Zo herkenbaar hoe vaak iemand dat al heeft gezegd.. Zelfs als je zegt dat je eerste met hulp is gekomen....oh maar dan weet je lijf toch hoe het moet dan lukt een tweede vast spontaan:x
Laatst heb ik tegen iemand gezegd: ''Ja, zooooo fijn!! Voor de eerste hebben we meer dan 10duizend kilometer alleen al in 2010 moeten rijden naar vruchtbaarheidsklinieken in het buitenland, heb ik de hoogste doseringen hormonen moeten spuiten, heb ik prednison moeten slikken MAAR ik denk ook dat als ik straks eenmaal bevallen ben, ineens er een wonder zal gebeuren!!! Mijn belabberde eicelvoorraad zal spontaan aangevuld zijn tot ongekende hoogtes en ik spontaan zwanger zal raken!! Weet zeker dat de paus dan heilig verklaard zal worden want ik zal de eerste zijn waarbij de eicellen weer aangevuld zullen worden!!!!! GROM!! Daarbij zal dan ineens wel mijn eicelletjes uit mijn follikels springen!! Zo fijn dat jij mij deze zekerheid kunt geven. Het geeft me zoveel hoop en moed dat jij mij weet te vertellen dat het zo zal gaan gebeuren...'' Of zoiets, het was iets van deze lading. Woest maken mensen mij met uitspraken in de richting van dat een tweede spontaan zal gaan lukken. Domme mensen ook!!
dikke GROMM en MOK op zulke uitspraken:x:x:x:x:x:x Gedaan door erg kortzichtige mensen die er de ballen verstand van hebben....
Precies, zullen we ze neer meppen? Ik ga nu trouwens een filmpje kijken met Maartman! Toedels, fijne avond!!
Graag.... heb wel wat frustraties dr uit te meppen Veel plezier! Hier allenig...alexman aan het werk....
Haaaaaaaaaai, hier was ik! Druk vandaag, manlief was aan het verven en ik was dus helemaal voor Siem alleen! En die had me nodig, jeetje wat een sprong die 6 maanden...maar het blijft een schat! Sik...ik las net de gemoederen in de 8baan...je hebt het laatst hier nog gezegd dat dat echt iets is waar je heel boos/agressief/verdrietig /moedeloos van werd...en dan krijg je het toch te horen. Ik vind dat je het heel mooi verwoord hebt, het zal vast niet verkeerd bedoeld zijn, maar het doet wel pijn. Wie kan jou vertellen wanneer je gaat volgen...kon ik dat maar...dat is nou juist die onzekerheid. Als ik jou vertellen kon dat je nog 3 pogingen moet ondergaan en dat je dan zwanger bent, dan zou je er 2 lachend ondergaan omdat je wist dat je toch de 3e zwanger zou worden...maar dat is dus niet zo. Net zoals niemand je dus kan vertellen dat dit jouw jaar was...en wat zouden we dat graag doen...maar omdat wij niet in de toekomst kunnen kijken, weten wij het niet...en daarom vind ik dat we daar ook niks over kunnen zeggen, want je hebt er helemaal niks aan... Dan lees ik ook nog dat je gelijk had wat betreft zuslief...ppff...dat kan er dan ook nog wel bij. En Blij meisje zei dat ze je verdriet tussen de regels door las, maar ik lees ook gewoon het verdriet op de manier waarop je schrijft. En dan ook nog siklief die het zo moeilijk heeft. Dat grijpt me ook altijd zo ontzettend aan. Heeft hij wel laten weten waar hij was, of was je ongerust?! ook ik kan niks anders doen dan je teen/hand/voet of wat dan ook vasthouden, je virtueel een knuffel geven en je laten weten dat ik heel veel aan je denk! KNUF! Maart, ik snapte je relaas van wel/geen combinatietest helemaal! Ik dacht/denk er precies zo over!!! En las ook artikel, WAK! ze zijn niet goed wijs! Sukkels, ze moesten het gewoon allemaal eens meemaken...degene die het waagt om zo'n dom onderzoek te doen! Taaltje, we zijn echt veel hetzelfde he?!?! Behalve dat ik dan niet bang ben voor katten en vissen en noem maar op, haha! Vind het wel fijn om mijn gelijke te vinden hier! Alex, whaha, jij dus ook aan het walgen van zuurkool!!!! En hebben we niet toevallig bij elkaar op school gezeten!?!? We hebben via hyves al even gepraat over papaperikelen enz...nogmaals hier, een diepe buiging! Sik, ik kan je uitspraak voorstellen hoor, ook op 4/5 mei... Maart, zie nu je uitbarsting over een evt spontane 2e! Hoe reageerde die persoon in kwestie?! Bright, druk druk druk druk druk!!!! Wel af en toe je rust pakken he?! Annedore, lees van teek, whaaaaaaaa...kijk dat vind ik nu enge beestjes! En heb je taart gebakken?!?! Er wordt hier zoveel onzin geschreven!Dat ik dus jouw berichtje niet meer kan zien onderin beeld! MOK:x Euh...ben dus al het andere ook kwijt... las over fik in keukens, whaaa! las over aankomen tijdens swang...tja...bij mij gebeurde dat gewoon niet, ik kwam geen gram aan... :x...toch wel... las over BLOND...i love blond, maar heb er zelf niks van! las over theetjes doen bij elkaar...gezellig...zo leuk is dat hier zo'n goeie band ontstaat tussen mensen! las over stop van nynhuis! las over Emma en afspraak! EN LAS NOG VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL MEER!!!!! Maar ik weet het niet meer... Sorry... Sil, geweldige filmpjes op je hyves! Wat een grappig meisje heb je! En dan Luuk die heeeeeeeeeeeeeeeel serieus zit te kijken, haha! Ik ga stoppen, manlief schakelt elke keer naar voetbal international:x:x:xen als ik dan zeg da thij terug moet op x-factor, dan zegt ie: JE KIJKT NIET EENS!!!! Hhhmm... Morgen vrijgezellendag van vriendinnetje/vriendje...we blijven daarna bij ouders slapen, incluis Siem en hond! Dus kom zondagavond pas terug! Lieve meiden, voor wie het nodig heeft, knuffel alvast voor zondag...klotenmoederdag...:x:x:x Liefs!
zeg je het precies goed...walg idd van zuurkool. Iekss vind dat zo vies.. alleen de lucht al *kotsneiging* hahahah je bent van t zelfde bouwjaar dus wat school betreft denk ik niet hahaha... Enne nogmaals thanks! Veeel plezier met feestje en bij paps en mams
zuurkool ik vind zuurkool ZO lekker!! oja vandaag meisje bij de ah in een standje: mevrouw (huh ik??) mag ik u wat vragen. Houdt u ook zo van dieren? Ik ben van de partij van de dieren blablabla.. Ik dacht dat ik erin bleef!! Arm mensje, moet ook wel gedacht hebben.... Had ook nog eens mijn mond vol met een heerlijk chocoladebroodje, dus ik zag er redelijk debiel uit... toedels!
NOG MEER PIESSSSSSSSSSSSS.... *houdt beentjes bij elkaar, bekkenbodemspier is niet meer wat het geweest is* WHAHAHAHAHA...dit is zoooooooooooooooooooo grappig!!!! Arme menske!
@Talia, whahahaha, dat ze nou net jou moeten vragen of je van dieren houd, whahahaha . @Zuurkool, echt heel vies! @Loesie, veel plezier morgen! @Moederdag: heb er eigenlijk weinig last van. Ik (en mijn familie) heb echt helemaal niks met dit soort dagen . Voel op deze dagen ook niet meer leegte of gemis als anders .
Hahaha Taaltje, ook hier PIESSSSSSS We kunnen je anders ook opgeven als WNF Ranger. Misschien net iets minder politiek beladen voor je Dinnetjes net weg. Heerlijk wijn en sushi gehad. NHNK Meisjes, jullie verhalen vrolijkt mij altijd zo op! Moet soms zo hard lachen en piesen tegelijk Siklief kijkt altijd een beetje raar naar me. Evenals mijn collega's. Heerlijk!!!!! Thanks! Taaltje, heb je er nog een paar
Film is weer afgelopen, een George Clooney film, the American ofzo?? Kennen jullie hem? Knalt hij diverse mensen neer, uiteindelijk besluit hij te stoppen met crimineel gedrag, maar loopt het toch sneu af. Voor hem dan, voor die mevrouw van de rode lampjes beter Goed, dat over die film. Loesie!! Leuk om van jou weer een mega rea te lezen, gezellig!! Jij dus ook niet van de combinatietesten?? Yeah! Nog een gelijkgestemde!! Het lijkt soms alsof mensen het vanzelfsprekend vinden om die test te ondergaan, zonder maar een besef te hebben wat het teweeg kan brengen. Snap ook niet dat een mmmeisje abortus zou plegen vanwege bijv. een kindje met down. Ken trouwens een meid die bij de laatste ICSI zwanger is geworden van een jongentje. Hij heeft down. Kwamen ze pas na een half jaar na de geboorte achter. Dan breng je zo'n kindje toch ook niet naar het gas?!!! Waarom wel als het nog in de buik zit. Snap dat niet zo goed, terwijl ik met heel wat gehandicapten heb gewerkt, vele contacten met ouders van deze mensen gehad en wéét dus van hen dat het verrekte zwaar kan zijn... Maar goed, hoef ook niet alles te snappen. Mensen moeten doen wat hen goeddunkt... @ aankomen: hoeveel was jij met 30 weken aangekomen en hoeveel uiteindelijk? Men zegt dat het in de laatste weken het snelst gaat... Ai!! Heb het zo gruwelijk voor de beeb over, maar het zou leuk zijn als ik niet over de 100 ga!! Wat trouwens wel lastig is... is Maartman!! Hij wil steeds snaaien!! Net weer: goh, heb je geen borrelnootjes gehaald? Gaat hij vervolgens met chocoladekoekjes op de bank zitten snaaien. Vind dat ik een beetje op mn gewicht wil letten geen reden om niet voor mijn neus te gaan zitten snaaien!!! Bakt zelfs gewoon bakken popcorn als ik van mezelf me moet gedragen... Niet lief!! @ mannen en afstandsbediening: hier ook zo'n dwaas die denkt de baas te zijn over de afstandsbediening. Compensatiedrang?? Tot zondag!! *PROEST* Arme Taaltje, dat nou net JIJ zo'n iemand moet treffen ghighgihgighgighi Arme jij!! Maar wel leuk voor ons allen. Echt geloof me: weet zeker dat iedereen de bodembekkenspieren moest aanspannen bij het lezen van je stukje Emma, gelukkig dat moederdag voor jou niet zo heel pijnlijk is. Maar niet te stoer he, lieverd. Hoe voel je je verder nu je zo kort voor de operatie en intake zit?? We gaan jou ook stevig vasthouden hoor!! Voor mij voelt moederdag voor het eerst anders, voor het eerst in ruim 10 jaar. Heb wel eens iets laten vallen over klotejeugd te hebben gehad, geen moeder te hebben maar een loeder. Jarenlang was moederdag pijnlijk omdat ik geen moeder heb. Later werd moederdag pijnlijk omdat ik geen moeder heb en zelf het naw niet zou gaan worden. Au... Dit jaar voor het eerst niet verdrietig van artikelen in tijdschriften, moederdagboeketten bij de supermarkt, moederdagaanbiedingen bij de supermarkt, moederdag chocolaatjes en alle reclame's op tv... Niet meer verdrietig om en geen mama te hebben en nooit mama te zijn... Heb Maartman subtiele en minder subtiele hints gegeven dat ik het fijn zou vinden als hij er iets van aandacht aan zou gaan besteden. Zegt die flapdrol: als jij nou de boodschappen van het ontbijtje op bed in huis haalt, dan maak ik het wel klaar. TSSSSSSS!! Ik wil dat HIJ iets regelt!! Lekker ontbijtje en een klein cheap prulletje oid voor de liefste mama haha maar dat zeg ik hem niet want hij moet zelf iets bedenken!! Hmm, hoop maar dat ik niet door hem terleurgesteld ga worden met een zelfpersoonlijkdoorhemgesmeerdbammetjepindakaas Hoop dat voor iedereen moederdag ooit een bijzondere, mooie dag zal mogen worden. Ohja, dokter zei vandaag: volgende controle geef ik je een bloedprikbrief mee. Gaan we oa het ijzer checken want je komt nu wel dicht bij je bevalling. Kijk, ik wil zoooooooooooooo ontzettend graag beebje in armen houden!!! Maar tegelijkertijd wil ik beebje voor altijd in mn buik houden!! Help, lieve meiden met ervaring: er zou toch echt een boekje in de help, hoe overleef ik ... reekt moeten komen met als titel: ''help hoe overleef ik de gedachte dat de kans groot is dat ik nooit meer schopjes in buik ga voelen?'' Aan de ene kant wil ik graag met 37 weken precies bevallen (beebje vasthouden) aan de andere kant zou ik het liefst de rest van mn leven mn benen over elkaar heen willen houden en beebje in buik. Zucht, moet me niet zo aanstellen. Genoeg meiden zouden een moord doen voor wat ik nu mee maak, maar kan nu al verdrietig worden van de gedachte aan nooit meer schopjes... Gun iedereen de schopjes... SMAK
Oh ja, reactie van domonwetendpersoondiehetvastheelgoedbedoeldemaarmijwelheelboosmaakte: ''Ja je kunt wel zo reageren maar je weet ook dat heel veel mensen wel spontaan zwanger raken van een tweede omdat het lijf dan eindelijk weet wat het moet doen, de kans is ook best aanwezig dat dat bij jou ook gaat gebeuren, zeker als je er straks minder mee bezig zult zijn omdat je dan al een kindje hebt'' (of iets in die trant, heb het gesprek niet opgenomen, maar dit was zo ongeveer de strekking) Zucht. Maart, adem in, adem uit en sla vooral geen mensen in elkaar!! *lastig*
Hoi lieve meisjes! Wil jullie even een fijn weekend wensen. En voor hen die het nodig hebben veel sterkte op moederdag. Misschien omdat gemis van zelf geen moeder zijn zo pijnlijk is, of omdat gemis van eigen moeder niet meer hebben zo aanwezig is... Wij gaan deze ochtend lekker in huis huttentuttenfrutten, met hondjes naar parkje, even een boodschapje doen en halverwege de middag vertrekken we naar Amsterdam voor een gezellig feestje! Morgen mag ik aantreden bij mijn oma en daarna naar mijn moeder om ook gezellig te blijven eten in de tuin Nu eerst: boterham met gebakken ei!! smak op joe al!!
Ff dikke iphone smak!!! Wat ben ik gek op jullie gekke maar vooral ook hele lieve babyrinthmeisjes!!!! Fijn zomers weekend!! Kusssss
Meiden ik wil jullie even een heel mooi zonnig weekend toewensen en geniet van het weer! En omdat een of andere dwaas moederdag heeft verzonnen....... let it go! Sik ik moet erg lachen om jou onderschrift, en dan natuurlijk niet om dat nummertje 8:x, maar zie jou liggen en dan dokter met bezem zo swabberdeswabber.... sorry Waarschijnlijk zit ik maandag in G, dus zal eens kijken of ik met Taliaa nog een bezoekje aan de kinderboerderij kan plannen *pies* Swaffelsmak!!
Hihi Zora, dat zeiden mijn vriendinnen en ik vroeger ook als er één weer een leuke vent had opgescharreld. Dan was weer effe de spinnenrag verwijderd Meer swaffeldeswaffel dan swabberdeswabber Fijne dag meisjes! ILYA!!!
Wat een weertje meiden!!! @Maartje, ik wil toch even inhaken op je zeer stellige mening over een combinatietest. Ik las het in de 8-baan en nu ook weer hier, maar laat iedereen toch lekker zelf beslissen of ze die test wel of niet doen. Jij hebt het niet gedaan maar dat maakt je niet een of andere heilige . Ik krijg er een beetje zo'n kriebelig gevoel bij net als wat ik krijg bij mensen die zeer stellig zijn over borstvoeding . Ik denk ook dat de mensen tegen wie je het zegt heel goed hebben nagedacht over waarom ze die test wel of niet laten doen.
Wat een weertje meiden! Lekker genieten van het mooie weekend!! En voor de moeders: morgen lekker van genieten meiden!! ZWAAIII en SMAKKK op jullie allemaal!