oh lieverd toch! vind het zo erg voor jou en je sdochter! je bent zo'n prachtig mens jij! dat je zo goed met die kids om gaat.. Zijn er geen andere opties? meer bij jullie? of wat dan ook? vind het zo triest voor de kinderen! (2 toch?) SMAKKKKK @ll mijn twitter doet het niet? die van jullie wel? @ll 2, manlief heeft vannacht weer gewerkt *zucht* dus nu alleen naar de vrijmarkt LIefss, Taliaa
Sdochter wil hier niet meer slapen omdat wij vinden dat ze zonder speen moet en in haar eigen kamer moest slapen ipv bij ons in bed.... dus komt ze alleen nog voor het avondeten op woensdagavond.....en verjaardagen... mn man heeft er heel veel verdriet van maar zij wil zelf niet anders en helaas kan je kinderen niet dwingen. Mijn Szoon hebben we co ouderschap sinds we hier wonen dus die woont partime bij ons en zijn moeder.... situatie is niet optimaal op dit moment maar we gaan er van uit dat als ze ouder word dat ze dan zelf betere keuzes kan maken en ook zal maken, en erachter komt hoe haar moeder werkelijk is
Dikke knuffel voor Sil voor rotsituatie. Moeilijk hoor! Verder haai zwaai knuffels voor alle andere meisjes!!! En een fijne dag!
A gets, wat een rotsituatie Sil!! Kan me voorstellen dat jij en Silman het er echt moeilijk mee hebben!! 8 jaar en dan niet normaal kunnen fietsen is niet normaal, en nog met een speen slapen én bij moeders in bed slapen slaat al helemaal nergens op!! Vind het goed consequent van jullie dat ze bij jullie thuis aan jullie regels heeft te houden, maar kan me ook voorstellen dat het voor Silman wel heel moeilijk moet zijn om haar dan zo weinig te zien... Knuffel voor jullie beiden!! Ik ben vandaag maar ff een luie donder. Maartman sliep vannacht bij een vriend omdat hij vandaag aan de andere kant van NL moest zijn, dus dan hoefde hij vandaag niet zo ver te reizen. Maar mannnnnnnnnnnn wat heb ik belabberd geslapen. Ben normaal helemaal niet zo'n hysterische 'kannietzondermanslapen' (heb zo vaak slaapdiensten in de zorg gehad en manlief ook dus was wel wat gewend) maar ik ben pas om half 5 in slaap gevallen!! Had trouwens gisteren een beetje te veel gedaan dus vannacht en vanmorgen veel harde buikjes gehad, terwijl het net wat beter ging dus vandaag luie donder zijn. Zit trouwens nu naar Koniginne dag in Weert te kijken. Valt me op aan hoeveel mensen de queen handjes geeft. Zou het zelf echt ranzig vinden om in aanraking te komen met zoveel bacillen. Smetvrees?
Hoi babyrinthemeisjes.... Door omstandigheden een poosje afwezig geweest.... Durfde me niet zo goed meer te mengen door mijn afwezigheid...want wie zat er nu nog op me te wachten... Heb wel her en der wat van jullie gelezen en nu toch stoute schoenen aangetrokken...hoop dat ik nog welkom ben.... @ klingel hoe is t met slaap van joe en bloemenmeisje? En oorsuizen? In ieder geval klink je ubergelukkig... en is elke weer zwanger? Wow wat super. Alles weer rustig met elkeman dus?? @ maartje wow wat ga je hard zeg...weet niet eens of ik je gefeliciteerd zo niet 1000 maal sorry....ik heb nog wat vragen voor je maar pb ik wel even @ nyn......wat gaaf wordt het allemaal met je huisjes zeg...enne duimmmmmmm voor je komende maand @ sikki heb je verhaal even opgezocht en wat klinkt het goed daar in gent...nu aan start van een nieuwe poging.... alles is er al over gezegd denk ik maar denk aan je. En zoals eerder gezegd heb echt diep respect en bewondering voor je vechtlust @ sil wat heb je toch mooie dusselkindjes! Wat een verhaal met sdochter zeg...kan me voorstellen dat je daar boos om wordt en niet normaal @ lauwtje.....gefeli met je zwangerschap! Super! Je hebt een pb van me in kader van beter laat dan nooit @ annedore ook jij super van harte gefeli!! @ sabrien....wooooowwwwwwwwwww jij bent ook zwanger gaaaaaf!! @ sas nog gefeli met huis!!! En knuf voor mislukken @ blij meis......nog gefeliciteerd met je kleine manneke! Alles nu wat rustiger??? @ talia...volgens mij kennen we elkaar nog niet...in ieder geval jij ook van harte nog met je meiske....was t geselli in je eentje....hier was t andersom en heb ik nachtdienst gehad @ jo1978 even jouw verhaal opgezocht...knap dat je je gedachten zo kunt verzetten en je plannen...wow echt gaaf...wanneer ga je? @ emma jeetje ook van jou even opgezocht....gefeli met je aanstaande huwelijk en dus toch ivf....eerst hoppa weg poliep en dan volle ivf vaartvooruit..geniet lekker van t weer. @ bright hoe is t met jou nu en juweeltje? En met huis? @ ladyzorra...geloof dat wij elkaar ook nog niet "kennen". Jij trotse mama van een lekker ventje en nu weer molen in voor tweede? Alvast veel succes. Nu lekker vrij of aan t vliegen @ loesie heb de fotos van siem bekeken en wat een prachtig mannetje zeg. Hoe is het met jou nu en de fibromyalgie??? @ zara hoe is het met jou? Geloof dat ik nu iedereen gehad zo niet...sorry @ sociale media heb hyves en net op facebook, twitter heb ik niet....snap het niet zo... maar jullie dus allemaal op twitter... @ mezelf hier teveel gebeurd...ernstig zieke paps...is nu wat rustiger maar beter worden zal hij niet(hij heeft geen kanker) wil er zoniet al te veel over uit wijden...kan evt wel via pb als mensen het willen weten...mijn mams is erdoor ook ingestort en zussen en ik zelf heb er ook echt door in een dip gezeten...maar we zijn er allemaal weer. Daardoor hebben we wel gang naar dusseldorf uitgesteld en zijn van plan september die kant op te gaan...
@alex, haai ik zit nu al een tijdje naar je onderste zin van je onderschrift te kijken, maar kan er geen chocola van maken wat staat er/betekent t?
Alexandra joe f got meeel!! Leuk dat je weer ff komt schrijven!! Thnx voor je feli btw!! Hi Taaltje, Ik zat er ook al naar te kijken. Ik denk dat het iets betekend als: ''Niemand zei dat het makkelijk zou zijn, net zoals om het te delen niet makkelijk zou zijn?''
Mijn onderschrift heeft te maken nog met de miskraam....niemandd zei dat het makkelijk zou zijn maar wat vervelend dat we uit elkaar moesten gaan..... Ik ga hem veranderen........t is tijd om niet achterom te kijken maar vooruit. En thanks talia! Lukt t al een beetje met de kilootjes? Hier moeten er ook nog wat van af
Daar is ponze lieve Alexandra weer welkom terug!!!!! blij dat je er weer bovenop gekrabbeld bent en je bent hier altijd welkom!!!!!!!!!!!!! Als je je verhaal kwijt wil mag je me altijd pb-en natuurlijk he ik hoop dat het toch allemaal nog goed gaat met je vader.....en dat hij niet al te ziek is??? klinkt een beetje raar zo natuurlijk maar je snapt me vast wel Hier het dorp in geweest vandaag en nu gaat Silman mn haren verven. Morgen is de tweelingmeeting van ZP in Utrecht maar daar ga ik niet heen de reis is te ver voor mij met alle drie mn kids... MAAR.....Mijn allerliefste vriendinnetje van alweer 33 jaar lang komt morgen langs vanuit het brabantse wereldje dus ik ben morgen een hele happy mem.........
Thanks sil dat vind ik lief van je!! En snap je! Enne ik ga je er wel ff over meelen wat mn paps betreft..... Aaaa leuke vooruitzichten morgen! Voor mij wordt het slapen.......heb nachtdienst..
En nu snap ik jullie bestudeer...dr stond ook in dikke spelfout in t onderschrift.... * schaam * hahaha
@Sil: dikke knuff voor skindjes problemen. Nooit leuk. Veel plezier morgen. Lieve Alex natuurlijk mag jij weer mee schrijven. Ik heb je gemist en ben blij dat je weer boven water bent. Heftig van je vader zo te lezen. Gelukkig dat jullie weer wat zijn op gekrabbeld. Sterkte ermee. In het najaar naar DD. Ik hoop dat die poging jullie het geluk gaat brengen. ((knuff)) voor iedereen verder. Ben een beetje moe maar wel heel blij. Ik heb vandaag mijn familie weer gezien en daar word ik hele blij van maar ook wel emo en moe. Zo lekker douchen en naar bed. En morgen lekker weer naar mijn zussen.
haha alex, ik had het er zelf met mijn man over (mijn engels is niet zo best). Haha, je miste de H of niet dan? ach wat erg Hoe is het met dochterlief?? @nyn, lekker in nl? have fun lieverd! hoe lang blijf je??
huh? ben ik zo idioot? haha, geniet ervan iig!!!! *zucht* dementie ligt op de loer hierzo genietgenietgeniet! smak @sas, hoe is het meissie?? @jo, et toi??
Ff ali vanaf werk...nachtje bezig geweest nu ff rust... @ Nyn dank je wel!!! Heel lief van je.... Heerlijk je zussen lekker op bezoek...geniet ervan samen! Hoe is het eigenlijk met je mam? @ Taliaa hahahaha ja domme spelfout...dochterlief gaat het heel goed mee....ze is sindas anderhalve week zindelijk. Uit het niks. Ze had totaal geen interesse en op een avond zegt ze ik wil geen luier meer om mama...uuhhhh je gaat zo naar bed...dikke drama...dus maar luier af en vuilniszakken op t matras...maar niet nodig ze heeft geen ongelukje gehad sindsdien en alle plasjes op toilet of potje... mama dus trots. Ik geniet zo ontzettend van haar en alles wat ze doet. Hoe is het met jouw meisjes?
@alex, wat knap zeg!!! van wanneer is jouw dochter? die van mij wil écht niet op het potje/ de wc @ll goedemorgen! de zon schijnt! verwarmt ALLE holletjes!!!!!!! Liefs voor iedereen!!! SMAK
Alexandra, wat een heftig verhaal zeg... heb het met tranen gelezen. Ik wil er graag persoonlijk per meel op reageren maar dat gaat nu nog niet lukken alle kids wakker en krijgen zo bezoek natuurlijk ;0 maar rea komt vandaag (vanavond) ok? Nyn heerlijk aan het genieten dus van een weekje op en top heerlijk zusjes snuffelen ....geniet ervan meis je hebt het verdiend!!!! nog een paar daagjes voor je mama..spannend hoor!!!! Maartje hoe gaat het meet beebkaam en buik en Maart en maartman?? Annedore hoe gaat het nu met jou? Lauw zit je al heel erg hoog op die mooie wolk? Sabrien??? alles ok daar? hoe gaat het met Urby? (spam) Bright lieverd voor jou en juweeltje een dikke knufffff Jo hoe staan de voorbereidingen ervoor? en hoe gaat verder alles daar met hoofd en lichaam? Sikki wanneer fm...ik duim niet en ik fik niet voor je..maar denk wel aan je en ik hoop..... Taliaaaa Hier ook een kindje van 3 die de pot en wc ook niet ziet zitten hoor.... lekker in de luier is veel beter denkt hij.... word er moedeloos van...dadelijk in de bouwvakvakantoe gaat ie in de blote kont achter het huis mischien dat we hem zo kunnen leren..weet het anders ook niet Loesie hoe gaat het nu met jou en je mooie gezinnetje je hebt vakantie nu he Emma...spannend hoor DE dag komt steeds dichterbij...ik werd pas de nacht ervoor nerveus heb dus ook de gehele nacht niet geslapen waardoor ik dus mijn hele ogen gezwollen had Hier...tja niks bijzonders te vertellen eigenlijk... het gaat zoals het gaat hier..dadelijk mijn vriendin die langskomt en dinsdag naar Dollepret in Almelo met alle twente meiden van hier...
Halloooooo!! Iedereen een goede koninginnendag gehad? Annedore, heerlijk een weekje vrij? Heerlijk! Gaan jullie kijken voor spulletjes voor beebkamer? Wij gaan binnenkort ook maar eens op pad, helemaal leuk! Sabrien, nog 2 dagen en jij zit alweer op de 12 weken! Deze week weer echo? Leuk! Nyn, hoe is t daar met zussen?? Maartje, wat heb je toch een prachtig buikje! Taliaa, inmiddels al een vakantie gevonden? Klingel, florine al 2 tandjes! Liefffff! Jullie hebben echt een heerlijk vrolijk meisje. Ladyz, nog 1 nachtje slapen tot gerodi's eerste verjaardag! Wat een feest! ben benieuwd naar fotospam. Sil, wat een mooie taart voor mathijs! En wat een gekloot met skinderen 8 jr en nog een speen vind ik wel heel erg! Jammer dat ze daardoor niet bij jullie wil slapen. Dikke knuf! Loes, druk weekje gehad? Of wordt het deze week druk? Leuk schoolreisje gehad? Waar zijn jullie geweest? Ik zie net dat siem ook alweer een half jaar is! Grote vent! Emma, jij gaat gewoon bijna trouwen!! Wanneer was ook alweer de grote dag? (ik ben dement sorry ) Alex, lang niet gezien!! Tuurlijk ben jij nog welkom! Gets, wat erg van ernstig zieke papa en ingestorte mama.. Sterkte ermee. Je hebt groot gelijk van uitstellen en voor je het weet is het september. En dan hopen op een brusje voor dochterlief! Wat stoer dat ze zindelijk is, vanuit het niets! Ik moet jullie iets heel ergs vertellen.. vrijdagavond zijn we lekker uit eten geweest en de terugweg (ik reed) heb ik heb ik een kat aangereden, hij was opslag dood heb echt keihard zitten janken! Ben meteen gestopt, was helemaal overstuur. Vriend is uitgestapt en heeft iemand aangesproken, waarschijnlijk de kat van hun buren.. Oh oh ik voel me zooo schuldig, ondanks dat ik er niks aan kan doen. Had niet eens tijd om te remmen. Het arme beestje.. Verder gaat het hier prima, binnenkort babyshoppen! Liefs