SIKKI YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kreeg spontaan visite, dus kon niet eerder reageren, maar had het al op twitter mee gekregen!!!! WAUW, traantjes en kippenvel!!!! pppfff...laten we deze posivibe vasthouden!!!!! Op naar morgen! Eerst nog ff het kampioenschap van Twente vieren en dan hop naar Gent!!!!! Taaaaaaaaaaaaal, praaaaaaaaaaccchhhhttttiiigggg wijfie!!!! SMELT! Sas, morgen sleutel, SPANNEND!!! Ik ga weer, smak!!!!
Taliaa: jaaaaaaaaaaaaa je lieve, schattige moppie!! Sas: oh spannend, bijna de sleutel! Laat je de klavertjes wel staan in de voortuin!!!
* nog een meelezeres die inbreekt * Sikki, wat een geweldig nieuws! Ik wens je voor morgen heel veel succes, sterkte, geluk en alles wat je nodig hebt toe! * en weer vertrekt *
****breekt in**** Lieve Sikki, voor dit onvoorstelbaar hoopvolle nieuws, wijzig ik ook mijn afbeelding! Liefs voor 8,5 maand! Het is je zo gegund! Edit: krijg de afbeelding zo snel niet gewijzigd, maar neemt niet weg dat ik alleen maar aan klavertjes vier denk meid! ****rent snel het babyrinth weer uit om in het veld op zoek te gaan naar een ECHT klavertje vier****
Lieve sikki!! Wauw!!! 2 bevruchtingen!!Dit moet júlie poging worden!! Heel veel succes straks ook met het wachten!!
KLINGEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tis weer tijd voor een nieuw deel van het Babyrinth je moet DEEL 4 alweer gaan openen 5013e bericht!!!!!!
Hoe toepasselijk een nieuw hoofdstuk voor het babyrinth dat geopend moet worden en weer een nieuw hoofdstuk voor ons allerliefste SIK die morgen 2 mooie emmy's op mag halen die ze zo ontzettend verdiend heeft!!!!!! *teken*
Awh, wat word ik toch blij en emo van al het liefs hier in ons lekkere knusse babyrinth. Zwijmel, zucht, huil, zucht... Wat ben ik toch blij met meiden zoals jullie!!! @Taliaa, Wat heb je toch een geweldige meiden. Heel mooi hoor!! @Klingeldingel, Jaaaaa met Sil eens, kom maar op met dat nieuwe deel van ons babyrinth. @Sil, Knuf voor jou hier en twijfel over nieuwe PSZ. @Nyn, Skatje ben je!! Mooie afbeelding hoor!! @Meeleeflezers, Dikke smak op joen wankies ook!! Lief van jullie!! SMAK!!
@Sikki, hier spuit elf maar zeker niet minder gemeend . WAUW 2 bevruchtingen!!!! Ik blijf klaveren meis....nu moet even alle geluk jullie kant op
EN IK MOET DIT HEEL EVEN KWIJT!!!!! :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x!! IK VIND JULLIE NIET MEER LIEF!!!! oke...een klein beetje dan...