Minirea van mij! @Nynke: huil om jouw ontzettend lieve woorden voor Sikki. Was het idd maar zo gemakkelijk te 'regelen'. Knuffel voor emo afscheid van familie. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om ze weer te laten gaan na een fijne tijd samen. @Sikki: Van harte gefeliciteerd met Sikman! Ik bibber ontzettend met je mee. Ik weet niet hoe de angst in jouw lijf nu moet voelen. Het lijkt me bijna niet vol te houden. Goed dat je dr. Rossi hebt om daar je uitlaatklepje even open te gooien. Ik denk aan jullie dit weekend! @Bloed prikken. Dat ga ik de 23e even overleggen in ziekenhuis. @De rest: het spijt me. Heb niet alles teruggelezen en de helft blijft niet hangen Wens jullie allemaal vast een fijn weekend! Ik ga zo even naar de fysio. Van het weekend ga ik de binnenkant van de babykamerdeur beplakken met plakplastic. Groen/wit ruitje Weer eens wat anders dan verf smakkerd
Even ego Ik vind het niet normaal voor een kind van 3 jaar dat hij uit zichzelf een dop opendraait van de wc eend MET kinderveilige sluiting!!!!!!!!!! *Schrik* Weet het is dom stond naast de pot Nu dus veilig weg uit de reik van zijn 3 jarige handjes....
breekt even in... Sam deed dat dus ook... ik een mail gestuurd naar WC eend... kreeg ik bijna een boze mail terug, dat ik het op een andere plek moest zetten en dan kindveilig niet betekent dat kinderen het niet open krijgen... Ze zijn, volgens haar email, niet eens verplicht om een kindveilige sluiting te gebruiken... en die zou sowieso lastig zijn voor dé doelgroep: bejaarden... breekt weer uit...
Nou ja zeg!!!!!!! ik dacht dat het tegenwoordig verplicht was voor bedrijven om hun producten dus kinderveilig af te sluiten.... Maar goed hij staat nu hoog en veilig opgeborgen. vond het wel knap want hij had het dus in de wc gespoten en was al naarstig aan het borstelen... heb hem gezegd dat ik het lief vond dat ie mama hielp maar dat hij nog heel klein is en dat mama het beter kan doen omdat het best wel gevaarlijk werk is voor een lief ventje zoals hij Hoop dat hij nu doorheeft dat het gevaarlijk is ...
Taliaaaaadegrootvoettraliaaaaaaaa ik zal aan tante Sidonia vragen in welke auto zij rijdt Silvia, brrrr dat is schrikken zeg!! Gelukkig is M. behalve heel creatief (dat hij zo jong al die dop er af kan halen) ook zo slim geweest om er geen gekke dingen mee te doen!! Nu idd maar op een andere plek opbergen Annedore, krijgen we ook foto-updates van joe beebkaam?? (Of mag ik daar niet om vragen aangezien ik ook weiger foto's vrij te geven Ik beloof plechtig dat ik uiterlijk 29 juli ook de beebkaam openbaar maak Maar hoop uiteraard dat in de laatste week van juni of de eerste week van juli al te mogen doen ) Sikki, van harte met Sikmansverjaardag!! Hoop dat jullie vannacht lekker zullen slapen en dat de punctie goed zal gaan morgen. Hoe zit het eigenlijk met de punctie in Gent? Is dat net als in DD onder narcose? De rest: ehhh, geen idee wat er nog meer allemaal geleuterd en gepiemeld is!! Heb vannacht weer eens uitmuntend mn schoonheidsslaapje gedaan. Heerlijk niet 1 keer uit bed geweest om te plassen en werd pas om ruim 9 uur wakker van een kusje op mn neus van Maartman toen hij naar zn werk vertrok. Hij werkt al een hele poos arbeidstherapeutisch ivm een knieoperatie die hij heeft ondergaan en is inmiddels al wel van 4 uurtjes per dag naar 6 uurtjes per dag gegaan en begin elke dag dus pas om 10 uur!! Wat een leventje Nou ja, het zou nog leuker zijn als zijn knie er niet steeds uit zag als een knie waar je zo een zwembad mee zou kunnen vullen qua vocht Niet leuk hoe lang hij er last van blijft houden. Hij is op die dag dat ik voor het eerst 's avonds naar het ZH was gegaan voor controle ivm die pijnlijke harde buiken geopereerd en het is nu nog niet over!! Ik meen dat het op 22 maart was, dus dat is best lang terug. Iemand ervaring met meniscusoperaties? Anyhoe, hij is dus met opzet in maart geopereerd zodat hij als ik moet werpen weer helemaal genezen zou zijn en flink voor mij en de beeb zou kunnen rennen. Hoop dat dat ook echt gaat gebeuren Over harde buiken gesproken: het gaat echt goed met mijn buik!! Vandaag 31 weken!! *slik, waar blijft de tijd* We hebben eergisteren de Maxi Cosi besteld via internet. Kregen we gisteren een mailtje van Gardo dat hij pas midden juni geleverd kan worden. Nu weet ik wel dat ik pas 15 juli ben uitgerekend en dat mocht beebje eerder al komen, dat we pas met de eigenlijke 37 weken naar huis mogen... Maar dat betekend dat mocht ik met 37 weken gaan werpen of eerder met de eigenlijke 37 weken de beeb mee naar huis mag nemen... Dat zou dan 24 juni zijn... Dwz dat we pas enkele dagen daarvoor de Maxi Cosi in huis gaan hebben Beetje laat geregeld van ons Net als de matrasjes trouwens Ik heb gisteren gebeld of al bekend was wat het precies ging kosten (ik zou deze week namelijk gebeld worden om het bedrag te horen voordat ze de matrasjes echt gaan maken, schijnt standaard bij Babydump het geval te zijn bij matrasjes op maat... Wisten ze nog niet en het loopt een week uit, pas volgende week krijg ik dat te horen en dan pas gaan ze het eventueel (niets niet eventueel!!) maken... Hopelijk gaat het leveren niet langer dan die vier weken die ze eerst zeiden duren want ik WORD ZENUWACHTIG!!!! Wil alles netjes af en thuis hebben!! Nu straks boodschappies halen, ga vanavond Surinaamse bami maken voor dinnetjes die komen eten en Sex And The City kijken SMAK op alle rinthmeisjes!!
hai dan! ladyz, ja ik heb geoefend... zagen is alleen misgegaan, benen zijn eraf.. maartje: oei klinkt minder. krijgt je man fysio?? en stresssss haha, maar leuk stress!! jouw kindje komt niet eerder, trust me! die blijft zitten hoor!!! sikki, gefeli! en bibberrrrrrrrrrrrrrrrr met je mee!! morgen is punctie?? Hebben we daar ook een kledingvoorschrift voor? geen glitterjurk, maar die heb ik wel al klaarhangen SOOOO allemaal: wrs gaan we maandag naar italie! weer is bijgedraaid!! Liefs,
Taliaa: woehoeeeeeeeeeeeee Italy here we come!!! Jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zeg je zou toch alleen je tenen eraf zagen.......muts
wie zaagt welke teen eraf in italie? heerlijk taliaa de vertaalmachine! wel sigtig an he! @sik: knuffel alweer, het is wat he, je zou er bijna wat van gaan denken al dat geknuffel en gediamant @WCeend: :x (aan)klagen met die hap! :x @rest: *heen en weer ren smak!* PS florine heeft van de HA een andere diagnose dan van de MA gekregen. maar de MA is zo dom nog niet, want na een klysMA kwam me er toch een partij winnie de dikke vaste POOH uit! nu slaapt ze, sinds 0430 voor het eerst 'echt' schatje. wallensmak!
Haai schatjes Ben je vrij, enige komende vier dagen moet je de huisvrouw uithangen...nu alles beetje aan kant. Dadelijk bij mams eten... @ sikki gefeliciteerd met sikkiman...fijne avond en gierende banden naar gent...en in het kader van eierdoos rapen.... kakelen is niks maar een ei leggen een kunst! SO... ik denk en knuf op joe! @ sil * schrik * belachelijk stelletje sukkels daar zeg grrrr... @ ladyz hoest in vliegland? @ taliaaaaa.....je bent geen slager....lekker dan beenloos in italie...yes....heerlijk vakantie! Enne feli mit altoto...! @ maartje au van man maar weet van vriendin met knieoperatie dat het herstel meer dan halfjaar vergde.... gniffel om stress.... oh sex ze vanaaf @ klingel ma??? Enne bijvragen over obstipatie...hier een meisje met veel ellende op dat gebied gaat nu eindelijk sinds drie maand goed.... @ nyn aaa lijkt me gezellig hoor @ schoenen....uhm ik zou graag willen mooi gehakt maar dacht het geen porem was bij kleine dikke pootjes en kan er niet op lopen...heb wel een paar met sleehakken en gaat net... @ blijmeis vandaag ha toch? * sorry verder weet ik niet meer
*weer ego* Alsof het allemaal nog niet erg genoeg was voor ons juweeltje, blijkt ze nu ook nog eens allergisch te zijn voor de antibiotica. Overal jeukende uitslag en dus stoppen met dat spul. En nu??? Zucht.... het houdt ook maar niet op. Heb dikke medelijden met haar. HUIL!!! *einde ego* *struint google af*
Hm lekker typefout in mn stukje..vandaag enige vrije dag, komende vier werken... Ach nee bright wat een ellende met juweeltje zeg...bah het houdt niet op voor jou en je meisje. Heeft ze er erg last van? Jeuk? Misschien helpt mentholgel, weet dat volwassen een middel krijgen tegen de reactie maar weet niet hoe dat bij kindjes zit. In ieder geval sterkte en een dikke knuf!
Arme juweeltje *huil* die meis lijkt voor het ongeluk geboren te zijn ik hoop dat ze nu snel van de uitslag en jeuk af is nu ze gestopt is met de AB....heeft ze nu andere AB gekregen?
ach arme meid toch! (ja jij en je meisje!! allebei!!!) dikke knuffel! en googleze!mag ze geen andere ab???? @ll, haaizwaai, ben zooooo muuuug, maar bijna vakantie!
***Breek weer even in voor Sikki*** Lieve lieve Sikki, geen idee of je dit nog gaat lezen, maar wilde je (op de valreep) even héééél veel succes wensen in Gent!! Hopelijk vandaag nog wel ondanks alle spanningen kunnen genieten van Sikkiliefs verjaardag?! Lekker slapen vannacht, morgen een pijnvrije punctie....(kan dat....pijnvrij?)....dan weer lekker slapen.......zondag 2 mooie bevruchtingen, dan weer lekker slapen..... en dan maandag 2 mooie topembryo's TP'en die voor de komende 9 maanden bij je blijven plakken Ja! Zo zal het moeten gaan!! Hele dikke DIGIKNUFFEL voor jou! ***Breekt weer uit***
***En breekt ook even gauw in voor Bright*** Ook een dikke digiknuffel voor jou en Lynn! Hopelijk knapt ze gauw op en kunnen jullie weer op en top van elkaar genieten! zó zielig als die kleintjes ziek zijn ***Breekt weer uit***