Hallo allemaal! Even een teken van leven, ik moet echt huisvrouwen... Je kan hier ondertussen van de grond eten en de berg wasgoed beklimmen....... Sik: even digi knuf voor jou! Taliaa: geniet lekker van je tuintje en je huisje!! Maartje: swaffelsmak terug! Alle zwangere: lekker genieten van kleine en grote buikies La Klingel: mogen Maartje en ik jou niet volgen op Twitter! En voor alle andere dikke swabber....swaffelsmak!
hiiiii!!! Sorry, geen tijd voor zp gehad, lekker buiten gezeten en leuke dingen gedaan! En vandaag weer druk met werken, dit weekend voor werk naar Denemarken, crisis helpen oplossen daar. Maar daar heb ik wel zin in, best leuk als je je er als buitenstaander mee mag bemoeien . Aan iedereen dan maar even een MEGAZZZZWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!! En sas: hoe gaat 't? Trek je de spanning een beetje? Afleiding zoeken he?
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ben er wel maar ben druk met die verdraaide strijkwas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Wat vinden jullie ervan als ik een appart hoekje zou openen voor de ouders van de Dusselbeebjes.......zodat we niet onze andere lieve zp dinnetjes onnodig kwetsen met onze mooie wonders? Voel me er de laatste tijd zeer schuldig onder , en ik vind het zp jammer als door die blije verhalen onze lieve vriendinnen ons topic dan gaan mijden...... of of zie ik nu overal beren in het bos??? schaam me een beetje zelfs 1e werkdag zit er weer op was weer niks te doen, lang leve mobiel internet en twitter Zo vaag kan wel zp lezen maar niet reageren via mijn gsm baal ik wel van hele verhalen getikt en word gewoon niet geplaatst
@Lieve Sil, ik zou het eerlijk gezegd juist NIET leuk vinden als jullie ergens anders gaan kletsen over jullie kindjes. Dan voel ik me juist weer zo'n buitenstaander die niet mee kan kletsen in dat topic omdat ik geen kinderen heb. Ik denk ook heel eerlijk dat het hier dan langzaamaan doodbloed als jullie hier niet meer over kindjes kletsen . Nee hoor, IK ben geinteresseerd in JULLIE en daar horen ook jullie kindjes bij . Knuffel...
@Lieve Sikki, gelukkig daar was je weer even . Jammer dat dr. Rossi niet echt een succes was/is. Maar wel knap van je dat je het een kans wilt geven. Ben benieuwd! En dus even geen zp-zin, kan het me wel voorstellen meis . Misschien geeft wat afstand van zp je ook wel een soort rust. Even niet alleen maar blij moeten zijn voor anderen, maar gewoon even aan jezelf denken. Wij schuiven af en toe wel wat lekkers in dat holletje. En hopelijk houd jij ons dan zo af en toe op de hoogte hoe het ervoor staat in Gent. Mega dikke knuffel.....
Snap zowel Silvia als Emma... Maar ik denk dat het het handigst is zoals we het steeds al deden: alles lekker door elkaar en als je iets ff niet wilt lezen, dan moet je dat maar ff scrollen... Ik weet het... Ik heb nu makkelijk praten maar vergeet niet dat ik ook lang aan de niet zo leuke kant heb gestaan... Om eerlijk te zijn heb ik soms ook wel stukken Florine/Siem/Matthijs/Luuk/Sanne/Sterre/Gerodi/*Censuur*/Marijn/ Ysa/Isabelle/Juweeltje etc etc!! Ik hoop gruwelijk dat straks er ooit een moment komt dat elk mmmeisje hier niet meer in een verdrietige bui hoeft te scrollen... So! Ik ben vandaag weer wezen werken, voor wel 4 hele uurtjes. Lig nu languit op de bank, ben echt kapot!! Tjonge tjonge, wat ben ik toch een luie donder Uit de trein gekomen en lopend naar werk (klein kwartiertje lopen) kwamen de eerste harde buikjes. Op de afdeling door iedereen leuk begroet, was wel weer gezellig iedereen te zien. Ben maar ff begonnen met wat werkzaamheden en geprobeerd me niet op te laten fokken door de enorme hoeveelheid werk wat zich heeft opgestapeld... Je zou er zo nieuwe harde buiken van kunnen krijgen, maar heb me niet gek laten maken. Heb echt wel wat werkzaamheden gedaan, zelfs een paar telefoontjes gepleegd en ook veel met collega's gebabbeld. Mn buik is nu wel weer wat onrustig maar ik ga nu gewoon de rest van de dag lekker chill doen. Tv aan, laptop op schoot en een tas met asperges naast me op de salontafel. Ik ga zo beginnen met dat te schillen. Kreeg bij twee pakjes aspergessaus een speciale schiller. Ben benieuwd of ik 1. kan ontdekken hoe dat ding werkt en 2. of dat ding handiger is dan de kaasschaaf bij het schillen, zoals ik dat voorgaande jaren deed Gisteren btw uit eten geweest om de verjaardag van mn mannetje te vieren. Super lekker 5 gangen diner gehad... Ohhhh zoooo lekker!! (en eigenlijk veel te duur, maar goed, hij word maar 1 keer 32 ) Jo, Denemarken klinkt leuk!! Weet trouwens niet of ik al had gereageerd op je vrijwillgerswerk berichtje. Maar dan bij deze maar ff: wat cool!!! Ik heb zelf een paar jaar terug vrijwillgerswerk gedaan in een kindertehuis in Bulgarije. Ik weet dus hoe cool dat is. Hoop dat jij net zo'n leuke tijd zult hebben als ik toentertijd. SMAK
@maartje, is er trouwens een reden voor de harde buiken? (behalve inspanning). Domme vraag, maar ik durf hem te stellen! @emma, wat ben je toch een kanjer! @sil, ken je gevoel. zeker omdat ik geen dusselbaby's heb voelt het erg vreemd om hier te pronken met babypraat. @ll, donderdag vertellen dat ik mijn werk ga verlaten!!!! ahhhh heb er 5 jaar gewerkt en voor iemand van 18 is dat een hele tijd, hahahaha
Harde buiken kunnen komen door stress, te veel lichamelijke inspanning of door het stoppen met de Prednison... Is geen domme vraag hoor Spannend om je werk op te zeggen!! Kijk je er tegen op?
eventjes egooooooo Ik heb net mijn hyves opgeschoond , dus alle mensen waar ik niks mee heb of nooit iets van hoor heb ik verwijderd... Nu heb ik dus ook mn broertje een neef en twee nichtjes verwijderd Met in mn achterhoofd dat ze dus alleen maar kijken op hyves om te zien of ik mn leven verknal zodat ze het door kunnen beppen aan mn zusje...... maar nu ik ze verwijderd heb voel ik me ook wel weer schuldig....maar ook weer niet...een tweestrijd dus.. maar ik denk dat ik wel het juiste gedaan heb hoor ;0 vaag verhaal weer van mij...maar ja moest even mn gal spuwen kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
@maartje, ja, ik bedoel in jouw specifieke geval. Dus mis. door het stoppen met de preds? doe jij maar echt heel rustig aan dan!!! @sil, verwijderen is prima! geen dubbel gevoel hebben hoor!!
ik leef ook nog. Maar ik heb sinds donderdag al steeds een of twee kinderen thuis ivm ziekte op school dus weinig tijd voor internet. @Lieve Saskia: ik hoop dat Ernie en Bert lekker zitten en blijven zitten de komende 8,5 maand. @Jo: naar Denemarken?? Mag ik mee? PLEASE?? O, ik ben verliefd op DK. @Beebpraat: Ik snap Sil haar vraag en ben blij met Emma haar antwoord. Komt goed meiden. @Sikki: diamant brand en echt dat die WEL werkt. @Taliaa: o, ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren op je werk. Hoe is het met rug/bekken?? @Emma: druk met bruiloft? Ik kan gewoon weg niet op iedereen reageren nu. Maar weet en vergeet niet, ik ben ik gedachten bij jullie allemaal. Hele dikke pletknuff voor jullie.
Kom even snel binnenwaaien voor een dikke smak op joen wankies!! Sorry voor verwaarlozing, druk druk druk. Maar lees wel mee op phone en denk aan jullie!!!
Drukke meisjes hiero dus Doe idd maar efkes rustig an!! Vanavond nog wat flinke krampen *sorry voor zeuren* gehad, twijfel over of 4 uurtjes werken misschien iets ingekort moet worden *nogmaals sorry voor zeurmodus* Silvia, goeso van Hyves opruimen, ga ik ook binnenkort ff doen!! JOEHOEEEEEEEEE!!! Ik mot rustig an doen dus dan is wat ZP afleiding wel gunstig... Maar er word zo weinig geschreven!! Hellep!! Graag wat extra (on)zin posten, please!!
@Maartje: als jij naar vier uur werken zo snel en lang last houdt van harde buiken is vier uur werken echt teveel. Beeb moet echt nog blijven zitten. Je kan het nog een keer proberen en is het dan weer zo, dan aub minder gaan werken. Jij hebt waarschijnlijk gewoon last van een snel geiriteerde bm. En daar moet je mee oppassen. *kijkt heel streng*
ik ben dan wel pas 18, maar sluit me geheel bij nynke aan! LIeverd, als jij zoveel harde buiken krijgt dan is het gewoon te veel. daar kun je lang of kort over zijn, maar het is te veel. en elke gyn zal het met ons eens zijn! Dus minderen jij!! Krijg jij de harde buiken en krampen als je weer in rust bent?? @jo, wanneer ga je naar heelverweg?? @sas, hoe is het meid???? Weet je trouwens waar die man heen gaat die nu nog in t huis woont?? Had hier een discussie lopen, haha! denk aan je hoor!!! Heb de deuren vaak openstaan dus als je gilt hoor ik je! @sikki, smakkerd! @nynke, drukdrukdruk! succes met drukdrukdruk!! @klinkelwijnenbloemenwinkelgrappenengrollenkraammooiekindjeskomenervandaan, hier taliaa bombariaa weetikveel, hoe is het met je?? Stil van jouw kant? Hoe is het met de nachten? @blijerd en bij jullie dan?? hoe gaat het???? Mats nog goed aan het groeien? @llekindjes hoe is het met jullie en de mama's?? @emma, trek je het nog? vind je het lang wachten meid?? @llemaal, wahhhhhhhhhhhhhh manlief (jaja, hij heeft weer credits) gaat vandaag kijken of hij voor 13 juni(ahhhh nieuwe baan) 2 weken vakantie kan krijgen!!! dus misschien gaan we toch lekker op vakantie. Plan nu is: met de auto rijden naar leuk vakantiehuisje/chaletje/stacaravan in de zon. Dus ideeën???? max 1000km rijden!!! kom maar op! En dan pakken we in sept. nog een weekje! JOEHOE!!!!!! Ik ga zo weer een muurtje texen, het staat een beetje stil hier, maar moeten echt verder nu! mijn moeder komt oppassen, *lief*. Realiseerde me ineens dat mijn moeder ook niet het eeuwige aardse leven heeft en mijn kinderen niet op zal zien groeien. Mijn neefje (haar kleinzoon) is 16 en als die van mij 16 zijn is zij 78... *shock* als ze dat al haalt.... BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ik vind het helemaal niet erg om nakomertje te zijn, maar deze dingen zijn wel oneerlijk vind ik... zo dat moest ik even kwijt! Smak, taliaa