Oke de lucht is weer wat geklaard. Na een mega heftige woordenwisseling heeft manlief besloten het toch maar door te laten gaan. Onze kids en gezin gaan toch echt voor het geld. Nu was het natuurlijk niet alleen om het geld dat hij er de pest in had. Het was gewoon de zoveelste tegenslag. Maar gelukkig denkt hij er vandaag weer anders over. Vandaag gaan de paieren van de hypotheek op de post en is dat geregeld. Dan gaan we heerlijk naar Nederland en genieten van vrienden en familie en bij terugkomst gaan we dinsdag 4 Januari om 18.30 uur tekenen voor terrein!! 2010 was misschien niet ons jaar qua huizen maar 2011 wordt dat gewoon wel!! Zo en nu de laatste was ophangen en opruimen, kinderspeelgoed inpakken, auto inpakken en daarna....................................... niets doen. @Sil: hoe is het met je kinderen? Allemaal weer opgeknapt hoop ik? @Blijmeisje: hoe was het bij Klingel en kan je genieten van je verlof?? Nog een paar dagen. JO????????????? @ALL: mega pletknuff
Een goede vermoeide morgen! Wat fijn Nyn dat jullie weer on the road zijn! Jammer dat daar soms zo'n uitbarsting voor nodig is, maar dan is het wel weer duidelijk waar jullie staan. Verbouwingen en bouwingen zijn gewoon hele stressvolle dingen die helaas nooit zonder tegenslag verlopen. Maar volgend jaar gaan jullie gewoon bouwen en dan in jullie droomhuis bivakkeren! Super!!! Ben wel heeel benieuwd naar de tekeningen! Voor de rest heb ik het een beetje gemist. Emma je hebt gesprek gehad toch? En nu afwachten of kijkoperatie nodig is of direct IVF? Spannend!!! Februari wordt een spannende babyrinth maand!! Sik wat goed van vervroegen afspraak! Heb je nog mail teruggehad? En als het nou echt alleen die ene dag kan dat sikman niet kan, wat dan? Toch februari of ga je dan alleen? Ik gister Florine besnuffeld! En Klingel ook! Allebei heel lief! Florine is een mooi, lief, bloemig poppetje die heeel veel gezichtsuitdrukkingen heeft/kan trekken. En ook heul verdrietig kan kijken met enorme pruillip! Superlief. Verder was dat een leuke 1e vakantie/verlofdag. Maar de nachten zijn drama. ik heb een kind dat altijd goed slaapt, maar het is nu elke nacht ellende. Om een uur of 12 of 2 begint hij te krijsen (hard!!) en dan wil hij maar 1 ding: bij ons in bed. Dan is het direct over en slaapt hij prinsheerlijk en wij niet haha. Maar terugleggen of laten liggen is echt geen optie, totaal overstuur. Gister nog een zetpil gegeven (kiesjes?) maar nee, foto van ons bij het bed hielp ook niet. Misschien nachtmerries? Geeeen idee maar kunnen we niet echt gebruiken eigenlijk.. Goed genoeg ego. Nyn doe heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig he op de weg! Jaja morgen pas, maar toch. Het is echt glad en vies hier!! Enne idd: JOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!??????
@Blijmeisje: wat je kan proberen is een matras op zijn kamertje leggen en daar bij gaan liggen. Of het bij zoontje werkt weet ik niet maar bij Ysa werkte het wel. Zo wende ze niet aan het liggen in ons bed en konden we allemaal beter slapen. En ik kon vaak na een uur snel naar mijn eigen bed gaan. Niets aan die slapenloze nachten. ((knuff)) Stuk over Florine en Klingel heb ik over geslagen.:x En wij rijden heul voorzichtig. We hebben geen winterbanden maar wel sneeuwsokken voor de banden. Hier in Frankrijk lijkt het nog steeds oke. Is echt het noorden van FR en Belgie/Nl waar het zo bar is.
Nou maak je borst maar nat dan! Wel heel mooi hoor alles wit! Enne thanks voor de tip. Ik had zelf bedacht het campingbedje bij ons op de kamer te zetten. Vind jouw tip beter, maar we hebben geen matras en het is nogal koud daar, zeker om op de grond te liggen. Maar als dit te lang duurt is dat misschien nog wel de beste optie. Het is alleen zo gek omdat hij dit normaal totaaaal niet heeft. En hij gaat ook wel redelijk ok slapen, maar dan opeens na een uur of 3 gaat het mis.
Sil! Sorry! Vergeet jou helemaal! Nu Luuk ziek? het zit niet mee zeg.. Hoe gaat het vandaag? Beetje beter geslapen? Knuf!
EGO ALARM!!! Joehoee!! Vanmorgen werd ik wakker van een smsje van Maartman: of ik wel naar de echo ging straks? WAAAAT? Die was toch morgen?? (hij had die afspraak gemaakt en in zijn agenda op zn gsm gezet). NEEE echo was vanmorgen!! Goed: moraal van dit verhaal: vriendin die hier sliep heeft de hond naar buiten gegooid en ik snel ff gesnoeid ed en hup naar het ZH. Kindje heeft voetjes en teentjes en handjes en vingertjes en EEN HARTJE DAT NOG STEEDS KLOPT!!! En de bloedprop lijkt ECHT ECHT ECHT te slinken!!!! Yes Yoehoe!!!! Ik loop hier te smilen!!!! De oven piept, we gaan nu ontbijten!!! Daarna nog ff uitgebreid douchen en mooi maken en dan op naar Schiphol!! De trotse papa in spe ophalen!!! Tot laters!!!!
Even snel: Maartje!! Geweldig nieuws!!! Goed van Maartjeman dat ie je nog even sms-de Nynke, wat een gedoe allemaal zeg. Maar 2011 wordt jullie jaar met huis!! BM, misschien pavor nocturnus? Zijn ook vacatures trouwens bij ons 0-12 jaar. Sikki, yay voor vervroegen afspraak!! Klingel, smak op joen wankies. Emo? Hoop dat je je snel beter voelt. Tis ook niet niks allemaal. Taliaa, wat een bevalling zeg, jeetje. En je niet teleurgesteld voelen hoor, je hebt het geweldig gedaan en het was ook gewoon harstikke zwaar. Ik herken het wel hoor. Ik ben normaal gesproken ook echt geen pieperd, maar heb ook behoorlijk wat lawaai gemaakt waar ik me nu nog voor schaam Jo????? Sil, hoest nu met kindjes? Emma, hoest met jou? Sas, goed man dat de uitgangsecho goed was. Op naar het nieuwe jaar. Rest, sorry, weet het echt niet meer. Tut mir leid Hier, Druk druk druk. Moet nog thuiswerken vandaag en ineens moet er vanalles geregeld worden nog voor de kerstvakantie. Tssssssss..... Straks nog even naar een babywinkel waar ze ontzettende uitverkoop hebben. Kijken of we nog leuke dingen kunnen scoren Liefs
Hee Bright, dank voor het meedenken. Maar is het met pavor nocturnus niet zo dat een kind ontroostbaar is? Ik bedoel dat is hij ook in zijn eigen kamer, maar zodra we de gang oplopen is het helemaal klaar. Meteen stil, duikt bijna ons bed in en gaat direct slapen. Vind het heel lastig omdat ik hem er niet aan wil laten wennen, maar aan de andere kant heeft hij dit zelden, alleen deze week dus opeens elke nacht. Enne vacatures: gezien! Maar dan moet ik echt SPH gedaan hebben.. Ga denk ik wel die opleiding doen volgend jaar (september), was wel goed te doen toch? Rustig aan vandaag!! Maartje: super nieuws! gelukkig dat maartman smste zeg!
@Blijmeisje: pavor nocturnus is hij nog te klein voor. Komt meestal voor bij kinderen vanaf 3 jaar. Je kan het nog een dag of twee aankijken maar kinderen wennen heel snel aan het bed van papa en mama. Is er een keer wat gebeurd s'nachts waardoor hij wakker werd en nu misschien wat angstig is, staat er iemand op rond die tijd wat hij kan horen?? @Bright: wel rustig aan doen hoor. En veel plezier met shoppen. @Maartje: jij bijna echo vergeten?? Gelukkig is alles in orde en gaat hematoom weg!! *Gaat snel verder met auto inpakken.*
BM, ja klopt inderdaad dat ze dan 's nachts moeilijk te troosten zijn en vaak ook even niet bereikbaar zijn. Als jouw kereltje gelijk meehopt naar jullie kamer klinkt dat inderdaad niet als niet bereikbaar en moeilijk te troosten. Hoop dat het snel beter wordt. En ja die opleiding valt echt reuze mee en is hartstikke leuk!!! Nyn, succes met auto inpakken!!!! Liefs
Maartje wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! piemel in buik groeit lekker door en blijft lekker zitten waar die zit Nyn sigtig aan doen hier in ons koude witte landje bleeeeh Hier even ego!!!!!!!! Alweer mijn Laptop kapot!!!!!!!!!!!!! word er gek van alles kwijt inclusief foto's emailadressen gewone adressen alles gewoon inclusief het mailadres van dat dinnetje die uitbehandeld is oh ja en al mn FOTO"S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben echt super pissed en ik wil nooit maar dan ook nooit meer een acer laptop... gewoon alles kwijt!!!!!! grrrrrrrrrrrrrrrrr zit echt in tranen hier nu hebben we gelukkig wel genoeg laptops in huis(jaja luxeprobleeem ik weet het wel) maar ja dat zijn toch niet mijn laptops en mijn gegevens etc pfffffffffffffffffffff
Even heul snel!! Manlief was al heel vroeg thuis en heeft net een paar uur geslapen. We gaan dus nu de cavia weg brengen en daarna rijden!! We komen dan gewoon een halve dag eerder in NL aan!!!!!! We gaan heel voorzichtig rijden en ik spreek jullie morgen wel weer!! PLETKNUFF
liefpiemelhof!! hallooooo daar was ik weer! wat lees ik, maartje een goede echo: SUPER! steeds meer op de wolk (blijven) zitten nu he? siklief, gent in janu dus? maareh, kan het nu andere dag of moet sikman gaan goochelen? en ongi weer helemaal exit dus? nog nieuw gesprek met S? en wat kan er trouwens anders in gent dan in dussel? nog meer supersonische methodes? sil, dikke smak voor joe! ik hoop inderdaad dat je backups hebt? nyn, gelukkig is de stress alweer wat minder. maar ik blijf erbij, , die franseslagman die zijn papieren niet op orde heeft mag jullie verlies (van de premie) payer-ren! echt! :x so! enne, nogmaals goedereissss en voorzichtig en kalm an he! zo leuk je volgende week hier in de haard te zien! blijmeis: en jij hebt er al in/naast gezeten was gezelli he! leuk om je met florine rond te zien dansen huiltje! en inderdaad, mooi pruillipje kan ze trekken he! ongelooflijk dat dat soort emotie-trekken/uitdrukkingen er al inzitten ze was trouwens zo moe van het zwaankleefaanmiauwen dat ze vanaf 2000 tot 2300 en van 2315 tot 0615 geslapen heeft! we zijn, onder het kijken van brideflight, een paar x naar boven gelopen zo van ' ehhh leeft u nogwel mevrouwtje? ' das 3x doorslapen in 4 nachten, mogen we al spreken van een patroon? enne, u was mooi zwanger! nee, dat bent u nog steeds! taliaa de dalai ammehoela: hoe gaat ie schatje? ik heb je horrorbevalling gelezen mijn god wat een enge ellende. ook dat ze dan seinen.. en dat je dat wel doorhebt... brr brr AANHAPPEN terwijl nog in la geboortekanaal?! wauw... ergens vind ik dat ontzettend weetniet, mooistoer ofzo? ik snap (en herken!) je ' teleurgesteldheid ' in je eigen paniek. maar hallo seg- wat een bevalling ook. je mag supertrots zijn op jezelf! echt! je bent een superstoersterk wijf (was me al eerder opgevallen) en je moet en SAL trots zijn! wat een prestatie, en zie nu wat een prachtkind eruit (!) is gekomen! HULDE! (enne, blijf erover praten he. moet) (over dat prachtkind maar ook over de minderprachtbevalling) lauw, ik wou je even een kerstsmak geven in de winkel vandaag maar kon je niet vinden tijdens mijn sprint erdoorheen! bright, hoestie daar? en TITten weer helemaal hoera dus? JO MELDEN!!!!!!!!!!!!!! en wel NU! loesie, hoesie daar eigenlijk? sas, hoest met sasman en jou, en ook vooral met spuiten enzo? super van goede echooo, wanneer weer nieuwe fm? emma: wat fijn dat je een goegevoel hebt nu! 2011 wordt OOK jouw jaar, begrepen? sab: MP waar is u? (of heb ik niet gezien? ik reageer uit hoofd na het lezen tijdens tietgeverij van de afgelopen 2 dagen) blijmeis: had je al groenemoedermeedenktips (galgje?) gestuurd wat betreft blijzoontje die niet blijslaapt. zou t koud zijn? vond die van nyn ook wel een goede- staat er iemand op die hij kan horen? of zouden het de zwartepietnachtmerries zijn? klote, juist nu jij (vooral) moet bijslapenrusten.. tip van bij hem gaan liggen alweer een goede van de nyn, maar ja ook niet comfy he hmzzzzzzzzzzzz hoop zo dat vannacht echt beter gaat! knuf! .. IEKS nu weet ik t niet meer! :x en er piept ook iemand... (dus @busmeelezerinnen: ik kom later daar reageren op jullie , mooie boel is dat he, steeds reageertijd voor 1 van mn 3 druktopics :x ) @hier: alles super. florine bloeit als een kerststerretje, we hebben net uur gedanst op blije muziek en nu ist weer TITtijd (denk ik) vanmiddag ook stomme hoortest gedaan ivm stomme kloteruissuispiep in hoofd en algehele megagevoeligheid voor geluid. uiteraard een goed gehoor, wist ik allang :x maar ja dat is t protocol blijkbaar. fuk de protocollen! so. morgen maar overleggen wat nu- zal wel KNO verhaal worden moet opgelost, word er stiekem echt heel erg gek van zelfs een telefoongesprek is niet normaal te doen, bah. wordt nog leuk met kerst en de kakelende families! ik overweeg serieus oordopjes .. over kerst gesproken.. lieve schatjes, ik wens jullie allemaal een heul lief en warm en lekkere kerst! vol lekkere hapjes (ook in de vorm van jullie mannen ) en wie mag, heerlijke wijn. vol liefde, plezier, mooie gesprekken en veel glitters! helaas weet ik dat voor velen van jullie er ook voelbare leegte en zichtbare afwezigheid is. van een beebje, en zelfs (soms) van hoop op een beebje maar ook in de vorm van weggevallen dierbaren (ik denk aan jomama bijvoorbeeld) dat doet echt pijn.. ik hoop met heel mijn hart dat we volgend jaar, volgende kerst, meer roze en andere uitgekomen/ingevulde wensen hebben. echt. het moet. ik geloof daar ook in!! maar daar hebben we nu niks aan nog en daarom onwijs veel liefs. voor allemaal, ook voor de reeds (mm)mamas en alle lieve piemelinas gewoon. en voor de meeleesloerders, en de soapvolgers, en de anderszins spiekers in onze leventjes. fijne kerst, heb jullie geliefden lief en geef elkaar een grote originele klingelPLETknuffel van mij! SMAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/B] *snotter* (sterk spul he, die neusspray)
Lieve meiden, Ik moet eerlijk bekennen dat ik niks heb teruggelezen... Heb 2 zware vluchten gehad en we zijn begonnen met de mini verbouwing/ matamorfose van onze woonkamer. Tis hier 1 grote bende en we zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeel druk. Maar wil jullie allemaal wel een hele fijne kerst wensen en hoop dat het nieuwe jaar heel veel moois gaat brengen voor iedereen. Ik hoop tot snel, maar nu eerst even klussen hier, want onze verlichting is momenteel een bouwlamp8) SMAK!!!!!!
@ Nynke, gelukkig is de lucht weer wat geklaard en wil Nynkeman toch verder gaan. Maar wat een stress, en wat een geld! Nu op naar NL, ik ben natuurlijk veel te laat, maar goede reis (hoezo mosterd na de maaltijd!) @ Sikki, ongi alweer bijna voorbij dus... ok dan! Op naar Gent! @ BM, lastig dat zoontjelief 's nachts telkens wakker wordt en bij paps en mams wil liggen. Moeilijk om een alternatief te bedenken. Kan me voorstellen dat je het nu echt niet kunt gebruiken! @ Klingel, huil om kerstwensen! Dank Ook hele fijne kerstdagen. Een bijzondere eerste kerst voor Florine. Dat had je vorig jaar niet kunnen bedenken hè!! Met Sasman en Sas is alles weer goed. Ik ben weer lief voor hem, en hij voor mij Volgende week woensdag de FM. Ik ben heel benieuwd! Spuiten gaat goed, de gonal is een eitje, maar ik blijf de decapeptyl soms pijnlijk vinden. Maar als dat alles is... 2 spuiten zetten vind ik wel gek, ik voel me al een echte junk! @ Maartje, dat klinkt goed!!! Weer een mooie echo, een sterke beeb en een slinkende hematoom. Dat gaat de goede kant op! En paps in spe weer thuis? Fijne vakantie gehad?
Klingeldingel, wat weer een mooie toeschrijfspraak!! Prachtige kerstwensen en ik sluit me daar volledig bij aan!! LZ, pff, klinkt zwaar hoor die vluchten. Lekker uitrusten en bijkomen nu. Nyn, voorzichtig rijden!!!! Sil, wat K*T van je laptop. Geen back-ups? Liefs
Haaaaai zwaaaaiiii vanaf mijn eigen laptop!!!!!!!!!!!! hij is niet zo snel meer maar mijn Backup schijf draait nu en daar staan het gros van mn foto's op in ieder geval de belangrijkste van de belangrijkste...:d dus ik ben best hapy nu.... ik was echt serieus in tranen door het overlijden van mn schijf alweer..... ik heb de laatste tijd zoveel pech hiermee moet echt een andre oplossing gaan zoeken ben ik bang... ik ga the mentalist kijken en ik kom iedereen morgen uitgebreid hele fijne feestdagen wensen...... maar voor diegene die morgen niet hier zijn......Hele fijne feestdagen en heb elkander lief veel liefde geluk en wijsheid mooie roze testen en dikke gevulde buikjes voor 2011........
@Klingel, wat een mooie kerstwensen *huil* Zo liefffff Jij ook een mooie liefdevolle kerst gewenst samen met je gezinnetje! En natuurlijk een nog mooier 2011. @Sil, klote van laptop, maar gelukkig heb je de belangrijkste foto's kunnen redden. Maar wat doe je toch steeds met die computers dat ze steeds stuk gaan . @Nyn, je bent al onderweg richting NL. Ik hoop dat jullie een goede reis hebben, doe voorzichtig en tot snel! @Maartje, wat vond Maartman van je buikband . Super dat de echo goed was . SMAK