klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    lieverd, lieverd, lieverd toch!!!
    hier serieus traantjes nu..
    fuckieduckie..
    fikken en bidden voor geluk, gewoon 1x een mazzeltje! een heel kleintje, gewoon zo van: sjongejonge, dat was geluk hebben..
    en dat het ALLERALLERALLESGROOTSTE wonder in jouw leven gaat gebeuren..
    och och..
    (vragen die rijzen: afblazen geen optie? want? tijd? energie?Of medische redenen? want heeft doorgaan een negatief gevolg voor eiervoorraad? (negatiever dan afblazen?). En doorgaan, meissie heb je de hoop en kracht om door te gaan? om deze poging nog door te knokken? De strijd aan te gaan?
    )
    maar ik zeg, er hoeft er maar eentje te zijn he...
    sorry, je hebt er geen klap aan, 1 eitje, samen met t juiste zaadje (icm de meds die sikman moet slikken) zou zomaar kunnen.. het kán..
    och, weet het echt ff niet hoe te reageren..
    PLETKNUFSMAKALLERBESTEGELUK EN ALLES FIKKEN WE BIJELKAAR!!!!

smakkerdesmak!!!

@sas, yups, zag het net ook dat K dicht is?:( ligt ff aan vliegertje, anders morgen eind van de ochtend ijssie doen?? of bakkie in dorp
    mag ook hier, maar dat is helemaal een T eind voor ladyz.
    hihi, maf dat ik je nu echt ga zien;)

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    zou ook wel in brabant weer willen wonen voor meet and greet met taliaa sas en lady ;)

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sikki...zucht.....:(......

Maar 3 follikels en dan ook nog zo verschillend in grootte.
    Hopelijk gaan die 2 van 14mm nog goed doorgroeien en houd die van 20mm zich koest...ik hoop het zo voor jullie!

Fortune cookies: mooi en wat zou het geweldig zijn als ze uitkomen!
    En die van je zus :D

Lieve Sik, ik ga dat extra beetje geluk voor jullie zoeken hoor!!!

Knuffel

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Och lieve Taliaa *huil*
    Idd gewoon 1x een mazzeltje, het juiste eitje, het juiste zaadje, ons kindje...
    Hoe mooi zou dat zijn *huil*

We kunnen de poging wel afblazen, maar wie zegt mij of er een volgende keer überhaupt nog wel follikels groeien.
    De vorige poging 6 maanden geleden waren er uiteindelijk ook maar 3 follikels, 3 eicellen en 1 embryo.
    En ik heb dan nu toch ook weer voor een klein kapitaal aan medicatie weggespoten.
    Nee, als het 3 follikels blijven, dan wil ik er wel voor gaan.

Eentje hebben we maar nodig.
    De goeie.
    Meer vragen we niet...

Net dat kleine beetje geluk.

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sabrien zet jampotglazenbril op en doet hoorapparaat in op extra sterkte en gaat op zoek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lieverd ik hoop echt dat die van 20 mm zich koest houdt en die andere 2 goed gaan groeien. Dus woensdag weer terug?
    Wat retespannend, duimen doe ik niet ;) maar denk ontzettend veel aan je en hoop het allerbeste voor jullie!!!!!!!!!!!!!

En die fortunecookies :D wat een mooie spreuken.

Vakantie klinkt GOED, lekker vooruitzicht!

Hele dikke megaknuffen en kussssssssssssssssssssss

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Taaltje, morgen eind aan de ochtend is voor mij geen probleem. We kunnen er ook een lunch in het dorp van maken wat mij betreft. Ik moet om 15:00 uur naar de kapper, dus tot 14:30 ben ik sowieso beschikbaar.

@ Sikki, ik zou in jou geval ook doorgaan. Want afblazen en een volgende keer nog minder follies zou wel heel hard zijn.
    Laat het gewoon een keer zo zijn, dat kleine beetje geluk voor jullie... huil!

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff voor Sikki van meeleesbusdin!!!!!

PLETKNUFF!!!!

En sluit me aan bij dat beetje geluk, die ene......

Denk aan je. Fik woensdag mee!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sik: ook hier nog, een onwijze MOKtroostknuffel.
    wat een domper, en ik kan me voorstellen dat je echt de moed verliest zo..
    hoop onwijs dat de 20 zich koest houdt :x en dat de andere 2 dan zorgen voor....

dat de TEKENS uitkomen..

:(

had de gyn nog zinnige opmerkingen/mening hierover?
    en advies?
    woensdag weer dus... argh...

eventueel dus HOPELIJK wel PU deze week? en TP?

wat een heerlijke vakantie ga je hebben- althans ik sta in voor 1 van je verblijven! :D

hee, wil je mij dat andere plekje iets noordelijker in de languedoc gooien?

we zoeken toch nog een weekje ERNA erbij aan.
    en dan en route naar huis, maar moet wel aan kling(dus sik?)smaak voldoen.

en alles wat ik vind *bv HET beste B&B van belgie! :D* is/blijkt te ver weg voor de terugreis ;)

@G-SPOT-date: :D veel plezier schatjes!
    roddel ons straks even bij over hoe eng jullie waren?
    :D

so en nu even snel bami in elkaar knopen.

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    #4649 klingel, 9 mei 2011
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
    :$ SIK!

ENG!

het kwartje viel net pas; 17e eeuw, molen, NL/DEENS..
    ongelooflijk maar ik denk dat jullie OOK DAAR naar hetzelfde gaan als wij! :$ :D

wij hebben daar 4 dagen geboekt voordat we naar ons vaste (vlakbijnyn)stekkie gaan!

het moet hetzelfde zijn!

gerund door 2 lords :D

hoe is het mogelijk!

same tasts book alike?

wow... :)

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @lauw: wat GAAF dat je/mijn :D angelsound het deed!

huiltje!!!! ;)

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ja we zullen roddelen! date is morgen! ladyz is naar eigen zeggen nogal een ouwe hoer (en ik een jonge hoer;)) dus we zouden vandaag wat krap in de tijd zitten, haha

sas lunchen is prima! ik sms ladyz zo!

@sikkie, ff een lekenvraag, zou het niet kunnen dat er nog een eitje of 2 bijkomt?? mijn eitjes gingen ook steeds pas heel laat groeien, en dan zat er links 1 van 14 mm, maar vervolgens kromp die weer en sprong er rechts 1. ofzo.
    maar goed, ik spoot niet, dus daar heb ik geen verstand van...
    3, daar gaan we voor, 3 follies, 3 eitjes, 3 zaadjes, 1 WONDER
    Ik heb je hoop in een doosje gedaan, mooi niet dat hij vervliegt!!!
    smakkie!!!

@decadente vakantietroela's!! werken zeker niet in de zorg?? hahahaha

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Even snel voor Sikki en Sikkiman:

Lieverds wat balen van maar 3 folli's!! :(
    Ik zet supersterkte bril op, neem gelukdetector onder de arm en ga op zoek naar die dosis geluk die jullie nodig hebben om nu eindelijk eens jullie droom werkelijkheid te laten worden.

Dikke smak veur joe op joen wankies!!

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente

sterker eentje werkt er helemaal niet ;):$

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant

owhhhh is dat het geheim???

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Whahahaha :p:D

Maar Sikki en Klingel da's allemaal gewoon TE toevallig! Wel ontzettend grappig dat jullie blijkbaar precies dezelfde smaak hebben qua accomodaties ;)

16. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Lieve, lieve sikki.

Maar 3 follies :( why? Ik hoop, net als de rest, dat de 20 zich koest houd en andere 2 ook meedoen. We gaan voor 3 eitjes hoor! Dat EIs ik!
    ik ga ook op zoek naar dat kleine beetje geluk dat jullie zo nodig hebben..
    Supermegadikkeknuf!

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi chickies!!

ff snel bijlezen. Normaal lees ik tig keren op een dag bij (lang leve mn iphone maar vandaag dagje wezen werken en... MN IPHONE THUIS LATEN LIGGEN!! *slik*
    Heb me zelden zo kaal en naakt gevoeld ;)

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Alex, JAAAAAA!! Hihi!! Heb een lekker ontbijtje gehad en een Hindoestaans prulletje. Het is Ganesha, de Hindoestaanse opruimer van obstakels. Zijn vader, Lord Shivra, gaf hem een olifantshoofd ter vervanging van degene die hij eerst had laten afhakken. De naam ‘Ganesha’ betekend beschermer en veel mensen geloven dat zonder zijn zegen, de obstakels des levens onneembaar zijn. Zijn aanroep luidt: ‘Sri Ganesh Karoh’. (Dit staat op het papiertje dat bij het beeldje zat ;))
    Maartman heeft dit beeldje speciaal uitgezocht om de betekenis hihi
    Btw, met het schaamrood op mijn kaken moet ik iets bekennen… Ik wilde toch heel graag dat Maartman moederdag niet ongemerkt voorbij liet gaan. Maartman is iemand die duidelijke instructies nodig heeft. Subtiele hints zijn niet het meest praktisch voor hem. Dus ik had duidelijk aangegeven dat ik wilde dat hij iets ging doen en ik wilde ook een cadeautje oid *bloos* haha
    Ik wilde gewoon iets krijgen waar ik later naar terug kan kijken van: dat heb ik gekregen voor mijn eerste moederdag… ;)
    Ik weet wel, ben nog geen mama, moet eerst nog werpen, maar stiekem ben ik soms ook nog wel bang dat ondanks dat we nu zo ver zijn, het me toch nog afgenomen gaat worden. Dus ik wilde een blijvende herinnering aan moederdag 2011… Het jaar waarin ik zwanger ben/was. Goed, wij het ontbijtje op, had nog niets gekregen… Ik dacht eerst hij plaagt me en geeft het nog niet. Maar daarna stond hij op en kon ik de tafel af ruimen en ging hij douchen. Zeer uitgebreid. Wellicht waren het mn hormonen, maar ik baalde echt dat hij niets voor me had. Ik ging de was doen en stond echt te mokken en mijn hormoontraantjes sprongen in mn ogen. Ik baalde gewoon enorm. Flauw he, had hij zo’n lekker ontbijtje met verse jus gemaakt en ben ik nog niet tevreden… Maar goed.. Ik had geen zin om de hele dag sjaggie te blijven dus ik dacht ik ga ff naar hem toe en zeg dat ik me verdrietig voelde omdat ik zo gehoopt had dat hij iets kleins voor me zou halen en dat ik nu zo verdrietig was. Stond echt als een kleuter te janken *bloos*
    Zegt hij: ‘Hier ga ik nog jaren plezier om hebben, want ik heb wel wat voor je gehaald, heb er alleen vanmorgen niet meer aan gedacht het je te geven. Maar ik zal het direct ff pakken want wil je niet zo verdrietig zien. Maar oh wat is dit lollig’
    Echt, wat schaamde ik me!! Wilde het eerst hier ook niet schrijven, maar goed als we Talia zo plagen om haar dierenfobie, dan mogen jullie mij ook best ff plagen ;)
    Goed, tot zo ver mijn gênante bekentenissen ;)

Saskia, hi meid! Fijn je voorbij te zien komen en goed om te lezen dat je jezelf goed door de dagen heen slaat. Ik hoop dat iemand al een update heeft gegeven, mocht ik al lezend er achter komen dat die er nog niet is, dan ga ik een poging doen ;)

Blijmeisje!! Jeetje een heuse kolfsmak!! Hoe was je eerste dagje??

Sil, ze groeien goed zo te lezen!! Goeso!! :)
    Fijn om te lezen dat je dinntje eindelijk thuis is!! :) Heeft ze haar eierstokken mogen houden?? Brr, vind het zo’n enge gedachte…

Lauwtje!! Jaaaa!! Ik ga echt als een speer, dat gaat echt ineens!! *shock*
    Was helemaal geshockt toen de gyn zei dat ik volgende keer moet bloedprikken voor ijzer enzo vast voor de bevalling… WEKKKKKKKKKKKKKKKK!!
    Enerzijds wil ik NUNUNUNUUU werpen (neee niet echt, want wil beebje de beste start geven!!) maar ik bedoel dat ik zo nieuwsgierig word, en anderzijds wil ik voor altijd beebje in buik houden. *dubbel gevoel* ;)
    Snap jankmomentje goed!! Heel goed!! Heb nog regelmatig dat soort momentjes… Btw, durfde eerst van allemaal aankoopdingen niet eens de kaartjes eraf te halen, dacht dat ik het toch terug moest brengen want… (enge gedachtes, ga ze maar niet uitschrijven)
    Maar toen ik dat uiteindelijk wel echt deed heb ik echt hysterisch staan snikken…
    Wat hebben jullie inmiddels al aangeschaft?
    Wat onwijs super dat jullie het hartje hebben gehoord!! Ohhh heerlijk zeg!! :)
    (hier net trouwens ook iets grappigs: beebje en ik hadden contact, ik legde mn hand op buik en beebje ging er heen zwemmen. Ik mn hand weer op de andere kant, zwemt beebje daar weer heen. Je zag mn buik echt enorme golfbewegingen maken. Maartman dacht dat het pijn deed omdat het zo ontzettend bewoog hihi maar het voelde helemaal niet pijnlijk ;)

Talia, hoe was de date?? En complot om je in duizend stukjes te hakken? Nee joh. Het complot was dat je ontvoerd zou worden om naar de dierentuin, afdeling het vlinderparadijs gebracht zou worden :p
    Heb je inmiddels je splinter al verwijderd? Ik zeg: peuteren!!

Lieve Sikki,
    :( :( :(
    Wat een kutzooi, slechts 3 follikels en dan ook nog eens niet van mooie gelijke grootte… Lieverd, wat had ik voor je gehoopt dat je er meer zou kweken… :( Weet gewoon ff niet wat te zeggen…
    Nou ja, 1 ding, mocht je toch afbreken dan weet ik nog wel iemand die wat Pure Menootjes per TNT kan versturen… Maar daar heb je nu voor op dit moment geen enkele mallemoer aan!! Ik hoop voor je dat het er woensdag een stukje mooier uitziet. Trouwens, deze muts hiero heeft wel eens meer eieren dan follikels (weird he)… Ik ga duimen (als dat mag tenminste) voor een Maartje in Sikki’s stokkies…
    Denkt je arts dat de Deca die ene wel springtechnisch kan tegenhouden als je voor die andere twee zou gaan? Ik hoop zo dat de dag eens mag aanbreken dat wij jou allen doofgillen met blije berichten…
    @ gelukkoekie: mooi!!
    @ vakantie: heerlijk!!
    @ geluk zoeken voor Sikki… Ik stem voor….
    Dikke knuffel!!

Zo!! Ben weer bij.
    Heb eigenlijk verders niets ego te melden. Behalve dat ik jullie allemaal even lief vind!!

SMAK

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sikki: als duimen blijkbaar niet werkt, want maar 3 follies, ga ik gewoon door met hopen! Hopen op dat kleine beetje geluk! Dat geluk in de vorm van jullie liefdesbaby! Niemand kan je garanties geven, niemand weet of het echt gaat gebeuren, maar hopen kan geen kwaad! En jij verdient onze hoop als geen ander! Voor nu een dikke knuffel voor deze domper.

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    * springt babyrinth even in...

Voor allerliefste Sik!!

Ik denk aan je, voel je teleurstelling...en ach wat is het gewoon kut... :(:(
    maarrrr....je zal de eerste niet zijn....ik moet voor je blijven hopen, zelfs als jij de hoop zo nu en dan een tikkie verliest...dan heb je ons!

Ik geloof voor deze ene keer in fortune cookies ;)

Dikke smak!!

Enne lieverd...die ECD-kindjes zijn zo gek nog niet (mag IK zeggen ;);))

* holt babyrinth weer uit

Deel Deze Pagina