volgens mij was het zo dat er wel meer zaadjes waren, maar dat er een half miljoen goede zaadjes waren. (met goede beweeglijkheid) Dus het is idd slecht bahbah. wat hoor je het toch vaak he? zou verboden moeten worden. icsi dus? maar half miljoen is niet onmogelijk toch? ik bedoel, maakt het uiteindelijk voor icsi nog wat uit?? ohoh, lekker blondt van mij... en wat wisselt het eigenlijk veel bij sikkiman??
Ja, Siklief heeft een heel sterk wisselende kwaliteit. Van slecht tot heel slecht Want als het er dan al 'veel' waren dan bewoog er weer niets. Maar ook het DNA van zijn zaad wisselt zo sterk. Voor ICSI maakt het niet meer uit of het er een half miljoen zijn of maar 8 zoals bij Majo! Maar uiteraard scheelt het een boel stress als er gewoon voldoende zaadjes zijn voor ICSI en dat heeft vriendinsvriend. Hoe is het pyjamadagje
Goedemorgen!!!!!!!!!!!! @Sikki: morgen de eerste deca weer. Maar je bent gestopt met de pil nu, is het dan wachten op je ongi? Of doet de deca ook je ongi nog stoppen? #DTV Ik vraag dit omdat je schreef dat je bms nog zo veel was en ik denk dat dat er toch uitmoet. Maar waarom dan nu al prikken? @Taliaa: ((knuff)) @Sil: gefeliciteerd met de 3e verjaardag van Mathijs!!
@sikki, haha, wat variatie in de nederlandse keuken dus bij jullie oke, dus hoeveelheid maakt bij icsi niet meer uit áls er maar levende tussen zitten. En moeten die ook nog zwemmen? Lijkt mij dat ze dat niet zo hard meer hoeven te doen he, met icsi? ik wil vriendin beetje helpen, ze is zelf nog bleu gelukkig qua mmm. En ik ook qua icsi. heb haar gekoppeld aan andere vriendin die aan het iui-en is, dus hopelijk hebben ze wat aan elkaar. En heb haar gewezen op zp, haha. als nazorg ofzo @nyn *knuf* dat mei een HELE mooie maand gaat worden! hoe is het met de bouw???
GOEDEMIDDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @taliaa de lamaarwaaien: jeetje, dat is inderdaad nogal niet goed. wordt het direct ICSIVF? lief dat je wilt meesteunen en denken. schatje! wie weet heeft ze ook wel wat aan het/een forum ja. ik heb er in elk geval heel erg veel aan gehad tijdens de MMM.. (en nu zit ik met een stel ontoerekeningsvatbare vriendinnen en forumpiemelinnen opgescheept! :x) *en ik hou van se!* @sik: ja ik sluit me dus helemaal aan bij de lieve majo, mijn mede(ex)meppelgangster. jij MOET en jij SAL. het is weer MIJ en dat is JOUW maand! dus! ja, ook van en voor de rest, maar nou ja, jij zit echt wel SO front row nu , dat moet! wat we al whatsapperden- gent en de nieuwe aanpak geeft toch wel vertrouwen he. maar hoe eng is dat! want vertrouwen geschaad=pijn pijn pijn. o ik diamant en ik bid en ik smeek..... @majo: jeetje ja ik weet het nog zo goed. eerst zou de ICSI neit door gaan, want er was GEEN ENKEL zaadje gevonden. later bleken er precies! 8! zaadjes voor jouw 8! eitjes. en zie, daar is maud. niet normaal! snifje... hoe gaat het met je bekkenellende enso? @nyn: knuf op joe ook, zomaar! nou niet zomaar- omdat joe het bent! en niet zomaar een of ander breezersletje! @mathijs: ook hier, gratuliere! lief klein dusselwondertje! @sil: hebben jullie een mooie dag? @annedore: ha! lekker aan het klussen in huis? sletje! ohnee, je kan natuurlijk ook nog gewoon ECHT klussen, zo van nuttige dingen in en aan huis doen. heb je (dus) al nesteldrang? @sab: jij SAL hier zwangerpraten. ook jij bent het bewijs en (soms) de motivatie dat een MMMeisje keihard zwanger kan worden. en dat is fantastisch! toch snap ik wel je terughoudendheid, omdat je ook weet dat het pijn doet. maar, alles met mate toch? ik wil graag weten hoe je je voelt en hoe je het nu ervaart, hoe is het met de (mk) angst en onzekerheid? @sas: hoe is het ermee. ik heb nog aan je zitten denken. ik hoop zo onwijs dat je rust krijgt. kan vinden! eerst een mooi nieuw huis, dat is ook super, ook voor de rust. en dan SAL je poging gewoon lukken! knuffel!... @jo: joehoe! hoest met u? talk to me (wie zegt dat ook alweer altijd? is het niet die fashion-lord van project catwalk? *leuk programma!*) @blij meis: hoest met joe? kan ik hier wel vragen, ik lees het waarschijnlijk weer elders @brightflight: joehoe, hoesie? met de lynn? kuche? @loesie: en hoest daar? en wat kan siem zoal de laatste tijd? zit ie ook lekker te springen? @maartje: jij schiet ook al op seg! wat ik nog wou zeggen, als je ' nu al ' de kleertjes wast, wil je dat dan over 15 weken niet weer doen? qua nestel en qua ' gil zijn ze nog wel zo geurig schoon tralala? ' hoop niet dat ik je nu op een idee heb gebracht! als je je verveelt kan je altijd nog alle boeken in je kasten op kleur gaan zetten ofso. ik noem maar een bepaald iets wat een bepaald iemand op een bepaald moment ging doen... @emma: joehoe! hoest met de trouwkriebelarij? heb je alles een beetje onder controle? spannend he doe je nog ' something old, something new, something borrowed&something blue' ? gratis tip: als je iets leent, GEBRUIK het dan ook. in plaats van het op het aanrecht terug te vinden als je een dag later volledig gesloopt thuis komt. weet ook niet wie er zo dom is hoor, ik heb het maar gehoord.... @lauwtje trots als een zwanger pauwtje: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI! ik heb net al met je staan ginnegappen in de winkel dus ik seg lekker niks meer tegen joe! *smak* @nyn: welk geloof heb jij? verbaast me toruwens niets, ik vind jou echt zon voorbeeld voor gelovigen, hoe om te gaan met hun medemens, qua compassie en empathie en en en. @taliaa de amalia gaat morgen niet trouwen maar kate wel: zie nyn! en waarom je verder een filofactor op me hebt weet ik ook niet. we zouden es met t heule babyrinth rond een kampvuurtje met flessen drank EN SAP! moeten zitten. zou een geinig nachtje worden denk ik so, qua filo maar ook qua piemelpraat! @hier: alles heppie, florine ook wel maar toch wat ziekjes dus. aangezien ze OOK springsprong doetdeed en OOK tandjes (nr 2 ! ) doet en dan ook nog een minihhittegolfje over zich heen kreeg, was het lastig te weten en merken waarom ze nu wat hangeriger was. blijkt dus de 4e of 5e ziekte te zijn (geweest) de vlekjes trekken nu weer weg. kortom NOG meer mamapapaliefde, en veel spelen en lachen en voorlezen en dansjes doen. de nachten gaan goed. relatief dan; 1x eruit is luxe na de terrorweken van begin april! vannacht was weer 9 uur aaneen snurk, dus helemaal prachtig, lekker voor haar lijkt me en ach, detail, ook best voor mama so, en nu gaak even huisvrouwen met mooimuziek op en dan pizza kokkerellen en straks lekker in de tuune eten met mn lief en minilief. SMAK en PETS op alles en iedereen!! @iedereen: ik ben vast mensen vergeten. sorrie! extra piemkus voor jullie! oftewel: swaffel!
Helloooooooooooooooooooo, Na zo'n troonrede van onze koninklijke hoogheid valt mijn ienieminiprietpraat natuurlijk in het niets Ik wilde gewoon even zeggen dat ik echt wel aan jullie denk. Maar het is hier een bietje een gekkenhuis.... Probeer mn vriendinnetje te steunen, mn man die TEveel uren p/w werkt en een verjaardag in elkaar te flansen voor ons kleine grote wonder. En boodschappen doen met een eigenwijze dreumes is oh zo leuk, maar ook oh zo onhandig. Meneer heeft nl ontdekt dat ie spullen UIT de wagen kan halen en UIT het schap kan trekken Als er ooit een kampvuur komt, ik bied mij vrijwillig aan om hout te sprokkelen!! Ik wil iedereen alvast een hele fijne queensdag wensen en volgende week heb ik vakantie, dus kom ik even rustig en relax terug! Nog 1 ding: In mei legt IEDEREEN een ei!!! SO Swaffelsmak terug en toedeledoki!!!!!!!!!!!!!!
Bekijk bijlage 147021 piemelsmakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk meer komt er niet uit op het moment ik heb ontzettend de pe erin!!!!! verjaardag beetje verziekt door stiefzoon *zucht*
@lady groentehapje: jou heb ik dus niet genoemd! sorry! heu, ook drukte daar dus, en gerodi shopt hele winkel en wagen leeg? mok! das vermoeiend boodschappen doen seg. maar een mooi feestje wordt het, dat is zeker! krijgen we dan ook goede fotospam???? fijn, een weekje vrij volgende week. nog uitjes naast verjaarparty? @sil: mooie taart! en oh jee, wat is er gebeurd met stiefzoon?
Stiefzoon moest al een hele week leren voor proefwerk en stelt het steeds uit dus nu moest ie van mij leren omdat het proefwerk morgen is..en dan krijg ik een grote mond van hem...en dit escaleerde omdat hij dacht dat ik hem wel liet begaan omdat mijn Smoeder erbij was, maar mooi niet dus hele familie in rep en roer.en meneer hele tijd met kwade kop zitten mokken en geen eten eten en zogenaamd op bed in slaap vallen en niet komen voor taartmoment etc.... Dit is de 2e x al...bij Mathijs zijn eerste verjaardag is hij helemaal niet eens geweest en nu zijn 3e heeft ie weer verziekt...dus heb er de pe in... volgende week hebben hij en ik vakantie, maar hij mag die week mooi bij zijn moeder blijven ipv hier!!!!!!!!!
och lieverd toch. BLEGHHHHH zo balen! en wat zal het moeilijk zijn voor je,ook gevoelsmatig. niet je eigen kind enzo. maar vind je een kanjer!!!!! wat vind je man ervan?
Denkt er hetzelfde over geen problemen tussen ons daarover..we staan lijnrecht achter elkaar qua opvoeding etc dat scheelt wel heel veel...maar toch balen van dag voor mijn kleine grote jiongen.... Foto's staan op hyves
Klingel: Nog geen geplande uitjes, maar op 1 of andere manier verveel ik me nooit..... hahahahahaha Tuurlijk komt er fotospam!!!! Jihaaaaaaaaaaaaaa! Sil: grrrrr om stiefzoon..... gelukkig hebben jullie hetzelfde standpunt. Ik ga snel foto's gluren! Taart is leuk!!!!!
Goedemorgen lieve piemelinaaaaaaaaaaaaaaaaaa's!!!!! Daar was ik weer een keer! Als eerste, Sil, van harte gefeliciteerd met je grote zoon!!!!! En wat een supermooie taart! Ik reageer niet teveel op szoon (grrrrrrrrrrr) want ik wil de aandacht voor jou en Matthijs houden! Ik hoop dat jullie een hele mooie dag hebben gehad en dat hij lekker is verwend!!!!!! Het weer was iig goed!!! Taaltje, hier ook errug bezig met afvallen, maar het gaat hier nog niet echt lekker. Vind het zo moeilijk! Maar ik weet zelf ook dat ik me een stuk lekkerder zou voelen. Ben gewoon door de hormonen en zwangerschap zo'n 20kg aangekomen waarvan er nog maar 8 ofzo af zijn! Bleeeeeeeeh! Sik, hoe gaat het met je?!? Fijn dat dr. Rossi je nog een paar keer laat komen meid! Lijkt me heel fijn voor je! En ik doe niet aan 'dit wordt jouw maand/jaar' enz...want heb niet het idee (lees: weet) dat het daar niet anders van wordt voor je! Zorra, bijna zover!!!!!!!!!!!!!!! Dan is jullie wonder alweer 1 jaar!!!!!! Wat gaat de tijd toch snel he?!?! Toen Siem geboren werd, was Gerodi net zo oud als Siem nu! haha! Snap je hem nog!?! Ik wens je alvast een fijne dag! Ben nogal druk/moe de laatste tijd, dus als ik het vergeet!!! Kling, Florientje aan de jump?!?! haha, hyperactief zijn ze soms he?! Siem gaat ook steeds sneller hoor, kan al zo wijs kijken, niet te geloven! En dan is hij zo druk met iets wat hij dan uitgevonden heeft! Vanmorgen lag hij even in de box en ik zat er naast op de bank, was ff het weerbericht aan het kijken, kijk ik opzij, ligt hij alweer op de buik haha! En volgens mij...duurt het niet lang meer voordat hij ook zijn eerste tandje krijgt! Florine heeft er al eentje?! (of 2?) Heeft ze er last van gehad?! Siem is wat hangerig, voelt wat warm aan, kwijlt de hele dag door en als hij poept is het 9 v/d 10 keer een spuitluier! Volgens mij zie ik ook al wat, maar hij wordt een beetje boos (understatement) als ik in zijn mondje probeer te kijken, haha! Maartje, mooie foto's in je album! Mooie buik hoor!!!! Alle wasjes klaar?! Sab, je klinkt zo heerlijk gelukkig!!! Zo schattig om te lezen! Ik kan dat gevoel niet helemaal terug halen...heb zo het gevoel dat ik niet genoeg genoten heb van de zwangerschap, terwijl ik eigenlijk wel weet dat het wel zo is! haha! Het is echt zo voorbij meid, voor je het weet ben je mama!!!!! En lauwtje en Annedore natuurlijk ook! Erg spannend! Willen jullie allemaal weten wat het wordt en zo ja, mogen wij het dan ook weten, of houden jullie het een geheimpje?! (misschien heb ik het al een keer eerder gevraagd, maar weet het niet zo goed meer!) Sas/Jo/Emma, hoe is het met jullie meiden! Het is zo stil! Even een hele dikke knuffel vanaf deze kant, ik denk aan jullie! Majo, idd leuk dat je nog steeds in de gaten houdt hoe het met Sikki gaat! Lief! BM, zwaaaaaaaaaaaaaaai! Ik mis Zara, lieverd, waar ben je?!?! En hoe gaat het met Pip en haar zoon?! Bright, is iedereen weer uit de lappenmand?! Mooie foto's op hyves hoor, wat een dametje alweer!!! Nyn, hoest op de bouw!!!! Schiet het nog steeds zo mooi op?! En hoe is het weer daar?! Ook zo mooi? Emma, krijg je al kriebel de kriebel?!?! Over 2 dagen is het DE maand dat je gaat trouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ik ga me eens aankleden! whaha! Gister schoolreisje gehad, vanmiddag nog weer receptie! Feestweek op school, bestaat 90 jaar/officiele opening na verbouwing en directeur is 25 jaar directeur!!!!! Verder moe moe moe, dus als ik thuis ben, lekker plat op de bank of in de tuin! KNUFFEL VOOR JOELIE ALLEMAAL! SMAK
Hé lieve meisjes, even een haai, zwaai, baai van mij . Denk wel aan jullie, lees ook geregeld mee maar ben een beetje druk met andere dingen zoals huwelijk en genieten van het mooie weer . Dusssss een dikke kussssss voor jullie allemaal!
Iedereen een hele fijne koniginnendag vandaag!!!! en een dikke knuffffffffffffffffffff voor jullie meiden.... Wij(silman en ik) zijn een beetje ontdaan (zacht uitgedrukt) door dingen die gebeurd zijn de laatste dagen met Szoon natuurlijk en met Sdochter ook weer. Ze wilde een nieuwe fiets voor haar comunie een mooie rode opa fiets ,moeders kan die niet betalen (schulden etc) dus papa en sil draaien daarvoor op..geen enkel probleem het is tenslotten een kind van ons toch.... Dus gisteren fiets opgehaald bij de fietsemaker 350 euro...stapt mevrouw op om er vervolgens keihard weer af te donderen.... ze kan niet fietsen op een grote fiets,terwijl zij en haar moeder die fiets dus besteld hebben en volgens moeder kon ze erop fietsen. Dus bij de fietsenmaker voor de deur donderd ze eraf....bij ons voor de deur donderd ze eraf en toen bij haar moeder voor de deur donderde ze er weer af!!!!!!!!!!!!!!!! Hele fiets al krom en onder de krassen.....kom op zeg ze is bijna 8 jaar ze moet nu toch wel kunnen afstappen van een fiets.... Haar moeder houd haar te kort en maakt haar overal bang voor. 8 jaar en heeft nog een speen bij het slapen gaan...en slaapt nog bij mama in bed.....dit is toch te gek voor woorden???? of zie ik dit nu verkeerd??? We vonden het zo leuk om haar een fiets te geven en nu is er gewoon niks moois meer aan helemaa bekrast en koplampbedeukt etc... We balen als een stekker hoor echt waar Silman heeft grote ruzie met ex gehad hierover gisteren, ze laat ons geld uitgeven en dat arme kind heeft nog niks en moet nog op een kinderfietsje fietsen...... BAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
He bah Sil, wat naar allemaal. 8 jaar en nog een speen en bij mama in bed slapen? Dat is echt niet gezond!! Hoe gaat dat dan bij jullie, wil ze dan wel in eigen bed en zonder speen enzo?? Dikke knuf voor jullie.