Ook hier even een snelle haaaaiiii en zwaaiiiii!! :d Zit heeeerlijk in de tuune van t zonnetje te genieten! Vriendlief is kijken of bootje niet naar de bodem zakt, en motor het goed doet. Dan vanmiddag lekker t water op! Fijne paasdagen allemaaal!! Smakje!
Allemaal fijne paasdagen!!!! vanmorgen lekker broodjes op met zijn allen en eitjes natuurlijk.L&S vonden het super zo met zijn allen aan tafel ontbijten :d ze hebben genoten nu slapen ze en zit ik lekker in de tuin...straks even op de fiets naar oma en dan een ijsje halen in Hengelo....enigste lekkere ijs is toch van der poel ijs Morgen pre partijtje voor Mathijs zijn verjaardag ouders en ZP dinnetje met haar (gedeeltelijke)gezin (heeft ook een gemend gezin net zoals Silman en ik en ook 5 kids in totaal ) Lady ook hier nog een dikke knuffel voor jou en je vriendin en haar gezin.... Lauw ik is jaloers lekker het water op heerlijk!!!!! Met mijn eerste partner (10 jaar lang) was ik ook altijd op het water te vinden of op een luchtbed en anders in ons jachtje.... heerlijk vond ik dat Weet je wat ik echt genieten vind?? Hier kijken naar de vogeltjes (musjes) die hun jong voeren en vliegles geven..is heerlijk. Mathijs en ik kunnen daar uren naar kijken hahaha en ze zijn niet eens bang meer voor ons Stoere musjes he
Haaaaaai zwaaaaaai vanuit een wakker twente vandaag weinig online natuurlijk dus een dikke piemelsmak op deze 2e mooie paasdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Even een ego vraag. Ik kom maar niet van mijn aardbeien af. Iemand nog tips? Theranal, sperti en curanol al geprobeerd X
lieverd, als er iemand hier aardbeienexpert is, dan ben ik het wel. heb je veel pijn? Zijn ze gezwollen? en zo ja, zijn ze hard? In dat geval: koelen, neusspray en RUST! En anders naar de dokter!!! Als het "losse flubbers" zijn, die kunnen ze ook wel weghalen, maar dat kan ik makkelijk zeggen. ben ook nog niet geweest.. verder hielp bij mij na de eerste bevalling curanol icm curanal
Haaaiii meiden! Wat een weer he? Ik ben weer heel uit Denemarken teruggekomen vorige week, maar ben gelijk de zon in gegaan. Het is toch net juli?! Geen tijd voor zp gehad, maar ik zie dat jullie ook lekker veel van het mooie weer genoten hebben. Knuffel voor allemaal! SMAK!
@Taliaa: hoe is het met Isab? En met kleine grote Elize? Succes met afvallen. Zo makkelijk gezegt en soms zo moeilijk. Ken jij het boek: De uitnodiging van W.Paul.Young? Ik heb hem net voor de tweede keer gelezen en het heeft mij weer een hoop mooie inzichten gegeven. @Maartje: hoe gaat het met de harde buiken? Leuk die babywas. En 28 weken alweer!! @Loesie: wat een schitterende badfoto van Siem!! Die met pet is ook ubercute maar badfoto is echt super!! heerlijke vent hem jij zeg. @LadyZ: volgende maand voor een cryo. Hoe gek het klinkt, ik geloof dat ik je gevoel wel snap. Andere situatie nu natuurlijk voor mij, maar een vierde zou welkom zijn maar mocht het niet zo zijn is er geen man overboord. Wat een verhaal van je vriendin. Echt soms zou ik willen dat de doodstraf weer toegestaan is.:x En daar is dan de mega rea van Klingel. Eens kijken waar ik op moet antwoorden. Mama: idd ik wil graag van de expert horen dat alles goed of. En dat is het. SO!! Nog vier nachtjes tot fam er is. GIL!!!!!!! Cavia heet Bibi en daar gaat het prima mee. Jij zou toch een werkster nemen voor huis? Of is dat ook van de baan, net als baan? Schilderen gaat weer goed?! En je weet het, komt goed!! Avatar veranderd idd. Die van Marijn was alweer 1,5 oud. En ik hou van veranderingen. Mamazwaarmoedig is lastig dat zeker. Maar omdat ik niet anders gewend ben is het wel te doen. En veranderen doet ze niet dus maar accepteren. dat waren mijn antwoorden!! ----------------------------------------------------------------- @Bright: hoe is het nu met Juweeltje? Wat een leuk filmpje. Helaas geen ervaring met aardbeien. Hopelijk werken de tips van taliaa. @Sikki: hoe was het bij dr.Rossi?? En voor nu: diamant staat aan en klavertje vier ligt er naast. Hopelijk goed nieuws vandaag en lekker weer van start. Meimaand wordt JOUWmaand.en die van mij. ((knuff)) @Annedore: wat een heel mensen is het al. Super!! @Sil: hoe was het gisteren met je moeder?? @Blijmeisje: alles goed daar?? Nachten al iets beter? @Lauwtje: en was bootje nog heel?? @Saskia: ((knuff)) Waarneer kunnen jullie eigenlijk is jullie nieuwe huis? @Emma: gewoon een ((knuff)) @Jo: daar ben je weer!! Geniet maar lekker van alles. Hier heerlijke paasdagen gehad. Zondag eerst eieren gezocht, lekker uit gebreidt gelunched en s'avond de gourmet aan gezet. Gisteren heerlijk bij vrienden in de tuin aan de wijn en bbq gezeten. Nu aftellen tot zaterdag en hopen dat de aannemer weer gaat beginnen.
Goodmorning!! Jeetje wat is het hier rustig geweest zeg, iedereen heerlijk genoten van het weer en van de paasdagen!! En wat een mega rea van Klingel. Bright, wat vervelend zeg dat je aardbeien hebt. Bleh! Maartje, hoe is het met met de harde buiken? Deze week weer werken? Wel rustig aan he!!!! Jo, gelukkig weer heel terug uit Denemarken!! En dit weer is echt genieten!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk. Saskia, haai lieverd hoe gaat het? Geeft dikke kus op hoofdje dat uit holletje komt, SMAK! Sikki, hoe is het met jou lieffie? De paasdagen goed doorgekomen? Ga je deze week starten? WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, wat spannend!! Hoe voel je je erbij? Leef zo ontzettend met je mee. Lauwtje, lekker genoten op bootje? Voor de rest alles goed? Heb niet alles meer teruggelezen maar hoop dat alles goed gaat met iedereen!! Hoe het met mij gaat? Prima!!!! Alles gaat zijn gangetje, volgende week vrijdag de 12 weken echo, erg spannend!!!!! We kijken er erg naar uit. Gelukkig begin ik me ook steeds beter te voelen, de misselijkheid is nagenoeg weg dus dat is erg fijn. Al maakt me dat soms ook wel onzeker, maar ik lees overal dat dat toch wel normaal is dat dat rond deze tijd verdwijnt dus daar vertrouw ik maar op. Ben alleen nog steeds erg moe en heb veeeel slaap nodig (gaap) en heb een hele droge mond, vooral 's nachts heb echt een glas water naast mijn bed staan (met als gevolg dat ik dan weer op moet voor te piesen hihihi). Herkenbaar? Heb het weekend leuke nieuwe kleren gekocht (waaronder 2 positiebroeken) en ze zitten heerlijk!!!! Krijg toch echt wel een darmenbuikje (uitspraak van Maartje he? hihihi) (eigen broeken zitten echt niet lekker meer) en mijn man is er zooo trots op hihihihi. We hebben hier zo lang naar uitgekeken, vindt het eigenlijk gewoon nog steeds erg onwerkelijk. Het lijkt soms net alsof ik droom.............. Ben gewoon 11 weken zwanger, wauw!!!!!!!!! Sorry voor mijn mega ego maar heb ik ook even vertelt hoe het met me gaat en krijg ik niet meer op mijn kop van Klingel hihihihi. Ga weer verder werken, alhoewel ik helemaaaaaal geen zin heb!! SMAKKERDESMAKKERDESMAK!
Hai lieve lieverds! Even een egootje van mij om jullie weer even op de hoogte te brengen. Vanochtend de uitgangsecho gehad. Rustige eierstokken en geen cystes. Wel een dik bms (6,9 mm) ondanks 6 weken pillen. Vanavond de laatste pil, vrijdag starten met de deca en dan zondag de menopur er bij. Dan op 9 mei de eerste FM. Ik vroeg nog of er follies klaar lagen en daar antwoordde ze bevestigend op, maar ze wilde niet zeggen hoeveel, aangezien dit alleen maar voor teleurstellingen kon zorgen omdat niet alle follies mee hoeven te groeien. Wel kon ze zien dat er meer activiteit is in m'n linkereierstok dan in m'n rechtereierstok. Klopt ook wel met de stimulaties van de vorige pogingen. Manlief moet trouwens op 1 mei 2 tabletten Zitromax 500 mg innemen. Doen ze in Gent blijkbaar altijd 2 weken voor de punctie. Blijkbaar hebben mannen grote kans op een ontstekingen aan het zaad welke kan zorgen voor een slecht bevruchtingspercentage en met deze 2 preventieve anti-biotica tabletten zorg je er voor dat dat wegblijft en betere bevruchtingen. Nog nooit van gehoord, maar het zal wel! Erg spannend weer, maar we gaan er maar het beste van maken. Loesie, was het leuk in Amsterdam? Maartje, ontzettende leuke foto's van je wasjes Bright, hoest met de aardbeitjes Ik zeg, zodra mogelijk, weg laten halen die krengen!!! Taaltje, hoest met de meisjes? En mama? Voelt die zich al weer ietsiepietsie beter? En dan heb ik het niet alleen over de zonnebrand. Nyn, ik denk dat wij echt richting LDF gaan hoor! Ben jij er wel in juli? En nog een paar dagen en dan familiepret!!! Sabrien, lekker pronken met die darmenbuik Zorra, wat een vreselijk naar verhaal over kindje van dinnetje :x Waar woont die vent, dan zullen we eens met z'n allen...... Hoe gaat het nu met dinnetje? En kleintje? Jo, daar ben je weer!!!!!! Hoe is het meis? Hoofd een beetje legen of juist voller door Mozambique? Anne, in perverse achterkamertjes Sil, lekker genoten van prepartijtje? Sas, hoe is het in hol? Lauw, hoe was het op de boot? Klingel, hoe is het in LDF En verder ik niet meer weet Toedels!!!
lieve sikki, wat heb jij toch een uitwerking op mij. ik moet eigenlijk altijd huilen als ik je berichtjes lees. zo lief ben jij steeds, terwijl ik allang zou hebben gedacht: fik erin! Die 2 tabletten, die gaan het hem doen!! ik bedoel, dat is toch weer iets anders dan de andere keren?!! Ennuh kan bm slijmvlies ook te dik zijn? moeilijk innestelen ofzo? En moet je nu steeds voor echo's naar Gent?? Of mag dat ook in een ander ziekenhuis? (denk t niet, maar doe even net alsof ik dom ben) Hoe voel je je?? ik bedoel, nou ja, hopend? bevend? vrezend? huilend? lachend? van alles wat? Hier gaat het wel, gewoon dalen en hoogtes. Knop is om, ik ga afvallen (nynke, gij allesweterd, hoe weet je dat?) om weer lekker in mijn vel te zitten. Maar ik moet de andere knop nog omzetten, en dus NIET denken: als ik 10 kilo afval ben ik gelukkig. Ofwel alles linken aan gewicht en eten. Dus... zo gaat het hier! @nynke, ik ga het boek lezen!!! in welk opzicht heeft het jou inzichten gegeven?? @sabrien pronken jij met je babydarmen buikje!!! vanaf de 12 weken komt je babyhuisje boven t botje uit, dus ik noem jouw buikje een BABYbuikje!!!
*** Breekt in *** Om die lieve lieve Sikki héééééééééééél veel succes te wensen!! Wat spannend weer om te beginnen!! Hopelijk met Gent, een flinke bezem overal door, een nieuw plan en een nieuwe aanpak dan ook éindelijk een succesverhaal voor jou zometeen !! Mijn duimen draaien hier zoals ze nog nooit gedraaid hebben!! Hoop dat je je goed voelt! Zó spannend allemaal weer! Dikke knuf Majo! *** Breekt weer uit ***
Taaltje, ik word altijd zo verlegen van jou Zo lief ben ik niet hoor! En ja hoor, soms denk ik ook: de fik erin! Maar ja, wat heb ik er aan... En dan ben ik toch weer blij met jullie waar ik lekker mij ei kwijt kan! Niet te veel natuurlijk, want ik heb ze veel te hard nodig En af en toe kruip ik gewoon in m'n holletje. Maar jij niet dom hoor! Idd, voor iedere FM op en neer naar Gent. Had ook in een ander zh gemogen hoor, maar ik zou niet weten waar ik dat zou willen doen! In ieder geval niet in ons streekziekenhuis waar bij de eerste 2 ICSI's eea is fout gegaan. Dus onder het motto, als je het doet dan doe je het goed, doen we alles op 1 plek! En idd, de 2 tabletten vind ik ook goed klinken! Maar dat bms moet er eerst nog uit. Ik zal wel ongi worden zodra ik stop met de pil. Ben nu al een week lang aan het spotten, maar het kan met de pil nog niet helemaal doorzetten. En hoe ik me voel...heb net weer een uur op de bank geslapen. Zeg dat genoeg? Had eigenlijk vanavond in Arnhem een afscheidsetentje van een collega, maar ik heb net afgebeld. Heb de energie niet en werd al misselijk als ik er aan dacht dat ik straks weer weg moest. Ik merk dat ik gewoon helemaal leeg ben en ook heel erg angstig. Moest vrijdag bij Rossi zelfs huilen toen ik haar vertelde over de angst voor de komende weken. Dus ze stelde voor dat ik voor de punctie en na de tp even langs kom. Is misschien wel fijn. En jij dus afvallen. Moedig besluit! Maar zal niet makkelijk zijn. En idd, vooral emoties NIET linken. Maar wellicht gaat het wel HELPEN. In ieder geval om de ware emoties te zien en niet af te schuiven. Want zien = (h)erkennen = accepteren = er aan kunnen werken! (hoor haar die ook aan zichzelf is gaan werken ) Majo, laatst zei ik nog tegen Loesie dat het me zo goed doet dat jij af en toe nog effe langswappert om mij een hart onder de riem te steken! Ik ben als laatste over van het topic waar we 2 jaar geleden allemaal in zaten. Hopelijk straks niet meer! En ergens las ik stiekem dat jij je ook weer hebt aangemeld! Spannend! Ik weet dat het bij jullie ook niet makkelijk was gegaan (8 ei en 8 zaadjes, pffff) Sil, bedankt voor wederom weer een heerlijke knuffel!
O, nog effe ego. Ik denk dat m'n zus weer zwanger is... Jullie weten wel, die met kerst zo tactvol zei dat ze een miskraam had gehad. Normaal is die niet vies van een wijntje en een sigaretje en ineens is ze gestopt met roken en kan ze niet drinken omdat ze nog moet rijden. Ja ja, normaal als ze moet rijden dan kunnen er ook wel 1 of 2 glaasjes in. Nu vroeg ze zelfs expliciet 'zit er drank in de bowl?' Maar ik wilde het niet aan haar vragen. Ik weet het bijna zeker en trek het gewoon niet als ze bevestigend zou antwoorden. Stom he? Alsof het er anders van wordt... Maar nu kan ik nog even mijn kop in het zand steken.
sikki NIET raar dat je er niet naar vraagt en dat je het niet trekt! lekker je holletje in jij!! SMAK
Lieve, lieve Sikki. Wat hoop ik voor jou dat Gent toch een uitkomst voor je gaat bieden! Ik hoop sooooooo, dat over een tijdje wij JOU kunnen feliciteren en jij zwanger uit je holletje kan komen... @Taliaaa, dat boek heb ik ook gelezen! Ontzettend boeiend! Moet je echt lezen!
Knuffelkonijn..... creabea van ons allen...kan je niet een keer een leuke banner maken van mijn mooie trio????