klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    @lauwtje, jeetje je laat me schrikken..
    ehm, zoals bekend: ik ben geen dierenvriend. (niet dat ik gas geef hoor..) Maar sneu voor baasjes enzo, maar echt je schuld niet!!! dus: niet over in zitten!

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Arme Lauw
    wat een schrik
    Ik wel een enorme dierenliefhebber zeg ook dat het niet jouw schuld is...
    Ik heb een egel doodgereden 1 x midden in de nacht...voel me er nu nog schuldig om.... maar kon er ook niks aan doen had het hele diertje niet gezien alleen een idioot die op de weg stond te springen waar ik dus omheen moest rijden en toen reed ik dus pardoes over die arme egel heen :(

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D

@alex: wat FIJN dat je er weer bent!
    altijd welkom gek doosje! geeft niets als je soms kwijt bent. als je maar weet dat jij hier altijd mag en moet miauwen!

over je papa, ik weet er wel een en ander van uit ons PBcontact, en ik vind het ontzettend erg voor jullie allemaal, het hele gezin, dat het nu nog heftiger is. :(
    arme jij ook, als dochter is dat helemaal moeilijk, je gaat ook schipperen tussen alle gezinsleden he...

dusseldorf mooi dit najaar, das een goed idee, je weet dat er uit najaarsdusseldorfpogingen schone kinder kommen! ;)

wat super dat jullie schatje zomaar zindelijk is! :) plaatsvervangend trots!!

@sil: ik las van stiefzoon EN stiefdochterstressirritatiegedonder :(
    ik vind het voor iedereen heel naar.

ook inderdaad voor je man, hun papa, en voor jou ' ertussenin ' maar weet je, ik vind het toch ook heel sneu voor stiefkindjes zelf.. :(

je stiefzoon lijkt te denken ' negatieve aandacht is ook aandacht ' of lijkt dat maar zo?
    kan het zijn dat hij jaloers is op mathijs? aangezien hij ook vorig jaar zijn verjaardag heeft zitten boycotten?

ik weet niet hoor.. ik heb ook makkelijk meedenken en bekijken vanaf de zijlijn. ik denk altijd maar aan alle partijen en dan vooral aan de kleinstenzwaksten :)

ik wou dat er iets te verzinnen viel, dat iedereen weer en meer blij was (met elkaar) ..

die ex klinkt niet zo relaxt zeg. 8jarige slaapt altijd bij haar in bed :(
    huil?

is er niemand, naast jullie, die toezicht op haar/hen heeft? eigenlijk is het haast een vorm van, ja hoe noem je dat, te klein houden/niet laten ontwikkelen, verwaarlozing?

heu....

@nyn: heerlijk, herenigd :) geniet van je lieve familie! en beste vriend ook bijna!

@taliaa de ai ai ai: jij GEEN dierenvriend :$
    wrom niet?

@lauw: wat ontzettend vreselijk erg!
    wat moet dat ellendig voelen :(
    jeetje..
    heb je de buren gesproken?

en/of het beestje opgegeven bij dierenambu/enzovoort?

wij hier 2 ' kattekinderen ' verloren aan een frontale botsing, man man wat een verdriet was dat.
    ik hoop daarom maar dat de eigenaren (snel) weten dat hun beestje overleden is.. ipv vermist.. :(

huil wat zal je je klote voelen :(

maar soms springen ze uit het niets voor je oto, je kan er niets aan doen lieverd.
    het is niet te voorkomen...

zelf een keer een of ander raar beest (ik denk nog steeds een wasbeer :$ ;) :)) aangereden.
    vriendin elke zat naast me, en we konden echt niets.

klabbam, en plat was ie :(
    het was ook nog laat in de avond dus we durfden (donkere weg) niet uit te stappen.
    wel een dag lang mijn hart in mijn keel gehad, huiltje...

@loesie: wat leuk je weer voorbij te zien wapperen hier!
    en lekker, dat siem ook rolt en zo blij is! :)

@emma: vertel es iets meer van DE dag? of mag dat niet?

@blijmeis: hoest met joe en je rug en en? minder drama dan gisteren daar?

@sikki: hoe voel jij je, weer into de hormonsters?

@zara: MP!!!!!!!!!

@sab, annedore: hoest met jullie? fijn verder broeden he! :)

@lauwtje: ik gooi deze week even de angelsound om je oren op je werk! :)
    kan je mooi lenen en luisteren en vertederd raken :)

@jo: ben je al terug?

@vliegende groentehap: whoeiii, morgen gerodi jarig toch?
    ik zag wel een feli voorbij komen van sil, maar ik dacht dat hij van 2 mei was?

maarghoed, ik zit al weken steeds een dag te vroeg/ te laat iedereen te feli-en, dus ws was hij gisteren jarig? :D

nee, morgen eigenwijs ik toch.
    wat een mooie mijlpaal!
    FOTOSPAM!?

@bright: trotse mama met je zittende lynn! :D hoe gaatie daar?
    dat weet ik al een beetje, ik zag een zak meel voorbij komen! :)

@maartje: kalm an jij he :)
    bedenk me nu dat jij ook hoogzwanger gaat zomeren.
    LEUK is dat!

mooi flaneren in strakke jurkjes, show that belly!

en ik ben wel benieuwd naar kamertje enzo, je zegt dat we dezelfde smaak hebben dus kom es door met ' het bewijs '
    :)
    kan niet denk ik he, anders verklap je dat er een meisje in je buik zit? :D

gek he, hoe je vorig jaar ook nog zo daalde en piekte, tijdens de pogingen tot IVF, en nu ben je gewoon een zwangere DOOS!

got wat gun ik dat iedereen hier!
    nou ja- iedereen die (nu) wil natuurlijk ;)

@sas: hoe gaat het met jou liefje?
    ik hoop dat je je rtustig voelt, ook in de verhuisdrukte en andere toestanden die eraan komen deze zomer! :)

@.. ohjeeee KLINGEL leer dat nu ook eens af, uit je hoofd reageren en dan weten dat je een paar mensen gewoon vergeet uit dementie !
    :x

weet je wat, ik stop nu gewoon meteen :p

hier alles giga,
    blije mama, blije papa, blije baby.
    dat bloemenglitterbabytje wordt elke dag grappiger en kletseriger.

vandaag ontdekte ze dat ze heel hard kan spartelen met beentjes in het bad, en zodoende onschuldige mama nat kan plensen.
    TE grappig, ze kreeg zo de slappe lach (en haar vader die bij haar in bad zat) dat we er alle 3 haast inbleven :D

te leuk!

ze wordt nog 1x per nacht wakker, nou prima hoor.
    ik denk dat als ze wat meer vast voedsel binnen krijgt, dat wel weer beter wordt.

vannacht was het 0045 en 0430, dat was wel arelaxt want we waren juist ' heel wild ' :D om 00 naar bed gegaan, dan hoor je het echt in dusseldorf klingelen hoor als er iemand gaat miauwen als je net je REM in bent geraced.

aldus.

geeft geen ene pamper!

ohja @pamper: zie kassa.nl: kruitvat is de beste!

overstappen dus allemaal ;)

schatjes, bis bald,

ik ga heen in vrede!

SMAK en SWAFFFF!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    klinkel, gij dus edele (en niet edele denkdenk) dierenvriend.. ah
    kruidvat: jaja, kassa heeft zeker geen buikliggers-doorslapers-wesparenallepiesoptotdenacht-kindjes getest??
    hoe is het met de hapjes?(van florine;))
    en 1x wakker is lastig als je wild bent geweest, haha. krijgt ze nog late tit?En is het honger of mamahonger?
    hier geen dierenvriend absoluut niet. en ik durf het eindelijk toe te geven.
    Ik houd niet van dieren, sterker nog, ik heb een hekel aan dieren. En dat komt voort uit een enorme diepe, alles overheersende angst voor , juistja, dieren. alles is eng en vreselijk. kan hele leuke anekdotes vertellen, maar dat is voor later.

ik ga even aan de zumba:)

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Liefies,

Vandaag verjaardag gevierd, maar morgen ECHT jarig.
    Ben gesloopt...
    Alvast een foto spammetje, rest volgt morgen in album.
    Truste!

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Gerodi hiep hiep hoera vandaag ben je dan eindelijk echt 1 jaar!!!!!!!!!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Meiden even ego

Weten jullie nog over die mailvriendin met die punctie en tp from Hell!!!!!
    Nou ze is dus ongesteld geworden vorige week dus poging mislukt.
    Maar dat is dus niet het ergste.
    ze is in de 2e ww opgenomen in het ziekenhuis met hevige buikpijnen.
    Bleek ze ontstoken eileiders te hebben waren zo groot dat ze de baarmoeder niet eens konden zien meer...
    en nu heb ik haar gesmst nadat ik haar gemaild had en geen reactie kreeg.
    Nu ligt ze nog in het ziekenhuis dus al 3 weken en nu heeft ze een abces in haar baarmoeder erbij gekregen....
    ze is doodmoe en kan gewoon niks meer..... voel me zo klote daarover en dat terwijl ik haar nog nooit echt heb gehoord of gezien, maar we hebben zoveel per mail met elkaar gedeeld...
    ze ligt gewoon al drie weken in het ziekenhuis omdat dat kl*te ziekenhuis haar niet eerder gecontroleerd heeft en gewoon door is gegaan met de simulatie en punctie terwijl hssr eierstokken enorm waren, we stonden er zelf van te kijken dat het door ging allemaal....ik hoop dat ze wel een klacht in dient want dit is geen normale gang van zaken

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Meivakantie, dus dat betekent voor mij hele dagen werken. En ipv 17 uur, 24 uur. Dus ook deze week weinig online, want mijn vrije dagen zitten ook alweer (half)vol ;)
    Maar, dat allemaal terzijde....:)

Ik kwam even om te zeggen:
    Van harte gefeliciteerd met verjaardag #1, lieve Gerodi en pappie&mammie!!!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    @sil, dat meen je niet?? shocking!!!!!

@annedore, bso he?? werkze!!!!

@ladyz: felidepeli!! feest was leuk zag ik! (wie had de taart gemaakt?)
    en vandaag echt he?? niet te veel terug denken aan 1 jaar geleden!!!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Vanuit de trein richting arbeid:

Gerodi van harte!!!!! :D

Silvia, wat afschuwelijk nieuws van dinnetje!! Vreselijk zeg!!
    Hopelijk mag ze haar eierstokken behouden en zal ze snel weer thuis zijn... Brrr!!

Annedore, Werkse!!!

Talia, lekker gezumba'd?

Klingelding!!! Op jouw rea rea ik later, vanuit trein lastig trrugscrollen en met mijn zwangere brein kan ik weinig uit m'n hoofd ;)

En ook op de rest latersss!

Smak fur allen!!!

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dank je wel moppetoppers!!!

Taliaa: de taart is door collega gemaakt, bovenop stond Oliver van baby tv heel groot. Ik mag reclame voor dr maken, dus als iemand een taart met eigen idee wil, ik heb haar mail adres!

Sil: echt?? wat slecht van het zh en wat erg voor je vriendin....
    Hoe groot zijn ze nu? Toen ik het zh uit kwam, waren ze nog 12,5 cm ipc 2,5..... Die dingen kunnen echt enorm groeien.. Ik hoop dat ze het snel onder controle hebben, want het blijft lastig "zien" zo in je buik..... sterkte

All: ga zo verder met foto's in album, even pap geven aan de jarige Job.

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Foto's in album!

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Pfffffffffffffff vanmorgen bloed geprikt voor mezelf Vit B12 Vit D en algemeen bloedbeeld en Foliumzuur
    mathijs moest bloed laten prikken op alles en nog wat en wat een stoere vent is dat zeg!!!! hij gaf geen kik knipperde niet eens met zijn ogen ben zooooo trots op hem.toen zijn we even naar mn werk gereden zodat hij papa zijn pleister en kadootje van de zuster kon laten zien.
    Maar.....Sanne is dus ziek....zooooo zielig ik ken haar zo dus echt niet..*huil* slap slaapt alleen maar spuugt alles uit wil niks eten en niet drinken..... lacht niet meer.......zelfs van klap in je handjes word ze niet vrolijk van :(
    ben er zo verdrietig van mijn arme meisje zo ontzettend ziek!!!! om 16.00 uur mogen we bij de dokter komen....

14. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    GERDODIIII, GEFELICITEERD MET JE 1STE VERJAARDAG!!!!!

Sil, wat akelig van vriendin! Snap ook niet dat ze het door hebben laten gaan, mijn eierstokken waren 12 bij 7 cm en durfden het niet aan.
    brrr.. scary hoor! Hopen dat de schade meevalt..

Beterschap met Sanne, arme schat.

Zo, nu even foto's van ladyz bekijken.

smakje!

15. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Vriendlief heeft afgelopen weekend de meest achterlijke opmerking ooit gekregen. Deze vrouw heeft gehoord dat ik zwanger ben en zegt: goh heb je je verneukt??

Zal waarschijnlijk 'grappig' bedoelt zijn, maar ik was woest toen hij het vertelde.. Zoiets verzin je toch niet?? Domme koe..

*grom*

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    :xGrom... en volgens mij moet ze de Dikke Van Dale er maar eens op naslaan.........:cool:

Sil: knuf voor je kindjes, hoop dat de ha iets kan doen....

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Lauw :$ nou ja zeg daar gaat je haar toch steil van op je kop staan GROM:x

Lady thnx lieverd :D

Vanmiddag naar de HA met Sanne, ik hoop dat ze opknapt want morgen hebben we een meeting weer met de twentedames van zp...zelfs wat dames uit de Bus gaan mee ;)
    Kijk er al weken naar uit.
    Ze heeft net gegeten en tot nu toe is alles binnen gebleven;)
    ze slapen nu alledrie zelfs Mathijs wou in zijn bedje slapen:(:$:(
    dus nu rustig in mn eentje beneden dat is een hele vreemde gewaarwording voor mij ;)

18. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Gerodi, GEFELICITEERD met je 1ste verjaardag!!!!

19. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    :D Gerodi, en natuurlijk papa en mama GEFELICITEERD met je eerste verjaardag!!!!!!!!!!!!!! :D

Sil, jeetje wat zielig de kindjes zo ziek!!!!!!! En alle 3 lekker in bedje slapen, och geniet maar even lekker van de rust hihihi.
    Wat ontzettend erg voor je vriendin en wat schandalig dat ze haar niet beter in de gaten hebben gehouden. Hopelijk gaat het snel wat beter met haar en mag ze naar huis!

Lauwtje, GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR dat slaat toch nergens op. Alsof het allemaal maar zo gemakkelijk is en gaat. Dat mensen toch eens een keertje nadenken voordat ze zoiets zeggen.
    Jij alweer 16 weken, whoeeeeeeeeeeeee dat gaat snel zeg!!!!!!!!

Annedore, lekker rustig aan deze week genieten van je vrije tijd!

Klingel, haai!!!!!!! Genieten van mooie en lieve Florine!!!
    Wauw, wat is het toch een mooi meisje (even album gespiekt).
    Zwijmelllllllllllllllllllllllllllll.

Nynke, hoe is het lekker aan het genieten van familie? Die kwamen toch afgelopen weekend he?

Maartje, rustig aan op het werk he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier alles goed, check banner ;). BIJNAAAAAAAAAAAAAAAA....
    Eigenlijk hadden we a.s. vrijdag pas weer een echo maar heb net opgebeld en gezegd dat hubbie dan niet kon (leugentje om bestwil :)). We kunnen allebei niet meer wachten, het is al 3 weken geleden dat we een echo gehad hebben. We vinden het zo spannend!!!
    Heb maar gezegd dat hubbie niet meekon i.v.m zijn werk en dat was geen probleem. Nu morgen we morgenavond komen :D:)....
    Vrijdag moet ik dan alleen nog even naar de gynaecoloog, och vind ik helemaal niet erg!!!!!!!

We hebben ons nu ook ingeschreven voor Kraamzorg (durfde ik eerder echt niet) en volgende week ga ik kijken naar het kinderdagverblijf bij mijn werk voor een kennismakingsgesprek, we moesten echt niet langer wachten en ons nu laten inschrijven :$.
    Jeetje wat gaat dat allemaal snel zeg, moeten we ons eigenlijk bij meerdere kinderdagverblijven laten inschrijven? Hoe hebben jullie dat geregeld?

Fijne dag nog verder!

Kusssssss

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sabrien mooi joh dat jullie eerder kunnen :D
    Spannend weer zeg een echo...
    KDV geen ervaring mee ik heb een oma en tante die oppassen op onze kids :D ik heb het ontzettend getroffen met zulke lieve schoonmoeder/zussen

Deel Deze Pagina