klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Elke(bus) nieuws: zo gaaf maar zo doodeng. En als ik het al eng vind hoe moeten Elke en Elkeman zich dan wel niet voelen??:(

@Zara: wat volgens mij de afgelopen week op vakantie. Ik hoop ook op een update.

@Maartje: bevalplan: gewoon bespreken en in je achterhoofd houden dat het allemaal heel anders kan lopen.;)

Jammer van (ex) vriendin. :( Zo mok dat een vriendschap zo moet eindigen.

Fijn dat feestje zo leuk was. Doe jij wel sigtig met je harde buiken?

@Sil: alweer zieke kindjes en man??:( Nu niet zelf ziek worden hoor. Gaaf zo'n fietskar.

@Taliaa: jammer dat de musical qua geluid wat tegen viel. Hoe is het met rug/bekken??

Volwassen stoelen?? Zat je nog in de kinderstoel??:D

:$ en je bedenkt nu pas dat een speen de oplossing is?? Ontaarde moeder. :D Soms zijn de oplossingen zo dichtbij maar verzin het maar eens.......

@Jo: had je niet 5 minuten later je koffer kunnen dichtdoen??:x;) Hoe was DK??

@Lauwtje: jij bent zwanger en maakt lekker gebakjes voor Klingel.:p Ikke wil ook speciaal gemaakt gebakje.

Bouw gaat goed. Zal zo even een foto plaatsen en update doen.

Kindjes gaan ook prima en andere klus ook.;)

@Bright: :( niet weer Juweeltje ziek. Kan je geen verwijzing vragen voor de ka?? Zovaak ziek is niet fijn.

Ik ga duimen voor goed solli nieuws morgen.

@Annedore: wat gaaf dat iedereen het nu weet. En erg orginele manier van vertellen.:D

@Klingelding: niet zo ver vooruit kijken. We gaan eerste wit en sit-en en daarna ga je pas weg. En mss nog een lekker pizza????:D
    Fijn dat Bloemetje zo lekker slaapt. Ja kan even vragen of ze haar geheim aan haar papa wil vertellen.:p
    En de temperatuur ligt hier zo rond de 24 graden. Lekker dus.

@Loesie: jij geknuffeld met Sikki??:( Ik wil ook weer met Sikki knuffelen.

Wat fijn dat de doop zo mooi en goed is verlopen. Maar wat een vreselijk verwend mannetje gaan jullie krijgen zeg.;)

@LadyZ: je kleine man is bijna baby af. Het eerste jaar gaat echt snel.
    Weer is hier heerlijk. Zo'n 24 graden.

@Blijmeisje: nog bedankt voor je berichtje. Sorry voor mijn korte antwoord.:)

Niet aan werk denken, gewoon genieten van nog drie hele weken verlof.

Hoe gaat het met kijkers??

@Sikki: ik heb je holletje weer schoon gemaakt en je barolle en sushi weer aan gevuld. Nog even en je gaat weer van start. Ik heb je handje vast. En je weet het: MEI wordt onze maand.;)

SAS????????????

@Emma: druk met alle trouw voorbereidingen?? Kom eens even vertellen??

@Pip: heb ik een pb-tje van gehad. Zwangerschap en bevalling waren heel heftig en nu is ze te druk met boven de wieg hangen:p;)

@Alex: lees je nog wel mee??

@Michelle: alles goed met jou?

@Leonie: thanks lieverd.

@Sabrien: hoe gaat het met/bij jou??

@mamanieuws: mama is wonderbaarlijk rustig onder het hele verhaal. Maar ze houdt?? zich sterk merk ik. Praat er om heen en geeft geen duidelijk antwoord op mijn vragen. Geeft niets zo is mijn mama nu eenmaal.;)
    Wat ik alleen zo klote vind is dat ze nu, naar 2,5 jaar eindelijk goed is opgeknapt van haar dubbele aneurysma en dan nu weer dit.:(
    2 Mei zijn mijn zussen met complete aanhang hier in FR. Dus mocht het toch fout zijn dan ben ik niet alleen.

@Bouw: gaat goed. Alle muren staan en we wachten nu op de dakspanten. Die worden voor elk huis apart gemaakt omdat geen huis hier gelijk is qua afmeting. Hopelijk komen ze nog deze week.

@Mij: met mij gaat het wel. Beetje van slag door mama nieuws maar verder gaat het goed. Kinderen hebben vanaf volgende week vrijdag lekker twee weken vrij en 30 april komen mijn zussen met complete aanhang. Die gaan 7 mei weer weg en dan komt mijn allerliefste vriend voor een week.

De voorkant.

De achterkant.

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Lieve meiden,

Zoals sommige het al gelezen hadden op twitter ( ja echt, heb daar berichtjes geplaatst!!) is de oma van mn vriend overleden. Hierdoor is het hier een beetje hectisch. Vandaag met zn 3'tjes afscheid genomen, Gerodi vond de nep kaarsen errug interessant....whahahaha.
    Ik kom snel even op iedereen reageren, maar het is nu een beetje too muts....
    Iig voor iedereen een dikke kus en tot snel!!!!!!!!!!

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Snik...en niet met mij?!?!
    En hoezo 'weer'!?!? Eerder gedaan?!;)

Zorra, gecondoleerd en sterkte!
    Wel mooi dat Gerodi de kaarsen zo mooi vond!

Nyn, mama die erom heen draait...misschien wil ze eerst meer zekerheid voordat ze er echt over na kan denken. Zulke dingen moeten niet mogen!

Ik moet weer gaan...kindjes komen binnen!
    Ik reageer later op de rest!

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    LadyZ: gecondoleerd en sterkte!

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Goedemorgen allemaal!!
    Wederom ben ik een luie donder, wederom lig ik languit op de bank in badjas... :D :D :D
    Best lekker om zo relaxed 's ochtends te kunnen doen. Heerlijk om 8 uur een kusje op neus en op buik van Maartman gehad, vervolgens me weer omgedraaid en weer gaan slapen. Om 10 uur werd ik echt wakker, nog een half uurtje in bed blijven stinken. Hup naar beneden en bruine bolletjes (jammmie!! :D) gesmeerd met zowel chocopasta en vlokken!!! :D
    Nu op de bank aan het GTST aan het kijken, ondanks dat ik deze aflevering al gezien had ;)

Ja, ik denk dat ik tussen de harde buikjes door begin te genieten van het thuis zijn. Nesteldrang qua op het nest willen blijven zitten??
    Zou best kunnen, stttt stiekem geniet ik er nu vandaag ff van.

Woensdag weer naar de gyn!! En dan vrijdag ben ik alweer 28 weken!!! Yesss!! Eerst met spanning de 25 weken afwachten en nu ben ik alweer bijna 28 weken!! Het kindje gaat echt gezond geboren worden én blijven!!

*weetnietwathetisbenineenszovrolijk*

Ladyzorra, ook via dit kanaal heel veel sterkte gewenst!!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.211
    113
    Brabant
    @maartje, goesso!!! geniet er maar van jij!

@ladyz, ook hier: gecondoleerd!

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Haai lieverds!

Ik ben er wel hoor!
    Maar ook weer niet.

Alles kost me momenteel veel energie.
    Zo ook hier schrijven.
    Zoals ik vrijdag tegen Loesie ook zei, zelfs mijn tripje naar haar bezorgde me stress :)
    Niet om Loesie en Siem (integendeel!) maar ik had 's ochtends eerst tennisles en om meer dan 1 ding op een dag te doen vreet momenteel energie.
    Toen ik donderdag terug uit Gent kwam heb ik 3 uur totaal knock out op de bank liggen slapen.

Siklief stelde zelfs voor om de poging anders maar uit te stellen.
    Maar dat wil ik niet. Gewoon nu maar even heul rustig an doen.
    Volgende week dinsdag weer naar Gent en dan waarschijnlijk de donderdag starten met spuiten.

Dus voor nu maar weer een knuffel voor iedereen!!!

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    ff snel een haai en zwaai!!!!!!!!

Alles gaat goed hier :D.

Kusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sorry, ik ben weer enorm ego zonder bijgelezen te hebben.
    Maar ik wilde jullie wel even melden dat ICSI 2 vandaag mislukt is. Hoe ik met voel? Geen idee, raar... ik heb nog geen traan gelaten. Ik voel me niet eens verdrietig...
    Waarom? Het lijkt wel alsof ik er vrede mee aan het sluiten ben. Ik ben zo klaar met deze hele strijd. Wat ook wel scheelt is dat ik afgelopen weekend door alle ongemakjes die ik had al voelde dat het weer zo af ging lopen. Maar ook toen heb ik geen traan gelaten en zijn we gewoon leuke dingen gaan doen. Wel hebben we het toen gehad over hoe nu verder. Het komt er op neer dat Sasman heel graag door wil gaan en ik er even de energie echt niet voor op kan en wil brengen. Ik ben moe, doodmoe.
    We hebben afgesproken die derde poging sowieso te doen, maar dan pas in het najaar. Verder dan die 3 wil ik niet gaan. Het klinkt heel hard, maar ik voel me machteloos en uitgeput. Ik wil duidelijkheid, wel of geen moeder en ik wil me daar op in kunnen stellen en verder gaan. Als we die derde poging dan toch gaan doen dan wil ik daar alles uit gaan halen, dus we gaan naar Düsseldorf na de zomer.

Een beetje een raar bericht van mij. Maar zoals jullie merkten was ik nog maar heel weinig op zp. Het kost me zoveel energie allemaal en ik voel me gewoon verslagen, ik wil verder. Met of zonder kids, maar ik wil weten waar ik aan toe ben.
    Sommigen zullen dit misschien niet begrijpen. Het is een gevoel, want zelf snap ik het ook niet helemaal. Een half jaar geleden wilde ik nog tot het uiterste gaan, ICSI-en tot ik erbij neerviel maar koste wat kost een Sasbeeb. Zo zie ik dat niet meer.
    Des te meer respect heb ik voor de meiden die alles op alles zetten om hun doel te bereiken. Mij lukt dat niet.

Ik hoop dat het goed met jullie gaat en als mijn energie weer wat beter is dan kom ik snel weer met jullie kletsen.
    Voor nu kruip ik moe maar op de een of andere manier toch voldaan, mijn holletje in.

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :( Lieve sas.

wat klote dat ook icsi 2 is mislukt. :(:(

En lieve schat, of een ander het nu wel of niet begrijpt is helemaal niet belangrijk. Jij en Sasman tellen alleen. En als dit jullie keuze is is dat een goede keuze.

Ik kan niet anders dan je een hele grote pletknuff geven en ik hoop zo af en toe nog wat van je te lezen.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.211
    113
    Brabant
    @sas... geen woorden voor. vind je een enorme kanjer! echt enorm zoveel geen woorden voor..
    gewoon een hele dikke knuffel!

12. breekt weer eens in (oh nee hoeft niet, heb nu de sleutel)... ;)

Lieve Sas,

Wat onwijs klote, kut, naar, rot, enz.!
    Hele dikke knuf vanaf hier en blijf maar even lekker in je holletje verstopt ;)

@Taliaaa, ik heb van 't weekend de chocobom gemaakt :D Was als wedstrijdtaartje voor onze gemeente die 10 jaar bestond. Ben 2e geworden!

13. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Lieve sas

Wat onwijs klote!! :(
    Weet niet zo goed wat te zeggen, behalve dat ik het echt zwaar kut vind voor jullie! Hoe oneerlijk..

Vanaf hier een onwijs dikke knuffel!!

Nyn, voor jou ook nog even een dikke pletknuf voor nynmama..

Smakje voor all!!

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sas wat onwijs K*T zeg......
    Maar wel goed dat je naar lichaam en hart luisterd...
    Ben mega trots op je je bent een Kanjer en ik vind het knap dat je jezelf er bij neer kan leggen mocht het de 3e keer niet lukken in DD.
    we hopen natuurlijk allemaal dat het wel gaat lukken.
    Geen energie meer voor ZP heel begrijpelijk natuurlijk je bent druk met verhuizen een mislukte icsi poging allemaal stress waar je als vrolijk persoon natuurlijk niet op zit te wachten :(

ik wil je een hele dikke knuffellllllll geven en ik wil even laten weten dat er hier altijd een plekje, holletje , of klaagbankje voor je is ;)

lieverd knufffffffffffffffffff

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sas...wat een onwijs verdrietig bericht :(
    Ik weet niet wat ik kan zeggen. Wil je alleen laten weten dat wat jij vindt, voelt en/of denkt nooit raar of verkeerd is.
    Als jij moe bent, ben je moe. Als jij een grens trekt voor jezelf, dan is dat je goed recht.
    Heel veel sterkte lieve Sas.

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.211
    113
    Brabant
    knuffelkonijn! goesso! 10jaar=jonge gemeente! leuk hoor! wij zoeken nog naar echte thuisgemeente, is niet makkelijk:(

@sas, moet steeds aan je denken!! nog steeds geen woorden!!

@ll, elize 4 maanden, pfft... was vanochtend vroeg wakker en heb het laatste half uurtje van de bevalling herbeleefd.. In de zin van: er heel erg aan gedacht van "4 maanden geleden gebeurde dit of dat"
    En dan dat blauwe stille lijfje en uiteindelijk dat eerste kreuntje huiltje. JANKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

dus dikkedoei ik ga me wikkelen in een deken van geluk

(het ging even niet zo lekker hierzo, te veel voor op een forum. maar ik ga hard werken om gewoon weer mezelf te worden!)

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Saskia,

Wat een verdrietig berichtje. Ik weet echt niets te zeggen om je op te vrolijken. Hoeft nu ook niet, jouw verdriet mag je nu alle ruimte geven...
    Ik begrijp goed dat je nu voelt zoals je het nu voelt over max 3 behandelingen... Het is ook niet niks.
    Ik hoop dat je straks na je derde behandeling hier nooit meer over na hoeft te denken omdat die poging DE poging is geweest... En zo niet, dan heb je dan nog genoeg tijd om over dingen na te denken. Nu eerst jouw verdriet...

Dikke kus voor jou.

En inderdaad, wat Silvia ook schreef, er is hier altijd een holletje te vinden als je die nodig hebt. Dikke kus!!

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Lieve Sas, ik kan me alleen maar aansluiten bij alle meiden hiervoor. Je klinkt sterk, maar snap dat je af en toe breekt.... Het is allemaal zo klote... waarom kan je niet gewoon zelf je lichaam regelen. Ik voel je verdriet en hoop dat je deze zomer wat rust krijgt en kan genieten van jullie huis en elkaar. Heel veel sterkte en kom af en toe eens langs(z)waaien.
    Knuf!

19. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Lieve Sas, wat ontzettend jammer dat het niet is gelukt :(.

Ik vind het heel knap en sterk en moedig dat je je grens aangeeft, dat het voor jou/jullie straks gewoon genoeg zou zijn na 3 keer ICSI. Maar eerst nog een poging in DD dit najaar. Ik hoop met heel mijn hart dat die laatste poging dé poging gaat worden.

Dikke knuffel lieverd!!!!

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve lieve Sas, ik heb niets toe te voegen aan alles wat al gezegd is.
    Een hele dikke megapletknuf!!!

Taliaa *slik*
    Niet altijd alleen maar vrolijk doen jij!
    Ook voor jou een dikke megapletknuf!!!

Deel Deze Pagina