klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lieve Nynke,

onwijs dikke knuffel voor jou!
    Pfff, wat moeten jullie toch allemaal mee maken :(

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey skatjes,

Eens zien wat ik nog weet van meelezen op phone:

@Liefnyn,
    Och meis toch, wat een schrik en spanning nu tot 02 mei. Hoop dat het een onschuldige poliep blijkt te zijn. Dikke knuffel voor jullie.

@Annedore,
    En hoe reageerden ze op je taart??

@Sas,
    Is de spanning nog een beetje te houden lieverd?

@Sikki, Loesie, Annedore en Maartje,
    Wat super tof van jullie dates!! Ik is jaloers ;)
    Voor herhaling vatbaar zekers?

@Maartje,
    Je hebt in ieder geval al uitgedacht hoe je het zou willen ;)
    Gewoon bespreken met je verloskundige lijkt me en dan kijken wat er mogelijk is.

@Taliaatje,
    Lekker aan het chillen?

@Blijmeis,
    Over drie weken weer werken?? Och wat gaat het toch snel seg!! Hoe voel je je eronder?

Oh... koffie staat klaar.... straks maar verder met de rea....

SMAK!!

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Zo was ik weer.....

@Jo,
    Druk druk druk en op dit moment in Denemarken?? Hoop dat je het naar je zin hebt.

@LadyZ,
    Nog eventjes en je kereltje is al één jaar. Wat gaat de tijd toch snel he?? Heb je al helemaal uitgedacht hoe je het wilt gaan vieren?

@Sil,
    Hoe is het met Silman?? Heeft de antibiotica gewerkt en is ie nu weer aan de beterende hand?

@Klingeldingel,
    Tsss, wat een geweldige tip heb jij eventjes gekregen seg!! :x:p
    Hoe is het met bloemenmeisje? Al aan de lekkere proefsels of nog immer alleen mamamelk?

@rest
    Hele dikke smakkerd. Heb niet iets over jullie kunnen vinden in de paar voorgaande pagina's die ik heb gelezen. Sorry als ik iets belangrijks heb gemist. :)

@hier,
    Net even weer met juweeltje in de weer geweest. Arme popje is weer eens snipperverkouden en heel huilerig. Kwam net bij haar, beetje verhoging en gezichtje helemaal onder de snotters, so sneu!!
    Verder gaat ze als een trein. Het tijgeren gaat super en sinds vandaag gaat ze niet alleen op handjes en knietjes heen en weer wiegen, maar probeert ze ook haar beentjes naar voren te krijgen. Het echte kruipen komt eraan!!! :D

Vanochtend 'nieuwe' family car gekocht. Ben er helemaal blij mee.
    Maandag uitslag van mijn sollicitatiegesprek. Hoop zo dat het doorgaat. We zullen zien.

SMAK

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Seg, ben ik nou gewoon de laatste die gisteren heeft gereageerd en de eerste die vandaag het babyrinth binnenwandelt??

;)

Eigenluks weinig op de planning vandaag. Straks eventjes naar oma met ons juweeltje en vanmiddag even shoppen denk ik.

SMAK

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    mogguh, gaap!!

@bright, wahhhh Lynn gaat idd als een speer, leuk he?? en weer ziekjes:(:( eet ze nog wel goed?
    En sollicitatiespanning, we hopen met je mee!!

@annedore, ah daar je komt je naam vandaan. En hoe reageerde iedereen? (gefeli met je vader trouwens)
    En t dak? in brabant gaat het dak er vaak af btw, haha

@nynke, weet je, het kan zoveel zijn... ik vind het echt een beetje raar dat de ha dat zo uitsprak!
    Maar ik hoop met je mee, lieverd. En dat het maar snel 2 mei is!!!

@blijerd: hoe is het met de nachten?? en de kleine wonders?

@sas: JOEHOE waar ben je? heb je nog niet horen gillen, dus het zal nog goed gaan??? je bent al in de 2e ww!!!

@ll, gister naar petticoat geweest (niet speciaal een musicalfan, maar gewoon een leukedingendoefan) was leuk en mooi! alleen raar publiek, niveautje basisschool zeg maar. lachengierenbrullen om billen en lu.. We waren zelf ook wel melig, maar bewaakte ons niveau nog wel een beetje..
    T geluid viel ook tegen, leek wel alleen uit de boxen te komen. Ik zei dat dat de dirigent maar alleen was vandaag en met zijn stokje aangaf wanneer de cd aanmoest (orkest zie je niet, zit in de orkestbak, of zoals ik ons geval: thuis op de bank)
    chantal j speelt wel goed overigens.

zou dat was het weer, adios

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Taliaa,
    Petticoat is toch die musical die speciaal voor Chantal J is geschreven??
    Hoe is het nu met je meisje? Is de Reflux wat onder controle?

@hier,
    Zucht, juweeltje weer echt ziek. Slecht eten, gelukkig nog wel wat drinken. Koorts is weer opgelopen en haar neus die blijft maar snotteren. Oogjes weer dicht, dus zalf erin. Nu in bed met een molletje.

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Bright: Beterschap voor juweeltje. Wat zielig zeg :( Ze blijft maar kwakkelen he?

@Taliaa: Leukedingendoenisleuk! :D Wel jammer van slecht geluid. Vind ik eigenlijk niet kunnen, want je betaalt er goed voor.

@Taart: Kwartje viel direct bij tante die het als eerst hardop las. Zij feliciteerde me gelijk en toen volgde de hele familie. Mijn oma vindt het ook zo leuk :) Nu weet iedereen het. Gek hoor...

Wij gaan nu even lekker met de honden weg. Net een lekkere latte van mijn man gehad. Luie zondag :)

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Annedore,
    Hihi, gek he dat iedereen weet dat je SWANG!!!! bent!!!!!!!!!! ;)

Geniet van jullie luie zondag.

SMAK

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    GRRRRRRRRRR

Probeerde ik een megarea te schrijven en was ik al en heel end, druk ik blijkbaar perongeluk op een verkeerde toetsencombi waardoor de pagina afgesloten werd!!

grr

Ik ga met poging 2 beginnen. Totsoooo

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Gisteren feessie gehad, laatste visite om half 4 uitgezwaaid. Woonkamer was voller dan vol, genoeg drank ik huis, ik had lekkere happies gemaakt. Leuk leuk leuk!! Nu dus brak brak brak ;)
    Wat wel een beetje jammer was dat vrienden van ons hun 2 kids mee hadden. Niet dat dat jammer is, want het zijn leuke kids maar 1 heeft in het ledikantje geslapen en de ander in ons bed. Heeft die oudste in ons bed geplast... Zonder luier, want ze is al 6 of 7. Gelukkig had ik een dikke matrasbeschermer om matras heen, maar desondanks moest ik flink schrobben en ons hele bed (!) dus verschonen. Altijd jammer met een 240 bij 220 donzen dekbed...

Annedore, wat leuk dat nu IEDEREEN het mag weten!! En wat is het leuk dat zwanger zijn en jij in 1 zin nu uitgesproken mag en gaat worden!! Bijzonder he, dat het nu EINDELIJK over jou gaat!!! :D
    De zwangerschap is soms nog best onwerkelijk, toch? Maar zulke dingen maakt het toch weer een stukje echter!!!

Bright, wat ontzettend balen en rot dat je juweeltje steeds zo kwakkeld!! :(
    Wat voor auto heb je eigenlijk gekocht?
    @ 'bevallingsplan': idd woensdag maar ff wat met de gyn bespreken. Hoewel ik weet dat alles over je heen laten komen wellicht het beste is ter ontspanning ken ik mezelf ook dat ik het liefst wel ongeveer wil weten hoe iets zal gaan... ;) Ben niet zo goed in los laten.. Hmm had ik wel moeten doen, dan had ik vast niet 4 jaar er over gedaan om zwanger te raken ;):):p:(:D:D:D

Liefnyn, wat ontzettend eng en verdrietig nieuws over je moeder. Helemaal als je in LDF zit en dus niet snel je moeder even een knuffel kunt brengen!! Ik houd je handje vast tot aan mei en indien nodig langer!!
    Hoe staat het eigenlijk met het huis? De laatste foto die ik heb gezien was dat er ongeveer anderhalf meter stenen lag. Ik ben benieuwd en zeg dus #foto!!! :D

Blijmeisje, einde verlof, schrik!!
    Dat is niet leuk!! Hoe veel dagen ga je straks werken??
    Kan me voorstellen dat zo na een lekkere tijd samen met je twee wonders de gedachte aan weer werken moeilijk is.

Talia, moest erg lachen om je musical verhaal. Maar kan me voorstellen dat dat minder leuk is als je er zelf zit ;)
    *denkt terug aan laatst Gooische Vrouwen in de bios*

@ meetingen:
    Hihi iedereen is pro meeting, als ik het lees...
    Heb het al vaker geroepen, maar ik zeg: tijd voor een groot babyrinth-meetje!!
    We moeten echt zoiets gaan plannen want anders blijft het bij zeggen: 'oww wat lijkt me dat leuk en gezellig' en dan komt het er nooit van ;)

''ikwilgeenvriendjesmeermetjezijnnuikzwangerbenenjijnogsteedsIVFt,maaralsjijooitzwangerbentdanwilikgraagweerdevriendschapoppakken-biatch'' had ik woensdag een mailtje gestuurd als reactie op haar kaart. Eerst geschreven, toen herlezen, toen met nuchtere, altijd aardig voor de medemens willen zijn Maartman gelezen en dingen die iets naar de harde kant neigden veranderd in meer neutralere dingen en uiteindelijk verstuurd.
    Heb een mail terug gehad van de ''ikwilgeenvriendjesmeermetjezijnnuikzwangerbenenjijnogsteedsIVFt,maaralsjijooitzwangerbentdanwilikgraagweerdevriendschapoppakken-biatch''. Heb een luttele fractie van een seconde getwijfeld of ik er goed aan deed om te doen wat ik heb gedaan (haar 'afgewezen' en de vriendschap écht opgezegd) maar haar reactie heeft mij doen beseffen dat het de enige goede en juiste daad was. In de reactie die ze mij heeft gestuurd probeert ze mij enkel en alleen te kwetsen en domme opmerkingen te maken en voor zichzelf dingen recht te lullen die zo krom als een banaan zijn...
    Wat eigenlijk wel weer grappig doch ook zeer triest is, is dat ze die mail om 11 uur 's avonds op zaterdagavond heeft verstuurd. Een moment waarop ik omringt was met lieve vriendjes en vriendinnetjes en zij blijkbaar gefrustreerd achter haar pc of laptop zat te raaskallen....
    En toch, ondanks goede beslissing ben ik toch een beetje verdrietig. Ik heb me zo vergist in haar, ik hou niet van negatieve gevoelens, hou niet van ruzies en ellende...

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    hmmzaaa, typen met elize op schoot geen succes, want rea weg!
    adios

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    iedereen aan het genieten van het mooie weer???????

Leuk petticoat....wil ook zo graag eens naar een musical, maar helaas is Silman daar niet echt het type man voor :p

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    dan zoek je iemand! manlief wil ook echt niet mee!!

't is dat je zover weg woont....

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ja ver he :( en dan te bedenken dat ik 6 jaar geleden nog zo dichtbij woonde!!!!!!!!!!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi meiden,

ff ego, sorry!

Doopfeest was in één woord geweldig!
    Siem heeft zich supergoed gedragen in de kerk, echt een schatje!!!!!

Daarna thuis, allemaal eten klaar gemaakt: soep/broodjes/miniworstebroodjes/minisaucijzenbroodjes/wraps met zalm/kippenpootjes/gehakballetjes/afbakbroodjes met rosbief/kaas/ham/brie/zalm/minipasteitjes met ragout...
    kortom....heerlijk eten!

We hebben nog voor een weeshuis over, dus wie zin heeft!
    haha! Grapte nog voor de gein dat manlief en ik het komende jaar voor zondag geen broodjes meer hoeven te halen!

Siem is echt verwend, hij heeft een kinderbijbel gekregen, een cd met slaapliedje speciaal voor hem (met zijn naam erin), een mooie houten zandbak, een chicco sterrenhemelprojector, een speelkleed, boekje van bobbie en een hamerspel + nog wat geld!!!!
    Wat een verwend kindje he?!?

Ik ben echt letterlijk gesloopt, maar we hebben een supermooie dag gehad, mede dankzij het weer!

Wil nog wel ff reageren op nynlief...meid, wat een kl*tennieuws zeg. Dat is toch wel één van de grootste angsten die waar kunnen worden. (vind ik tenminste)
    Heel veel sterkte lieverd en ik hoop zoooooooooooooooooooo dat het meevalt!

Rest, smak, kom snel weer reageren!!!

SMAK!

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Wauw Loesie wat fijn dat Siem zijn dag zooooooo onwijs mooi verlopen is :D we willen natuurlijk wel foto's sien!!!!!!

Bekijk bijlage 144831

jajajaja mijn "aanhanger" is geariveerd, dus vandaag even het dorp ingefietst daar was het koopzondag dus wagen afgekoppeld en heerlijk even gewandeld. daarna weer aangekoppeld en naar oma gefietst en daarna door naar huis :D
    ik heb genoten maar heb wel de hele morgen plat gelegen, helaas toch ziek aan het worden denk ik.. en natuurlijk weer als het weer dadelijk 22 graden word *zucht*

Nyn nogmaals een dikke knufffffffffffffffffffffffffffff

Sas hoe gaat het nu met je????

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee schatjes!

Jullie ook zo'n heerlijke dag gehad? :D

Sil dat ziet er mooi uit hoor! Fietst het ook lekker??

Nyn lieverd, hoe gaat het? Is mama erg van slag? En jij? Ik vind het eigenlijk niet zo kunnen om wel het K-woord te laten vallen en dan verder niks. :( Hoop echt dat hij ongelijk heeft! En dan zit je wel heel ver weg he.. :( Knuffel lieverd!

Maartje wat akelig dat het contact met die 'vriendin' zo gaat. :( Dan is het maar beter om afscheid te nemen. Anders kost het echt alleen maar negatieve energie. Gelukkig heb je ook veel lieve vriendinnetjes!

Sas schatje! Hoe ver ben je?? Ga ik zo eens terugzoeken... ;)

Loesie wat super dat de doop zo mooi was!! enne kom je volgende week hier eten maken? *kwijl* Fijn idee zeker dat hij nu gedoopt is?

Taliaa weer een leuke dag gehad dus! Wel jammer dat het toch ietsje tegenviel. Ik heb dat altijd met dingen die ik heel leuk/lekker vind, dan doe je het vaker en zie/proef je de verschillen opeens ook en valt het soms tegen.

Snappie?! :p

Ik bedoel die crepes met nutella die ik vaak ga eten, die zijn zoooo lekker. Maar ja soms is hij iets minder lekker en dat had ik anders nooit geproefd maar nu valt hij dan meteen tegen.. ;)

slogisch toch!? :D

Bright! EN NOU IS HET KLAAR!! :x Sjongejonge ze kan toch niet ALWEER ziek zijn.... :( knuffel maar weer voor jullie!
    En wat spannend van sollicitatie! Kan je daar al wat meer over vertellen???

LadyZ: alles goei? ;)

Klingeldingelpingelringel ik spreek jou veel te vaak! Weet al dat je blij bent! ;)

Annedore wat leuk dat het nu officieel is! U BENT ZWANGERRRR!!!

En lauw ook!

En Sabrien ook!!

:D

Lief sik.. Hoe gaat het meis? En met Gentgevoel? 24 gaan we van start he? Ja we.. want we houden je allemaal vast! :)

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    @loesie, gefeliciteerd met de doop! en fijn dat het een geslaagde dag was!!! (was de taart goed ontdooit?)

@blijerd, ja is ook, als dit mijn eerste musical was geweest had ik het niet gemerkt. pannenkoek met nutella?? maak me gek-10kg! *zucht*
    maar jij, neem er nog 1!!haha

@sil ook hier: mooie kar zeg!! ff vraagje, vind je het niet eng?
    en kan hij opgeklapt worden? Ik ben nog aan het denken of het iets is voor ons.

@ll, we zijn bezig elize te ontbakeren(*hinnik*). Maar het wil niet, net helemaal hysterisch huilen, dus uit bed en troosten. toen huilen van vermoeidheid. Kon er helemaal niks mee. En toen kreeg ik een ingeving: een fiep/tut/speentje. Wahhhhhh, ogen dicht en slapen. duurt 4 maanden, maar dan bedenk je ook eens iets;)

Liefss, Taliaa

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    taliaa: beter laat dan nooit! ;)

Seg.. Die stipjes tussen I.sabella en E.lize is dat vanwege googlebaarheid?
    Snapte het nooit, maar had ook opeens ene ingeving! ;)

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    nee, is de spelwijze gewoon. hoezo is dat raar dan?

:D:D:D

Deel Deze Pagina