Wil jij niet zo denken? Daar ga ik ook van nadenken... Besef me dus nu dat de kans er best in zit dat mijn schoonvader zijn kleinkind niet eens naar de middelbare school ziet gaan. Hij is nu 68 (man is 31)...hmmm... Schoonmoeder is in 2004 overleden. Dan moeten mijn kindjes maar heel tevreden zijn met mijn jonge paps en mams (pappie sinds gisteren 50!!! ) en dan hoop ik dat alletwee de opa's en de oma heel erg van hun kleinkind(eren) gaan genieten! Maar zo heel oud was jouw moeder dan toch niet toen jij werd geboren, toch Taaltje? Of kan ik niet (meer) hoofdrekenen? @Maartje: easy, easy! Anders zeg ik onze date af hoor! Dan moet je die eerst maar verdienen door kalm te doen Zonder gekheid: neem jezelf goed in acht he! Werk is leuk, maar staat niet op #1...
Trouwens grappig op werk gisteren: Ik vertelde de kinderen dat ik een baby in mijn buik heb. De reacties: 'Doet dat pijn?' (jongetje, 5 jaar) 'Is het een jongen of een meisje?' (zelfde jongetje als hierboven) 'Ik hoop een jongen, dan kan ie bij onze jongensclub!' (jongetje, 6 jaar) 'Ik zie het hier al schoppen, juf' (meisje, 5 jaar) Ik kreeg het trouwens amper over mijn lippen Ik kondigde aan dat ik iets wilde vertellen en toen bleef het stil en ik stamelde zowat 'Ik...euh...heb een...baby in....mijn buik' Het is te mooi om waar te zijn en zo onwerkelijk dat ik soms nog steeds niet kan beseffen dat het echt zo is. Dat IK een baby in mijn buik heb...
Maartje rustig aan hoor!!!!! Goed op jezelf en beebje passen. Als je het niet aankan om 4 uur te gaan werken, niet doen hoor!!!!!!!!!! Wij zijn heeeeeeeeeeeeeeeeel streng hier! Annedore, geen krampen meer gehad na fietsvalletje? Taliaa, jeetje dat klinkt goed!!!!!!!!! Heerlijk genieten en juni is zoooo snel!!!! Joehoeeeeeeeeee... Veel plezier met texen vandaag! Nynke, wat zielig van kindjes die ziek zijn! Dikke beterschapsknuffel! Silvia, ik zeg ook GOED ZO!! Soms is dat opschonen wel eens even nodig in je hoofd en op hyves. Geen dubbel gevoel over hebben hoor. Hier alles goed, alleen jammer dat ik moet werken vandaag . Heb geen zin........ Kussss voor iedereen!!!!!!!
Sabrien: buik is weer tot rust en geen gekke dingen gehad Sterkte met werken vandaag. Af en toe gewoon even een gezellig onderonsje hebben met kleine baby in buikje
Zijn jullie echt al 18 jaar!?!?!?!?!?!?!?!?! Wauw!! Dan mogen jullie zeker al stemmen!! Wil ik ook, maar jah... Nog ff wachten hé. @ rustig aan doen: check!! Vanmorgen wel ff wat boodschapjes gehaald maar nu lekker languit op de bank met lappie. Talia, wat is texen? Manlief weer credits? Had ik het ff gemist, was je boos op hem? Annedore, wat cool dat je het aan de kids hebt verteld. Ohhh herken het zo om het onwerkelijk te vinden om te vertellen dat je zwanger bent!! Heb nu best een dikke buik maar het verbaasd me nog steeds regelmatig dat het echt over mij gaat. NEEEEEE niet onze date afzeggen, heb er zin in!! Sabrien, word helemaal blij van je banner en onderschrift!! Lekker trouwens dat je vrijdag de intake hebt bij de gyn. Grote kans dat je dan weer een echo krijgt!! Mijn gyn maakt echt elke keer een echo!! Heb trouwens veel zin om woensdag (vandaag over een week dus) weer naar de gyn te gaan. De laatste keren zijn er steeds mensen meegegaan. Schoonmams, schoonzus en vriendin. Superleuk dat ze allemaalbetrokken zijn, maar merk dat ik wat meer mezelf terug begin te trekken. Vind het ook wel erg fijn om niet te veel drukte om me heen te hebben. Woensdag dus met manlief, mits hij op tijd uit zijn werk komt. Hij heeft trouwens slechts 1 controle gemist, hij was met 10 week en 6 dagen in het buitenland. Verder is hij echt elke keer mee geweest. Over terugtrekken gesproken: Ben meer en meer over de bevalling aan het nadenken en over hoe ik bepaalde dingen het liefst wil. Ik heb gisteren wat dingen opgeschreven zodat Maartman en ik het er over konden hebben: Weeën: - Ik wil bij voorkeur geen pijnbestrijding., mocht ik wel heel hard krijsen om pijnstilling, dan wil ik niet dat bij mijn eerste gezeur hier al aan word toegegeven. - Mocht pijnbestrijding wel nodig zijn, dan iets waar ik niet high van wordt. Ik wil de bevalling na de tijd nog precies kunnen herinneren. Ook wil ik niets gebruiken waar het kindje slaperig van kan worden. Persen: - Ik ben heel bang voor de knip. Indien er geknipt moet worden wil ik niet dat mij dat eerst verteld word. Aangezien iedereen die ooit ingeknipt is zegt dat ze de hele knip niet hebben gevoeld, mag ik er gewoon in geluisd worden, dus de gyn mag dan zeggen dat hij gewoon even een controle oid doet. X is hier van op de hoogte en ik zou het fijn vinden als hij mij op zon moment, indien hij het doorheeft, gaat afleiden zodat ik niet bewust het knippen mee maak. - Het liefst, indien X het op dat moment durft (!) zou ik willen dat hij het kindje aanpakt en op mijn buik gaat leggen. Eventueel als hij het eng/vies vind met een hydrofiele doek oid. - Na de bevalling: - Ik zou het heel fijn vinden als X de navelstreng doorknipt. - Indien de gezondheid van het kindje het toelaat zou ik heel graag het kindje eerst een poosje op mn buik willen hebben voordat het kindje word gewogen etc. - Ik wil niet dat het kindje al in bad gaat. - Ik wil dat ons kindje de mogelijkheid krijgt om eerst borstvoeding te drinken. De eerste 24 (?) uur niet bijvoeden. Mocht bijvoeden toch medisch noodzakelijk zijn, dan niet uit een flesje met speen maar met een lepeltje oid om te voorkomen dat het kindje later de borst gaat weigeren. Visite: - Ik wil niet dat familie of vrienden op de hoogte gebracht gaan worden van het feit dat de bevalling bezig is of net afgelopen is. Pas na de tijd mag X hen inlichten. - Mocht er onverhoopt toch familie op de gang gaan staan wachten dan mogen zij weggestuurd worden. Keizersnee: - Ik wil dat X bij de keizersnee aanwezig is. Ook als deze onder narcose plaats vind. - Mocht een keizersnee nodig zijn, dan wil ik indien de gezondheid van het kindje dat toelaat- het kindje eerst zien voordat het gewogen etc gaat worden. Dus eerst even bij mij liggen. - Mocht er een keizersnee worden uitgevoerd terwijl ik volledig onder narcose ben, dan wil ik dat X met de baby meegaat als het gecontroleerd gaat worden. Ik wil dus niet dat hij bij mij blijft zitten maar de baby geen moment uit het oog verliest. - Ik wil dat X pas familie gaat inlichten op het moment dat wij met zijn drieen even hebben kunnen genieten. Eerder niet. - Ik wil dus niet dat indien ik nog onder narcose ben, de familie en vrienden op de hoogte worden gebracht. Zij mogen ook pas komen als ik bij ben Goed, dit zijn dus wat wensen/eisen van mijn kant... Wat vinden jullie hiervan? Wij hebben gisteravond echt een paar flinke discussies gehad. Maartman wil zijn ouders en het liefst ook zus bellen op het moment dat de bevalling begint. Ik wil dat echt niet... Ben ik te hormonaal???
@Maartje, goed hoor dat je al over de bevalling nadenkt. Ik heb wel het idee dat je het tot in de puntjes wilt regiseren . Maar ergens over nadenken zoals jij het graag zou willen kan natuurlijk nooit kwaad . Ik kan je op 1 regeltje al antwoord geven en da's het bij een keizersnede aanwezig zijn van X als jij onder algehele narcose bent. Ik heb op de Operatie Kamer gewerkt als operatie-assistente en de mannen mochten NOOIT bij een keizersnede onder algehele narcose aanwezig zijn! Ik weet ook dat mijn zwager niet aanwezig mocht zijn op de OK toen zijn vriendin een keizersnede onder narcose onderging. Tja, wel moeilijk als jullie er allebei anders over denken. Dat zullen jullie toch echt samen moeten uitvechten . Ik weet niet hoe opdringerig jouw schoonfamilie is. Mijn zus heeft bij beide bevallingen een sms gestuurd toen het was begonnen. Ik vond dat erg leuk, maar heb wel netjes afgewacht tot ze belde met het goede nieuws . Ik ben zelf dan ook niet een persoon om bijv in het ziekenhuis te gaan zitten wachten of direct naar iemand toe te racen omdat ik de baby meteen wil zien.
@maartje, goed om dingen op papier te zetten even wat dingen die me zo te binnen schieten: - op een ok is het te koud voor een kleintje, vandaar dat de kleintjes meteen weggehaald worden, even kus en knuffel en dan gaan ze jou hechten en het kleintje controleren. - pijnstilling: ga hier goed over na denken! Ik heb bv een ruggenprikpomp gehad bij de eerste, en had het anders echt niet getrokken. Maar merk wel dat ik hele stukken van de bevalling mis en ook het moedergevoel niet meteen had. Denk toch dat het een gedeelte daarmee te maken had. Bij de 2e pethidine gehad en daar heb ik niks van gemerkt, deed ook niks tegen de pijn. - knip: ook zeggen dat je niet wilt zien dat ze verdoven en dat ze door het geluid heen praten!(grijns) Hoe zie je het hechten? want dat ga je wel meemaken, wil je dan wel weten wat ze doen? of niet?? - nog over pijnstilling, praat hier goed met je vriend over. Jij kunt nu wel zeggen dat ze niet meteen aan je gehoor moeten geven, maar wat als het heel snel gaat? Of als jij het heel lang uitstelt en het dan echt echt wilt? Overleg even hoe je vriend je hierin kan helpen? -bijvoeden: vraag om bijvoeding via fingerfeeding of cupfeeding. Laat je even vertellen wat ze in het ziekenhuis doen? (hier bv geen fingerfeeding). En wat wil je graag dat ze aan kunstvoeding geven? standaard of ha? -aanpakken: mooi!!! (ik denk niet dat een hydro doek iets gaat helpen hoor. als er iets eng is, zal het zijn om de uitgang van dichtbij te bekijken) Wij hadden trouwens ook afgesproken dat Man bij baby zou blijven als er iets was en niet met mij mee zou gaan/bij mij zou blijven. Hij heeft me moeten beloven dat ook als het kritiek zou zijn, hij met de baby mee zou gaan (en goed in de gaten zou houden of ze het naamplaatje goed omkreeg, haha) Ik heb maar wat punten opgeschreven die me te binnen schoten. (is een doula niks voor je?) Ik had voor de 2e bevalling wat punten aangegeven bij de verloskundige en mijn man. Uiteindelijk was de verloskundige er natuurlijk niet bij, maar mijn man heeft ze goed onthouden!*trots* texen=sauzen, haha. en ja, mijn man heeft weer credits, ben regelmatig boos op hem (hormonen?) zo dat was mijn relaas, adios!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai lieverds... Sorry voor verwaarlozing, maar ben echt superdruk op school en met doopvoorbereiding Siem. (hij wordt zondag gedoopt!) Wil nog wel ff vertellen dat hij vandaag voor het eerst van rug naar buik heeft gedraaid, helemaal alleen!!!!! EEN DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE ALLEMAAL! Ik ben superblij met dit clubje, maar nu ff geen tijd!!! SMAKSMAKSMAKSMAKSMAKSMAKSMAKSMAKSMAKSMAKSMAK
Wauw zondag de doop voor Siem hoe gaaf is dat Maak je foto's? en mogen wij die zien? de taart ziet er in ieder geval al super uit Hier jullie raden het al zieke man en drie zieke kinderen
Getsie, Silvia! Beterschap gewenst!! Wat hebben ze, griepje?? Loesie, wat een kanjer is die Siem toch!! Gewoon een beetje liggen sporten in de box (of bedje) hihi. Knap hoor!! Veel plezier bij de doop!! Heb je na die tijd weer wat meer tijd om lekker te keuvelen over die anaconda van je?? Talia en Emma, thnx voor het meedenken over mijn eisen. - Koud in de OK? Hmm, nog niet aan gedacht. Goed, dan is dat dus niet in het belang van het kindje en gaat dat dus mooi niet gebeuren, mocht het een keizersnee worden. Alles wat in het belang van het kindje is gaat voor op mijn wensen/eisen - Narcose en man aanwezig zijn.. Hmmm Dan maar hopen dat het geen keizersnee gaat worden en al helemaal geen keizersnee onder narcose... Wat is eigenlijk de reden dat dat niet mag, iemand een idee? - Verdoven?? Ik dacht dat ze de knip gewoon met en botte schaar midden in een wee zetten en dat de wee zoveel meer pijn doet dan het knippen en dat je daardoor het niet voelt, maar je voelt het dus niet vanwege een verdoving? Ai. Zetten ze wel eens preventief een verdoving, dus om te voorkomen dat het uitscheuren bijv. te veel pijn doet? Dan moeten ze mij om die reden maar verdoven... Om het hechten ben ik niet zo heel erg bang. Het knippen, dat lijkt me gewoon heeeeel akelig!! Iedereen die geknipt is zegt dat het wel meevalt en dat de weeen zoveel meer pijn doen dat je die hele knip niet eens voelt, maar het lijkt me zo'n eng idee dat ze met een botte schaar in je doos gaan lopen knippen... Zodra ik er aan denk knijp ik al mn spieren van onderen aan en sla ik mn benen wat harder over elkaar. Denk dat ik in staat ben om van mn bevallingsbed af te springen en weg te rennen als ik zie dat men mij wil inknippen... *note for myself: hand- en been-boeien in vluchttas leggen* - Pijnstilling: ik wil het gewoon echt niet... Alleen ben ik bang dat ik heel het ZH bijelkaar ga gillen om pijnstilling en dat als ik niet afspreek om er geen gehoor aan geven, ze me toch plat spuiten en ik daar later spijt van krijg. Maar aan de andere kant ben ik bang dat als ik aangeef geen pijnstilling te willen, ook hoe hard ik er op het moment om zeur, ik het niet ga krijgen en heel boos ga worden Herkenbaar deze gedachtes voor iemand? - Ingang bekijken: dat vind hij sowieso not done bij een bevalling, maar hij vind het gewoon heel vies als het kindje onder de slijm zit... Dat is zijn aversie tegen aanpakken. Het liefst, zo zegt hij, wil hij dat het kindje eerst gebadderd word en dan in zijn armen krijgt!! (gaat dus echt niet gebeuren ) Maar als hij het kindje niet aanpakt (al dan niet met een hydrofiel, dan wil ik het zelf doen... *zwijmel* Doula lijkt me niets, wil het echt samen met Maartman/X doen (plus medische hulp) en verder niemand Emma, opdringerigheid sz: allereerst: in principe is het echt een schat!! Echt!!! Het is een geweldig lief mens, was altijd dol op haar, Maartman is dol op haar. Ze is gewoon een leuk mens, maar wel heel anders dan ik. Ik kon daar altijd wel goed mee om gaan, maar de laatste tijd kost het me moeite om niet heel boos om van alles en nog wat te worden. Is gemeen van me want ze staat echt altijd voor ons klaar... Maar het lukt me niet om het negatieve gevoel uit te zetten. Alleen ze drukt soms zo'n negatieve 'ik weet alles beter' sfeer. Commentaar op de spulletjes (bijv. wij hartstikke trots op de kinderwagen. Nieuw gekocht. Is het formaat van de bak te klein volgens haar. Is het buggyzitje niet handig, niet fijn voor het kindje. We hoeven geen voetenzak te kopen want zij heeft nog wel een oude (ehh wij hebben de Stokke en willen graag de bij passende kopen). Matrasjes: oude met vlekken erin mogen we wel. Dat je bij gebruikte matrasjes een hogere kans op wiegendood hebt is volgens haar iets wat ik me laat aanpraten en kan dan heel dwingend vertellen dat ik gewoon die oude matrasjes moet gaan gebruiken... Echt, alles met de beste bedoeling, maar het irriteert me!! (hormonen??) Ook zinspeelt ze er vaker dan eens op dat ze bij de bevalling wil zijn... Echt, sz is heel erg lief en als ze haar niet betrokken zou gedragen dan zou het ook niet goed zijn, ik ken mezelf... Maar ik baal gewoon. Ik wil ook niet dat ik me aan haar stoor. Maar doe het dus wel. Dit alles zorgt er bij mij alleen maar voor dat ik nog meer in mn schulpje kruip en zoveel mogelijk wil afzonderen bij de bevalling en het echt samen met manlief wil beleven. Ik zou nog wel ff door kunnen gaan over mn irritaties maar dan krijg ik vast een foutmelding dat het bericht te lang is voor 1 post Tis echt stom, want wil me niet aan haar irriteren. Ze is echt ook heel erg lief, alleen op sommige punten de laatste tijd iets minder in de ogen van dit hormonaal persoontje. Taliaa, is je muurtje weer mooi wit/gekleurd?? Ruzie met man, ach hier ook zo'n mafkees hoor!! Enneh, ligt noooooooit aan onze hormonen, maar aan hun gezeur
Lieve piemelina's!! Ik kom vanaf morgen weer mee-ouwehoeren, maar vannacht was het weer 4u en ben ondertussen ook al in Alicante geweest, dus een beetje brak.... Wilde alleen even op een stukje van Maartje reageren: Na de bevalling: - Ik zou het heel fijn vinden als X de navelstreng doorknipt.Volgens mij vragen ze dat altijd! - Indien de gezondheid van het kindje het toelaat zou ik heel graag het kindje eerst een poosje op mn buik willen hebben voordat het kindje word gewogen etcDat doen ze ook, ze mogen nl niet meteen wegen, pas na een half uur .- Ik wil niet dat het kindje al in bad gaat.Mag niet meer - Ik wil dat ons kindje de mogelijkheid krijgt om eerst borstvoeding te drinken.Ze vragen na de bevalling wat je wilt De eerste 24 (?) uur niet bijvoeden. Mocht bijvoeden toch medisch noodzakelijk zijn, dan niet uit een flesje met speen maar met een lepeltje oid om te voorkomen dat het kindje later de borst gaat weigeren. Dus meissie, hiervoor hoef je je ookm geen zorgen te maken! Alvast truste en dikke swaffelsmak
@Maartje, zucht om sz haar ikweethetbeter-gedrag. Kan me wel voorstellen dat je je daar aan irriteert hoe lief en meelevend ze alles ook bedoeld. En dat je je door dit gedrag ook meer terug trekt snap ik ook . Sinds wij onze bruiloft aan het regelen zijn krijgen wij ook allemaal van die 'je moet het zo doen' adviezen van de al getrouwde stellen . Ze bedoelen het allemaal goed maar ik kan me er af en toe mateloos aan irriteren.
@maartje, je denkt er goed over na. dat is stap 1. maar probeer om het ook een beetje over je heen te laten komen. Ik had helemaal een mooie thuisbevalling voor ogen, met flinke pijnen die ik al wiegend weg zou puffen.. maar helaas en ik heb er zo last van gehad dat het niet ging zoals ik wilde. Dat ik het "niet zelf" heb gedaan. Vond het feit van de ruggenprik zo teleurstellend van mezelf. Maar nu weet ik dat het t beste was. Dus probeer een beetje het ook los te laten. (ik ben ook geen doula mens, maar dacht drop het even) over aanpakken en vies. Als je man naast je staat en dus niet de uitgang gaat bestuderen, dan kan hij ook mooi het kindje aanpakken. Ik heb Elize ook zelf op mijn borst gelegd, hoewel de gyn haar eerst de salto moest laten maken. Oei zwijmel, toch is het een mooi gebeuren hoor!! Knippen, echt waar, het doet geen pijn! (idd dat idee van dat de wee meer pijn doet is helemaal waar!! haha). maar bij de eerste heb ik de tweede knip gehoord en dat geluid vergeet ik nooit meer. Bij de 2e ben ik zo vreselijk tekeer gegaan toen ik die schaar voorbij zag komen.. Het is idd een hele rare gedachte, daarin ga ik je niet tegenspreken. (en als ik nu bekijken tot waar ze heeft ingeknipt snap ik het niet...maar goed, zij heeft 100jaar gestudeerd) zijn jullie al uit de naam eigenlijk?? @sikki, hoe was het meid?? @sil beterschap weer!!! @loes, wahhhhh de doop! haal de taart op tijd uit de vriezer he!! (in de koelkast laten ontdooien!)
*komt babyrinth binnen op haar gestipte pumpsels en loopt meteen door naar DE HOEK* *zet piemel op hoofd en schrijft 1000x op het bord: ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' ' ik mag niet zo lang meer weg blijven met mijn luie butt ' *kijkt om zich heen en excuust:* ' ja maar: - ik ben een lopende WAL van slaaptekort en heb geen applePUF - half doolhof zit in kletskooi te kwetteren dus echt weg was ik niet - ik ben heus niet zon sloerie die, als bevallen, haar forumdintjes vergeet! ' * schrijft op bord:* ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie!i ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie!i ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie!ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie!i ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie!! ik hou van jullie en ik swaffel jullie!i ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! ik hou van jullie en ik swaffel jullie! SO.
@nyn: ja mooi en eng nieuws he. zo spannend! het gaat nu onwijs goed, laat het zo blijven... BID BID... niemand kan de angst van elke echt voelen of snappen denk ik; na charlotte* en nadine, brrrr.. maar wie weet gaat dit wel gewoon goed, als in: BETER en veiliger! @allemaal: so seg. ik plons er hier weer in hoor. @sik: gentse smak op joe! @zara: MP! ik wil weten wat er aan de hand (en de doos?) is! @maartje: ik zou een geboorteplan van internet trekken en dat naar je hand (en doos) zetten! jou kennende wordt dat dan ook wel een epistel van 238 kantjes , inleveren en hopsa. het is wel zo dat meestal al je wensen ' standaard ' zijn, maar toch een fijn gevoel als je het even zwart op wit zet? sluit me verder aan bij taliaa de aaibaarheidsfactor10: als het je lukt hoop ik dat je het over je heen kan laten komen, hoe het ook gaat! wat betreft pijnbestrijding: hopelijk kan je zonder. dat hangt uiteraard van, eh, alles af. ik zou alleen niet zo snel meer een ruggenprik nemen hoewel ik ook niet meer zonder had gekund na die etmalen @sil: smak op je kindjes! ieks, florine wakker. dat doet ze nu altijd als ik even 4 minuten probeer te applen of slimfonen! en terecht zwaffel!
Zo daar komt spuit elf ook een keer aan.... Wat gebeurd er toch ontzettend veel zeg bij iedereen.... Heb nieuws van Bus gelezen in de kooi en in de bus zelf natuurlijk wat een geweldig wonder is het ook... Ik hoop en wens dat de dames hier dat ook mogen ervaren.... knufffffffffffffffffffffffffffff 3 Mei weer een meeting met de zp dames uit twente :d heb er zin in...en euh even snel en stiekum tussendoor, zoals het er naar uitziet ga ik dames uit de bus ontmoeten dus die zie ik eerder dan dames uit het Babyrinth loesie jij hebt dan ook vrij toch in de mei vakantie????????????? we hebben afgesproken in Almelo om 10.00 uur.....mischien een ideetje? Siem mag lekker mee ik neem ook alle drie de koters mee Silman naar de Ha gestuurd, die stond vanmorgen op met twee enorme eieren in zijn nek....klieren opgezwollen tot formaat tennisbal zo ongeveer. Conclusie van de dokter een dikke vette infectie in zijn keel waardoor zijn keel en klieren buiten alle proporties zijn opgezwollen.. dus heftige AB kuur gekregen en maandag weer terug op controle.... Virale infectie dus besmettelijk ook nog... uitkijken met de tweeling dus *zucht*
@silvia, leuk meeten!!! Wij meeten regelmatig met ons pco-clubje, toch bijzonder! En beterschap! @klinkelwekkerwinkel, ik verdenk je ervan dat je begint te zp-en als je florine wakker ziet worden!! *hinnik* @sikki, zoals gezegd: denk aan joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee @ll even he.. wie heeft hier ervaring met heel slecht zaad? (sorry hoor, dat ik ff niet weet wie wat heeft, haha). Sprak iemand van wie de eerste test heel slecht was, maar de huisarts zei niet meer dan dat het heel, heel slecht was? Dat er zo niks mee kon? Dat is toch raar???? ze mogen binnenkort naar de uroloog. Wat kunnen ze verwachten? bah word er naar van liefs voor alle lieverds!! oja klinkel hoop dat je wel contrc contrl v hebt gebruikt! gij divasletje adios
Hiiii girlz... Sik: knuff van mij ook! Hoe was 't in Gent? Sil: meeten? Leuk hoor! Veel plezier!! (Maar dat zal vast wel lukken! Mijn ervaring is dat de meiden hier net zo leuk zijn als in 't echie ) taliaa: ik denk ook dat Klingel gewoon aan een teen begint te trekken of zo als ze niet meer weet waar iedereen mee bezig is... lekker excuus steeds :x Ach, ik heb er ook zo één... werk! Moet nu ook nodig mijn tas voor het weekend gaan inpakken. Zo nog op verjaardag bij sm en morgen hele dag werken en daarna meteen volleyballen. En zaterdagochtend om half 9 al vertrekken, dus die tas zal toch echt binnen nu en 1,5 uur ingepakt moeten zijn . Denemarken tot en met dinsdag, dus tenzij ik me ineens heel eenzaam en alleen in een hotelkamer bevindt met gratis wifi kom ik langs, anders tot volgende week . Voor nu maak ik me er nog maar even makkelijk vanaf met een pletknuff voor alle busy ladies hier! En oh ja, Nynke, de koffer wordt nu gepakt dus als je mee wil, er nu in springen !