Sikki Lieverd heel veel succes vandaag in Gent.... we gaan voor 2 van de 2 van de 2 ...... ik Klavertjevier voor jou....... knuffellll
Lieve sik, ook vanuit hier: ik denk aan je vandaag!!!! Heeeeeeel veeeel succes!!!! Zo spannend!!!! Kusss
Vanuit een Belgisch internethotspotontbijtnapunctieplekje. Bedankt voor het klaveren allemaal! Het heeft echt geholpen. Er zijn 3 eicellen gevonden! 1 grote uit de grote follikel en 2 kleintjes, waarvan 1 uit een ieniemienie follikeltje, dus die zal vast niet rijp zijn. Punctie ging prima (nee Maartje, geen narcose in Gent ). Wel een roesje gehad (lekker, alsof ik een heule fles Barolo op had ), maar gezien het geringe aantal follies hebben we gekozen voor geen verdoving. Geen centje pijn! Mensen daar zijn zoooooo geweldig! Punctieman was ontzettend lief en grappig. Prikte zeer kundig en ook de flush van de follies ging super. Waar ik in DD na een punctie me altijd bont en blauw voelde, heb ik nu echt nergens last van. Nu hopen op minstens 1 mooie bevruchting!!! (nu ben ik weer bang dat het ene eitje overrijp is en de andere 2 onrijp...) Morgen bellen tussen 11 en 12. Brrrrrrrrrr Duimen en klaveren jullie nog even door voor ons? SMAK voor jullie allen! Wij rijden weer verder.
* huil * Wat fijn dat er daar zulke lieve mensen allemaal zijn Sik en zo lief voor joe zijn... Whoei voor 3! Daar moet echt wel een toppertje uitkomen... Ik klavertjevier me suf voor joe! Knuf!
Kippenvel op mijn armen dat er toch nog 3 gevonden zijn! Oh nu klaver ik meteen weer verder voor goede bevruchtingen! Fijn dat het geen pijn deed, super! Lief van meteen update! Denk aan je/jullie!
Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver Klaver
Sikki, toch nog 3 eitjes! Klinkt posi! Fijn dat je geen pijn gehad hebt met punctie.. Ik klaver ook nog steeds mee! Knuffelkonijn, ik zie dat ik je heb nageaapt met klaver plaatje, oeps.. *gaat op zoek naar nieuwe*
Ik denk trouwens frits te voelen. Vorige week vrijdag en zondag plopje gevoeld en sinds donderdag steeds vaker.. Ik weet natuurlijk niet wat ik moet voelen maar begin nu toch wel te geloven dat het fritsje is Smakjhe for all!
SIKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Wow, toch nog 3!!!!!! 3 is NIET teveel!!!!! En ik heb ze gebeld met de opdracht lief voor je te zijn, want dat verdien je, oso!!!!!!!!! En anders komen wij met het hele babytinth met bus (vervoer en busmeiden) om ze daar eens een lesje te leren!!!! Maar wow...nu uwen...ik denk aan je/jullie en ga nu ff fikken voor je!!!! Lauw, hoera voor FRITS!!!!! Plopperdeplop maar lekker verder Fritsie!!! Rest, smak, niet terug gelezen...heb me de hele dag bezig gehouden met heimlich/stabielezijligging/hydrofielezwachtels /drukverband/brededas/mitella/routeck/verbranding/verstuiking/ kneuzing/reanimeren en weet ik al wat niet meer... Ben kapot! DIKKE KNUF!