klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve sik. ik wil je even laten weten dat ik aan je denk. heel veel succes vandaag.8 dat je maar goed nieuws mag krijgen! ik hoop en fik vandaag voor je...

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Kom ook even snel langs om Sikki heel veel succes te wensen...ik denk aan je!!!!

Zometeen mathijs laatste dag op deze PSZ vanaf maandag start hij op de nieuwe school..... nu breken toch de twijfels door of ik er wel het juiste aan gedaan heb :( hij kent hier alle kindjes uit de klas en nu moet hij weer helemaal opnieuw wennen...moeilijk moeilijk....waarom is het zo moeilijk om goede dingen te beslissen voor je kinderen????? HELLUPPPPPPPPPPPPPPPPP
    *twijfelaar*

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    lieve sil, je hebt de juiste beslissing gemaakt. iig: ik zou dezelfde gemaakt hebben!!!

lieve sikki: KNIJP in je linker kleine teentje!!!!!!

sas: WAHAHAHAHAHAHAHA. ik blijf binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)

all, weet je nog, die net iets te dikke miss etam moeder, wahhh ik ben d'r geworden..
    na de vakantie ga ik weer sporten, echt heus!
    (of een windjack kopen, berg schoenen, en mijn haar afknippen, klein rugzakje op de rug...dan ben ik helemaal compleet)

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Foei Taliaaa, jij bent echt geen net iets te dikke Miss Etam moeder! Maarre, waar sport jij? ;)

Sil, ik denk ook dat je de juiste beslissing gemaakt hebt. Het zal even wennen zijn, maar over het algemeen wennen kinderen snel. Ik zou ik jouw geval ook naar een andere school gegaan zijn.

Sikki, ik hou je teen vast!

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nou, voel ik me toch lichtelijk beledigd :(;)
    Ik heb best heel leuke, hippe kleding van de Miss Etam in mijn kast hangen!
    Soms vragen collega's 'wat leuk! Waar heb je dat gekocht?' Bij de Miss Etam dus ;)

Heb vanochtend om 06:15 uur even wat bijgelezen. Eens kijken in hoeverre mijn brein het nog doet :D

@Maartje: Ik typ steeds Maatje, mijn R is soms lui :D Wat een schrik van pleegmams. Kan me voorstellen dat dat even moet landen in je hoofdje. Hopen en vertrouwen op een goede afloop!!

@Sil: twijfels over beslissingen. M is een kleine grote knul, die gaat zich absoluut ook daar prima vermaken. Soms zijn nieuwe vriendjes trouwens helemaal niet verkeerd! Wie weet zit hier wel zijn ECHTE allerallerallerbeste vriendje of vriendinnetje ;)

@Sikki: Heel veel sterkte en succes en alles wat je nodig hebt!!

@Klingel: Nee, geen ring. Schijnt overigens niet altijd te verschijnen wanneer TOCH Lyme in lijf. Bloedprikken misschien wel een idee...
    Hoe is het met mama en dochter? Ik lees veel blije dingen op Twitter. Het geluk druipt er als roze taartglazuur vanaf :D And that's a good thing/Kling!

@Nou, hier houdt mijn brein dus op :):cool:

@Ikzelf: net 'lekker' met de honden gewandeld. Bekken is toch echt lekkerlijk en figuurlijk een pain in the ass! Fysio geeft goede aviezen en oefeningen, maar hoe ga ik dat in het dagelijks leven toepassen? Moet er steeds zo bewust van zijn wat ik doe, VOORdat ik beweeg. Ik vergeet dat steeds en dan heb ik alweer pijn ;)

Bijna 17 weken. Kindje voor 99% zeker gevoeld :) Muurtjes in babykamer klaar, op een muurtje van nog geen 2 meter na. Daar wil ik een leuk behangetje op.
    We willen nog steeds het geslacht NIET weten :) Heb wel gedroomd dat ik bevallen was van een prachtig meisje. We zullen zien in oktober :D

Zaterdag feestje gehad met 'oud' studievrienden. Een dame is ook zwanger. 2 weken verder dan ik. Die is zo blij dat ik ook zwanger ben, want ze wist niet hoe ze het aan mij moest vertellen. Nu is het in plaatst van een pijnlijke aangelegenheid juist een heel leuk contact, want we hebben veel te delen :)
    Kwam overigens een kennisje tegen in de stad. 'Hey Lin, hoe is het?' *schuin oog naar mijn buik*
    Denk dat ze wel iets zag, want als je er op let kun je het wel zien.
    Maar ik kon het niet tegen haar zeggen. Zij heeft namelijk 3 IVF pogingen gehad en is nu kinderloos. Geen centjes voor zelfbetaalde pogingen :( Nee, ik wilde het verdriet niet in haar ogen zien. Niet op dat moment, midden in de boekhandel. Ik vond het zelf ook heel vervelend toen mijn 'vriendin' het heel plompverloren in een 'ditjesendatjes'gesprek gooide.

Ik zit wel erg op mijn praatstoel he :) Ga maar eens wat eten. Ik voel nu allerlei borrels in mijn maag en het klinkt alsof er een monster in zit :D

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!!!!!

Jeetje wat hebben jullie veel geklets:$ Kan een mens niet even rustig 2 dagen naar G:cool:.
    Nou mn vermomming is niet ontdekt, ze zagen niet dat ik een 86 jarig oud geil mannetje was, pfeeeeeewwwww.
    Maar was super gezellig! 3 uur waren zo om.
    En Elize en Isabella, zoooooooooooo schattig!
    Sas: hoe zit je haar??:D
    Nou was om 4u thuis vannacht, dus spring even vanaf hier weer in...

(hahahahaha er liepen gewoon 3 REUZE kippen bij het hotel)

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    LadyZ, die kippen waren inderdaad ENORM (in ieder geval wel op de foto)!
    Mijn haar zit vandaag echt bagger, stom spul wat ze er altijd insmeren bij de kapper en dan erbij zeggen dat je de eerste dag je haren niet mag wassen voor de verf... :( Ja heee, das mooi beroerd dan want deze megawoeler in bed maakt er een stopcontactkapsel van!
    Anyway, haartjes iets lichter met nog wat meer highlights en verder alleen bijgepunt. Deze twijfelkont wil ze toch weer wat langer ;)
    En dat je een oud geil mannetje was dat was me inderdaad niet opgevallen ;)

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @reuzeKIPPEN? zet ze even bij taliaa de aanhangDUOwagen in de tuin! :D

goedemorgen trouwens :p

@sik: ik fik, maar dat wist je al. ooohhhhh laat het ' niet slechter ' zijn, daar zet ik op in..... :)

@annedore: praatstoel, goeso.
    wat ontzettend verdrietig van vriendin. en van jou, van verzwijg. wat ik snap. je wil geen verdriet doen..
    en zeker niet daar, op die manier.

geen geld voor 4e poging, auwwww... :(
    dat is echt zo erg.
    ik vind het sowieso echt BELACHELIJK dat een kinderwens na 3 pogingen niet vergoed wordt.

terwijl een tennisarm/flapoor/pukkelopjeneus/ingegroeideteennagel/scheeloog (ik noem maar even iets waar ' wel mee te leven valt ' ...) unlimited vergoed wordt, qua operaties enso.

:x

echt waanzin.

echt echt

ARGH ik word er vandalistisch van! :x

*timmert op tafel en kneust haar vuist*

@annedore: hehe, M&S heeft vast leuke kleding erbij zitten!
    tis meer het imago he, was het niet door KOEFNOEN in het leven geroepen?

BRILJANT die sneue vrouw met rugzakje, ' hip kort praktisch kapsel ' enz... hoe heet ze ook alweer, Iepie ofzo?

@taliaa de aanmaakhoutje: WEK, meuh. wat nu? het zit je dwars, ik merk het en ik snap het :(
    hoe (veel) ben je er mee bezig, in hoofd, met lijf?

zorra en sas kunnen zeggen dat je een lekker wijf bent, want die hebben je gezien.
    ik niet maar ik geloof van wel! :)

eens even in je fotos loeren.

of ben jij ook die 35 jarige nerd die nog bij zijn moeder woont, op loopse MMMeisjes valt en zodoende zich overal voor doet als taalfetishEREND moedertje met een zachte GEE?
    :D

@taliaa de aantrekkingskracht: eheh, zie blijmeis voor de ondertiteling van G en G in G!

@Gspot: als ik er ben, dan ben ik vaak nogal druk met het op bezoek zijn waar ik dan ben.
    lekker cryptisch he?
    helemaal niet nodig: familie!
    :)

maar, een vluggertje in de Gspot moet kunnen! moet!

@Gspot: wie heeft m (gevonden) met of zonder zachte G of harde L?

:$

*rent weg om zedig boodschappen te doen zoals het een moedertje betaamt*

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    dat kwam natuurlijk omdat jij zelf ook niet zo goed kon zien door die dikke brillenglazen sterkte +69, jij klein oud vies snoepend mannetje in een rolstoel! ik WIST het wel!

en dan is groentehapje in het echt zeker die 16 jarige jongen met piemelnijd die eigenlijk een meisje, sterker nog een MMMeisje wou zijn?

je hebt van die gekke geesten he... vind ik so gek.. laatst docu over gezien, die ziektes faken en in ziekenhuis liggen...
    ;)
    echt schrijnend als je op die manier aandacht wilt... :(

ieks er wordt iemand wakker!

*ren*

10. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    :$:x:$:x

Seg alle piemelina's op een stokje!!
    Dit hadden we niet afgesproken......te veel gekletst voor mij om overal op te reageren...
    Marco was echt super super gaaf....heb lekker meegebruld. De show was echt gaaf met alle verlichting enzo...
    Hij zong dochters samen met ben saunders en zag je ook beelden van hun dochters...
    Nou deze mama en mn vriendin hielden het echt niet droog hoor. Wel mooi bijzonder emomoment..
    Kwart voor twaalf waren we thuis... t is voor ons tien minuutjes vanaf t gelredome, ideeal;)
    En nu vandaag weer werken dus niet zoveel tijd fur alle.... solly.
    Reageer bloothoofdig

@ maart :( van pleegmama. Vandaag operatie??
    @ gspotdate klinkt erg gezellig! En taaltje hier ook zon mama;)...* veel kleding van miss etam heeft *
    @ rondslingerende dildos hahahaha...ja kling verstop die maar voor sik!
    @ avatar......follow mijn klavertje vier:D..... mooie van iedereen!
    @ lauwtje jaaaaaaaa hartje met angelsound... slik mooi he!
    @ blijmeis...goed van hadeet en we EISEN ook voor joe dat het niks is...enne boefje is het hihi
    @ nyn lekker aan het wijnen enzo.....slettebakje aan t uithangen:p
    @ sil pff moeilijk hoor. Ik heb gemist waarom maar kinderen wennen vaak ook weer snel toch..
    @ klingel....je vakantieplannen klinken goed net als van sikki.... fijn dat met bloempje alles goed gaat... ach beter op je kin zuigen als wat anders toch :D
    @ sas leuk dat je er bent..
    @ emma MOK op ongi en geen wonder...
    @ anne balen van bekken zeg. Is zo shit en pijnlijk...sichtig aan! En idd lyme hoeft niet altijd kring te geven.. aaaaaa geweldig baby voelen!!
    @ ladyz fijn dat joe terug is....
    @ bright weer druk
    @ sabrien wow wat ga je hard...spannend en eng he als je eindelijk mag...voelt zo onwerkelijk!
    @ lieve lieve sikki........ nu in gent.......we eisen drie follies tenminste.... MOK op sikman... denk aan joe!

So dit was bloothoofdig dus als ik iets of iemand ben vergeten....niet bewust.

Nu snelle ik-kook-vast-eten-voor-alexman-smak!

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    #4731 Annedore, 11 mei 2011
    Laatst bewerkt: 11 mei 2011
    Wow Klingel, laten wel even een duidelijk onderscheid maken tussen MISS ETAM en M&S MODE :$ Die laatste loop ik altijd snel voorbij :D
    Nee, echt die PAARSE winkel met witte letters heeft leuke dingen.
    M&S, geen idee. Dat imago schrikt me idd af :D

Ben overigens wel blij dat mijn ingegroeide teennagel steeds weer behandeld mag worden hoor ;) Kun je overigens mooi wel aan sterven he!
    Dus of er helemaal mee te leven is? ;) Flinke ontsteking, sepsis er bovenop en je kunt zo het hoekje om gaan :$
    Moet eigenlijk weer, want wil niet sterven nog ;):D, maar die verdovingsspuiten zijn niet zo mijn hobby ;)

Zit weer op mijn praatstoel. Wat heb ik vandaag? :$
    Snel weer aan de huishoud! Zoals dat een moedertje in verwachting betaamt :p

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Annedore ssssssst over teennagels!!!!
    moet eens in de zoveel tijd ook heerlijk spuiten (2 stuks) zodat meneer dokter de halve nagel kan verwijderen..daarna nagelbed eloctocuteerd en mij met een dikke kloppende in verband ingepakte teen weer naar huis stuurt alwaar ik alleen omhoog kan liggen omdat mijn teen zo ontzettend klopt auw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dit komt me HEEL bekend voor :( Laatste keer was september. Ook twee spuiten ja :x
    Nu eigenlijk weer, maar ben nog niet echt bekomen van de vorige keer ;)
    Alleen ik heb nu wel een mevrouw de dokter die echt heeeel goed kan verdoven, doet echt wel minder zeer bij haar.
    Misschien mag die verdoving helemaal niet tijdens zwangerschap? Of is helse pijn van ingreep van mama te erg voor baby in buik?
    #excusesbedenkenomuittestellen

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Iekssss....ik heb dezelfde perikelen....
    Inmiddels van drietenen hap nagel weggenomen...
    Die verdoving auuuuuuuuuuu:$

15. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Snel weer naar mn pan hahaha...
    Dochterlief dadelijk naar de oppas brengen en dan an die arbeit...

* zwaaaaaai *

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    haaizwaai:)

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Taliaa: ogen dicht!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Monster kippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:$:$:$:$:$:$
    *bouwt snel een muurtje om Taliaa te beschermen*

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Kheb een S-je (soms een M-etje) maar ik koop ook wel eens bij Miss Etam. Toevallig heb ik daar 2 weken geleden nog een te gek jurkje gekocht. Vind ik dan hè :D

Klingel, je bent weer erg lekker op dreef hahaha!
    *G-spot niet gevonden overigens* haha

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sas: wie wat ik op dreef? ik weet van niks!
    @KIPPEN: HEHEHH! :D
    @missetamm&sverwarring: pardon! :p

@annedore: ik zou echt even bloed laten prikken op lyme. gewoon doen, omdat het moet van klingel! (seg dat maar, dat snapt de HA vast wel :D)

@allemaal: ik herken jullie allemaal niet en mezelf ook niet door avaterverandergedonder! :x

en terecht!

sikkisteun.
    en dat mag wel seg ;) maar dat vertelt ze straks zelf wel.

so en nu de tuin in.

swaffel!

Deel Deze Pagina