haai zwaaiii!! Sorry voor lange stiltes, maar dat is juist goed in dit geval . Lekker met andere dingen bezig en niet met zwanger worden, mensen die zwanger zijn en mensen die kinderen hebben. (hmm... dat klinkt helemaal niet aardig, maar zo bedoel ik het niet. Ben gewoon even blij dat ik er niet steeds mee geconfronteerd wordt ) Ik ga proberen weer een beetje bij te lezen en blijven hier , maar durf nog niks te beloven. Voorbereidingen Mozambique zijn in gang gezet, aanmeldingsformulier is helemaal ingevuld, vluchten zijn geboekt! Nu nog ff portugees leren . En nu weer zuruck aan die arbeit! FIJNE DAG ALLEMAAL!! ps: Gefeliciteerd met Gerodi's verjaardag en sterkte met Sanne! (Dat had ik nog net even meegepikt )
Haaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Hier alles prima. Druk aan het genieten van mijn familie die hier is en aan het genieten van het mooie weer. Uitslag van mijn moeder is gelukkig goed. Geen k en geen poliepen. Gerodi: gefeliciteerd met je verjaardag!!
Oooh Nynke, wat fijn!!! Nu dus nu dubbel blij genieten! Haai Jo, daar ben je weer! Hoe is het verder meisje? Rustig? Zorra, gefeliciteerd met Gerodi! Ontzettend leuke foto's! Sabrien, nog effe zenuwen dus! Sil, beterschap met je meisje! Klingel, heerlijk blije geluiden! Hier lekker aan de spuit. Gaat helemaal goed. Volgende week maandag de eerste FM. Spannend!
@Nyn, SUPER van uitslag moeder, wat een opluchting zal het voor jullie zijn. Nu kunnen jij en je zussen nog meer genieten van dit weekje .
Knuffel voor nyn zooooooooooooooooooooooooooooo blij dat het allemaal goe is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hi schatjes!! Goeso van Nynmama!! Wat een opluchting voor jullie!! Sabrien!! Op joe al gerea'd in de achtbaan. En ook op Sik!! Oh en zie nu dat je maandag je FM heb (dat vroeg ik in de achtbaan maar weet het nu dus alvast hihi) Ik houd je vast hoor!! En ohja, Sabrien, kraamzorg heb ik pas een dag voor de 20 weken ofzo gedaan (durfde ook niet eerder...) maar dat was geen enkel probleem. Cilek... Ik vrees dat ik jou niet ken of niet herken, maar voel je vooral wel welkom terug Jo, fijn weer wat van je te horen!! Leuk klinken die voorbereidingen voor Mozambique!! Alleen Portugees leren... Ai ai ai!! Dat klinkt heul moeilijk hihi. Heb je een beetje een taalknobbel? Sil, hoe wast bij de HA? Arme Sanne... Lauwtje, geef het adres van die debiel maar. Kan hij een bombrief krijgen!! Ik heb trouwens op mn huidige werk eens de vraag gekregen of het wel geplannend was en of ik geen abortus had overwogen!! Klaarblijkelijk ben ik nog aan de jonge kant en raakt niemand bewust zwanger als je net een nieuwe baan hebt. Heb dat meisje toen maar ff verteld wat IVF is en dat ik niet nog een keer zo'n stomme vraag zou dulden Lady, ik ga ff in je album spieken!! Maartje is in shock... Talia is geen diertjesliefhebster??? Maar diertjes zijn zo leuk!! Check mijn album maar eens, er staat ook een foto in van de meest leuke lieve coole, toffe, stoere, knuffelkont, grotehondineenkleinjasje hond op!! Als je na het aanschouwen van mijn ubercoole hond niet overstag gaat en spontaan een dierenliefhebster word, dan weet ik het ook niet meer Klingelding!! Hoogzwangeren zwangeren RULES Heerlijk mn dikke belly showen voor iedereen en oh wat heerlijk als mensen zien dat ik zwanger ben!! Heerlijkheerlijkheerlijk!! Ben er zo vreselijk trots op!! Dus jurkjes zijn mijn vriendjes!! - Meisje of jongentje: 50% kans Maar denk wel zeker te weten dat of het nou een roze of blauwe (of een andere kleur.... Ik houd het ff spannend ) kamer is geworden, jij het heel mooi zult vinden aangezien we ooit al eens vastgesteld hebben dat we dezelfde smaak hebben Nog ff geduld jongedame - Pieken en dalen: Ja idd!! Moet er nog veel aan denken. Vraag me serieus wel eens af of het ooit minder gaat worden met denken aan de mmm... Las gisteren de tekst op het forum (topic van Elin) en zat alweer te grienen. Heb dat soort momentjes nog zo vaak!! Ben jij er nog veel mee bezig?? Btw, geef es antwoord!! Had het al eens eerder gevraagd maar volgens mij heb je geen antwoord gegeven maar was wel benieuwd of je binnenkort een nieuwe date met Uber S. gaat inplannen om de vriezer leeg te roven??? - Florine: vind het zo leuk om je foto's te snuffelen en steeds je verhalen over jullie te lezen. Heerlijk om te zien en lezen hoe jullie aan het genieten zijn!! Blijft zo bijzonder he!! Lauw, wat een eng verhaal van diertje... Je kunt er vast niets aan doen dus niet jezelf blijven kwellen!! Vertel eens, hoe is het met de belly? Babyshoppen?? Vertel!! Wat zijn je plannen?? En ohjaaaaaa!! Ik wil van iedereen lezen hoe het gaat!! Van de zwangeren wil ik lezen hoe ze aan het shoppen zijn of in het hoofd shopplannen maken. En over plannen over de beebkamer!! En over kinderwagenplannen!! Van de (nog)niet zwangeren wil ik alles lezen over de pogingen, gevoelens, hoop/wanhoop, boosheid en soms de blije of hoopvolle momentjes!! Wil elke teen en vinger vastkunnen houden!! Van de mama's wil ik elk gekoetiekoetiekoeeee lezen!! Verder alles!! Wil ALLES horen/lezen Want morgen weer een dagje languit op de bank, dus moet wel wat te doen hebben (lezen!) Tip voor de zwangeren: vanaf morgen een voedingskussen bij het Kruidvat voor 15,00. Bijpassend kussenhoes voor 2,50 extra. Bij de Hema is een voedingskussen 35,00 en de hoezen 9.95 dus ik zou zeggen: sla je slag bij het Kruidvat!! Ik ga zo maar ff koken: tagiatelle met groene asperges!!! Mjammie!!
Snelle piemelsmak!!! Ben druk met opdracht voor opleiding. Juweeltje weer snotverkouden.... , maar wel ontzettend vrolijk. Even kort uit hofd - GERODI GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG!!! Nu een echte dreumes!! - yay voor goed nieuws Nynmama!!! Stomme HA - knuf voor liefsanne en wat erg van vriendinnetje - gooit kookboek naar Klingel voor ideeën over wat te doen met zak meel - Maartje succes morgen met bijleesdagje qua bankhangen. - Anekdotes Taliaa qua haten dieren?? Vertel - Cilek welkom terug Ik ken je ook niet, hihi. - Mozambique here Jo comes!!! Klinkt super meid. - Lauw dreun op neus van dom wijf met haar stomme opmerking. pfff - Yay voor snellere echo van Sabrien. - Annedore, hoest me jou? - Sikki weer aan de spuiterij, op naar de 1e FM in GENT!!! - Annedore, Emma, Loesie, wie geht's??? SMAK
ik ga (in de babyrinth stilte) 1 anekdote vertellen.. enkele jaren geleden woonden we in een ander huisje. In een straat met veel katten. In die tijd was ik nog vooral bang voor katten, de gelijkenis met tijgers is voor mij net iets te duidelijk. manlief en ik liepen onze voordeur uit op weg naar mijn broer (letterlijk 250m). We liepen gezellig te keuvelen en INEENS zag ik een kat zitten, half onder een auto. Hoe dichterbij wij kwamen, hoe harder mijn hart ging slaan en hoe benauwder ik het kreeg. Ik stampte op de grond om de kat weg te jagen, maar niks hielp. Toen ben ik gillend bij mijn man op zijn rug gesprongen (gelukkig voor hem was ik toen dus -10kg) en heeft hij me naar mijn broer moeten tillen.. Dit was wel echt mijn dieptepunt hoor. maar echt veel beter is het niet geworden, alleen rationaliseer ik het nu wat (moet wel ivm de kids). De kinderboerderij? leuk! maar als de kippen los lopen begin ik al te hyperen en als ze in mijn buurt komen "moeten we net naar huis toe"...
Sik: oh spannend! Ik hou je handen en voeten vast! Taliaa: sorry....maar ik moet een klein beetje lachen... klein beetje maar hoor...............proest
Good murning!!!! Juweeltje net naar het KDV gebracht en dan straks met mams winkelen!! Even een dagje voor mij en mijn mams, heerlijk!! @Taliaa, Proest, grinnik, das wel een duidelijke anekdote. Is dat de ergste?? Die angst is vast ergens vandaan gekomen. Ben je ooit gekrabd of gebeten of wat dan ook?? Lijkt me wel lastig hoor. @LadyZ, Al bijgekomen van feestje?? SMAK
Goedemorgen allemaal...zo de kids aan kleden en dan gaan we meeten in Dollepret... heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goodmorning!! Bright, leuke plannen voor vandaag. Veel plezier!!!!!!! Silvia, veel plezier vandaag!!!!!!!!!!!!!!! Taliaa, wat vervelend dat je zo bang bent voor katten/beestjes. Ze zijn zooo lief!!! Ik zie je al helemaal zitten bij je man op de rug hahahahaha.Misschien is er nog een of andere therapie voor om eraf te komen hihihi, misschien een diep weggestopt jeugdtrauma..... Maartje, jij kletsmajoor . Als vanavond echo goed is, ren ik morgen naar Fruitkat!! Whoeiiii, kan ik ook langzaam beginnen met shoppen dat doe ik toch al zo graag. Thanks voor de tip!!! Vandaag lekker vrij toch? GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sabrien heeft donderdag lekker vrij (bevrijdingsdag) en heb op vrijdag altijd vrij en nu ben ik heeeeeeeeeel stout geweest en heb ik morgen lekker ook vrij gepakt .... Lekker genieten van het zonnetje en lekker wat in huis tutten. Mijn misselijkheid is ook echt op zijn top en ik dacht dat dat minder werd na 3 maanden , hahahahahaha. Net ook weer gespuugd hier op het werk, gisteren ook enorm gekokhalst tijdens het eten koken. Ik geniet daar zo van he, ik ben echt zwanger!!!!!!!! Dus lekker eens rustig aan doen deze week is ook niet verkeerd. Nu dus nog een dagje werken en dan lekker een minivakantie!!! JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Vanavond echoooooooooooooooooooooo, brrrrrrrrrrr spannend!! Kus voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ohja, heb niks bijzonders meegemaakt met dieren hoor... En het wisselt heel erg de ene of andere keer. Ik ben ook een keer gillend (echt waar) uit een vlindertuin weggerend en toen er een keer een kat voor ons open raam zat (nog aan de buitenkant) heb ik nachten niet durven slapen. Bedenk je nu dat ik 186 lang en breed ben, voor de ergste boef nog niet bang, werk(TE!) met heel agressieve cliënten en altijd vooraan sta als er iets geholpen moet worden met bloedofandereengedingen, dan zul je het helemaal niet meer snappen. ach iedere gek zijn gebrek. @sil: veel plezier vandaag!!!
Liefies! I'm so sorry!!! (again..) Ik weet niet eens meer hoe een laptop eruit ziet.. Drukke maar leuke dagen met koninginnedag. Eerste keer zonder baby naar de bios (film was voor 12 jaar en ouder ), met koninginnenacht zelfs nog even de stad in geweest, koninginnedag de vlooienmarkt op en een groooote kist met mooi duplo gescoord. Verder gaat het ook goed hier. Dit is mijn laatste week verlof. Op zich wel weer 'zin' om te werken, is wel goed voor mij. Maar heb veeeel moeite met het loslaten van Mats. Zo dom. Is echt veel erger dan bij *censuur*. Zit af en toe echt een beetje in de knoop met aandacht verdelen. Gister ging Mats wennen op de creche 3 uurtjes. Ging heel goed, maar als ik hem dan haal weet ik niet wie ik eerst moet knuffelen haha. Vandaag de hele middag naar de creche. Komt goed. Fijne creche dus daar maak ik me geen zorgen over. heb alleen een extreme beschermdrang haha. *censuur* had laatst bedacht dat het niet zo lief was dat hij alleen een soepstengel kreeg, dus in 2 sec de andere kant op kijken had mats opeens ook een stuk in zijn mond. Dan kan ik echt wel janken van schrik, terwijl het zooo lief bedoelt is. Oh nog 1 ding: met exact 3 maanden bedacht mats vannacht dat hij wel opeens door kon slapen!! 21.30-6.30. Hopelijk zet dat door! Hij wil eten dus even snel: Nyn wat GEWELDIG van gezonde mama!!!!!! Sik lieverd ik denk aan je!! Taliaa hahaha dat klinkt als een dierenfobie. Mag ik niet om lachen. Foei! Lijkt me knap lastig! Bright: mooie avatar. weet je al wat je met huis gaat doen? Sab: 12 weken!! heeel veel plezier bij echo! Lauw en anne: lekker aan t zwangeren? Lauw: wat een zak hooi is diegene zeg! :x Aaaarghhh huiltje wordt krijs... moet gaan! hopelijk zo nog even rea voor de rest! SMAK
Nog even snel: Sil: knuf voor zieke sanne, en heeeeeeeeel veel plezier vandaag!! Ladyz: een dag te vroeg en een dag te laat: GEFELICITEERD met je 1 jarige dreumes!!!! Leuke dag(en) gehad? Klingel: spreek jou al te vaak! Maar toch een dikke knuffel! Loesie: Haai schatje alles goed? Emma: zie loesie! Jo: haai schatje! fijn van wat rust in hoofd. Leuk die voorbereidingen lijkt me! Alex: welkom terug! Wat naar van je vader... Hele dikke knuffel daarvoor! En spannend van poging in najaar. We duimen allemaal weer mee! Maartje: schiet al op he! super... uhm uhm stress... Kan niet meer denken. Vergeet vast iemand. SORRY!