MP: Sorry!!! Ik heb het zoooooo megadruk met werken! Ik werk me echt een slag in de rondte van 's morgens half 9 tot 's avonds minstens half 7 en dat minstens 5 maar meestal 6 dagen . Denk regelmatig aan jullie allemaal, maar heb gewoon niet eens tijd om de site te openen en even snel te lezen . Komt wel weer hoor, maar nu ff alle energie richten op werk, anders gaan er een paar dingen flink verkeerd lopen... En vanavond weer bekaf, dus nog ff bankhangen en dan weer linea recta richting bed en kussen! SMAK 4 ALL!!!
Nog even rea-klingel bijgelezen *huil*. Ja Jomama-gemis is nu wel flink aanwezig! En Jopapa zit in Australië en dat betekent dat alleen Jobroertje met kerst komt, meer familie is er niet . Best wel een beetje Remi hier... Maar goed, kerst gaat wel weer voorbij en we zullen zien wat het nieuwe jaar voor ons in petto heeft!
Haha maartje ik dacht voor ik ga slapen even succes wensen omdat je morgen de echo hebt. En wat lees ik?! Heb je 'm al gehad! En ook nog eens goed nieuws! Joehoeeee, ben zooo blij voor je, het word nu tijd voor genieten meid!
@ Jo, das wel een gek gevoel zo met de kerst. Het gemis van Jo-mama en dan ook Jo-papa zo ver weg! Zijn niet altijd makkelijke dagen nu Toch fijne dagen, samen met Jo-man en Jo-broertje. En rustig aan, even bijkomen met de kerst! Wat een drukte nu voor jou.
Jo, nu toch Jomamamis flink aanwezig En Jopapa letterlijk aan de andere kant van de wereld. Lieverd, dikke knuffel voor jou en Jobroertje!!! Alle meisjes een hele fijne kerst gewenst!!!
Jo een hele dikke knuffel voor jomama missen..... en Jopapa aan de andere kant van de wereld Toch hoop ik dat jij en je broer steun bij elkaar vinden en er toch een leuke kerst van kunnen maken.... Alle meiden hier wens ik hele fijne feestdagen , ook al is het gemis van een kindje erg aanwezig bij velen van jullie. Ik hoop dat jullie ondanks alles toch een leuke kerst tegemoet gaan , en als het aan mij ligt word dit jullie laatste kerst zonder beeb. voor 2011 wens ik iedere mmm een dikke buik een hoop intiem geknuffel met de wc pot , geen zin in gepiemel , dikke enkels , volle bossen haar , rode blossen op de wangen...kortom ik wens jullie allemaal een beeb in buik voor minimaal 8 maanden en dan in de armen....
lieve schatjes! nog even een zwaai voordat we gaan vertrekken, hoewel ik net van de lekkere journaal-man (herman! slurp!) hoor dat er nu wordt afgeraden de weg op te gaan in drenthe... @nyn: je bent al in belgie, hopsa! @zorra: knuff op joe, broccolilady! @sil: ook lieve woorden, smak! @jo: ik denk aan jou, het wordt een stille kerst voor jou en jobroertje en dat maakt mij sip. ik weet wel dat jij een (kerst)ster bent in sterk zijn, maar ik lees het gemis en ik snap dat je helemaal niet op kerst zit te wachten. hoop dan ook dat kerst voor jullie gewoon een gezellig samenzijn, met lekkere wijn zal worden, en niet teveel fuzz. een dikke kuzz! @hele rest: ik heb al mijn troonrede (zou annedore zeggen ) gedaan dus ik hou t hierbij. florine is de beste want ze heeft in 5 nachten achter elkaar 4 x doorgeslapen, dus ik loop weer als een fit hoentje door de school te kakelen. (nou ja.. sort of) heb heule oto vol (@lauw: nee trouwens, geen volvokrabber gekregen van P :x huillll! ) gepropt en nu nog zien of het poppetje zich zonder teveel miauw in de maxicosy laat frummelen. mocht ik stranden onderweg dan hebben we een dekbed, een hele rollade, 12 fantastische wijnen en winegums bij ons dus we redden t wel! maak er wat moois van liefjes, met de liefjes om jullie heen. koester ze maar extra... je weet maar nooit- :x KLINGEL! hou daar mee op! :x weeeeeeeeeeeeeeh *jamaar ik ben emo met vol hart en whuuuuuuuuhuuuuu snotter snik (dweil?) murmel... * ahem. een latte macchiatoooo dan maar voor we opstijgen. *rent weg in dr O ZO onhandige pailettenjurkje*
@Jo, knuffel voor mama missen en papa niet thuis met kerst . Lieve Meisjes, ik wens jullie allemaal een fijne liefdevolle kerst *knuffel*
Lieve schatjes, Na zo'n oratie van Klingel heb ik altijd acuut niks meer te zeggen. Ik wil jullie allemaal hele fijne, liefdevolle en gezellige dagen wensen. Ook al weet ik dat deze dagen zo ontzettend confronterend kunnen zijn. Dat wat er vorig jaar nog was, maar nu niet meer. Dat waarvan je had gehoopt dat het er dit jaar eindelijk wel eens was, maar nee. De lege harten en lege buiken, het is zo confronterend. Lieve meisjes, ik wens jullie al het geluk voor kerst 2011. Met heel veel baby's (in wording) erbij! Ik wens jullie voor nu vooral gezellige ontspannen dagen met niet teveel verdriet. Hele dikke lieve warme knuffel voor jullie allemaal! En voor degenen die mogen: drink er 1 voor mij! SMAKKK!!
ik sluit me aan bij de: ik weet niks te zeggen.... *huil* mee met mensen die huilen.... knuffelhelptnietmaarkrijgenjullietoch!!! Fijne, bijzondere dagen gewenst voor iedereen!!! hier gaat het iets beter, babyblues trekt een beetje weg! gestopt met borstvoeding om vele redenen, geeft heelveel rust!!! Nog wel *huil* erom, maar goed, het is niet anders. Taliaalijfje trok het gewoonweg niet... Wel moeilijk, maar is niet anders! Kinderarts is vandaag gebeld over Elize, verlos maakt zich zorgen. Voor alsnog: voeding indikken en hopen dat het spugen eindelijk een beetje minder wordt. Geel zien wordt wat beter. Dus hopelijk gaan we de roze wolk op! Liefss, taliaa
Aah Lief Taliaaaaa....ik hoop ook dat je heel snel jullie roze wolk gevonden krijgt en hem vast kan houden..... Hier een dikke donderwolk.... Heb net onze plannen voor de 1e kerstdag afgezegd ivm zieke Luuk en Sanne weer hele nacht wakker geweest met 2 krijsende kinderen..... en als die eindelijk sliepen was Mathijs er aan het huilen en jammeren... 4 nachten op rij en ik zit er echt even doorheen. Dus voor de zekerheid maar afgezegd voor morgen en dan gewoon lekker thuis iets te eten maken met ons eigen gezinnetje ipv de hele fam. Silman nu naar de apotheek hoestdrankje en zetpillen ophalen voor de baby's en dan hopen dat ze vanacht beter slapen en ik mischien ook een uurtje slaap mag krijgen... verder ga ik de 2e kerstdag zelf koken voor ons en voor mn schoonfam. ik maak groentesoepje en een rundvleessalade varkenshaasjes ik maak helemaal zelf stroganoff saus zoooooooooooo lekker hihihihihi (alleen de saus eet ik zo een pan alleen op) parijse aardappeltjes aardappel kroketjes gebakken aardappels sperzieboontjes doperwtjes en wortelen verder schenk ik er een goed glas pepsi light bij melk en heel veel koffie bij het gebakje ik krig nu al trek hahahahhaa goededag allemaal dames en veel pezier voor diegene die weg gaan
ach lieve taliaa... Dat klinkt allemaal nog niet heel erg blij en onbezorgd.. Ik hoop ook echt dat jullie snel die roze wolk opvliegen en een beetje tot rust komen. Ik snap je *huil* om bv, maar als het niet wil kan je straks helemaal niet meer genieten van de rest. Geeft niks meis, ook jouw lijf is belangrijk om er helemaal voor Elize te kunnen zijn! En Elize zoveel spugen? getverderrie. Hoe gaat het met je aardbei? Houdt die zich wel een beetje rustig? Hele hele dikke knuf voor jullie!! Sil ook voor jou! Je zult wel gesloopt zijn.. Hopelijk knapt het DDT snel op!!!
Hey meiden, Even weer een wat uitgebreidere reactie van mij, moet sinds 3 weken rust houden vanwege constante harde buiken oftewel veel plat liggen en aangezien wij nog een ouderwetse computer hebben en geen laptop kan ik dus niet vanaf mijn luie maar saaie bedje reageren. @maartje: een goede echo vandaag, yeahhhhhhhh. Iedere keer weer een stap verder en zekerder van een goede zaak ( of baby ) @taliaa: heel veel succes met alles, toch en goede keuze hoor om te stoppen met borstvoeding als het niet lekker loopt en je lichama het niet trekt!!! Dat heeft niets te maken met en ngoede moeder zijn. hopelijk word het spugen snel minder maar wat is het een heftige gebeurtenis geweest zeg!! Hopelijk snel de blues weg en de knalroze wolken er voor in de plaats. @Jojo: voor jullie toch inderdaad een emotionele afsluiting van het jaar, nu ook pap in australie zit. Een hele nate, dikke knuf vanuit hiero. @sikki: januari naar belgie. Hoe kijken jullie hier tegen aan? nog een grote zak met hoop kunnen open maken? vind het echt zo ontzettend knap en blijf duimen en dromen voor jullie. Al die moeite, godsamme; waar blijft die beloning?!!!! @sil; laptop stuk.....je mag prima klagen hoor en al heb je er bij wijze van spreken nog 3 dan nog zou ik er ook de brui in hebben als juist die een kapot gaat waar al je eigen dingetjes opstaan. Voor jullie hopelijk een nieuw jaar met wat minder zieke want jullie krijgen ook je portie wel zeg. @blijmeisje; nog een ruime 7 weken he meid!!! Ben zo benieuwd. @klingel: een heerlijke meid lees ik wel, dus lekekr verder gaan met genieten en vooral genieten en ook nog meer knuffelen. @sas: op naar de 29ste. ben benieuwd. Hoe voel je je verder? Voor alle die ik per ongeluk vergeten ben ook een hele dikke knuffel. Dat ik hier nu dus wat minder kom is door de verplichte rust en hopelijk denken jullie niet ' die is zwanger dus vind het nu wel gezegend' want zo is het niet. Ik blijf meelezen, duimen, hopen!! Liefs Natas
Hallo lieve babyrinth meisjes, Ik heb bijna een zelfde soort berichtje als Natascha hierboven, toevallig dat we beide nu even inloggen. Sinds 5 weken heb ik ook bedrust, heb een ernstige bekken instabiliteit. Zo ontzettend sh**t. Heb veel pijn, weet soms niet meer welke houding ik moet aannemen. Ook Pipman heeft het erg druk met mij, moet worden geholpen met opstaan, lopen, aankleden, douchen, kortom niets meer zelf . Heb wel therapie en een bekkenband wat een beetje verlichting biedt, maar het zal pas beter gaan na de bevalling. Dus nog even volhouden . Maar goed hoe vervelend deze zwangerschap ook is, geestelijk bevindt ik me echt op een roze wolk!! Ik gun alle niet-zwangeren ook een zo'n zwangerschap. Natuurlijk niet zo beperkend, maar ik gun jullie óók zo'n mooi leven in jullie buik. Een dikke knuffel voor jullie, zal vanavond een kaarsje voor jullie branden. Met het kindje in de buik gaat alles super, voel veel leven, zo bijzonder. Vorige week nog een 3D echo gehad, erg mooi. Ik heb niet alles bijgelezen, maar hierbij korte reactie: Jo: leef met je mee, knuffel voor eerste kerst zonder mama en je vader zo ver weg. Knuffel! Hoop dat 2011 voor jou een mooi en goed jaar wordt. Talia: nog van van harte gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige dochter Elize. Wat jammer van zorgen om dochtertje enBV. Rustig aan hoor, pas goed op jezelf en je lieve meisjes. Hoop snel op een roze wolk. Sikki: Naar Gent! Ik hoop dat ze daar de sleutel hebben tot een roze jaar. Spannend, goed dat je dit gaat proberen. Knuffel. Maartje: jaaaaaa wat een goed nieuws dat je kindje het zo goed doet. Rustig aan en zorg goed voor jullie zelf. Hoop dat maartman goed is thuisgekomen, lekker genieten van jullie laatste kerst samen. Klingel: heb foto's in je album van lief florine bekeken, zo mooi en lief. Hoop dat je lichamelijke ongemakken snel worden verholpen, irritant zo'n piep in je oor. Blij meisje: jaaaaaa je verlof is officieel begonnen. Lekker genieten deze laatste weken, hoop dat je zoontje weer snel in zijn ritme komt. Sil: druk met de ziekenboeg, vermoeiend voor mama. Beterschap en succes met je kerstdiner, krijg er honger van. Emma en Saskia: hoop op zo'n goed, mooi en roze jaar voor jullie! Bright en loesie: lekker genieten van jullie wondertjes met kerst. Nynke: nu onderweg naar NL. Ik hoop dat jullie snel op plaats van bestemming zijn en dan lekker genieten van familie. Als ik iemand ben vergeten, sorry! Ik kom wel weer eens even langs, weet alleen niet wanneer. Wens jullie allemaal een hele mooie kerst, lekker genieten van alle lieve mensen om je heen. Voor de mmm'ers lekker genieten van de wijntjes deze kerst, voor je het weet kan het niet meer. Xxx voor iedereen.
Idd een troonrede van formaat Klingel! Ik kom even langswaaien tussen de bedrijven door. Uiteraard om jullie allemaal een heeeeel dikke kerstknuffel te geven. Alle andere woorden zijn al geschreven en daar sluit ik me bij aan! Nu mijn panna cotta met gecarameliseerde sinaasappels met kruimels van zelfgemaakte kruidige sinaasappelkoekjes proefdraaien Moet de koekjes ook nog bakken *zucht* Glaasje Gran Marnier er maar bij dan Jammer dat ik het nu mag, maar dan neem ik het er maar even van in deze mmm-vrije periode Fijne kerstavond en kerstdagen to all!!! xxxxxxx
* huil * Thanx lieve meiden! Jullie zijn schatjes, stuk voor stuk! (En laat niemand je ooit anders wijsmaken! * kijkt streng * ) Wil nog op de valreep iedereen HELE FIJNE KERSTDAGEN wensen! Geniet van elkaar, het eten, de familie en vrienden en sta even stil bij de mensen die het minder goed getroffen hebben. KNUFFEL!!
Lieve lieve meiden, Kom even kort binnen, dus geen uitgebreide individuele reactie. Solly. Ik wil jullie ontzettend fijne kerstdagen wensen. Ik hoop dat deze kerst jullie dat brengt wat jullie van de kerstdagen verwachten. Hele dikke kerstknuffels van hier. Liefs
Ik kom even binnenvallen om jullie gezellige kerstdagen te wensen. Veel plezier met jullie familie en de beebs in buik. groetjes Draga
Ook hier snel snel... Lieve meiden, ondanks alles, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne kerstdagen!!!!!!!! Ik ben 2 dagen weg naar familie, dus weinig/niet online! Maar ik denk aan jullie allemaal en jullie zijn de liefste!!!!! SMAK
Goede kerstmorgen! Even snel, manlief ligt nog op 1 oor.. Maartje: gefeliciteerd meis!! Helemaal top, dit wordt een mooie kerst en volgend jaar met jullie kleine wondertje! Taliaa: rustig aan meid, hoop snel dat het wat beter gaat. Ik had geen bv, wilde het graag geven, maar ja als je niks hebt dan schiet het ook niet echt op.....8) en Gerdoi groeit als kool, dus gaat goed komen!! Even goed op het spugen letten.. kus! Sil: ahhh sh*it zeg van de laptop... en dat het dduo snel weer opknapt... Ik zie dat we zo kunnen aanschuiven bij jullie Klingel: alles gered of winegums met wine gegeten en gedronken Sikki: ohhh het is al bijna januari!! BM: nu moet je officieel ook rustig aan doen!! Daar is je verlof voor!!! Jo: ik hoop dat het ondanks het gemis/ verdriet toch een mooie kerst wordt voor jullie. Meiden, nogmaals fijne dagen, ik ga kerstontbijt maken!!!