Maar ze zitten wel verdeeld met zn tweeen dan toch? Dus eentje wordt er niet geteepeed als alle twee ontdooien goed overleven?? Snap je gedachte maar Sil weet er vast alles van! Hm gek dat je hem dan niet bij hard kicken voelde...
Ja, en ik vind het ook echt SUPER knap van Sil! Weet niet of ik zo relaxt als zij zou zijn Maar het klinkt nu echt heel ondankbaar, maar zo is het echt niet bedoeld! Moeilijk om het zo uit te leggen via de pc...
@ladyz, snap je wel hoor (hoewel mmminder mmm gevoelens natuurlijk).. Qua een/meerling!!! sowieso had ik het erg moeilijk met gevoelens 2e kindje/ aandacht verdelen etc!! maar jij spannende plannen!! hoe voel je je eronder? en nu wel in de lucht blijven?? @maartje, gij lange sloerie. hartig taartje lekker! ik ben niet zo gezegend met nikslustendeman.. ach we zullen maar zeggen: hij maakt prachtige kindjes heb je je eigenlijk al versproken? @nyn, RESPECTTTTTTT voor rea!! haha kleine teen is overigens wel klein hoor!! *neem me nou eens serieus HUILLLL* hahaha kleine teen schuilt aan 1 kant in ringteen (moedersgenen) en aan de andere kant wijst hij omhoog (vaders genen). Ben een gek mens, scoor goed in lounge topic! ennieweez: geen geintjes over mijn lieve kleine teentjes!! ofwel zoals manstout zegt: mijn poezelige voetjes!! hoe is het met bouw? en heerlijk aan het genieten?? alvast smakknufpletgeval voor afscheid nemen!! sniffiesniffie!! @loesie gij lieverd!! denk wij lijken op elkaar! great minds think alike denk ik dan maar Ik denk ook altijd: waarom ik niet?? en zelfs als ik wél gebeld word: is vast een verplichting. haha zullen we een keer mee gaan met lieve bright naar therapie?? En hoe is het met gedoopte siem? (nog altijd geen foto's?) @silliepillie: hoe is het met sdochter, zoon en fietsdrama andere moeder etc??? en met jou?? van je vakantie aan het genieten?? @klinkel, heb je ooit niet gezegd mijn geliefde woonplaats g te kennen?? of vergis ik me?? @sas, lieverd, hoe is het??? ik zie nog bord in de tuin staan (toen ik onderweg was naar chengthemen). Wanneer is het van jullie??? en hoe gaat het in huis bij ouders?? @sikki, al wat meer rust in koppie mbt planning?? ARGHHHH viacursus hoe voelt dat??? @llemaal doei dan
even snel....Lady ik voel me niet gekwetst hoor door die opmerking De allereerste reden waarom wij alle keren besloten hebben voor 2 emmy's/cryo's te laten teepeen is toch het vergroten van de kansen voor ons gevoel... Ik moet eerlijk zeggen nadat ik zwanger geraakt was van Mathijs (als enigste plakker van de 2) en we voor de 2e x gingen heb ik er ook geen seconde bij stil gestaan dat er wel eens 2 zouden kunnen blijven plakken...pas op het moment dat ik op de 8e dag al positief testte en de dagen erna donkerdere testen zag begon ik te grappen dat het er wel eens 2 konden zijn tegen Silman We zijn zo 2 weken aan het grappen aan geweest zelfs met de gyn nog die zei hahhaa ik lach me rot als het er twee zijn of zelfs 3. op het moment dat zij die fijne staaf ging gebruiken lachte we nog totdat ze ineens 2 vingers in de lucht stak en we ineens 2 vruchtzakjes mochten aanschouwen (zonder hartslag overigens echo was met 5 weken en 3 dagen) vanaf dat moment hebben Silman en ik zeer weinig gesproken met elkaar en elkaar alleen maar verbaasd aangekeken hihihihihi. toen de gyn ons uitlegde dat de kans heel erg hoog was dat er een zou stoppen met groeien en we ons dus niet teveel zorgen moesten maken voorlopig hebben we die week echt niet gedacht over de gevolgen van deze zwangerschap. Een week later moesten we terugkomen voor een echo weer..en toen zag ik al direct als eerste dat er 2 hartjes waren....kon mn tranen niet bedwingen en heb gehuild...(niet vanwege de meerling maar wel vanwege die mooie hartjes) Na de allereerste schrik was ik al heel snel gewend aan het idee, dit vooral omdat ik altijd geweten heb dat ik drie kinderen zou krijgen eerst 2 jongens en dan een meisje, Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik ook altijd gedacht heb dat mijn miskraam mijn 1e zoontje zou zijn geweest. Mijn man heeft wat langer moeten wennen.... maar die is ubergelukkig met die twee hoor Sanne is zijn alles (vooral ook omdat hij zijn oudste dochter natuurlijk heel weinig ziet) Maar om het af te ronden ik snap best dat mensen die reservaties hebben om voor een 2e kindje te kiezen voor het terug plaatsen van 1 cryo ipv 2 waar ik geen begrip voor heb is de mensen die je aanspreken in de stad en dan zeggen oh wat erg lijkt me dat zeg een tweeling *grom* alle drie mijn kinderen zijn mij alles waard..voor hun ga ik door het vuur en of het er nu 1 is of het zijn er 6 ik hou van ze evenveel.... ik hou meer van mn kinderen dan van mn Man (erg he) van mn man hou ik ook ontzettend veel hoor hahaha maar mn kinderen gaan altijd voor dat bedoel ik ermee te zeggen.
Oh pfffffffffffft gelukkig Sil Ik begrijp heel goed dat mensen voor 2tp kiezen, je kansen worden toch vergroot, en helemaal bij een 1e kindje. Wij hadden ook afgesproken om, als we die keuze hadden gehad, er 2 te teepee-en. Ik kreeg alleen de keuze niet... En nu ook niet. En ergens snap ik ze wel, iig bij een 1e poging. Al snap ik de andere kant ook heeeeeel goed, want ik was ook nog nooit zwanger geweest en dacht: doe maar 2, betere kansen. En was dus best een beetje teleurgesteld dat ze er toen geen 2 deden. Ik heb altijd gezegt: 2 kindjes lijkt mij heel mooi en bijzonder, maar mocht het er bij 1 blijven ben ik ook zielsgelukkig met mn mooie man. (Voor dat ik over zwanger worden nadacht en nadat Gerodi was geboren, in de tussentijd natuurlijk ALLES voor 1 klein wondertje) Maar nu Gerodi er is, we een goed lopend bedrijf hebben, ik plezier heb in 2 dagen werken en mn sociale leven, zou ik denk ik zelfs bewust voor 1 tp kiezen. Mocht deze eigenwijs zich gaan delen, dan zouden we natuurlijk, na de 1e schrik, ook een gat in de lucht springen, want dan is dat ons zo gegunt, maar op dit moment zou ik niet bewust voor 2 gaan..... En ik weet dat er meiden zijn (teveel...) die zo hard vechten voor een 1e wondertje en mijn verhaal misschien niet snappen en dat vind ik ook wel moeilijk..... Want hun gun ik het ZOOO erg... En juist voor hun ben ik bang dat dit zo ondankbaar klinkt, maar dit is puur vanuit mijn leven gezien..... Net zoals ik ook niet weet of ik, na de cryo-pogingen, nog een keer van voor af aan zou gaan beginnen, ook al begin ik weer bij poging 1....... (als ik 'm dan kon doneren aan jullie, wat zou dat mooi zijn!) Ok, heel verhaal....ik hoop dat het een ietsiepietsie duidelijker is geworden....... SWAFFELSMAK!
bloeduitslagen Mathijs waren allemaal goed!!!!!!!!! gelukkig maar Die van mij weer niet Dus mag weer op komen draven vanmiddag bij de dokter voor plan van aanpak pfffff word er zo moedeloos van elke keer !!!!! wat precies niet goed is weet ik niet of mijn B12 of mijn foliumzuur of mijn Vit D...... Ik weet nu zeker dat iok zwanger ben geraakt omdat ik toen via de internist alles weer op voorraad in mn lijf had...*zucht*
Zo meiden, ik heb het even rustig op het werk, dus ik ga ook maar eens mijn best doen op een fatsoenlijk reaatje Alex, allereerst *huilhuil* om papaverdriet. Vreselijk! Maar ergens hoor ik in de verte een acceptatie en dat is wel fijn. Dat maakt alles wel iets draaglijker. KNUFFEL!!! Annedore, lekkere comfi positiekleding binnen? Super! Loesie, overtijd geweest! Wat zal dat even spannend geweest zijn seg! Vooral nu er zoveel van de dames weer zwanger zijn van een tweede kindje, dan gaat het wel extra kriebelen lijkt mij! Leuk weer een kamertje voor Siem te kunnen stylen! Kom vast wat heel moois uitrollen net zoals het oude kamertje. Manlief niet fit? Ik ook niet Volgens mij heerst het. Nu maar hopen dat ik Siklief niet aansteek, want het zaad moet tot volgende week natuurlijk optimaal blijven! O, en over in tuin schijtende katten :x Die ken ik ook! We hebben nu standaard een supersoaker liggen Sil, wat een stom verhaal over het beleid bij de Dolle Pret! Heb je dat van de titten ook echt gevraagd Fijn dat het weer zo leuk was!!! Alex, ik moet zo lachen om je! Mevrouw Klepgraag! Gezellig!!! En anaconda´s in douchecabine?!?!?! Is dat een nieuw moddelletje ofzo Stoere dochter heb je trouwens!!! Sil, wat een ontzettend lief filmpje!!! Ik heb geen geluidskaart in mijn pc hier, maar ik zie vertederende beelden! Maartje, weer langer gewerkt? Pas op jij! Gooische Zorra, nageltjes weer schoon? Taaltje, scheef hoofdje Isabella corrigeren met oortje minder?!?! Krijg ineens een ander beeld van je :x En heb je nu eindelijk wat geboekt voor volgende week? Tell us! (of heb je dat al gedaan en heb ik dat gemist?) Alex, jij óók naar LDF? Gezellig!!! Wij hebben nu besloten om in LDF te blijven. Althans, voor onze vakantie. We hebben nog 2 hele leuke chambre d'hotes in LDF gevonden, dus blijven we in LDF. @vlaggen: niet gedaan. Bij ons zie je dat het enorm afneemt en alleen de bejaarden nog zo'n ding hebben hangen. Wel jammer, want ik vind het er altijd heel leuk en blij uitzien en was vroeger ook altijd boos op mijn ouders dat zijn geen vlag hadden hangen. Maar nu ik zelf groot ben wil ik zo'n ding ook niet aan m'n huis. Als ik nu een hele grote tuin zou hebben met een heuse vlaggenmast dan had ik het nog wel leuk gevonden. Maar nu past het gewoon totaal niet bij ons huis Blijerd, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Leuke blije foto van jou en je zus! Sil, jij ook een nieuwe avatar. Idd, pas op dat je niet zwanger wordt Maartje, jij huis afgefikt met patat bakken? Ik een keer met wokken. Ik kook nooit, ik hou er niet van en Siklief wel. Maar hij belde een keer op dat ie later was en vroeg of ik al wilde beginnen. Toen had ik dikke vlam in de wok en door de paniek kon ik niet meer nadenken en wilde ik het blussen met water................. Siklief kwam thuis in een zwart huis en ik hoef nooit meer te koken Maar bij jou blijft de ellende gelukkig alleen bij patat bakken. En hartige taart gaat dus wel goed? Lekker! Sil, *shock* om jouw patatbakverhaal. Gelukkig is het allemaal goed gekomen!!! In alle opzichten! Nyn, respect voor megarea! En nu weer aan het wijnen? NHNK! Hoe is het zonder kindjes? Druk met manlief Lauw, toch nog angst om angelsound te gebruiken? Maar wel lekker aan het genieten verder? En shoppen! Fijn kado voor je verjaardag gevraagd Maartje, het kussen vannacht al gebruikt Zorra, jij schildersvrouw! Ik ook! Nou ja, soort van. Siklief zit in de verf voor de schilders! @1 cryo, dat snap ik wel hoor. De eerste tp heb ik ook gezegd, plaats maar 1 terug want ik wil geen tweeling. Nu wil ik heel graag een tweeling. Je eigen ervaringen en leven maken gewoon dat je op je eigen manier er in staat. Ik ben ook absoluut niet veroordelend naar een ander over dit soort beslissingen. Zelfs het meisje die mij vertelde van haar abortus nadat ze haar 1e had gekregen na IVF veroordeel ik niet. Als zij absoluut geen tweede kind wil, dan moet ze het vooral niet laten komen. Er zijn al genoeg ongewenste kinderen op de wereld. Maar nog een maandje wachten en dan eindelijk zover! Taaltje, jij gekke tenen!!! Weet je dat mensen met rare tenen heul leuk zijn? Ik heb namelijk ook gekke tenen! Aan 1 voet zitten 2 tenen half aan elkaar. Een soort van siamese tenen @VIA bijeenkomst, heb er eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht en bij stil gestaan. Het informatieboekje ligt ook nog ongeopend in de envelop in de kast Need I say more? Sil, gelukkig is alles goed met Mathijs. Nu jij nog in orde! Klingel, vind het zo mooi hoe jij geniet van bloemetje! Dat is echt OP-TI-MAAL! Spannend straks met haar naar LDF? Emma, hoe is het verder met de voorbereidingen van HET huwelijk! Leidt het je genoeg af of ben je de dagen aan het aftellen naar 25 & 30mei? Bright, hoe is het met juweeltje? So, volgens mij heb ik iedereen gehad nu en ben ik weer bij. Hoop ik... Hier dus een beetje ziek aan het worden. Snotteren, hoofdpijn, zere lichaamsdelen. De standaard zeg maar Ik hoop dat het snel weer over gaat. En nu...snel weer aan het werk
even een enorme piemelsmak! ik zit ook halverwege een rea, maar ik verkies nu even mijn uurtje ' florine slaapt ' op een andere manier te besteden dan aan een troonrede van 2397 alinea's! stout he. naar buiten, naar buiten. tuin in. met babyfoon om nek- in de knup met glitterketting natuurlijk. ZWAAI! *splut*
nope, you don't need to say more SMAK!!! En ik vind joe ook heul leuk, komt door de tenen!!! En nee, nog niks geboekt. wilde gardameer, maar 1200km rijden en zie dat het slecht weer wordt dan GROMMMMMMMMMMMMMMMM zelfs frankrijk is slecht. nu in dubio voor zuidzuid frankrijk of vliegen?? AHHHH wat een dillema's, haha fikken: waar??? weten jullie dat ik tot mijn moederzijn heel graag brandweervrouw wilde worden?? en nog als ik de sirene hoor wil ik mee! ben ook een echte ramptoerist, haha silliepillie was dat dan??? gelukkig mathijs niks aan de hand! (isabella is de laatste tijd zo hangerig, zal wel bij de leeftijd horen dan?) En jij niet?? b12? goed luisteren en pleazzzzz tell me de uitslagen, b12 tekort wordt vaak door huisartsen NIET goed behandeld!!!
Sikki ook al mega rea knap hoor!!!!!! euh Emma 25 en 30 mei??? wat is er dan??????? mischien domme vraag maar wil het graag weten
nieuwe avatar..ik wilde een plaatje van 3 engeltjes (voor hyves vriendjes begrijpelijk mischien maar kon geen leuke vinden buiten echte religeuze en omdat ik dat weer TE vond als een avatar daarom er een gekozen van 3 kindjes... en nee geen plannen voor 4 of 5 of 6. Alhoewel ik wel mn moeder flink heb laten schrikken op Mathijs zijn verjaardag *proest* ze bleef er zowat in whahahaha
weet het wel heb jarenlang ervaring met B12 *zucht* en met Vit D ook.... we zullen zien waarschijnlijk word het weer rondje ziekenhuis en mag ik mn jonge internist weer de hand schudden
Wat is het hier weer ouderwets gezellig @Sil, hmmm shit van te laag Vit. B12 of D . Merk je ook aan iets dat de waardes niet goed zijn? Moe, of of of.... 25 en 30 mei heb ik weer afspraken in het VU. 25 mei intakegesprek IVF en 30 mei wordt de poliep verwijderd . @Taliaa, je vroeg of ik de dagen aftel tot de 25e en 30e. Nee, niet echt. Ben er de laatste maand niet echt mee bezig . Aankomend huwelijk geeft lekker veel afleiding en ik heb me gewoon ingesteld op juli/augustus beginnen met IVF. Deze wachtmaanden zie ik als pauze, kan ik me mooi even opladen voor wat komen gaat . @Sikki, WAUW wat een megarea, en gister zei je nog dat je dat niet gaat lukken . Beterschap, en hopelijk steek je Sikkiman niet aan! @Klingel, gelijk heb je! Met dit weer en een uurtje voor jezelf MOET je lekker de tuin in! Geniet ervan @Alex, ikke ook Facebook en Hyves . @Verhalen over huis in de fik steken door frietpan: brrrrrrrrrrrr @Sil, beetje spuit 11, maar wat een vreselijk verhaal van internetvriendin. Moet je toch niet aan denken dat je door zo'n fout van ziekenhuis je droom ziet vervliegen . @Hier: vanmiddag 1e keer onder de zonnebank voor trouwen. Die melkwitte kleur moet er beetje vanaf
@sil, ok, dan niks gezegd! hoor gewoon dat er erg vaak een spuit wordt gezet zonder verdere controles etc! haha, je moeder laten schrikken? tell me!
Moeder schrik.. zoals sommige mensen hier wel weten waren mijn ouders nou niet bepaald blij toen ik dus voor de 2e wilde gaan... niet zo blij toen ik swang bleek en al helemaal aan het balen toen het er 2 waren...(is wel bijgetrokken hoor daarna...een beetje) maar nu waren ze hier en had Silman het over een mercedes g klasse en dat hij die foeilelijke dingen zo mooi vond en ik niet. en dat het 9 persoons auto's zijn dus dat we dan weer wat extra ruimte hadden die we nu tekort komen......ja zegt ie meteen dan kunnen we meteen weer gaan denken over gezinsuitbreiding... dus mijn moeder op der achterste poten.....en dat denk ik toch niet en dat gebeurd niet wat denken jullie wel....en jullie kunnen het niet meer (silman heeft knip gehad na de bevalling van duo) Nou mam zei ik ik heb er nog 3 in de vriezer zitten dus alle mogelijkheden staan open.... en toen klapte ze helemaal uit elkaar en alleen daarvoor hebben we het wat verder aangewakkerd gemeen he.... zal der leren om mijn half broer en halfzus voor te trekken heb ook niet gezegd dat het maar een geintje was..dus weet niet of ze nu bang is voor belletje dat we gezinsuitbreiding krijgen hahaha
wahahahaha sil! gemeen van je! wat goed van je!!! (ik krijg steeds puisten op mn rug als ik denk aan jouw ouders) En hoezo waren ze niet blij met de wens voor een 2e?? STOM!! @emma, ok.. dan zullen wij het ook niet te veel hebben over de komende afspraken Hoe staan de voorbereidingen van de GROTE DAG?? Leuk he?? Ik liet gister een trouwfoto van ons aan isa zien en ze herkende ons niet eens. "isse pinses" *grijns*
Dokter geweest.. op mn kop gehad en afspraak meegekregen voor een scan volgende week woensdag....Boos doener Vit D B12 was netjes 438
25 mei is een mooie dag!!!!!! voor een gesprek maar ook zeker om te trouwen tenminste dat was het voor ons wel 4 jaar geleden