Dat servies is ook te grappig!! Ik heb behalve eerder genoemde theepotten ook compleet servies van Oilily en een aantal bekers en schaaltjes van Pip... Zo ontzettend leuk!! Als ik in een groot landhuis woonde met grote landhuiskeuken+bijbehorende grote landhuiskeukengrotekasten had ik ook het servies van Blond willen aanschaffen Moet nu alleen van mezelf ergens een grens stellen Jij ook naar mn zusje staren? Snap het ook wel een beetje. Doe ik misschien ook wel eens bij andere potjes en dekseltjes, alleen bij MIJN zusje is dat verboden *trekt strijdpak aan om zusje tegen boze buitenwereld te beschermen* @ Twitter: gewoon doen!!
Ik denk dat je automatisch ff kijkt omdat je het toch niet zo vaak ziet...ik niet hier in ieder geval Maar ik zou het niet aangapen hoor... En snap strijdplan voor zusje...zou ik ook doen.... Jaaaaa als ik een landhuis had dan kwam dr ook oililly in en pip...helemaal leuk! Ook helemaal mijn smaak net als stippels... Dochterlief haar kamertje is roze ruit met rood met witte stippen..
Klinkt als een heel mooi kamertje!! Btw, als we nog ff zo doorgaan moet deel 4 bijna geopend worden!!
Haha als je dat in 2 berichten post schiet het wel extra op Na 5000 berichten willen ze hier dat je een nieuw topic openend. Zogenaamd om de snelheid van het forum te bevorderen. In de werkelijkheid om dat dat gunstig is voor google. Hoe meer topics, hoe makkelijker dit forum bij Google als eerste uit de bus komt Dus vandaar ook overal zo snel slotjes op knallen Best slim bekeken dus van het forumbeheer dus
Ben je nooit te oud voor hé (en weer een berichtje dichter bij de 5000 hahahaa Btw, waar zijn alle andere babyrinthers??
Ehhh begin te twijfelen.. Bank ligt wel lekker haha Zal Maartman ff bellen om te vragen waar hij precies zit en wat de plannen van hem zijn
2 keer Maartman gebeld, twee keer weggedrukt!! *shock* Gelukkig even daarna 'spontaan' een sms van hem: 'ik ga je niet verstaan' Ik: 'waar ben? dan kom ik zo ook ff' Hij: 'kom zo thuis' Ik: 'dat vroeg ik niet, waar ben je?' Hij: 'Tis bijna afgelopen' Ik: 'Dat vroeg ik ook niet' Hij: '*censuur*plein' Ik: 'spring op mn fiets voor nog 3 minuten lol totso!! ' Toedelssss
En ben weer terug Was idd bijna afgelopen, maar toch nog ff spontaan kunnen doen (is over 2 maanden afgelopen hahahaha Slaap lekker allemaal
Maart en Alex :x Zomaar over mij praten als ik er niet ben he Dank voor kookcomplimenten. Ennuh....heb maandag nog vega gegeten hoor Niet elke dag dode beestjes in mijn pannetjes Theeverhaal klinkt overigens zeer bekend!! Ik heb niet eens een theedoos meer Ik heb zo'n tussenkastje van Ikea in mijn (Ikea)keuken en daar heb ik gewoon een lade in met alleen zakjes thee. En dan daaronder nog een lade met mijn teasticks en smaakjes thee die niet meer in de bovenste lade past. En daaronder nog mijn blikjes en zakjes met losse thee Maar liefst 7 theepotten in bezit 1 Blond (met warmhoudding erbij) 2 witte 1 kleine witte 2 Mickey Mouse uit Disneyland 1 glazen Zo blij dat ik niet de enige ben Manlief moest er erg aan wennen, aan al die thee. Die dacht dat ik de enige was en niet helemaal spoorde. Inmiddels is ie eraan gewend Moet wel zeggen dat sinds we een Nespresso hebben (what else?) ik ook wel eens een lekkere LATTE (klingel!!!!) pak Genoeg over theeleut. Heeft ook totaal geen meerwaarde Ik ga eens wat doen... Mijn nichtje (12) komt hier straks zo'n supercreabea taart maken voor haar moeder, mijn tante dus, voor moederdag. Lijkt me fijn voor haar als ik de vaatwasser en zo even doe Fijne dag allemaal!!!
Goedemorgen theemutsen!!! Even snel een berichtje voor Taliaa. Ik ben waarschijnlijk as maandag in G. Heb 1 overnachting daar. Heel misschien worden het nog 2 losse vluchten, maar anders slaap ik daar in NH. Thee?????
@Maartje, NEEEEEEEE ik wil hier geen zonnebank in huis! Zou bij ons ook alleen maar staan te verstoffen. Ik ga alleen voor de bruiloft onder de zonnebank, gewoon omdat het bruinen dan wat sneller en egaler gaat . Verder wil ik ook niet zo lelijk bruin worden, het is alleen even om de ergste witte kleur er vanaf te krijgen . Na trouwen weer lekker puur natuur in de zon . @Maartje en Alex, wat een kletskousen zijn jullie zeg . @Sikki, zus dus toch zwanger! Voor haar natuurlijk leuk maar voor jou onwijs k.u.t. . Hele dikke mega pletknuffel daarvoor!!! Hoe voel je je vandaag, nog steeds zo belabberd?
Nee, niet niks. Nu zus én liefdinnetje zwanger. Ook bijna even ver. Ik vertelde het Siklief over de telefoon gisteren. Hij stond op het punt om naar huis te komen, maar was uiteindelijk pas 1,5 uur later thuis (terwijl hij 5 min. van ons huis af werkt). Bleek dat ie er toch even een traantje om heeft moeten laten Net kleertjes gekocht bij de Bijenkorf en Prenatal voor het zoontje van mijn zus die morgen 1 wordt. Morgen dus groot feest en zondag Moederdag. Life goes on... Ben nog steeds niet helemaal in orde, maar vriendinnetje uit Arnhem komt zo langs met weer een dinnetje van haar. Tis mijn laatste kinderloze/zwangerloze vriendin (sterker nog, ze is vrijgezel!) dus die moet ik maar even koesteren. Dus 500 mg molletje in de mik en doooooooorgaan.
Sjah, life goes on. En hoe Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Alle goede wensen voor jou heb je nu al zo vaak gehoord. Alle 'kuts, klotes en godvers' hebben we gehad. De volgende kreten voor jou moeten zijn 'gefeliciteerd' en 'geniet ervan'. Tot die tijd blijf ik (al dan niet in stilte) voor je hopen en wanneer toegestaan duimen en fikken