . EINDELIJK is het jullie beurt om dit alles mee te maken . @Lieve lieve lieve Sikki, waar ben je meis . Gaat het wel goed met je? Ik moet de hele tijd aan je denken. Heb je je even terug getrokken of ben je gewoon druk? Hopelijk heeft het gesprek bij Dr. Rossi je goed gedaan! Knuffel....
ben er wel. veel te mooi weer, dus houdoe (@sikki, waar ben je lieverd? lekker in je holletje gekropen?? *zet koude icetea voor de uitgang*)
Was ik toch niet de enigste die zich afvroeg waar Sikki gebleven is durfde het alleen niet zo neer te zetten Aan iedereen wat een heerlijk weer hebben we weer he
Sabrien!! Met 7 week en 5 dagen gaf de dokter al aan dat de kans op een MK minder was dan 5%!! Ik wil ook weten waar Sikki is!!
@sabrien, joeperdepoeper!!! onze gyn zei dat met een goede vroege echo de kans op een miskraam echt heel klein werd! en jij hebt er al 3!! gehad! HUPSCHOP die roze wolk op!!
Kans op succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 6e week: 87% kans op een succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 7e week: 97% kans op een succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 10e week: 99,4% kans op een succesvolle zwangerschap Bron: NVOG
Hallooo zonaanbidders!!!! A a/d R verhaal, echt vreselijk! Brrr... Nyn, moet voor jou ook verschrikkelijk geweest zijn om te horen dat smoeder vlak voor die tijd daar was.. Maartje, winkeldief!!!!! Sil, klinkt heftig van vriendin. Wat goed dat alle 11 bevrucht zijn zeg! Hopen dat deze pijnlijke behandeling haar een mooi wondertje brengt.. Sabrien, waaaauw weer een mooie echo! Heerlijk he om iedereen te vertellen dat JIJ zwanger bent! @All, hallooooooo???? idd rustig hier.. Hier alles goed.. Heb foto van uitsteekseltje in mn album gezet. Ennn vandaag heeeul lief/leuk pakje voor Frits gekoch.. Broekje en jasje van noppies. Echt veeel te cute!! Smakje!!
Ben er wel hoor! Zat afgelopen weekend lekker in het zonnetje en vandaag de hele dag in deel 2 van de Mentally Fit training. Ben Mentally zeer fit Maar dat wist ik al Anyway, dr. Rossi viel me best wel een beetje tegen. Al mijn vooroordelen werden werkelijkheid En ze weet echt 0,0 van de MMM dus dat irriteerde mij ook. Maar ik geef het een kans. Wellicht is het juist goed om eens met iemand te praten die niets van de MMM weet om mij er lekker nuchter naar te laten kijken. Ik zie haar over 2 weken nog eens en misschien kom ik dan na nog 1 of 2 gesprekken tot de conclusie dat ik er ECHT niets te zoeken heb. Sabrien, gefeliciteerd met de mooie echo!!! Emma, leuk de kaarten. Komt nu wel heeeeeel dichtbij allemaal! Leuk leuk leuk! Medicijnen, meisjes in gebruik Menopur. Volgens mij vrij schaars goed. Maar bedankt voor alle lieve reacties! Verder denk ik dat ik me even wat meer terugtrek in mijn prachtige holletje. ZP kost me momenteel meer energie dan dat het me geeft. Alle meisjes KNUFFEL!!!
@lauwtje, wauw wat ben jij mooi slank met een HEEL mooi uitsteekseltje!! nee BUIKJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE joehoe! en pakje: super zeg!!!! @maartje, had jouw reactie nog niet gelezen, maar jeetje, dat neemt snel af! heeft te maken met verschillende stappen die de baby maakt toch? innestelen, hartje, placenta ofzo? hoe voel jij je nu?? lichamelijk enzo? ik ben het eens met arboarts! @ll, ben zooooooooooooo blij met ons huisje en tuintje! stelt allemaal niet zoveel voor in vergelijking met mooie woningen enzo, maar ik geniet zo van ons tuintje!! Heb vandaag lekker in de zon gelegen, zonder elke 5 min m'n stoel te hoeven verschuiven. En net met boodschappen doen, gewoon 3 x lopen, auto voor deur. geen lift of wat dan ook. heerlijk!! zooo dat moest ik even kwijt! smakker
Wow, fijn om dat lijstje even te lezen Maartje Sabrien: van harte met goede echo!!!! Sikki: respect voor dr. Rossi nog een kans geven, maar vooral jezelf nog een kans geven. Veel liefs voor in je holletje, klinkt raar Lauw: wauw! Wat een lief buikje ontstaat daar zeg Hier: gister wat geschrokken na ram door gat in de weg met fiets en zeurderige kramp daarna. Maar poli mevrouw heeft me gerustgesteld. Kramp is ook weer over en geen bloed gehad. Dus alles is vast nog heel goed met beebje Nog 10 dagen tot 14 weken en weer echo!!!