Loesie: Wat een lieve foto's allemaal van Siem! Maartje: is het raar als ik zeg dat de druk minder groot is....? Toen ze zei dat het deze maand misschien niet ging lukken ivm drukte, dacht ik: het is toch een drukke periode, eigenlijk wel beter..... Of moet ik nu mn ogen uit mn kop schamen...? Ik zou het super vinden als we nog zo'n wonder mogen verwelkomen, maar als dat niet binnen een paar maanden is, dan is het zo... (klinkt nu heel ondankbaar, maar is echt niet zo bedoelt.... moeilijk uit te leggen) Klingel: wow Florine alweer een half jaar (en ik dus ook over een half jaar weer een jaar ouder......) Smaakt het nieuwe voedingsconcept van het bloemenmeisje? Beetje prutje hier, en daar en in je haar! Heb net een heel schocking verhaal gehoord, ben er nog steeds van slag van..... Mn vriendin haar zoontje van 2,5 zit op een KDV. En daar werkte de man van...(die ook veroordeeld is/ wordt) die van 't Hofnarretje, blijkt nu.... Jullie voelen 'm al aankomen...? Ja dus......
Gets Lady, dat is kippenvel smerig... Kerel van... betekend niet kerel die dat ook doet, maar ik zou ook mijn kind niet met de kerel van... in aanraking laten komen. Jak!! Eng!! Over de druk: kan me dat goed voorstellen. Vroegah hoopte ik altijd op een groot gezin. Maar ik weet dat als het uiteindelijk niet zou lukken om een brusje te krijgen voor onze huidige BIB, dat ik daar dan vrede mee zou hebben. Ik denk ook dat het verdriet en de nare dalen tijdens behandelingen voor een poteniteel brusje voor BIB bij mij minder erg zullen zijn dan bij behandelingen voor BIB... Zat een beetje te filosofen over 'straks' proberen een brusje te knutselen, over hoe ik me zou voelen, hoe ik er mee om zou gaan, dus vind het wel prettig om te lezen dat bij jou het blijkbaar nu op een bepaalde manier voelt (dus zonder het enorme verdriet en angst en gehaastheid) hoop dat het straks bij ons ook net zo zal voelen. Tis ook een beetje de geruststelling dat je gewoon weet dat het kan, al zijn dat niet harde garanties dat het nog een keer lukt, maar ik denk dat wij elkaar snappen. Loesie, trots??? Zou ik ook zijn met zo'n knappert!! En ohh wat vind ik het nu leuk om babyrinthbeebjes op foto te zien!! Sikki, succes bij Rossi!! Hoop dat je deze keer het gevoel zult hebben dat je er iets aan hebt. Klingel, lag ze inderdaad nog in bedje of was ze stiekem naar de wijnboer gekropen om een mooie fles wijn uit te zoeken en was ze daarom zo stilletjes? Babywas hangt!! Ik ga zo ff een foto spammen!! Was nummer 2 zit in de wassmachine en daar ga ik geen foto van spammen
LadyZ: dat meen je niet! Jeetje.... Maartje: goed weer voor babywasje! Hoera! Klingel: die PAAL heb ik gisterenochtend pas gehad Ik sloerie! Florientje doet 't goed he? Fijn, mooi, goed, heerlijk! Jeeeeeemig, ben 't alweer kwijt? Oh nee, Taaltje! Afvalrace begonnen? Lekker profiteren van dit weer en fijn aan de fruitsalades(en waterijsjes) Succes! Verder? Pfffff....hoofd alweer leeg of zo Ben ook nog wel vol van vanochtend Echo gehad. Beebje is nu 8 cm dus 14 weken klopt precies! Hij/zij was helemaal aan het springen in mijn buik! Zo leuk! Foto in mijn album. Wel een beetje onduidelijk. Maar wat wil je ook met mijn isolatielaag Ben overigens in 3 weken bijna 1,5 kg AFgevallen Is prima. Bloeddruk = prima. Drs = tevreden. Wij ook! 23 mei weer terug en dan naar de klinisch verloskundige.
Ja, ik denk wel dat je het begrijpt/ wij elkaar begrijpen.. Wij zijn zoooooooooooo enorm blij met deze man, dat alle verdriet en pijn eigenlijk zo weggestopt (?) zijn, en omdat ik erg heftig op hormonen reageer in de zin van veel eieren, ben ik blij dat dit zonder hormonen gaat. Ik weet niet of ik, als alles op is, de stap neem voor nog een behandeling. Want weer 2 weken in het zh bijv. zou ik nu echt niet willen/ kunnen met een kleine hummel thuis (en toch ook omdat we een eigen bedrijf hebben...) AHHHHHHHHHHHHHH was nr 2 ook laten zien, whahahahahahahahahahahahaha!
Oh gatver Lady... Wat vreselijk!! Ik las het bericht verkeerd, ik dacht dat het de man van de man van het Hofnarretje was, dus niet de man zelf, maar zijn echtgenoot... Maar het is dus wel die vieze gore... Annedore, geweldig nieuws!! Mooi so om te horen!! Klinisch verloskundige? Dus verloskundige in het ZH? Nooit van gehoord dat ze die daar ook hadden, maar het gaat dus zoooo goed dat je bij een verlos mag!! Super!! Heb je fotootjes ff bewonderd, super!! Onduidelijkheid komt niet van isolatielaag maar van echo-printertje, been there Lady, snapsnap!!!! Hier eerst altijd gezegd dat we tot het uiterste door zouden gaan, was vreselijk veel meds aan het verzamelen voor het geval dat we zelf nog heel veel pogingen zouden moeten betalen... Nu heb ik dus waanzinnig veel meds liggen. Wilde het allemaal opsparen voor project BIB2. Alleen nu heb ik echt zoiets van: 1 verse poging doen we igg nog wel voor BIB2 (we hebben ook nog 1 cryo). 1 verse poging krijg je gewoon vergoed, misschien als Freya haar zin krijgt krijgen we zelfs nog 3 pogingen vergoed. In dat geval zouden we dus geen opgespaarde meds meer hoeven te gebruiken. Ik denk dat we nog max 3 pogingen zouden doen, verse pogingen bedoel ik. Dus ik ben al wat meds aan het weggeven... Wil genoeg voor igg 2 verse pogingen bewaren en de rest mag wel weg... Dus ik snapsnap dat jij ook het gevoel hebt niet meer tot het uiterste te willen gaan voor BIB2... Maar ik hoop voor zowel jij als ik dat de cryo's genoeg zullen zijn!!
Schattige badcapes... So!! CUTE!! Op die ene staat handle with care En op die andere staat een hele poepsige beer. Die met die beer heeft Maartman meegenomen toen hij in het buitenland was en ik nog geen 12 weken was en plat lag... Speciaal gevoel bij dat ding. Het is het eerste ding dat hij gekocht heeft voor de beeb. *zwijmel*
@Maart: vroeg me al af waarom beeld op monitor zo duidelijk was en foto zo niet Dank voor duidelijkheid Wat weinig kleertjes heeft jouw beeb zeg!! Ppffffff....wat een garderobe! Zie leuk Nijntje rompertje hangen, geloof ik. LIEF!
Graag gedaan wbt echo. Klopt het dat je idd het achterste kamertje had? Senks voor compliment kleertjes!! Veel kleertjes?? Hahaha en dan zijn dit alleen de witte kleertjes De gekleurde kleertjes zitten nog in de wasmachine (denk dat ik die eigenlijk zo ook al wel kan ophangen...) maar die komen niet op de foto. Maar van de gekleurde kleertjes heb ik echt 3 keer zo veel als van de witte kleertjes hahaha Nu maar hopen dat schoonmams niet gelijk krijgt en dat maatje 56 ongebruikt weer de dozen in kan omdat ik direct met 62 zou moeten starten Btw, er hangen nu maatjes 50/56, 62, 68 en 74 door elkaar heen aan de lijn, dus het is niet allemaal 50/56
Ooohhh, dus er zitten ook al kleertjes voor verder in de toekomst tussen. Dan valt het alweer IETS mee Achterste kamertje idd! Klinkt een beetje pervers
Jij perverseling Achterste kamertje is mn minst favo! Het liefst heb ik het kamertje dat als je de poli op loopt aan je rechterhand! Daar staat het beste echo apparaat!! Wasje 2 hangt op zolder, wasje 3 zit in de wasmachine!! Zou ik trouwens wel Robijn strijkwater kunnen gebruiken bij het strijken of mag dat in het kader van parfumloos wassen niet?
Echooooooooooooooooooooo... Ben snel weer weg, zometeen op pad voor rolgordijnen voor Siem's kamertje en daarna Siem naar opa en oma brengen, want manlief en ik gaan naar A'dam naar vrienden van ons! Ik ga met haar naar de musical Volendam en manlief blijft thuis met haar vriend, een biertje drinken, haha! Ik lag trouwens net helemaal in een deuk...manlief kwam binnen en hij deed net iets doms, dus ik lachte, zegt ie tegen mij op z'n twents...ie bint net een schoap zoals je lacht! Dus mijn gezicht betrekt (voor de gein) komt ie met z'n kop uit de kelderkast, heel serieus: dat bedoel ik positief hoor!!! Whaha, lag helemaal in een deuk...hoe kun je dat nou positief bedoelen! Eikel, haha! Zo, even een anekdote tussendoor! Meiden, ik ben hier vandaag en morgen niet meer, dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne paasdagen! En een dikke knuf voor jullie allemaal! Oh, nyn, wilde nog even zeggen over dat afspreken, dat je je helemaal niet hoeft te verontschuldigen waarom je ons dan niet gezien hebt! Maar gewoon lekker over vertellen enz, dat vinden we ook leuk! SMAK
Hier ook een snelle haai!!!!!! En zwaai!!!!!!!! Druk met opruimen,bakken,kindjes vermaken en genieten. Fijne paasdagen allemaal!!!!!!!!!!!!!
Hi schoap en echo'ers!! Zit ik eindelijk rustig met lappie op schoot, klaar om alles te lezen.... Valt er niets te lezen. Zeg, hebben jullie ineens een leven ofzo??
Zwaai zwaai!! @Maartje, Wat een superleuke foto's van al die babywas!! Heerlijk he? En je gaat het vast nog een keer wassen @Loesie, Have fun dit weekend!!! @Lady, Wat verschrikkelijk zeg Daar breekt je hart toch van en helemaal als het zo dichtbij is. @Annedore, Yay voor het goede nieuws!! Heb ook nooit van klinisch verloskundige gehoord trouwens. @rest KNUFFERDEKNUF Heb nieuwe juweeltjespam in album
Fijne dagen allemaal! Lekker genieten van het weer en van elkaar!! (Bright: klinisch verloskundige is verloskundige werkzaam in ziekenhuis)