Word helemaal jankerig van alle klavertjes 4.... Wat lief! en mooi! Sik ook hier PLETKNUF! Bright: jij ook.. Wat een gedoe toch met arme Lynn... Hopelijk knapt ze snel (echt!) op... Knuff liefies! Ik word weer geroepen!
lieve sikki... ik voelde me eenzaam zonder klavertjevier.. alsof ik de enige was die jou geen geluk wilde wensen. maar jij weet wel beter toch?? Maar in mijn avatar vind je mijn manier van klavertje vier.. joe noow??? SMAK
Bright: heel veel succes en sterkte met jullie kleine meid! Taliaa: wat had je dan voor leren zak op je rug??? whahahahahahahahahaha
Lieve meiden! Ik ben er helemaal stil van! *..........* Wat lief!!! Als DIT geen geluk gaat brengen (en lieve Taaltje die een gebedje doet ) dan weet ik het ook niet meer! Ik hoop maar dat die laatste 2 follies niet verdwijnen. Dat is mijn grootste angst nu. @kort kapsel, in een hip modelletje vind ik het heeeeeel leuk. Bij een ander... Heb zelf een té groot hoofd voor een kort kapsel. Heb altijd lang haar gehad, maar in mijn studententijd was Nathalie Imbruglia helemaal de bom en toen heb ik me ook zo'n kapsel laten aanmeten. Van kont naar oor gekortwiekt Als ik de foto's zie denk ik weer, wat gaaf, maar ik durf niet meer @crocs, helemaal hip hoor.......toen ik ze in 2005 in Maleisië tegenkwam @Etam, M&S, enz. Ik kom maar in 1 winkel in de stad...ben nogal eenzijdig geworden Bright, wat zielig voor Juweeltje en mama!!! Hopen dat dde kuur snel aanslaat! Sil, wanneer uitslag? @Aldi...Lidl is beter hoor!!! Onze beste recepturen gaan altijd naar de Lidl. Die krijgen het beste voor de laagste prijs Blijerd, kan je niet van tips voorzien Solly! Morgen een half dagje werken en daarna naar dr. Rossi. Toch fijn dat die afspraak al stond! Vrijdag is Siklief jarig. We gaan maar even snel een hapje eten met fam en daarna weer richting Gent afdalen. Als alles goed gaat maandagochtend tp en 's middags eerste VIA bijeenkomst. En dinsdag vlieg ik weer naar Porto voor mijn werk. Had me helemaal vergist, ik ga niet volgend weekend naar Istanbul, maar volgende maand pas Dus Siklief komt donderdagavond ook richting Porto en dan maken we er daar een mooi weekend van.
weet je wat ik zo mooi aan jou vind? Dat je zoiets niet zomaar volgt.. Maar bij je eigen ding en gevoel blijft. Dat je niet voor een klavertje 4 kiest omdat iedereen dat doet maar heel doordacht iets kiest wat echt bij jou past.. dat vind ik heel mooi!
WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH En nu ophouden GROM!! ik ga NU de kindertelefoon bellen
Lieve sik, wederom een dikke knuffel! Ik sluit me helemaal aan bij alle lieve dingen die hier al zijn gezegd.. Je klinkt zo sterk, ik heb echt onwijse respect voor jou en sikman. Ik blijf hopen voor jullie! En natuurlijk doe ik mee met het klavertje vier! De rest ook allemaal een smaknuffel! Zoooooveel geschreven hier, kan het soms niet bijhouden..
Trouwens Taaltje, ik was vroeger ook van de kerk. Christelijke basisschool en middelbare school gezeten. Catechisatie enzo. Maar later van het pad af geraakt Maar het rare (of juist niet???) is dat ik mij tijdens moeilijke momenten toch wel weer tot boven richt
bloos (mijn vorige berichtje staat wat ongelukkig geplaatst, maar was dus een reactie op ladyz) Tja, zo ben ik wel.. beetje mezelf dus.. Smakkerd voor joe! hoe is het met kolven? geen stress hoor!!!
Oh gelukkig vindt Taaltje mijn crocs acceptabel YES! Die teva sandalen heb ik ook. En Birkenstocks. Mag ik hier nog komen? Zo niet, dan Taliaa ook niet. Zo. En idd Taliaa: jouw avatar laat op jouw eigen(wijze) manier zien hoe jij achter Sikki staat en hoe jij haar steunt! Mooi! Zal me niks verbazen als Nynke verschijnt met avatart van afgefikt landschap Sikki: dat klinkt druk, maar een lekker weekend Porto met Siklief klinkt ook welverdiend en ontzettend fijn! Nathalie Imbruglia kapsel: leuk! Maar in mijn ogen niet echt kort Praatstoel NU bij grofvuil aan de weg gaat zetten hoor! SMAK
Wat een lieve meisjes zijn hier toch...ben zo blij dat ik hier deel van uit mag maken...zucht...word er emo van...mooi cluppie... Van katten en vlinderhater, naar kerkmeisje die zo lekker dichtbij zichzelf blijft! Van vliegende broccoli (ik snap waar het vandaan komt) met gevoel voor humor, naar mama van stoer ventje die al auto rijdt!! Van oude bottenvrouwtje met teennagelproblemen, naar mama van prachtige tweeling en grote broer. Van pinda die ik zo bewonderingswaardig vind, naar globetrotter die overal haar ZEN vindt en zich zo ook een behoorlijke tijd kan voelen, tot dat het spannend wordt. Van klingelende eierstokken, naar klingelende ubermama, die zo geniet dat ze licht geeft. Van meis in de knoop-om-papa-*huil*, van sterke moeder die in acceptatieproces zit. Van mama van grote boef op kdv (PIES TROUWENS), naar uberbeschermende mama van kleine spruit! Van ontzettend hippe missetammama in wording, van gezellige kletskous op praatstoel. Van hormoonbom met alweer 30-weken BIB, naar onzeker mutsie, die nog steeds soms bang kan zijn. Van lief bijna mevr....(naam van man)...., naar sterke mmmvrouw die er gewoon eens een keer uit wil. Van zwangere blije schat, naar verstrooide zwangere blije schat die het allemaal niet meer bijhoudt! Van lief vrouwtje van lieve Urby, naar heerlijk enthousiaste kotszwangere! Van lieve aanwezige Jojo, naar tijdelijk afwezige jojo die af en toe zo heerlijk in haar holletje zit. Van lieve aanwezige Sassefras, naar tijdelijk afwezige verhuissassefras, die ff druk is met andere dingen. Van trotse moeder van een mooi juweeltje, naar moeie en verdrietige moeder omdat dochterlief zo kwakkelt... Van vivalafrancechick die ontzettend kan genieten van de dingen om zich heen, naar verdrietig no-je-ne-regret-rienchick, ivm missen lieve nynfam! En natuurlijk... Van belachelijk onzekere mutsmuts, naar vrolijke-enthousiaste-mama-van-liefste-zoontje en uitroeptekenfanaat!!!!!!!!!!! En het mooie is...we accepteren het allemaal van elkaar, wie we zijn/hoe we zijn, wat we voelen of vinden, hoe we in het leven staan, waarom we doen wat we doen en denken wat we denken. En dat vind ik ontzettend fijn... Dus die deet in grote school...fiets 'm d'r in! Ik ben voor... Dikke knuffel voor jullie allemaal! SMAK
Idd mooi geschreven Loesie!!!!! (heb ook een beeeetje een uitroepteken fetisjisme ) Maar ehh, ik een hormoonbom??? Laat ik maar zeggen: proud to be fout Werd net na avondje niet WIT'en maar avondje IIT'en (wijn in tuin vs ice tea in tuin ) ook een beetje emo nu echt iedereen de avatar heeft aangepast voor Sikki!! Maar weten jullie wat: Ja!! Sik is dat gewoon driedubbeldwarswaard!!! Klingeldelichtgevendepingel!! WHAAAA ik het babyrinth vervuilen met die foto Lekker de boel shockeren: heerlijk!! @ crocs: komen er hier niet in. @ Birkenstocks: heerlijk!! Heb er 4 paar, maar als het aan Maartman ligt heb ik er nog 0 paar. Hij dreigt al jaren ze weg te gaan gooien. @ingegroeide teennagel (denk er ineens weer aan dat ik vandaag ook hier iets over las: heb ik 5 jaar terug gehad, van het voorjaar tot aan november... Uiteindelijk het verlossende woord na een hele hoop geetter van de pedicure en nog meer geetter van HA dat ik toch er aan geholpen mocht worden. Wat een verlossing. Kon ik eindelijk weer eens dichte schoenen aan!! Heb toen dat jaar voor het eerst Birkies gekocht, waren namelijk de enige schoenen die ik nog aan kon. Kan jullie vertellen dat dat echt verrekte koud is in november en dat ik 'savonds in het donker op de fiets wel eens sokken aantrok als k van mn werk naar huis fietste op mn Birkies hahaah, niet verder vertellen he, is slecht voor mn ego @ (nep)uggs: hebbes!! Orange babies nep ugss rules!! @Aldi vs Liddl: hier zitten de winkels praktisch naast elkaar, maar bij de Liddl makkelijker parkeren dus keuze snel gemaakt 1 tip: voor de Liddl maagden: neem geen kerels mee naar de Liddl want dan ben je utieindelijk toch nog meer kwijt dan bij een bezoekje aan de AH want mannen kopen de meest onzinnige aanbiedingen bij de Aldi, ik als voorbeeld: gereedschap!! @ gereedschap: Maartman heeft vandaag zijn gereedschap gebruikt!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Mijn man heeft last van.... NeStElDrAnG!! Hoezee!! Hij heeft de radiator in beebkamer geverfd en weer gemonteerd!! Net als die twee deuren op de 1e verdieping die nog steeds geverfd moesten worden!!!! *trots* Bright, wat ontzettend kut dat het Juweeltje bronchitus lijkt te hebben Kunnen beebjes er overheen groeien? *hoop zo* Annedore, Klingeliaanse schoenen draag ik denk ik ook niet echt hoor!! 1. dan stoot ik mn kop steeds in de deuropening 2. dan breek ik steeds mn benen 3. daar zijn mijn voeten te veel voor opgezwollen 4. dat soort schoenen lijken in mijn maat altijd net wat minder leuk dan bij maatje kleine voet zeg maar @ zweethoofd: ik zweet amper!! Echt!! Zelfs als ik me compleet uitleef in de sportschool/sportzaal/buiten met hardlopen/seksend (leuk hé dat ik dat ook ff met jullie deel )/fietsen bij 40 graden: mijn voetjes blijven redelijk droog, net als rug, oksels, gezicht etc!! Dus, ook bevallen ga ik compleet zweetgezichtloos doen!! Althans, dat voornemen heb ik Mocht het toch wat anders uitpakken, dan heb ik denk ik genoeg elastiekjes bij me en haarspeldjes. Kleur die jij gezien hebt: komt dicht bij eigen kleur. Blond was meer iets tijdelijks wat ik enkele jaartjes in de zomer heb gehad Heb het ook wel roodachtig gehad (nee, niet zoals die foto die ik net postte, heel donker gehad, beetje paarse gloed, maar ook een keer a la *blonde-dollie-lik-mn-lolly* maar dat was een foutje van de kapper!!! 1 tip: ga nooit je haar bij die ene kapsalon laten verven Maar thnx voor compliment over haarkleur Vriendin was andere vriendin, heeft de halve avond me aangerand!! En kreetjes gelaten als 'WHAAAAAA-ik-voel-het-schoppen' @praatstoel: gezellig!! Taliaaaaaaaa!! Ook ik had in de zorg geen Crocs @ Teva's: vreselijk seksloos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar ik beken: ik heb ze ook!!! Ik ben namelijk panisch om .... niet mn voeten in het water te kunnen zien en in slijmerige bende of planten te trappen en alle andere wat je met je voeten kunt aanraken in rivieren en zeeen en meertjes en in... In alles waar ik de bodem niet kan zien. En waar ik wel de bodem kan zien wil ik ook niet geconfronteerd worden met dingen tussen mn tenen. Ik zweer dus bij die dingen (zeker nadat ik eens aan de overkant in een rivier ratten uit de rivier zag klimmen... *zelden in mn leven zo hard gekrijst* @ capuchontrui: het liefst dan met een festivalnaam op de achterkant gedrukt Ik beken: deze is het beste voor op de camping Google Afbeeldingen resultaat voor http://lh3.ggpht.com/_L01jk7qAFXg/TC9WbNt4gaE/AAAAAAAACjs/goZdcqEbrig/Oerol2010.jpg hahaha Taliaaaaaaaa: wat staat er precies op jouw avatar? Mijn oude wijven ogen laten me ff in de steek bij het inzoomen Sikki, nathalie imbruglia kapsel: is dat dat kapsel dat je dan aan de voorkant het plat twee kanten op hebt en dan aan de achterkant het wild alle kanten op hebt?? Want dat is wat ik ook gehad heb @ groot hoofd: bedoel je voorhoofd? Niet dat ik vind dat je een groot voorhoofd hebt maar ken nog een pindaaaatje die klaagt over haar voorhoofd, zou volgens zichzelf ook een te groot voorhoofd hebben @ eenzijdig en slechts 1 winkel: welke?? @ Rossi: good luck!! @ alles wat je gaat doen: druk bezig bijtje!! @ schoolopengooien: ik zeg: concreet een datumplannen!! Straks maar ff lekker gaan slapen, heb vannacht wakker gelegen, volop liggen piekeren: om ruim 2 uur voor het laatst op de wekker gekeken, om half 5 weer en om 7 uur in slaap gevallen om vervolgens om kwart voor 8 gewekt te worden door de wekker. Zorgen gehad om pleegmama, om wel of niet contract verlengen werk etc etc. Pleegmama haar operatie is goed gegaan, maar nog niet helemaal zeker of er geen uitzaaingen enzo waren, maar op eerste oog zag het er goed uit. Dus ik mag zo lekker gaan slapen. Trusten liefste rinthmeisjes!!