klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sikki wat een domper weer zeg... het is gewoon niet eerlijk...
    Ik hoop zo dat Gent jou je wonder geeft dat je zo ontzettend hard verdiend!
    Je krijgt van mij een fles J&J als jij je mooie test komt showen hier dat beloof ik je bij deze!!!!!!

2. deze is gemaakt door iemand van het juli forum.. sorry...

Ik wil morgen wel een poging wagen van jou trio.. ;)

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Haai haai,

Zwaai zwaai!!

@banners,
    Ikke ben ook best crea bea met mijn fotobewerkingsprogramma.... ;)

@Sikki,
    Dikke knuffelduffel voor jou. Kan me voorstellen dat je even niet wil horen van je zus en je holletje nu wel een heel lekker plekkie is soms.
    Goed van joe dat je Dr. Rossi nog steeds een kans geeft en er zo te horen ook wel al een beter gevoel bij hebt.

Ik hoop op zeer veel eieren (in ieder geval voor jouw doen). En goed plan van antibiotica voor Sikkiman.

@Taliaa,
    Goed van jou om plan qua afvallen te hebben. En nu vooral die gedachten nog dat afvallen geluk betekend. Je weet zelf wel dat dat niet zo is en toch komen die rot storende gedachten iedere keer weer de hoek omloeren. Schop ze terug!!! :D

Mijn aardbeitjes (stuk of weet ik het wat hoeveel), zijn losse flodders. Tenminste tot na een wc gang, dan zijn ze wat meer gezwollen (gut wat een taal... tsss).
    En weg laten halen?? Brrr, lees op internet allemaal enge verhalen over inwendig onderzoek e.d.

@Majo,
    Lief van joe dat je even binnen komt waaien. Hoe is het met Maud??

@Jo,
    Fijn dat je er weer bent uit Denemarken. Knuffel terug!!

@Liefnyn,
    Klinkt goed jullie paasdagen!!! En ik duim voor jullie dat de aannemer weer gauw begint!

Juweeltje is stukken beter. Nog wel hoesten, maar verder is ze er weer.

@Sabrien,
    Gut, wordt helemaal vrolijk van jouw berichtje. Je geluk en blijdschap straalt er vanaf. Heerlijk!!!

@De rest
    Hou ist met oe allemoal??

@hier,
    Gaat zijn gangetje. Nog één weekje en dan een weekje vakantie!! Woooiiii

Therapie gaat super, heb er echt iets aan. Alhoewel het soms wel confronterend is en ongemakkelijk om dingen tegen jezelf te moeten zeggen. Maar.... IK KAN HET!! hihi.

SMAK

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    #4264 lauwtje, 26 apr 2011
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
    Dag dames!

Sikki, deze week weer starten, spannend!! Die tabletten voor sikman klinken goed. Toch net weer wat extra's! Alles aan Gent klinkt wel goed eigenlijk. Hoop/duim/fik echt op goed resultaat.
    Zus waarschijnlijk zwanger? :( Leuk voor haar, maar niet voor jou..
    Dikke knuffel!!

Jo, hoe was denemarken?

Nyn, nog 3 nachtjes slapen! Whaaaaa!!! :D Heerlijk om je familie na een lange tijd weer te zien.. Ik zou ze helemaal plat knuffelen.
    Hoe ist met bouw? Aannemer alweer aan de gang?

Sabrien, er straalt een en al geluk uit jou bericht(jes) :D Wat heerlijk om te lezen. En alweer 11 weken! Kwaaltjes werden bij mij ook minder rond de 11wk. Dacht ook ojee is het nog wel goed? :) Heeeul herkenbaar dus!

LadyZ, heftig verhaal van vriendin zeg! Gatver! Ik kan er echt niet bij dat er wezens zijn die zulke zieke dingen doen of uberhaubt de gedachten alleen al hebben brrr..

Taliaaa, de knop gaat om? Moeilijk lijkt me dat. Vriend heeft ooit de knop omgezet en heel veel afgevallen om vervolgens met zijn allerleukste vriendin (ik dus) te gaan samenwonen en weer aan te komen. Sindsdien is hij die knop kwijt.. ;)
    Maar die emoknop omzetten lijkt me nog het lastigst!
    Maar het gaat jou lukken hoor!!!

Bright, wat vervelend van aardbeien. ik heb er gelukkig (nog) geen ervaring mee dus tips heb ik ook niet. Hoop dat je er gauw vanaf bent.
    Mooi dat therapie zo goed gaat!

Hier alles goed. Zondag niet het water op geweest maar bootje is niet gezonken dus maandag van 10 tot 3 heeerlijk gevaren! Hebben een hele ronde gedaan. Chill!!
    Heb (voor de liefhebbers) nieuwe buikfoto in album gezet. :D

Smak!!!!!!!!!

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Lieve liefjes,

Ik ben niet zoveel online deze week.

We hebben beide een weekje vrij en besteden veel SAMENtijd aan leuke dingen en babykamerdingen.
    ZP is toch even een minder grote prioriteit nu. Sorry! :D:)

Wil wel Sikki even heel veel succes wensen. En kop in zand voor vermeende zuszwangerschap. Logisch!!

Liefs voor jullie!

6. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    *Breekt snel in..

Om jou, Sikki, heel veel succes en nog veel meer en meer succes te wensen...wij als die-hards mogen kop-heel-diep-in-zand-steken en vooral niet meelevend zijn op z'n tijd...SO!

Sterkte lieverd!

....holt babyrinth weer uit om duimen blauw te draaien en dikke fik te starten voor Sik*

7. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Taliaa, ik ben supertrots op je dat je deze stapt neemt!!
    Ik hoop dat het je zonder al te veel moeite gaat lukken, maar dat komt helemaal goed.

Sikki, kan me heeel goed voorstellen dat dit ontzettend moeilijk is voor jullie. Steek nog maar even je kop in het zand, maar dan ben je in ieder geval al een beetje voorbereid als ze het jullie vertellen.
    Pfffffffffffff....................

Sorry voor mijn uberblije berichtje van gisteren :).......... Ik voel het verdriet van Sikki en andere MMM-meisjes ontzettend diep en hoop zo dat iedereen dit geluk mag meemaken.
    Ik voel me alleen in alle zwangerschapstopics niet thuis, iedereen vindt het allemaal maar zo vanzelfsprekend (logisch als je geen MMM-meisje bent). Maar ik kan daar niet zo goed tegen.........
    Op het werk is ook iemand zwanger en die denkt zo anders over dingen als mij, dat is echt een wereld van verschil.

Weet dat ik aan alle MMM-meisjes denk en FIK!!!!!!!

Kusssssssssss

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sabrien voel je aub niet bezwaard om je uber blije berichten te posten hier ;)
    Die discussie hebben we zo vaak gehad en elke keer komen we gezamelijk tot de conclusie dat we willen dat de blije berichten gepost worden.
    Elk mmmmeisje hier heeft datzelfde gevoel gehad als jij nu hebt,
    Maar omdat nu je droom waarheid is geworden wil niet zeggen dat je dan geen mmmmeisje meer bent, dat blijft er altijd inzitten (ik kan het weten)
    Ik denk dat de meiden heel goed kunnen screenen en die lezen er zo over heen als ze het op dat moment gewoon even niet trekken.

Dus aub voel je niet bezwaard....

knufffelllll

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sabrien: :x ga je nu sorry zeggen omdat je zo blij en gelukkig bent? :x
    Wat Silvia ook al zegt: je hebt genoeg mee gemaakt voor je je zo ubergelukkig mag voelen dat je alle recht hebt om het nu van de daken te schreeuwen.
    Ik durf met mijn handen in het vuur te zeggen dat er geen mmmmeisje is die zich daar aan stoort. En weet je dat mmmmeisjes heel selectief kunnen lezen?;)

GENIETEN JIJ!!!!!!!

@Sikki: jij stoertje!! Vrijdag gaat het circus weer van start. Ik heb je handje vast,diamant staat aan,klavertje vier ligt naast diamant en ik heb mijn geloof,hoop en liefde ketting omgedaan. Als het dan niet goed komt....;)

Klinkt wel oke van die medicatie van Sikman. En het zal wel een gevalletje zijn van baat het niet dan schaat het niet.

Wij zijn eind Juli gewoon thuis hoor. Dus jullie zijn van harte welkom. Heb je nog meer tips nodig?

Dr.Rossi toch wel een goed plan? En lieve schat, het is ook mega zwaar. Je weer opladen voor een poging, weer de spanning van hoeveel eieren, bevruchtingen etc. En dan dat stemmetje wat zegt: waarom zou het nu wel goed gaan?? Ik weet zeker dat jij dat stemmetje hoor en dat uitzetten is zo moeilijk. Maar ergens zit er ook een stemmetje die zegt: het kan Sikki, kijk maar naar ....... Probeer dat stemmetje gewoon te herhalen. Maar er je nieuwe mantra van...

Ik heb hoop!!!

En je zus: :x leuk voor haar maar daarom mag jij best je hoofd in het zand steken en lekker in je holletje blijven zitten.

@Taliaa: lieve schat, je hebt zelf verteld dat je 10 kilo wilt afvallen.;) En het geluk zit idd niet in die 10 kilo maar het kan je wel een eindje op weg helpen. En wij slepen je er met zijn allen gewoon doorheen.

Het boek heeft mij naar jaren twijfel doen inzien dat God echt bestaat. En ik stelde mij heel vaak de vraag: waarom staat God dit toe? Bijv in geval van ziekte, de dood etc. Na het lezen van het boek snap ik dit veel beter en is het niet zo zwart/wit als ik dacht. :) Lastig uit te leggen maar ik voel me nu veel meer gesterkt in mijn geloof. En soms als de twijfel weer opkomt lees ik sommige stukken nog een keer en dat helpt.

Lieve inbrekers: blijf dit aub doen en geef Sikki deze poging alle posipower die je hebt!!

@Bright: ga je nog een verwijzing halen voor de de ka voor Juweeltje?
    En wat fijn dat de therapie helpt!!

@Lauwtje: wat een schitterend buikje!! Waar gaan jullie het water op?
    En ik ga mijn lieve zussen echt wel helemaal plat knuffelen.

@Annedore: geniet lekker van je weekje met manlief.

Aannemer is nog niet bezig.:( Ga hem straks maar even een mailtje sturen. DTL!!

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Even een pies in mn broek momentje delen:

Zit ik een telefoonnummer in mn mobiel te zoeken, zie ik ineens een foto in mn telefoonlijst van ....... Annedore!:D Volgens mij komt dat door Twitter. Ik heb verder geen foto's ertussen, dus je valt lekker op! whahahahahaha

Stoere praat, verdrietige praat, zwangere praat, of welke praat dan ook, volgens mij kan dat allemaal hier!! Dus niemand moet zich schuldig voelen toch...?

Ik ga even druk doen... nog 3 dagen om verjaardag voor te bereiden...! AAHH. Koninginnedag wordt natuurlijk niks, en zondag vieren we het.

Dikke kus voor iedereen!!

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi schatjes!!

Ik vind ook dat Sabrien lekker moet blijven posigillen!! Maar misschien is het voor mij nu wel makkelijk praten... Maar goed, voordat mijn wonder in mijn buik ging wonen wilde ik ook dat de bofkonten hier vertelden over zwangerschappen en kids. Ik bekeek zelf wel per moment of ik het wilde lezen of niet. En ik denk dat de helaas nog verdrietige meisjes dat ook kunnen!!
    Dus: lekker blijven gillen hoor!!

Sikki, al gereageerd op je Gentse plannen in de achtbaan!! Ik houd al je ledematen vast!!

Talia, knap van je dat je op rantsoen gaat!! Denk dat ik na de bevalling er ook aan moet geloven... Mannnn!! Ben nu al ruim 10 kilo aangekomen :) en dan moet ik als beebje nog keurig blijft zitten nog 11 weken!! :$:p:D
    Ik denk dat ik straks wel eens richting de 20 kilo kan gaan. Succes meissie!!

Nynke, wat een stomme aannemer!! Tijd dat die luie fransoos van zn luie kont opstaat en flink aan de bak gaat!! Sikki wil deze zomder je huisje aanschouwen dat hij (bijna) af is!! :)

Silvia, weer helemaal opgeknapt?

Annedore lekker buiten met manlief? Goeso!!
    Enneh, als straks het zonnetje weer eens zuruck is, weer eens een lekker ijstheetje doen? ;)

Bright, lekker dat je straks een weekje vakantie hebt! Wat zijn je plannen?

Lauw, ga zo ff in je album spieken!! Ben benieuwd naar de buik :)

Sabrien!! Ik wil ook een foto van jouw (darmen)buik aanschouwen :D Dus ik zeg: spammen!! :D

At de rest:
    ehh ehh ehhh
    ben een petit peu vergeetachtig!!

Heb net twee buikfoto's in mn album geplaatst!!
    Gisteren trouwens naar Alle tijd (biosfilm met Paul de Leeuw) geweest. Iemand al geweest? Best heavy film!

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oeps, nog 3 dagen... Das niet veel maar vast wel genoeg!! ;)
    Succes meid!!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    @maartje, hou je maar vast, ben bij elize meer dan 20 kilo aangekomen. en ik ben gezegend met een niet zo snelle stofwisseling geloof ik (icm met andere trubbels zorgt het ervoor dat ik dus nu nog 7 kilo van deze zwangerschap kwijt moet en dan nog ruim 3 van de eerste en dan nog 3 van de hormonen bij isabella)
    Dus.... haha, komt goed jij!!!

@sabrien, liefie, ik heb makkelijk praten, maar jij MOET lekker blij zijn!!! Want geeft hoop! en misschien verdriet, maar ook hoop!!

@nynke, wist niet van geloof in god af bij jou.. dus vandaar. maar ik ga boek lezen, alleen ze hebben het in de bieb niet, dus moet het kopen.. he wat jammer;)
    en 10kg had ik het zelf verteld? hier? *zucht* dement

@ladyz, wahaha, nee annedore stalkt je! zeker weten;)

@llemaal, ga nog even snel surfen, want zoek vakantie. we gaan over 2,5 week al. nog niks gevonden *zucht*

liefssmakenalleseropeneraan behalve piemels;)

14. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Thanks lieverds!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    piemelknuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Gelukkig was er niet veel bij te lezen, dus dat heb ik mooi gered nu manlief muziek aan het maken is :)

LadyZ: dus ik ben een VIP in jouw telefoon? :D Hahahaha!

Maartje: Koude thee! Lekker! Let me know, dan let ik jou know of ik kan. Moet wel zeggen dat ik in de maand mei een beetje volgeboekt ben ;)

Gister zo lekker gegeten bij visrestaurant op Urk.
    's Middags waren we met honden op de zandverstuiving bij Kootwijk geweest. Ook super! :)

Vandaag klusjes in huis gedaan. Morgen gaat man het plafond in de babykamer witten :) Het moet nu toch wel gaan gebeuren...want er is nog een hoop werk nodig aan dat kamertje ;)
    Wil eigenlijk de Bugaboo ook al in de gang zetten, maar dat voelt zo voorbarig. Ben benieuwd hoe lang ik hem boven kan laten staan :)

Vandaag lekker naar de kapper geweest! Leuke bob erin laten knippen. Wel enorm jammer dat mijn haar zo futloos is sinds zwanger. Dan zal de baby zeker een weelderige haardos aan het kweken zijn :p

Lieve meisjes die in hun holletje zitten te sippen (goed recht!): ik denk aan jullie!

Sabrien: Jij mag niet alleen blij doen over jouw zwangerschap. Dat MOET zelfs een beetje. Het is zo'n enorm wonder! Daar kunnen we en mogen we niet te luchtig over doen. Maar lief van jou, en ook wel zo menselijk van alle zwangere mmmeisjes, om rekening te houden met de gevoelens van de lieve mmmeisjes die nog steeds in de wachtrij staan.
    Het is gewoon soms heel tegenstrijdig. Maar we moeten alles kunnen schrijven. Ellende, verdriet, pijn, onzekerheid, geluk en verwondering.

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    *** Breekt nog even weer 'stiekem' in voor Sikki ***

Dát is dus ook júist wat ik zo kl*te vind.....iedereen inmiddels zwang of al een beebje inmiddels van ons oude topic, behalve jij :( :( :(. Dat maakt mij (eerlijk waar!) verdrietig. Jij móet
    óók!! Oh echt....als ik het iemand gun....(gun het natúúúúrlijk ieieieiedereen, dat we dáár geen misverstanden over hebben!! maar 'ken' niet iedereen en Sikki 'wel' ;)) Bij mij is het idd met ook héél weinig kans gelukt (klopt, met 8 ei en maar 8 levende zaadjes, waaruit 2 matige embryo's, maar wel een prachtig dochtertje en dat gun ik jou ook zó!!) Had eerder al gezegd... blijf je op de achtergrond volgen tot ook jij zwanger bent! Kan me je angst voorstellen en ook dat je in je 'schulp' kruipt / 'een harnas' misschien aantrekt! Je bent sterk meid (misschien niet altijd en dat hoeft ook zeker NIET), maar ook deze poging kun je aan en hopelijk met wat hulp iets makkelijker!
    Knuffie en tot de volgende inbraak, waar ik voor een positief Sikkivervolg ga van het weer opnieuw starten! Op naar een goede eerste Sikki FM-meting-dus!! (stap voor stap naar eindposi nieuws :)).

*** Breekt weer uit ***

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    * Breek ook nog even in om naar Klingel te zwaaien*

ZWAAAAAAAAAAAAAAAAI KLING!!! :):D

Alles goed, zo vluchtig af en toe ook eens te lezen, dus met jou en Florine!!! Fijn fijn :) !!

Greetz Majo ;)

* Breekt weer uit *

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    en daar gaan we weer....
    *jank*

lieve majo, ken je niet. maar jouw verhaal geeft moed, moed om hoop te blijven houden voor sikkilief!
    En jo, emma en sas!!! lieverds!!!!!!

@ll, even vraagje, vriendinsvriend heeft half miljoen goede, levende, zwemmende zaadjes per??
    zegt jullie dit iets? volgens uroloog was de uitslag schrikbarend slecht en zullen ze nooit spontaan zwanger kunnen worden.
    Wie oh wie zegt het iets? ik weet dat half miljoen slecht is, maar hoe slecht? iui? icsi? *sorryvoorblondevragen*

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    idd, daar gaan we weer...
    *jank*

Maja SMAK voor joe!

Taaltje, 0,5 miljoen per ml is idd erg slecht.
    Dat is wel ICSI indicatie.
    Siklief had bij de eerste 2 zaadtesten resp. 12 en 9 miljoen met een beweeglijkheid van < 5%, dus dan blijft er weinig over.
    Later heeft hij ook eens 0,1 miljoen, maar ook eens 18 miljoen gehad.
    Maar de beweeglijkheid is wel het allerbelangrijkste. Want van de 18 miljoen zwom er niets :(

Deel Deze Pagina