Goedemorgen allemaal...... jeetje Alexandra wat een giga reactie zeg respect voor jou Ik merk zelf dat ik steeds minder tijd krijg om goed te reageren nu Luuk en Sanne mobieler worden Het zijn echte handenbindertjes geworden maar ik klaag niet hoor !!!! Gisteren bericht gehad van mailvriendin: ze ligt nog in het ziekenhuis, sterker nog ze word nu vandaag voor de 3e keer geopereerd aan wederom een nieuw abces in de baarmoeder dit is toch gewoon ongeloofelijk he deze ellende allemaal door een blunder van het ziekenhuis!!!!!!:x ik ben nu heel erg bang dat het er op ut draait dat ze dadelijk haar baarmoeder moet verliezen en dus nooit meer haar droom zal zien uitkomen, en dat de keuze om te stoppen of door te gaan haar nu voorgoed is afgenomen ik brand mn kaarsje voor haar Naast het kaarsje voor mijn mailvriendin brand er eentje voor Sikki. Lieverd je bent geen moment uit mn gedachten maar ik weet niet zo goed meer wat ik kan zeggen om je op te beuren en te ondersteunen alles is al gezegd en gedaan en het enigste wat ik kan doen is in gedachten bij je te zijn, en dat doe ik dan ook met overgave!!!!!!!! maar ik heb wel je tragus vast hoor (nieuw woordje vanmorgenvroeg geleerd op twitter ) Zo zie je maar 37 jaar jong en niet te oud om te leren Zag hele mooie foto's in albums en een hele knappe 1 jarige dreumes voorbij komen ik wilde ook nog een foto plaatsen van een duo als jullie het niet erg vinden anders plof je deze rea maar snel voorbij Bekijk bijlage 148185
Bij deze neem ik afscheid van het babyrinth. Ik dacht dat het babyrinth een plek was waar iedereen haar verhaal kwijt kon en dat daar met respect mee omgegaan werd. Helaas ben ik er de laatste dagen achter gekomen dat dat dus niet altijd het geval is. Ik ben tot in mijn kleine teen geraakt en zal de komende tijd nodig hebben om hier overheen te komen. Fijn dat jullie je vermaakt hebben met mijn dierenellende en dat menigeen in haar broek gepiest heeft. Groetjes, Taliaa
Zo, goedemorgen! Even een half vrij ochtendje... Geen puf en tijd om alles terug te lezen, dus plof er hier maar weer in @Nyn: veel plezier met familie! En sterkte met doorkomen van kindloze dagen... @Sabrien: echo was goed, daar gaat het om. Maken die 3 dagen nou uit Nu heb je, net als ik, je 'verweekdag' op vrijdag Hoera!! @Taliaa: dikke knuffel voor jouw gekrenkte zieltje Wat heb je het ook zwaar hier @Maartje: waarom werk ik niet op jouw werk? Die hartige taart klinkt heerlijk!! @LadyZ: wat een heerlijke man Superleuke foto! @Sylvia: zag van jullie ook al zo'n lieve foto! Lekker trio! @Nynke: tips wil ik wel ja. Zit nogal in dubio of ik 'al' fysio moet gaan consulteren, of niet. Pijn is ook niet fijn @Vragenlijstje?? Zie ik her en der staan. Doe ik ook wel even mee: Ik ben 25 jaar, 1,79 m, maat 43. Man is 31 jaar, 1,80 m, maat 43. Onze oudste hond wordt zaterdag 4. Onze jongste hond is net 2 geworden. @mijn zwangerschap: Helemaal leuk! Mijn leidinggevende zei me (eer)gisteren tot 2 x toe dat ze het nu wel begon te zien. Ik kan het zelf nog niet echt zien, maar voel wel dat er wat verandert aan mijn buik Gisteren positiekleding binnengekregen. Ik vind het maar raar zitten. Maar wel comfi Verder alles goed!! Laatste ophaaldag MvM vandaag. Is snel gegaan... Vandaag half vrij en half mijn moeder helpen met scriptie schrijven. Ga maar rustig aan doen, want hele dagen werken trek ik echt niet zo goed. Werk 8,5 uur zonder pauze. Heb natuurlijk wel recht op pauze, maar er zijn altijd te veel kinderen en te weinig leiding. Dus komt het er in de praktijk nooit van. Gelukkig is morgen alweer mijn laatste dag werken van deze schoolvakantie! Volgende week weer lekker de korte middagjes Liefs
hey meiden... Alexje, welkom terug...megarea, wow...alleen...snik...beste peard van stal vergeten! Heftige tijd gehad meid?! Da's ook niet niks! Tuurlijk ben je altijd welkom! Fijn dat het nu weer een beetje op rolletjes loopt! Nyn, GEWELDIG nieuws van mama dus! Heerlijk, weer een hele zorg minder! En kindjes een nachtje weg...brrr...da's toch altijd weer even een slik-moment he?! Bedankt voor tips op ander gedeelte forum, ga straks eens kijken of ik een leuk behangetje/stickers kan vinden! Afscheid nemen weer van familie lijkt me zo ontzettend moeilijk...hoera voor lekkerland, maar boeee voor missen familie! Laatst belde ik mijn zus en toen vroeg ik of ze op pad was, omdat ze thuis niet oppakte en mobiel wel...toen zei ze: ik zit met pa, ma, l. (mijn andere zus) en kids op het terras... hhhmmm...zonder mij?!?! Ik weet wel dat ze mij anders ook gebeld hadden, maar ja, nu met Siem en zijn strakke ritme is er gewoon nog weinig tijd om weg te gaan...helemaal als je er ruim een uur over doet...en dat weten zij ook...maar het doet dan toch wel even pijn dat ze daar dan met z'n allen gezellig zitten... En dan woon ik, vergeleken met jou, nog dichtbij!!!! Dus kan me een beetje voorstellen hoe je je af en toe moet voelen! Hoest met huis?! Nieuwe updatefotos?! Taaaaaaaaaaaaltje, jij bang voor vlinders/anaconda's/katten enz?!? Lijkt me wel heel vervelend voor je...ik herken er wel iets van, maar dan met insecten...god, wat heb ik een hekel aan spinnen/kevers/torren enz enz...bah, vieze dingen!:x En maat 44...lijkt me ontzettend k*t...lastig om leuke schoenen te vinden dan...bah bah bah...en dan zijn ze vaak ook nog dondersduur of niet! MOK voor dat! En verder knuf, want ik vind je ook met grote voeten een ontzettend lieve meid!!!! Ladyz, geweldige foto! Dat wordt nog wat later, de meisjes van hem afslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!! Leuke verjaardag gehad dus! Heerlijk hoor, alweer 1 jaar, wat vliegt de tijd!!!!! Sik, wat een stress zeg! Doe je wel rustig aan met jezelf...je gaat alweer zo'n spannende tijd tegemoet en dan moet je je hier ook nog druk over maken! Da's nie goed hoor! Ik wilde dat ik alles van je over kon nemen en dan zou ik wel even heen en weer vliegen...maar ik weet niet zoveel van piemels...euh...worsten... Knuffel voor jou en denk aan jezelf meid, ga er aub straks niet aan onderdoor...dat je door al die stress een burn-out krijgt oid...dat is het echt niet waard! En anders maar ziektewet hoor!!!! Luister naar je lichaam...(en naar mij) Klingelingeling...wat kun jij toch verschrikkelijk geheimzinnig doen seg...over WIT (wijn in tuin?!?!)) of SIT (sap in tuin?!?!) en dan naar naar nyn, euh favoriete bestemming en Sik die toevallig langs komt, (sterker nog)...Zit jij daarop ofzo?! Gelukkig gooien Nynlief en Siklief er gewoon uit wat er gaat gebeuren....het komt er op neer, dat jullie binnekort/zomervakantie eens lekker daten met z'n 3-en onder de Franse zon! Siklief heeft al zoiets laten vallen op haar date met mij HEERLIJK TOCH, GENIET ERVAN, MAAK HET GEZELLIG, DRANKJE ERBIJ, NIET TEVEEL RODDELEN OVER ONS EN KNUFFEL ELKAAR MAAR EENS GOED!!!(maar niet meer geheimzinnig over doen) Hoest met bloempje?!?! Zit ze ook heerlijk in haar 6-maandensprong!? Hier wel, haha, jeetje, wat een draak kan het zijn! Maar zo zielig omdat hij er zelf ook last van heeft! Hij mekkert en jammert alleen maar...hij zit zichzelf gewoon in de weg! Gelukkig heeft papa ook vakantie, zodat we het samen op kunnen vangen, want het enige wat hij wil is bij ons op de arm of op schoot en anders niks! Kan ook een tandje zijn, maar dat weten we nog niet! En wat gaat die ontwikkeling snel he?! Ik bedacht me vanmorgen, nog zo'n zelfde periode als dat we gehad hebben (6 maand) en hij is alweer 1!!!!!! We zitten nu dichter bij de 1 dan bij de 0...sodeju! Maart, alles gewassen en netjes enz enz... en nu vervelen dus....ik ging altijd Flikken Maastricht op uitzending gemist kijken...erg leuk! Heb me zo heel wat uurtjes vermaakt! Sil, 12 jaar per baby zou het moeten zijn geweest!!!! Leuk dat meeting zo leuk was, je was er nogal vlot weer of niet!? En had Sanne bokkepruik op las ik, haha, kan gebeuren he! Dolle pret is wel leuk he?! Wat een heftig verhaal over mailvriendin... Bright, haaaaaaaaaaai, wat fijn dat therapie helpt!!!!!Daar doe je het toch voor! Schandalig geshopt met mamalief?! Ik moet ook nodig weer eens een keer, is drama in kledingkast. Heb al niet zoveel meer en leuke truitje wat ik had, wilde ik een draadje afhalen, knip ik er zo een gat in! Muts dat ik ben...nu moet ik dus helemaal, maar kan de zin nog niet zo vinden... Sab, hoera van goeie echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En idd echt niet druk maken over 3 dagen terug zetten hoor!!! Ik was toen 36 weken, ging ze groei van beentjes meten, kwam uit op 40.1 week!!!!!!!! WHAAAAAAAAAA dacht ik, we krijgen een REUS! Maar niks was minder waar, het was gewoon een schattig klein jongetje! Dus die meetingen kloppen wel vaker niet! En ze maken zich pas zorgen volgens mij als het meer dan een week achter ligt, dus 3 dagen is niks, helemaal niet op dit termijn! Zo nauwkeurig kan dat nog niet. Kun je wel zien als je mee kijkt, als ze maar een mm verder gaan, dan zitten er alweer 2/3 dagen bij op! Em, druk druk druk?!?! Sas, waar zit je?! Even een teken van leven!? Jo, is Jo al weg?!? Lauw, heb ik bekrompen reactie gemist, of was dat in een pb-tje naar Alex?! Alex, mag ik ook pb-tje met verhaal!?? Annedore, lekker vrij! Hoera! Ga je nog wat leuks doen?! Moet ik even terug lezen volgens mij!!! BM, aaaaaah, da's lastig, die aandacht verdelen! Denk dat mocht er hier ooit een tweede wonder komen, dat ik dat ook heel lastig zou vinden...idd, naar wie ga je als eerste! Balen he, zo'n laatste week...ik had daar zulke gemengde gevoelens bij. V/d ene kant, heerlijk weer aan het werk, maar je manneke zo achterlaten, ook niks voor mij! Knuffel Mats nog maar even extra de laatste dagen van je verlof!!! Over vragen: ik ben 1.67 (jaja, ik haal het weer omlaag) en heb schoenmaat 37! Manlief is 1.93...(wij zijn ook een grappig stel) en heeft mt 44! Klingel, kom trouwens maar op met je vragenlijst! Leuk! Nog ff een update over hier: Het gaat prima, lekker een weekje vrij, manlief ook! Wel lekker, want zoals ik bij Klingel zei zit onze lieverd in een sprongetje! Hij is heerlijk chagerijnig en driftig, niks is leuk, alles is jengelen en gillen als een wijf! Ach, het hoort erbij zullen we maar zeggen! Moet er soms wel om lachen hoor...sjonge jonge, ik kan toch niet heksen!:x:x Het kan ook zijn dat hij een tandje krijgt, want ik zie een wit puntje onder het tandvlees, soms ineens een spuitluier, veel kwijlen, dol op de speen enz enz...dus als het dubbelop is, is het ook wel dubbelzielig! Verder afgelopen cyclus 4 dagen overtijd geweest...alle signalen die ik ook had toen ik zwanger was van Siem, maar zondag ineens megaongesteld en ontzettend veel buikpijn...tja...we zullen nooit weten of het misschien wel iets is geweest...testen had ik nl geen zin in, want ik geloofde niet dat het nu ineens spontaan zou kunnen gebeuren... Deze week gaan we ook met de nieuwe kamer van Siem bezig. Hij ligt nu vooraan, daar is het een stuk koeler...jammer van de mooie behangboom, maar dat is dan voor evt een tweede. (als het ons gegeven is...) Had al een topic geopend bij de lounge, heb wat inspiratie nodig nl. Die boom was vrij duur 200,- exclusief het behang wat eronder zit, dus we willen het nu iets goedkoper houden... Ben wel helemaal in de ban van Cozz kids trouwens, van Noordwand, maar manlief is bij sommige nog niet helemaal overtuigd! Maar eens naar Leny (interieurstyliste in het dorp) om te kijken of zij nog leuke ideeën heeft! Ik ga de hond maar eens uitlaten!!! Oh trouwens, manlief is niet fit, had gisteravond 38.2...en JEETJE, wat zijn mannen dan zielig zeg...wordt er soms niet goed van! Zo, megarea he?!? Ff kopieren, voordat de laptop vast loopt en ik helemaal opnieuw moet beginnen! PIEMELSMAK!!!!!!!
Jezus wat een megarea's! Daar ga ik niet aan meedoen hoor meiden Hahahaha Taaltje, jij mag geen afscheid nemen! We willen graag blijven lachen Loesie, ik heb geen date met Kling en Nyn in LDF. Siklief en ik hadden bedacht dat we dit jaar eens dicht bij huis wilden blijven. En toen dacht ik dat, als we toch in LDF zitten ik ook wel even bij Nyn kan wijnen of sappen. We vinden het namelijk altijd leuk om bekenden op te zoeken die in het buitenland wonen. En nu wil het toeval dat de stek die Siklief had uitgezocht in LDF dezelfde is die Klings favoriet is! En zij daar 2 weken vóór ons zit! En we dus daar allen gaan WIZzen en SITten, maar niet allen tesamen, maar wel allen met Nyn. Snappie? En wij fahren later weer door naar een andere stek, want SIT in LDF is lekker, maar we hebben te weinig sit in de kont om lang op 1 plek te zitten Sil, leuke foto van jou met je lieve kindjes! Alex, ik had helemaal nog niet gezegd dat ik het fijn vind dat je er weer bent! *huil* voor papa verdriet Ik hoop dat jullie er nog veel mooie momenten kunnen uitslepen! Nyn, familie zaterdag weg? Boeh Maar gelukkig komt vriend daarna en daarna Kling en daarna ik en daarna...anyone??? O, ik moet weer snel in vergadering. Toedels!
Kijk...verheldering in de zaak...daar hou ik van! Dank u Sik, je bent de bestuh! En plan van Nyn en jou had je het dan over gehad...dan zat ik toch nog een beetje goed! Annedore, leuk van opmerking leidinggevende! Is altijd leuk om te horen natuurlijk!!!! En foei van 8,5uur achter elkaar werken!:x:x Ik NAM gewoon pauze, kinderen of geen kinderen, daar heb je recht op! Gewoon stil in een hoekje onder de tafel gaan zitten, wedden dat niemand je kan vinden! Leeftijden: manlief 35, ik 28! Leeftijd hond, in augustus wordt hij 4! Oh en over kattenmanie enz...ik vind katten best lief, behalve als ze hier in onze tuin komen SCHIJTEN!!!:x:x:x:x:x:x:x:x Daar heb ik zo'n hekel aan he!!!! Het is dat ik niet weet van wie die beesten zijn, anders zou ik mijn hond een keer in hun tuin los laten! En als ze dan boos naar buiten komen zou ik zeggen: UW KAT IN MIJN TUIN, DAN MIJN HOND IN UW TUIN!!!!:x En wedden dat ze dan niks meer te zeggen hebben! So... Verder niks tegen katten hoor...meer tegen hun baasjes! (oei, hoor allemaal ambulances enz...komen hier nu door het dorp zie ik nu...eng...) Taaltje, jij mag niet weg...ik sleep je persoonlijk nog weer terug! Sik, hoe was vergadering?!?! Hoest met spuiten, en al uw voor fm!? Ik heb alles vast! Maar ik duim en fik niet! Rest, knuffel!
Was vergeten te zeggen over Dollepret gisteren.. was super leuk natuurlijk maar ik werd aangesproken dat ik geen zelf meegbrachte etens en/of drinkwaren mocht nuttigen dus ook niet voor de babies!!!!!!! Nou vraag ik dus netjes dus we mogen geen fles geven aan die babies hier (tweeling van Yippie) sorry zegt ze dat zijn nu eenmaal de regels hier... dus vraag ik me dan weer hardop af of ze daar ergens een paar extra borsten hebben in de verkoop voor moeders die BV geven want je mag je eigen tieten niet meenemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x:x:x:x:x:x
@Taliaa, sorry beetje flauw Maar hoe kan je nou zo bang zijn van dieren, ik als dierengek kan me daar dus niks bij voorstellen . Alleen insecten...daar ren ik gillend voor weg . @Loesie en Alexandra, wat een megarea's, dat gaat mij niet lukken hoor! @Sabrien, SUPER van goede echo . Gatverdarrie van zoveel spugen. Grappig toch dat je blij kan zijn dat je moet overgeven, brrrr. @Klingel, helemaal happy, hartstikke goed, vooral blijven GENIETEN! @Sikki, ik denk veel aan je! Eens even kijken of ik nog iets vast kan houden, uhmmmm ik pak je schouder vast! Hopelijk strakjes meer meiden, moet nu echt weer even aan het werk! SMAK
Guten morgen Piemelina's Allereerst jullie zijn lief! Voelt als een warm badje weer hier..senk joe!!! Hier zitten we pas net gedoucht beneden Kon niet wakker worden vanmorgen...nog beetje nachtdienstritme en ook eigen schuld dikke.... Moet je maar niet om 1 uur snachts met een anaconda gezellig in je douchecabine zitten So nu ff jullie..............
Alexandra anaconda's in jou douchecabine??? ik wil niet wonen waar jouw huis woont hoor Had ik al gezegd hoeveel respect ik heb voor jou en je zussen en vooral ook je moeder??? Ik neem echt mn petje af voor jullie en de kracht die jullie bezitten. Dikke knuffel
Willen jullie niet van die lange stukken piemelen?? Dan valt mijn getypte tekst zo in het niet:x *rent naar douchecabine op zoek naar anaconda*
@ Nyn thanks voor buiging hahaha...waar is uw dweil??? Lekker zonnig dagje tegemoet...hier zie ik wat donkere wolkjes...gromm ik wil ZON! @ Talia.............gelukkig was die andere kleine teen niet geraakt...dus je bent er nog . Speciaal voor jou een warm bad...wat fijn dat je blijft... @ annedore zulke opmerking zijn zo leuk en fijn....wat ben je dan trots!!! enne pauzes heb je als zwangere extra rechtop hoor! Goed op jezelf passen! Leukkkk nieuwe kleertjes. Fijne dag vandaag. Is je mams aan het studeren @ Liefloesie ik was je tuuuuurlijk niet vergeten anacondalover. Kijk mijn eerste beririchtje waarin ik naar je vraag...mn megarea was reactie op afgelopen dagen...kan jou toch niet vergeten... Joe krijgt ook pbtje van me.. Aaaaaa kan me voorstellen als je hoort dat iedereen gezellig bij elkaar zit en jij niet......heel herkenbaar.. Die kleine Siem alweer een half jaar...bereid je maar voor tijd gaat alleen maar sneller... Balen van zijn buien humeur..klinkt mij als sprong....diep gravend herinner ik het me ook van dochterlief...zo vervelend als niks goed is en dat gehang... Enne alweer nieuwe kamer voor Siem? En je mooi boom dan??? Hihi jouw en mijn anaconda zijn vergelijkbaar . @ Sikki thanks lieverd!!!! Pas goed op jezelf. Ook ik denk altijd aan je!!! Ik heb echt bewondering voor je vecht enstrijdlustigheid! Ik heb je ook vast....duimen is zoooooooooo 2010 dus doen we niet aan.... En bedankt voor je reactie wat paps betreft.. @ emma hoeft niet hoor megarea's..... werk ze vandaag! @ Sil wat dat meen je....werkelijk belachelijk....met andere woorden je kan er eigenlijk gewoon niet met een baby komen. Belachelijk...das toch eerste levensbehoefte... Ik ben al eens in ballorig en aanverante speeldingen geweest maar dat heb ik nog nooit meegemaakt/gehoord... je zou toch zeggen dat ze antikind zijn... @ Juud fijn dat je ff kon lachen en het kon gebruiken!
* PIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS* enne Sil thanks. Vind ik erg lief dat je het zegt!!! Zo ff op de fiets naar de winkels gaat... ooh enne dochterlief die heeft bedacht dat ze ook wel kan fietsen.. Voor haar verjaardag 1 gekregen maar nog niet echt naar om gekeken. Zegt ze gister mama ik wil fietsen....prima kind. Ze zit er op en fietst zo weg............. gek kind... en een trots mama...
haha, ik zie nu dat de helft van mijn smileys weg waren en het berichtje dus iets minder grappig over kwam! maar ik ga nergens heen hoor!! @alex, ken je niet, maar vind je nu al hysterisch leuk door je megarea! tell me van je moeder!! oh mn moeder staat voor de deur
* tromgeroffel* De x-factor waart hier rond in de vorm van SIl..............leuk fimlpje Wat is dusselduo al weer groot...ongelooflijk... vreselijk verdrietig van je mailvriendin @ taliaa thankshahaha...en wat wil je van mijn moeder weten?? Of bedoel je dat je verhaal van mijn papa wil weten? Hier lekker gefietst naar t dorp voor wat boodschapjes. Bij mams een broodje gegeten. Toen zei dochterlief dat ze slapen wilde * shock * Ze slaapt sinds drie weken niet meer...maar goed ze ligt in bed en t is stil....