klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haaaii!

Sikki, wat jammer dat rossi tege viel.. Vind het knap dat je het nog een kans geeft.
    Had je vandaag niet de proef et en biopt? Hoe is dat gegaan??

Taliaa, wat heerlijk om te lezen hoe gelukkig je bent met jullie nieuwe huis + tuin! Dit weekend kun je weer heerlijk genieten van je tuin! :D

Wat zeiden ze trouwens op je werk dat je ze gaat verlaten?

Annedore, wat een schrik van hobbel in weg en krampen! Gelukkig is buikje nu weer rustig! Beebje zit wel safe, maar toch is het schrikken!
    Volgende week weer echo? Leeeeeuk!

Wat een leule reacties am de kids op je werk! :D Appart he dat je eigenlijk niet echt beseft dat het ook echt over jou gaat!

Ladyz, nog een paar weekjes tot gerodi's eerste verjaardag!! Een jaar is ook zo om he? Al druk met de voorbereidingen?

Maartje, toch weer harde buiken na werken? Dan maar weer rustiger aan doen! Op de bank met laptop thee en zp! :D

Ik snap wel dat je niet meteen familie wil inlichten als bevalling begint. Dat heb ik voor mezelf ook al bedacht. Ze horen het wel als het er is. En eerst even lekker met zn 3tjes genieten!

Sil, niet schuldig voelen over familie verwijderen van je hyves. Is goed zo.. Je moet je niet druk gaan maken om wat hun denken of voelen. JIJ bent veeeeeel belangrijker!

Klinkt eng van infectie van man.. Zware ab? Brrr... Beterschap!

Nyn, druk met kids thuis. Hoe gaa het met de bouw? En de andere klus? ;)

Sabrien + bib, morgen intake bij de gyn? Krijg je ook weer een echo?

Loes, druk met de voorbeidingen voor doop van siem! Zondag al! Leeeuk! :D

Jo, heeeeeel veel plezier in denemarken!!

Klingel, wat vond je van je ultrasupergepimpte witte punt? :D

Swaffelsmak!

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Smek smak smok smik

:d

3. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ?

Ist lekker?

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hihi Lauw!!!!

Zijn vooral lekkere smakken!!! ;)

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik ga straks lekker met Maartje meeten :)

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Yeahhhh!!
    Ik heb er zin in :D

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    bankkortjakje dan!
    denkdenkdenk

ja heb ook al gezegd dat ze een uitdraai moest vragen (dan kon ik het hier wel vragen dacht ik zo, haha). Ja ze moeten naar uroloog, dus ik denk heel erg?
    gatsiepatsie het moest verboden worden!!

Ik vraag me af wat er dan gebeurt als je florine stamppot geeft en op dr kop houdt??? ik denk dat ze het abc opzegt dan!

dus.

vandaag nieuw contract getekend, WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

en klinkel, ik vind wel dat je vooroordelen hebt over zwangernaseks, ook die mensen kennen leuk wezen hoor!
    sie mun kinderen maar!

dus, ik geloof dat ik even moet googlen op rossi

adios

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi!!

Meet was op een terrasje, in de volle zon. Nu een verbande arm!!
    We hebben heerlijk zitten keuvelen over zwangerschappen, maar ook over behandelingen, onze mannetjes en nog zo veel meer!! En dat onder het genot van alcoholvrije drankjes en een lekker broodje.
    Was voor de herhaling vatbaar!!

Nu lekker op bank, languit en heb het huis voor mezelf. Mannetje is muziek aan het maken.

SMAK

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ook hoi!

Was zeker wel voor herhaling vatbaar :)
    Drankjes en broodje waren erg lekker!
    Zonnetje scheen fijn :cool:
    Is je buikje nu weer rustig?

Ik heb nog wat gekocht bij de Zeeman :p Een Barbapapa rompertje!

We hebben heel lang gekletst en geroddeld over het Babyrinth natuurlijk ;):p:D Jaaaaa, was leuk!

Hahaha, Maartje heeft zelfs mijn oma gezien :D

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    EN IK HEB OOK LEKKER GERODDELD MET SIKLIEF!!!!!!!!!!Hahaha!

Sik, wat ben je toch een verschrikkelijk lief wijfie! :)

Kreeg een leuk zakje met bloempjes met lieve tekst en een lief autootje voor Siem!

En proest Klingel, dr Rossi!!! Ben blij dat jij het ook zegt!
    Vond het al zo vreemd dat Maartje daar ook was geweest, dus ik dacht, oooooooooooooh, die is heel bekend!
    whahaha! Maar toen ik dat dus vroeg aan Sik, kwam ik er ook achter dat het van GV was!!!!
    Schaam schaam schaam!:):):)

Annedore en Maartje, wat leuk dat jullie samen ook afgesproken hebben! Lekker genoten van het zonnetje! Jullie wonen toch niet heel dicht bij elkaar?!?!?:(

Taliaaaaaaaaatje, contract getekend vandaag! Super!!!! Klaar voor!?!?

Sil, leuk meeting! manlief is die week ook vrij, dus we gaan met de tuin verder (Siklief noemt het een tweeverdienerstuin, onderhoudsvrij dus!:() en huis binnen moet weer nodig geschilderd worden, dus druk druk druk! Maar wel lief dat je me mee vraagt!

Nyn, lekker weertje daar!!!!! GENIETSE! Zo'n heerlijk leventje lijkt me dat daar! Alsof niemand moet werken en altijd maar vakantie heeft!

Sas, hoest met je!!! Beetje rustig aan van forum!!! Goeso, gewoon doen!!!!

EM, wanneer kom je nou met die lieve hondjes hier!!!!

Jo, haaaaaaaaaai, hoe gaat het met je?!?!

Kling, belachelijke uitspraken weer over flesweigeroplossing!!!! pffff...vermoeiend!!!!!

....ben het ff kwijt.....

ik probeer weer vaker in het vallen hier! Kan jullie nie missen!

Fijne avond!

SMAK

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Douchen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Heel verstandig!!!

:p

Whahahahaahaha Klingel en Loesie toch... Jullie dachten dokter Rossi de naam was van een dokter *proest*
    *lacht Loesie en Klingel ff heel hard uit*

Sorry!! :p ;)

Ehh woonplaats: ik ben uber anoniem (kuch) hiero dus je krijgt een PB over woonplaats, Loesie!

Grappig dat het vandaag blijkbaar nationale meet-dag was, Loesie en Sikki dus ook ff een bakkie gedaan! Leuk hoor!!
    Btw, Sikki moet je PB nog beantwoorden maar ik kan elke vrijdag, dus als jij iets van mijn asociale junk voorraad wilt hamsteren, dan moet je maar eens komen aanwaaien!! U bent van harte welkom!

So!!
    Thuis gekomen ben ik ff lekker gaan bank gaan hangen, buikje was een beetje onrustig. Maar dat werd al snel weer beter en toen verveelde ik me dus....
    Daarna een lekker groot tuinstoelkussen op de grond gemikkerd en ff wat in de tuin geschoffeld, al zittend ;)
    ff wat onkruid (met handschoenen aan) weggehaald en een paar plantjes in de tuin gezet. Was gisteren nl ff bij de intratuin geweest en had voor de verandering (not haha) weer eens meer meegenomen dan dat de bedoeling was. Nu maar hopen dat het niet meer gaat vriezen, anders moet ik de komkommerplantjes weer ff uit de tuin halen ;)

Manlief is nog steeds de hort op, witlof staat te koken (met een bouilonblokje) en de vegaburger gaat zo het gas op.
    Zijn jullie weer helemaal op de hoogte ;)

PS oma van Annedore is ondanks leeftijd nog een kwiek dametje!! Leuk leuk leuk!! hihi

PPS show je ons ook een foto van je barbarapapa rompertje??

:D

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Haaaaaaaaaaaaaaaai,

Allemaal besloten meetingen!! Wel spannend, wij hebben er nu 2 met de april mama's gehad, maar altijd leuk dat je zulk leuk contact kan krijgen met iemand die je via zo'n forum hebt leren kennen!

Ik heb ook een barbapaparomper! Welke heb je, de blauw/ groene of de geel/ oranje???

Lau: ja Gerodi al bijna 1.... de tijd vliegt echt. Heb kaartjes verstuurd en taart bij collega besteld en al wat versiersels gekocht.

Maartje: jij bietje rustig aan he!! Maar het opleuken van je tuin is wel heul leuk!

Sil: balen van zieke man/ kindjes..... Beterschap!

Nyn: hoest weer daar??

Loesie: Bijna doop van Siem! Wel fotospam hier he!

Klingel: jij sashimisletje:p

Alle andere dikke smak!!!! Swaffel of gewoon....

14. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lieve schatjes spijt me dat ik jullie zo vreselijk verwaarloos knuffel!!

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    X-Factor kijken!!!!!!!!!!!!! heb er weer zin in :p

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    haaizwaai, ik schaar me tot het rijtje van dr rossi-snapnie;)
    maar goed, is maar goed ook (maar iemand uitleg? en wat is gv?)

We hebben onze nieuwe stoelen! JOEPIE!!
    Echt super volwassen, ons oude tafeltje past echt niet meer, maar de nieuwe is onderweg!

@blijmeisje, is je vergeven;)
    @maartje/annedore (jeetje hoe kom je eigenlijk bij die naam?) date: leukleuk! maartje was de witlof lekker?
    @sikki/loesie date: leukleuk!!

Is er een reden dat het merendeel hier van boven de rivieren komt? rinkelen de eierstokken daar meer ofzo?

@sas: hoe gaat het meis???? hoeveel dagen nog????? denk aan je!

@sik, jij ook!

@ll, nu chillen op mijn te dikke billen. ojeetje, moet echt er wat aan gaan doen, want begin er (psychisch) last van te krijgen. valt allemaal wel mee, maar die 10 kilo zitten niet inzichtbaar op mijn enkels ofzo...
    dus.. maandag, maandag, hahaha.of volgende week.
    zo neem nog een paaseitje,

toedelsisvoorpoedels

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    R Kelly believes he can fly.......mischien van de hoogste toren af whahahahaha

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    hey lieve meiden,

ook sorry voor mijn afwezigheid. Ik zou gisteren weer komen reageren maar toen belde mijn mijn lieve mama. Ze had al wat weken last van bloed bij haar ontlasting en was naar de ha gegaan. Nu heeft de ha het vermoeden van darmK en dat ook uitgesproken.:( 2 mei heeft ze een darmonderzoek en krijgt ze ook gelijk de uitslag. Nu is darmK heel goed te behandelen gelukkig maar toch....
    De ha heeft het ook nog gehad ov er een mogelijk poliep maaar omdat het bloedverlies al zolang duurt schat hij die kans heel klein in. Het kan nog alle kanten op maar het houdt me toch bezig.
    Eerst borstK, daarna een dubbele hersenbloeding en nu weer dit.....:(

Ik lees mee via foon maar reageren is wat lastiger. Maar ik denk aan jullie allemaal.

Lieve Sas, laat je snel even iets van je horen aub??

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Super uber dikke knuffel voor liefnyn!!

Sas lieverd... Hoe gaat het? Hoe lang nog? Is het goed of slecht teken dat je hier niet bent.. Ik denk vaak aan je hoor!!

Loes, Sik, Maartje en Annedore: wat leuk van dates! En wat leuk dat dates ook leuk waren.. :D

Sik schat wat een dag weer gister he? Pffff.... Dat je zo moe bent zegt echt wel wat. Alle emoties en spanningen. Maar super dat je zo'n goed gevoel hebt daar! En wat 'grappig' van die routebeschrijving jouw bm in! (weet je dat ik altijd als iemand bm schrijft ik eerst denk dat het blij meisje is ;))
    Nog even en dan ga je weer meis!

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Klingel, Loesie en Taliaa..... :D :D :D :D

*krabbelt weer op de bank na van de lach er vanaf gevallen te zijn*

Dr Rossi.... *hinnik*

Gewoon gaan googlen...

*proest*

KIJK dan toch ook gewoon eens leuke series! Ik zeg Grey's! Ik zeg (opletten Taliaa!!) Gooische Vrouwen!!

*zucht*

LadyZ wat leuk die eerste verjaardag! Echt bijzonder!

Sil vermaakt zich wel? :D Kijk nooit xfactor!

Maartje: mijn bevaplan advies: denk er goed over na en vergeet vervolgens alles weer.
    Ik bedoel eigenlijk dat het goed is om er wel over te denken wat je wel en niet fijn zou vinden en dat ook te bespreken, maar het vooral over je heen te laten komen. Je hebt namelijk geen ideeeeee hoe jouw bevalling zal zijn en door te veel aan op voorhand bedachte dingen vast te houden is de kans groter dat je verkrampt of dat het tegenvalt dan als je het gewoon over je heen laat komen. Komt echt goed!

Taliaa ben jij musicalfan? Echt leuk al die uitjes!

Zara is echt kwijt hier he? :(

Lauw en Sab en Annedore: wat fijn dat alles zwangerschapstechnisch zo goed gaat! Heerlijk heerlijk!

Jo schatje zo druk? En morgen naar Denemarken! Kan je daar behalve werken ook nog wat ontspannen? Goed op jezelf passen he!

IK WIL OOK SUSHISASHIMIWHATEVER!!!! :x

Hier in Groningen ook een hele lekkere schijnt, dus Sik of kling.. Als je durft! ;)

Moppies ik ga slapen. Kom net uit bad en morgen weer vroeg dag. Alles gaat goed hier. Geniet vreselijk veel van beide jongens. Echt heerlijke schatjes. *smelt*
    Enige is dat ik over 3 weken weer aan het werk moet! :$ Ieks.. Weet nog niet wat ik daarvan vind maar komt vast goed... (of niet haha)

Smak op joen wankies zoals Bright zou zeggen!
    (bright liefie hoe gaat t?)

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Haaaaaaiii!!!

Jeetjemineetje! Ons dak wordt vandaag opnieuw bedekt! (plat dak)
    Staan ze om 715 uur al de ouwe dakbedekking eraf te rossen. Da's best vroeg :cool:

Foto van Barbapapa romper: kabeltje van telefoon gepikt door manlief ;) Moet ik eerst even terugeisen! :p

Vandaag is DE dag dat de hele familie gaat weten dat ik zwanger ben.
    Mijn omaatje dus ook :)

Mijn vader is afgelopen dinsdag 50 geworden en dat vieren we vandaag.
    Ik heb bij de Hema een taart besteld met een Abraham-thema rand en in het midden de tekst 'Hoera! Eric wordt opa!' :D
    Ik ben zo benieuwd bij wie het kwartje als eerst gaat vallen! ;)

Maartje lekker gegeten? Witlof is lekker!!

Sil: Eindelijk weer eens gedouched? :p:D Hoe ik aan mijn naam kom? Kende vroeger een Annedore en deze ongebruikelijke naam is me altijd bijgebleven. Zodoende. Linda is wel een stuk simpeler he :D

Heremetiet! Ze beuken mijn hele dak eraf. Wat een herrie!
    En we hebben niks tegen de buren gezegd :cool:
    Doen zij ook niet als ze doordeweeks een gezellig feestje geven tot 5 uur in de ochtend. Dussssss :p

Deel Deze Pagina