klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leuke taart zeg Sil! :D Was het gisteravond leuk, de workshop?

Pffff... wat mooi al die meiden die meedoen aan de klaveravatar! Super zeg! Sikki, ik zeg: het MOET wel geluk brengen.. Zij het via icsi, zij het via VIA, maar ik blijf voor je hopen en bidden!

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goodmorning,

Sil, wat geweldig die taart!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Loesie, slik wat heb je dat mooi geschreven.....

Sikki met al die Avaterklavervierpower sturen we al het geluk jullie kant op!!!!!!!!!

Wat ben ik blij en trots dat ik bij dit leuke clubbie mag horen.

Kusssssssss

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Lieve meisjes

Sorry voor ff weinig zijn...druk met arbeiten...morgen vrije dag
    Vandaag snottersnotverkouden en geen stem...

* huil * om al het liefs voor lieve sikki...
    Sik alles is al gezegd jouw kant op..spuit elf sluit zich er bij aan... ongelooflijk wat een vechters en doorzetters jullie zijn... fijn straks weekend samen in porto.. even ontspannen.

*huil* om reactie van loesie...wat mooi gezegd!

*huil* om alle lieve bussinnen die klavertjesviergeluk sikki haar kant op sturen

Lieve sil met mooie tweelingtaart. Scan zo gepiept?

En joe allemaal...jullie zijn allemaal prachtig en uniek. Een mooi clubje en ben blij dat ik er weer ben!

Grouphug!!!!!

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Maartje: ik hoop dat je goed geslapen hebt. Wat een griezelige situatie met je pleegmama. Die onzekerheid is killing :(
    Ik weet nog goed hoe dat voelde van toen schoonmoeder kanker had. Hoe slaat ze zich er zelf doorheen?

Klingeliaanse schoenen: neuh die heb ik ook niet bepaald, om dezelfde redenen die jij opsomt ;)

Haar: Leuk zoals het zat en als jij geen zweterig voorhoofd krijgt dan lekker zo laten! Ik zweet gelukkig ook niet zo snel op voorhoofd, maar zie dat altijd op tv :D

Aldi: hier zitten idd ook een Lidl en Aldi naast elkaar ;) Maar we hebben NOG een Aldi en die winkel is echt 10x zo fijn als die andere. Die zit weer bij een c1000, Da drogist en slijter.

Ingegroeide teennagel: ben toch van plan om er niet weer 5 jaar mee rond te gaan lopen. Was toch iets teveel van 't goede ;)
    En dan die mensen die naar je voeten in Birkenstocks staren alsof je zwaar besmettelijke teringtyfus hebt :x

Praatstoel staat bij grofvuil, dus helaas zwaai ik weer af :D

smak

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sil, wat een prachtige taart!
    Zat vast super lekker smaken!
    Was het ook leuk om te doen?

Loesie, mooi!!!

We krijgen net een mailtje van onze gids uit Lhasa!
    Waarin hij aan het eind zegt:

'My good wish you are happy and healthy in future and many greetings!!!'

Is dit wederom een teken?!?!?!

Of is dit een teken als pleister op de wonde.
    Dat dit ons kracht geeft om wederom een teleurstelling te verwerken.

Vind het wel weer bizar!
    In november voor het laatst contact met hem gehad!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.060
    2.201
    113
    Brabant
    moggel!!!
    gaap, hoofdpijn! maar voel me beter dan gisteren!

sil: mooi!!!

@maartje, spannend zeg!!!! (maar pleegmama is dus jouw pleegmama??)

@ alex you is vpk op seh?? was mijn droom...

@ blijerd hoe is het nu? en met kolven??

@ crocs etc.. ik zit te bedenken of ik nog meer beschamende biechts heb? corrigerend ondergoed? wahahaha

@alle mooie dingen die gezegd zijn: daar sluit ik me bij aan!!

smakkerd

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.060
    2.201
    113
    Brabant
    ohja maartjeheeftstaar(tje) het zijn gevouwen handen. dus biddend

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @Sikki het was echt super leuk om te doen :D
    Heb zo'n grote lol gehad...we waren met 5 meiden uit Hengelo Losser almelo wierden en Borne;)
    Ik was om 23.10 thuis met die mooie taart... er waren echt super mooie creaties gemaakt met rozen vlinders barbapapa bloemen echt geweldig en zoveel mogelijkheden...
    ik vind het echt een aanrader om te doen, heel leuk om met een vriendenclubje te doen;)

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hier even een busmeisje, klavertje erbij, hoemeerhoebeter toch!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ohh haha nu je het zegt zie ik het idd, taaliaaaadiezelfstaariaaaa heeft :p ;)
    Pleegmama is idd MIJN pleegmama :)

Silvia, wat een mooie taart zeg!! Ga je hem invriezen voor de verjaardag van de tweeling of ga je dan hem weer namaken?

Annedore, vannacht weel goed geslapen. Zelfs met hondje in bed goed geslapen haha. Beestje was de hele avond alleen thuis geweest toen wij naar vriendin waren dus toen mocht ze om het te compenseren bij ons in bed slapen. Best gezellig, alleen heeft ze soms de neiging om 's nachts met dr oortjes te gaan wapperen en dat is niet zo fijn voor de nachtrust ;)
    Maar anyhoe, volgens mij ben ik vannacht niet eens uit bed geweest om te plassen ;)

@ bevallende dames op TV: maar die krijsen ook altijd hemel en aarde bij elkaar. *dramaaaaaa*
    Ik ga dat heel anders doen. Ik ga rustig en beleefd zonder gillen/krijzen/schreeuwen/mensenslaan/poepen/uitscheuren/inknippen/kotsen/janken/zweten bevallen. Althans, dat is mn planning. Wellicht dat het iets anders uitpakt hahaha

@ Aldi bij de C1000: heb idd wel eens gehoord dat Aldi's die vlak bij een C1000 zitten beter zijn, bredere gangpaden enzo. Heb ik van horen zeggen ;)

@ teringtyfus: nou zo voelde mijn teen toen wel aan toen ik een ingroeideontstokengroteteennagel had ;) Pus plus ellende: alles pruttelde eruit :$:p:) BLEHHHH!!
    Hoop dat nooit meer mee te maken, wat deed dat pijn. Zeker ook toen de dokter mij een verdoving in teen gaf. Maartman was mee om mij vast te houden (lees: in de houtgreep te houden) terwijl assistente mijn been heeeeeel hard vasthield zodat ik niet kon gaan bewegen met voet. Heb geloof niet zulke hele fraaie dingen toen geroepen... :D Arme Maartman/assistente/dokter maar het was toen ook vooral arme Maart!!
    Heeft iemand wel eens iets laten vallen op een ingegroeide ontstoken teennagel? *don't try this at home*

Sikki!! Ik hoop op een teken!!
    Het is igg een teken dat iedereen meeleeft en dat gids wellicht dingen aanvoelt dat je wel ff een mooi woord kunt gebruiken. Stiekem hoop ik dat gids paranormaal is en dingen ziet aankomen. Of beter gezegd: mensen ziet aankomen. Nog beter gezegd: een Sikbeeb ziet aankomen!!
    Houd je het nog een beetje van spanning?

Net flink geweest: slaapkamer was echt een bende!! Wiegje lag niet vol met deken van beeb, nee... Met kleren en zooi van beebs papa en mama!! Echt te idioot veel rommel!! Ook onder het bed was een bom ontploft, net als in mijn kledingkast.
    Dus nu weer alles mooi en netjes en schoon. Jaja, ook bed verschoond.
    Moet alleen nog een enorme tas met eenzame sokken voorzien van een vriendje/vriendinnetje, dus nog genoeg te doen... Maar geen zin dus ff een pauze en hier dus ff slap ouwehoeren.

11. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    WAUW sil! Mooi hoor! Nu in de vriezer tot de grote dag??

Maartje wat heftig van pleegmama! Hopelijk komt t allemaal goed..

Taaltje: kolven ging prut gister. Eind vd middag maar 60ml. Vandaag leg ik hem gewoon lekker vaak aan kijken of dat helpt. Vast wel ;)

Sik lieverd wat bijzonder weer! Ik vind de tekens wel in overvloed aanwezig dit keer. laten we er maar vanuit gaan dat dat een goed teken is ;)

Nyn lief waar ben je? ;) Alles goed daar? Knuf!

Loesie wat een lieve woorden over iedereen gister!

Ik heb de afgelopen dagen gewerkt en dus niet alles gelezen. Of eigenlijk heel weinig. En het was nogal wat! Sorry dus voor gemiste dingen...

oh ja we zijn vanochtend even bij de huisarts geweest maar die wist er natuurlijk niks van. Ze gaat overleggen met de kinderarts en ik ga er vanuit dat we een verwijzing krijgen naar de kinderarts of de kinderoogarts. Verder zag alles er goed uit dus we gaan er maar vanuit dat het niks is.

Nu weer verder!

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wat een prachtige klavertjesregen hier!

en sie, de bus doet ook weer deels mee, ongelooflijk die saamlezerigheid! :)

@sik: ik vind dat HOOGST ' toevallig ', een TEKEN van de gids!!!!!!
    wauw!

@blijmeis: kinder(oog)arts goed idee, alleen al voor rust he?
    maar inderdaad, het zalkanSAL gewoon ' niks ' zijn.

lekker veel aanleggen vandaag? goeso! :)
    hoop dat t helpt!

denk dat de nachtvoeding die nu lijkt weg te vallen ook wel wat meespeelt?
    of zou je dan eerst ploftitten krijgen?

@maartje: hiha! ik weet niet waarom maar ik voorzie bij jou niet echt een ZENwerp qua hoe jij je gaat ' gedragen ' heheh!
    ;)

en dat hoeft toch ook niet seg!

@teennagel: SEG! :x ik gil een keer dat er met een teennagel wel te leven valt, en dat die toch vergoed wordt in tegenstelling tot kinderwens en vergoeding na 3 pogingen- blijkt iedereen een teennagelherstory te hebben! :)

@crocs: ik seg er niks meer over! :x

@loesie: prachtig gesproken! maar vergeet jezelf ook niet:
    mevrouw MMMenzisvriendin Anaconda FBTOverloper Superdusselmama!

oftewel: MAFS! :D

@hier: florine beetje koorts, meuh. zou mevrouw dan eindelijk eens ziek zijn? voor het eerst?

hm. morgen even HA.

en nu verder met hupsen door het huis.

zwaai!

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Kom even melden dat ook ik mee-klaver voor Sikki-geluk!

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik als trouwe meelezer ben geraakt door jullie hechte groepje.
    Wat zijn jullie toch bijzondere meiden!
    Omdat ik niet tot jullie groepje hoor vind ik t niet passend om mezelf een klavertje-vier avatar aan te meten.
    Maar ik duim mee voor Sikki, en alle andere MMM meiden.
    Dikke knuffel!

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    *Is de hele middag op zoek geweest naar LOI cursus rea's schrijven, aangezien ik niet verder kom dan zielige stukjes...*

Sil: wat een mooie taart!! Je bent een echte crea Bea!!

Loesie: wat een mooi stukje! *applaus*

Crocs: boven de 10 jr moet je die niet meer aanwillen;)
    Ik heb een hele collectie andere dingen, van uggs (ook echt stijlvolle, jaja) tot birkenstocks tot hakken van 8 cm.
    Ligt aan bui/ kleding/ weer/ gelegenheid etc.

Maartje: kotsen in het rijtje gaat helaas vanzelf... meestal bij 3 en 8cm onsluiting......:cool:

Sik: ik zeg TEKEN!!! Het moet gewoon.....

Waarom is het morgen alweer vrijdag??? Ik moet nog zoooooooooooooooveel doen, dat past niet in die paar dagen tot het weer maandag is en ik weer die buis in klimmen mag.......

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki, wat een mooi teken van gids. Dat kan geen toeval zijn dat hij nu pas na november weer wat van zich laat horen. Als ik je niet meer voorbij zie komen, wil ik je alvast ontzettend veel SUCCES wensen voor zaterdag. Denk aan je en gelukskaarsje gaat weer branden!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zeg Babyrinthklavertjevierpowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

:D

Maartje, hahaha goed zo van opruimwoede-actie. Nu weer lekker alles schoon. Heerlijk toch? Ik vind het zo ontzettend fijn als alles weer lekker gepoetst is kan ik echt van genieten. Zo'n lekker schoon bedje, schone pyama, lekker gedoucht mmmmmmmmmmmmmmm.
    Morgen is mijn poetsdag maar doe lekker rustig aan want om half 1 ga ik lekker met een vriendinnetje koffie drinken. Ik moet toch hubbie om 7 uur :$ even naar zijn werk brengen dus kan ik vt voren al wat dingetjes doen. Je hebt me misschien wel aangestoken!!!! hihihi

Teennageldrama's, IEWWWWWWWWWWWWWW..........

Kling, och germ Florine beetje koorts? Zo zielig als die kleintjes ziekjes zijn. Dikkebeterschapssmak voor Florine!

Blijmeisje, gelukkig dat je bent gerustgesteld maar toch beter even laten nakijken door kinderarts!!!

Sil, leuk zo'n taarten maken workshop. Lijkt me ook leuk om te doen!!! Ziet er echt top uit!!!! Wanneer krijg je uitslag van scan? Hopelijk valt het mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D Nog 1,5 uurtjes werken en dan weekend :D

SMAKKERDESMAKKERDESMAK!!!!!!!!!

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje, ik zie ook geen ZENwerp bij jou, heheh!
    Maar toch lief dat je het probeert ;):D

Teennageldrama's, ieuwwww ja!
    Heb er zelf gelukkig geen last van, maar Siklief heeft het eens zo ver laten komen dat z'n teen er bijna af had gemoeten :$
    Teen is nu 7 jaar later nog steeds uit model...

Sabrien, ook al langzaamaan last van nesteldrang :p

Kling, Florine koorts?
    Is toch niet de eerste keer dat ze ziek is dan?
    Want ze heeft toch al de 5e ziekte ook achter de rug :(
    (u begrijpt, ik zit er niet echt in ;))

Blijerd, vanuit gaan dat het niets is...
    Klinkt denk ik makkelijker gezegd dan gedaan, of niet?
    Verwijzing lijkt mij wel verstandig ja!

Taaltje, las op twit van emobui bij filmpjes.
    Hoe gaat het uberhaupt met de emo?
    Beter, slechter of maakt het geen verschil?
    Sommige dingen gaan niet zo maar 'vanzelf over' he!

Busmeeleesleefmeisjes, *huil*

Ik kom net terug van dr. Rossi.
    Heb zelfs enorm bij d'r gehuild :)
    Helemaal niet des Sikki's, maar eigenlijk best wel lekker.
    Probeer me altijd zo groot te houden...
    Maar volgens haar moet ik goed voor mezelf zorgen en ook de negatieve gedachtes er uit gooien.
    En als ik ze dan heb geuit moet ik ze voor nu even opbergen om alleen even positieve energie door mijn lichaam en buik te laten stromen.

Dus even een klein tipje van de negatieve sluier...

Ik ben zo ontzettend bang voor zaterdag!
    En daarna wellicht voor zondag en misschien daarna nog weer voor maandag...
    Ondanks het vertrouwen wat ik ergens toch nog heb, heb ik op dit moment gewoon 0 vertrouwen in mijn lijf.
    Ik heb namelijk sinds maandag al last van lage rugpijn en sinds vandaag ook zere borsten.
    En vanavond moet ik pas de Pregnyl spuiten!
    Dus de angst dat alles toch gesprongen is en weg is zit er weer goed in.
    Nog 2 nachtjes slapen *adem in, adem uit*

En er is nog veel meer hoor.
    Maar dat hou ik even tussen Rossi en mij.
    Want ja Taaltje, soms denk ik wel...;):D

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki, ik had van Puregonspuiten dus tijdens stimulatie ook last van zere titten dus dat heeft niks te zeggen. Hoop dat ik weer ietsje van je bezorgdheid heb kunnen wegnemen....
    Fijn dat je eens goed hebt kunnen uithuilen, dat kan vaak zo goed doen en opluchten. Brrrrr die onzekerheid vreselijk, inderdaad nog 2 nachtjes slapen...............

KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Waarom moet ik bij de naam (dokter) Rossi altijd denken aan Rasta Rostelli:(:(:(:cool:

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    :D:D:D

Dát is een heule andere Rossi!

Daar had ik ook niets aan gehad denk ik.
    Heb ooit eens meegedaan aan een hypnose sessie, maar Sikki was dusdanig eigenwijs dat die vent mij niet onder hypnose kreeg.
    Hoezo eigen willetje :D

Deel Deze Pagina