klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve lieve schatten!!

Ik wens jullie allemaal hele mooie,fijne en liefdevolle kerstdagen. Ik heb hier een kaarsje branden speciaal voor jullie allemaal.

Mega dikke pletknuff!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Lieve babyrinth-kanjers,

Ook namens deze meeleeflezer, hele fijne Kerstdagen en een gelukkig, glitterend en vooral roze 2011!!!

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hele fijne kerstdagen allemaal!!!
    Geniet ervan!!

Kerstsmak!!!!

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    haaii lieverds! Ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen. Liefs en een dikke kerstsmak!

5. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey skatjes!!

Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige eerste kerstdag gehad hebben!!

Die van ons was ok. Wel gezellig, maar niet geweldig. Ach nou ja, dag 1 van verplichtingen zit erop.

Dikke smak op joen kerstwankies!!!

Liefs

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    hey lieverds,

hier zit ook de eerste kerstdag erop. alleen niet door gehad dat het kerst was;)
    Morgen komt er bezoek, dus ik zal mijn voor de feestelijkheid mijn haren eens kammen, hahaha
    Nee, we worden een klein beetje geleefd. Zorgjes rondom Elize zijn nog niet voorbij, ze was wéér afgevallen, dus morgen spannende dag. ze moet aankomen!!!!
    zo, nu ga ik haar uit de poep vissen en dan hopelijk weer een uurtje slapen;)

7. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Dag lieverds,

Iedereen een (enigsxins) fijne 1e kerstdag gehad? Wij op zich wel, maar wel een hele vermoeiende na wederom 2,5 uur wakker 's nachts met krijsend kind. Zoals te zien aan tijdstip vannacht niet anders :(
    Ben kapot en kan wel janken (doe ik ook haha) maar ja als je m niet meer in bed wil nemen is het niet anders. ;)
    Xxx

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Taliaa,
    Pff, wat een zorg. Spuugt ze nog steeds zoveel? Ik hoop dat ze toch aankomt vandaag. Wat als ze niet aankomt?

@BM,
    Och arme jullie toch. Heb je hem in bed laten liggen, dat je daarom 2,5 uur wakker bent geweest?

Dikke knuffel voor jullie.

@de rest
    KERSTSMAK!!!

@hier,
    Niet zoveel nieuws te melden eigenluks ;)
    Vandaag overdag niet veel op de planning. Vanavond komen pap&mam, zus&zwager gourmetten en cadeautje uitpakken.

Smak

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    gvd heel verhaal getikt en hup weg is ie grrrrrrr ga het niet nog een keer doen hoor..
    alles in het kort...1e kerstdag was lekker eten vandaag word patat bakken...vanacht niet geslapen ivm huilende DDT...kerst is weer voorbij op naar een Roze 2011

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai moppies!

Ik lees nog niet heul enthousiaste verhalen over 1e kerstdag. ;)

Taliaa: ach meis nog steeds een afvallende Elize? Hoe kan dat nou toch? Spuugt ze nog zoveel? Ik hoop echt ECHT dat ze vandaag aankomt anders ws zhuis he? :( Dikke knuffel meis. Het is nu even zo zoals het is, die roze wolk komt echt nog wel...

Bright: een ok-je eerste kerstdag. Nou ja beter dan verschrikkelijk! Haha. Hopelijk wordt het vandaag wel heel leuk en gezellig!

Silvia: ooh jij ook al 3 spokende koters? Pffff Dat breekt je echt op he! Gelukkig was het gister gezellig en vanavond dus lekker relaxed!

Nyn: lekker in NL schatje! Vermaken jullie je?

Wij zijn gister bij schoonfam geweest met manlief zijn broer en 3 jongens. Altijd gezellig. Lekker gourmetten, ongedwongen dus leuk.
    Vanavond naar mijn familie, mijn moeder kookt altijd uitgebreid, altijd ERG gezellig dus verheug me er erg op. Alleen wou ik dat ik iets minder moe was.. :)

We zijn erachter dat meneer echt bij ons in bed wil en dat doen we dus niet meer. Maar ik zweer het je: hij is zo extreem overstuur. Hij krijst, schopt, slaat en komt er niet meer uit. In bed laten liggen is echt geen optie, maar je bent er zo uren mee zoet. Pffff... Had m vannacht en vanochtend echt even hangen.

Alle meisjes: hele fijne 2e kerstdag en dan zit het er weer op!!

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Sil,
    Hoezo kerst alweer voorbij?? Vandaag ook nog hoor ;)

@BM,
    Och jeetje, dat klinkt wel heel heftig. Hoe doen jullie het nu dan?

LIefs

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    * breekt ff in*

@ Blijmeisje, heb je al geprobeerd om naast het bedje van je zoontje te gaan liggen? Leomeisje heeft dit ook tijdje gehad, ik ben toen met matras en al er elke nacht naast gaan liggen.
    Als ze dan ging huilen, legde ik mijn hand op haar buik en wist ze dat ik er was. Meteen bij eerste kikje steeds gedaan, zo ging ze uiteindelijk steeds beter door slapen.
    En ik steeds minder reageren op kikjes, op gegeven moment "pas' bij 2e kikje en zo verder. Tot uiteindelijk alleen sst geluidje maken en zo. Uiteindelijk sliep ze wel weer gewoon door, ben ik nog 2 nachten blijven liggen en toen ging het daarna hele tiijd goed.
    Misschien iets om te proberen? Zo is het niet bij jullie in bed maar toch bevestiging dat mama (of papa) dicht in de buurt is.
    Kostte bij ons anderhalve week, wel intensief en niet gezellig voor papa en mama om te slapen maar ben wel blij dat ik heb gedaan.
    Wilde je dat even vertellen.

En verder hoop ik dat iedereen een fijne 2e kerstdag heeft!

* breekt weer uit*

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hoi lieverds,

Nou tot nu toe niet echt een onbezorgde kerst voor alle meisjes hier.
    KNUFFEL!

Ik kan er zelf ook nog wel wat aan toevoegen :(
    Gistermiddag/avond bij mijn familie gezeten.
    Dit keer bij mijn zus in huis die in mei haar 1e zoontje heeft gekregen.
    Ik heb niet zo'n hele close band met haar (itt mijn andere zus, waar ik dat wel mee heb) en heb haar ook gedurende de laatste poging niet gesproken.
    Wel weet zij er van via mijn ouders.
    Anyway, we zaten daar, samen met ook haar hele schoonfamilie en ineens zegt ze plompverloren tegen mij, terwijl mijn andere zus er tussenin zit, anders had Owen een broertje of zusje gekregen, maar ik heb net een miskraam gehad.
    Dus ik, *shock* ooh wat erg, hoe lang?
    6 weken, zegt ze, ik denk dat het komt dat ik heel veel stress heb gehad met m'n studie en ook heel veel koffie heb gedronken.
    Dus ik zeg, en je rookt nog steeds, dat ik ook niet goed.
    Ja ja, zegt ze, ik stop wel als het weer zo ver is.
    Maar je bent er toch bewust mee bezig, dan stop je toch gelijk!!!
    Ja ja, zegt ze weer, dat doe ik dan wel. Maar ik begrijp nu wel een beetje hoe je je voelt.
    Ik natuurlijk lichtelijk over de zeik.
    Zeg ik, ja wij hebben net ook een mislukte poging achter de rug.
    Ja, dat heb ik gehoord van papa.
    En ze draait zich om en loopt weg.

:x

Alleen haar eigen verhaal.
    Geen ruimte voor mij.

:x

Ooh meiden, ik werd toch zo pissig!!!
    Dat mens rookt en zuipt als een ketter!
    Ze doen het 1 keer zonder condoom en pats boem zwanger!
    (Want dat hoorde ik later van mijn andere zus. Ze wilden eigenlijk pas in januari voor een tweede gaan.)
    Nu is dat nog niet zo erg.
    Maar het gemak waarmee ze er over denkt en praat en zo over mij heen walst!
    Ieder ander die dat doet prima, maar mijn eigen zus!!!
    En als ze dat tegen anderen zo doet prima, maar toch niet tegen je zusje waarvan je weet in welk proces ze zit!

Ik werd dus steeds kwaaier van binnen en ben uiteindelijk na 10 minuten weggegaan.
    Manlief snapte er niets van, want die had het helemaal niet meegekregen.

Maar ik was gewoon boos de manier waarop ze het bracht en dat er geen ruimte was voor mij.
    Alleen maar haar verhaal. Pats boem.
    En ik snap ook niet waarom ze het gisteren moest vertellen, want iedereen wist het al eerder. Over de telefoon.
    Dan had ze mij dat toch ook over de telefoon kunnen vertellen!!!
    Ipv 1e kerstdag zo plompverloren!

Ik ben dus effe helemaal klaar met m'n zus.
    Tijdens haar vorige zwangerschap ben ik altijd heel blij en enthousiast voor hun geweest.
    Ik heb altijd gezegd, in de familie er gewoon over praten en niet negeren waar ik bij ben.
    Dat is voor niemand leuk, en ik wil haar zwangerschap niet beladener maken dan het eventueel al is.
    En nu walst ze gewoon over me heen :(

Heb ik de afgelopen dagen zo m'n best gedaan me goed te houden en sterk te zijn.
    En dan krijg je dit als kerstcadeau :(

Sorry meiden, ik ben gewoon een beetje verdrietig er van.

14. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Dank je Leonie! Lief dat je even inbreekt. Ik heb deze tip al vaker gekregen en ga vandaag naar mn moeder dus zal even kijken of zij een luchtbed hebben.
    Vannacht heeft ie eerst 1,5 uur liggen jammeren en dan soms even stil, dan blijf ik in bed maar slaap ik niet. En dan begint het grote krijsen en verbaast het me niks als de hele straat ook wakker is, Gister ben ik er 1,5 uur uit geweest, vannacht manlief, maar wakker zijn we allebei. Ik ben nu zo vreselijk moe dat ik eigenlijk alleen maar kan huilen en we ook nog in een heerlijke relatiecrisis zitten. ;) Waar ik dan weer heel verdrietig van wordt 7 weken voor de bevalling. :( zucht.

We liepen allebei al op ons eind en dit is net even teveel.
    Ach zal snel wel weer beter worden.
    (hoop ik)

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ach lieve sik... En dan kom ik hier zeuren. Ik ben zo labiel dat ik gewoon moet huilen van je berichtje... :( wat ontzettend ongevoelig zeg.. :( Ik snap dat gewoon niet.
    En nou jouw kerst nog erger verpest hierdoor, gotsamme.. Hele dikke knuffel lieverd! Hopelijk vandaag een wat leukere dag!

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    *breekt nog een keer in :D*

@ Sikki, wat ongelooflijk onbeschoft van je zus zeg! Ik heb daar gewoon echt geen woorden voor, zo totaal ongevoelloos en alleen met zichzelf bezig!
    Onwijs dikke pletknuffel voor jou!

@ Blijmeis, oh gadver ja dat kan er dan ook nog bij dat het met man ook niet lekker gaat. Maar denk er aan geen slaap kan hele gekke dingen met je doen en bij jou ook nog de hormonsters!
    Onwijs dikke pletknuff voor jou, het komt vast goed maar voor nu is het klote dat het zo gaat!
    Hoop dat jullie snel nachtrust terug krijgen, dan kun je dingen weer beter handelen en dat is gewoon weg fijner!

* en breekt weer uit :) *

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Och lieve meiden toch, wat een narigheid zeg.

Lieve Sikki,
    Je zus bevindt zich geloof ik nu echt in een egoïstische bubbel. Niet te geloven hoe ze over je heen walst. Dikke knuf

Blijmeisje,
    Ook nog relatiecrisis? Pfff, kan er ook nog wel bij. Maar moeheid drukt zo'n stempel op alles, zal vast beter gaat als de nachten weer beter verlopen toch?

Liefs

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Niet echt relatiecrisis hoor meiden! Gewoon allebei totaal uitgeput door alle stress en slapeloze nachten en daar wordt de sfeer niet beter van. Komt echt door de (over)vermoeidheid maar verder geen paniek hoor! ;)

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Pff, gelukkig maar BM. :D

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Lieve Sikki, wat ongevoelig van je zus zeg! Zo jammer dat ze alleen aan zichzelf denkt, bah :(. En dan verteld ze het ook nog ff op deze manier tijdens kerst, stom mens! Dikke knuffel voor joe...

@BM, ook een knuffel voor joe. Wat een ellende dat de kleine man niet wil slapen. Kan me voorstellen dat je er nu even helemaal doorheen zit en alleen maar kan huilen door de vermoeidheid :(. Hopelijk kan je vanavond wel een beetje genieten.

Dikke knuffel voor alle andere lieve meisjes :)

Wij hebben wel een leuke 1e kerstdag gehad, we waren bij mijn schoonfamilie. Lekker gegeten, gelachen en gezellig gekletst. Nu even de hondjes uitlaten en dan richting mijn familie.

Fijne avond nog lieve meisjes, smak!

Deel Deze Pagina