klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sikki......Lieverd toch en dat van je bloedeigen zus:$:$ pffffff
    weet je zeker dat ze niet in Oss woont en zus is van mij??? ;)
    Zonder dollen wat een onbeschoft egoistisch mens zeg bleeeeeeh
    Ik snap helemaal dat je klaar bent met haar....
    Komt op mij over alsof ze er express mee gewacht heeft tot aan kerstmis om het je erger te maken ofzo...ze had het idd ook door de foon kunnen doen net zoals bij de rest...

dikke knuffelllllllll voor joe en ik hoop dat je 2e kerstdag leuker verlopen is dan de 1e...

Blijmeis....ook voor joe een dikke knuffellllll
    Relatiecrisis door oververmoeidheid.. ken het zo goed.... zo gaat dat hier dus ook en tel dan 3 huilende kinderen erbij op die niet te troosten zijn....dan ga je op elkaar afgeven en krijg je troubles in paradise.... maar gelukkig weten jullie beide wat de oorzaak is en dat het ook van voorbijgaande aard is.... maar het maakt het er niet leuker op....

Bight wat jammer dat jullie 1e kerst niet gegaan is zoals je gehoopt had en verwacht had....weet je Lynn is nog zo klein je kan nog zo weinig kanten op nu..dat hebben wij ook met de tweeling , daarom was ik ook wel blij dat we uiteindelijk toch besloten hebben thuis te blijven ivm zieke Luuk en Sanne...
    Volgend jaar gaat het vast allemaal leuker en gezelliger ook voor Lyn zelf :D

Emma wel een hele leuke dag gehad ne vandaag dubbel zo leuk!!!!! yeahhhhhh wat goed ik hoop dat je heel veel plezier hebt en veel posipower opdoet voor volgend jaar

@kerst voorbij... komt dus zo...
    We zouden 1e kerstdag uit eten gaan met hele fam.. en vandaag zou ik koken voor de fam.
    maar vanwege zieke kindjes zijn we niet gaan uit eten maar heb ik dus gekookt wat ik vandaag zou maken....
    Mijn Smoeder zei gisteravond dus dat ze vandaag thuis zou blijven ipv naar ons komen vandaag dus zijn we nu maar met zijn 2en en het DDT...A&R zijn bij hun moeder vandaag...Dus gaan we patat bakken vandaag en is de kerst voor ons voorbij gewoon een zondag zoals elke andere , dat bedoelde ik er dus mee ;)

Nynke vertel eens hoe was het weerzien met fam en vrienden???

Klingel hoe is jullie 1e kerst verlopen met het bloemenmeisje????

Heeft er iemand no een kaart gehad van moi????? lijkt wel of mijn kerstkaarten opgegeten zijn want niemand heeft er een gekregen dit jaar :( volgend jaar dus echt op 6 december al versturen ben ik bang:(

2. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    #482 Tuana, 26 dec 2010
    Laatst bewerkt: 26 dec 2010
    Ben maar een beetje aan het meelezen hier. Zoekend bij welke meiden ik me kan aansluiten. Hopeloos opzoek ;) Nee haha zo erg is het nog niet :p Maar omdat we zelf nog bezig zijn met sparen en dus nog met niks begonnen zijn heb ik niet veel zinnigs over mezelf te vertellen.

@Sikki wat egoïstisch van je zus zeg :( Wat moet jij je rot gevoeld hebben. Sommige mensen ook he.. net als dat wij het met een broer van manlief over sterelisatie hadden. Ik zei dat ik vind dat veel mensen daar soms te snel voor kiezen en dat wij dat nooit zouden doen. Grapt z'n vrouw lachend: nee maar dat hoeft bij jullie ook niet, want bij D (me man) zit er toch niks bij.

Oh wat grappig zeg.

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    :$Tuana ik ken dat gezegde zo precies!!!! alleen werd het altijd tegen mij gezegd omdat ik toch onvruchtbaar was was de pil etc niet nodig...
    en nu wij dus wel ons gezin eindelijk compleet hebben hebben we dus ook voor een knip gekozen voor mn man...
    Vragen ze nog waarom we dat doen want jij kan toch geen kinderen krijgen:$:$ euh duh zeg ik dan...heb er drie rondlopen hoor...
    Ja maar je weet wel je kan het alleen maar met hulp van een ziekenhuis....hmmmz nou ja heb zelf ook nog 2a 3% kans hoor.
    Ja dus nihil zowat je bent onvruchtbaar dus waarom een knip.....

vind niet dat ik het tegen buitenstaanders moet verantwoorden zeg ik dan...
    Zegt dat mens ja maar wij leven met jullie mee hoor......
    Ja duh echt niet dan denk je wel twee keer na voor je zoeites doms zegt toch???

Maar Tuana iedereen is hier welkom hoor...mmmmeisje en geen mmmmeisje... eigenschappen van dit babyrinth ... Medeleven...humor stampen...humor mokken Humor oh ja en piemelpraat...en bovenal humor....
    Maar belangrijkste is wel dat hier in dit stukje van het forum.... de allerliefste meiden verzameld zijn die op het forum schrijven.....

tenminste zo voelt het voor mij :)

dus welkom Tuana :D

4. Ff een meeleefleesberichtje weer...

Lieve Sikki, wat moet het een moeilijke, rotdag geweest zijn voor jou gister! Wat geef ik die zus van jou graag een dikke piemelklap in haar gezicht zeg!

Sylvia, beterschap voor je DDDuo..

Blijmeis, ik herken je verhaal met je zoontje.. Bij ons dochtertje toen ook een keer haar in bed genomen en ook een strijd geweest om haar er weer uit te krijgen en toen was ik ook nog swang van nr 2.
    Hier ook de strijd aangegaan om haar weer in eigen bed te krijgen en uiteindelijk is dat gelukt!
    Hoe?

Eerst in bed leggen. Zeggen dat je na 5 min. even een kusje komt geven.. Dan na 5 min. kusje geven en zeggen dat je na 10 min. even komt. Dan na 10 min. kusje geven en zeggen dat je na 15 min. komt. Dan na 15 min. kusje geven en zeggen dat je over een half uurtje weer komt.
    Na dat halve uurtje ga je het laatste kusje geven en zeg je nadrukkelijk: lekker slapen lieverd, en tot morgen.. Papa en mama zijn beneden.

Dit heeft eventjes geduurd bij ons, maar het werkte! Ik hoop dat er bij jullie ook de oplossing komt meis!

Knuff aan het hele klingeligepiemeligeliefstebabyrinth!

5. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Silvia: dank u :D Ik weet nog niet zoveel van jullie allemaal maar dat komt wel goed. Gewoon even goed meelezen.

Die opmerkingen af en toe, om gek van te worden. Ondanks dat jullie nu compleet zijn en dat je man gesteriliseerd is vind ik dat ze zoiets nog niet kunnen zeggen. In mijn ogen word het probleem er dan nog even een keer extra ingewreven.

Ben me net trouwens lam geschrokken. Moest even tanken en op de terugweg naar huis naderde ik een stoplicht, ik reed al zachtjes en remde bewust ook heel zachtjes. Maar toch gleed de auto weg. En hoe! Ik maakte een heel rondje en stond ineens met de achterkant van de auto voor de stoplichten :$ Het klinkt zo eigenlijk best grappig hahaha maar ik moest toch echt even op adem komen van schrik! Gelukkig maar dat er geen andere auto's rondom me waren.

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hallo schatjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

hier een hele happy Nynke. Ik ben helemaal aan het genieten en het weerzien met de familie, gisteren, was helemaal super!!
    Nu lekker genieten met een vriend en ja ja ik zit aan een echte breezer!!:D Doe ik mijn naam als breezersletje toch nog eer aan.:p

@Sikki: :$ en dat is dan je zus?? O, ik ben plaatsvervangend boos en voel je verdriet. ((knuff))

@Blijmeisje: o, wat een nachten.:( Ik hoop zo dat zoontjelief het heel snel gaat opgeven. ((knuff))

@Sil: kindjes weer wat opgeknapt??

@Taliaa: hoe gaat het vandaag met je mooie meisje?

@Iedereen: een dikke knuff en ik denk aan jullie allemaal.

MEGAPLETKNUFF

7. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    :$:$Nynke!! Jij breezersletje!! Dus toch!!! :$:$

:D:D
    Wat fijn dat weerzien zo geweldig was en dat je zo lekker aan het genieten bent meid.

Sil, thanx. Ach weet je, volgend jaar gaat het hetzelfde, want dan hebben we nog de verplichte eerste kerstdag bij sfamilie ;)
    Vandaag was een stuk leuker, hihi.

@Emma,
    FIjn dat jullie zo'n leuke eerste kerstdag hadden. Hopelijk vandaag ook zo'n mooie dag.

@Tuana
    Welkom ;)
    Ai ai, kan me voorstellen dat je van je glijpartij geschrokken bent. Eventjes met kloppend hartje achter het stuur. Gelukkig niks ernstigs gebeurd verder.

@stomme opmerkingen,
    Ik begin vaak aardig, maar meestal eindig ik met een behoorlijke sneer, haha.

@hier,
    LYNN IS MEDICATIEVRIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO
    We zijn gaan afbouwen en ze is nu al 2 dagen zonder Zantac en het gaat goed!!! Heerlijk!!

Verder leuke tweede kerstdag gehad vandaag. Alleen de afsluiting een beetje vervelend. Paps had toch wel wat gedronken en besloot om zelf te gaan rijden. :x Mijn moeder vond dat kennelijk best grappig en maakte een opmerking over dat we goed in het testament stonden. Ik heb dus maar even aangegeven dat ik het dus absoluut niet grappig vond. Zegt mijn pa: dat interesseert me niks wat jij er van vindt.

NOU JA ZEG!!! Wat nou als er iets gebeurd? Hoe kun je nou met drank op achter het stuur stappen??

Beetje domper op de feestvreugde dus....... :(

Of reageer ik nu een beetje te overdreven?

LIefs

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    :$ Sikki!! Ik heb er geen woorden voor... je eigen zus!!! My God, een inlevingsvermogen van een garnaal :$ Ik snap je frustratie en je verdriet. Je bloedeigen zus!!!! :x

@ BM, ik hoop dat zoontjelief snel beter gaat slapen in zijn eigen bedje want dit is toch niet vol te houden. Hopelijk heb je iets aan de tips van de meiden hier.

@ Tuana, wat een opmerking zeg :$:x

@ Nynke, heerlijk lieverd! Geniet ervan, het klinkt als een perfecte kerst!

@ Bright, geen medicijnen meer voor Lynn!!! YEAH!!! :D
    Hoeveel had paps gedronken? Snap de domper, is niet echt leuk als er dan ook nog grapjes over gemaakt worden en er totaal niet naar je geluisterd wordt.

@ Silvia, geen kerst zoals gepland en verwacht dus. Zieke kindjes is echt niet leuk :(

Onze kerst is zojuist voorbij. Best een geslaagde kerst gehad. Was erg leuk en gezellig. Vrijdagavond hebben Sasman en ik heel lekker gekookt en samen genoten van het eten. Het was goed gelukt. Na het eten hadden we nog een aantal cadeautjes voor elkaar. Het was een intiem en rustig avondje, heel fijn :)
    Gisteren zijn we met mijn familie (ouders, zus, zwager en 2 nichtjes) gaan brunchen. Dat was echt lekker en uitgebreid... niet normaal! Ik plofte bijna uit elkaar! Daarna zijn we naar mijn ouders gegaan en hebben we nog wat cadeautjes uitgepakt. Daarna chinees gehaald, maar we zaten nog behoorlijk vol haha! Toch is het redelijk op gegaan. Daarna lekker op de bank geploft met kerstfilms op de achtergrond. Vandaag zijn mijn ouders en mijn opa en oma komen gourmetten. Erg gezellig!
    Van schoonloeder niks vernomen deze kerst. Heerlijk rustig, ik heb haar niet gemist.
    Morgen gaan we met schoonzusje en partner naar de winterefteling. Ook leuk! Een beetje derde kerstdag dus.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    hai lieverds,

op pagina 2??? dat kan dus echt niet he!!! zitten jullie allemaal in een winterholletje of zo??

Heb ff geen zin om te reageren, heul klein bietje muug,.... zo zeg...
    Maar wel: LYNNNNNNNNN super goed meisje!!!!!! JOEHOE!!!!!

blijmeisje: hoop dat zoonlief snel weer in het juiste spoor zit;)

sikki: HEULE dikke knuffel voor joe!!!!

en de rest: fijne tussenweek gewenst!!!!

Ennuh: even een klein privéfeestje: Elize was gisteren 100, 100?? ja echt 100!!!!! gram aangekomen!!!!
    Morgen komt de vlos nog een keertje langs om te kijken naar Elize. Kijken of ze is aangekomen, de kleur beoordelen en luisteren naar hoe wij het vinden gaan. Ze zijn er nog niet helemaal gerust op namelijk, maar 100 gram erbij is stap 1 2 en 3!!!!
    Verder heb ik vannacht mogen slapen van manlief, heerlijk klokje rond! En jank ik de hele dag, ook klokje rond.
    ach ja

nou met mijn reactie staan we weer op pagina 1! wie volgt???

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden, even heel snel, ben net terug van vliegen, zit nog met uniform + jas aan :) en ben echt errug moe, dus zo even heeeeeeeeeeeel lang douchen, ben tot 17 januari vrij, dus heb tijd zat om jullie hier te vervelen:D

Wat een vreselijke opmerkingen allemaal van naasten en bekenden:(:x Echt het verstand van een borrelnootje....

Lynn medicatie vrij!! Woehoe!

Taliaa: wowie 100 gram!! Goed hoor! Nu dooreten! hahahaha

Nynke: lekker "thuis" bij de family!

Meiden, fijne avond en tot morgen!!!
    KNUFFEL!!!!

11. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hai laiverds!

Hier een blijere blijmeisje.. :D

Taliaa: wat SUPER dat Elize is aangekomen! Hopelijk zet het nu goed door. Maar ik lees nog wel wat onderliggende stress...? Trek je het wel een beetje meisje? Met slaaptekort en heftige bevalling en zorgen om Elize enzo? Rustig aan he!!! KNUF!

Nyn: jaaaaaa Neerlandaise! Fijn dat je zo geniet lekkere breezerslet van me! :D

Bright: JAAAAH!! Wat super dat Lynn van de meds af is!!!! Geweldig gevoel denk ik... Super hoor! En ook een leuke 2e kerstdag dus. Ik snap je boosheid heel erg trouwens. Zou ik ook heel slecht tegen kunnen en vooral als iemand zegt dat het niet mijn zaak is. Hallo wel de opa van je kind hoor!

Knuffelkonijn: thanx voor je lieve meeleesberichtje! Het inslapen is bij ons alleen geen probleem, het gaat echt om het wakker worden 's nachts maar met ongeveer dezelfde oplossing (even hoofd laten zien en zeggen dat hij in bed blijft) ging het vannacht al beter!

Sil: was de patat lekker?? :D

Tuana: brrr wat schrikken zeg van wegglijden! Gelukkig niks gebeurd.

Hier vandaag een stuk betere dag dan gister. Het was gister trouwens heel leuk. 'S middags al vrij snel even met manlief goedgemaakt en uitgesproken dat we allebei moe en prikkelbaar zijn, toen was dat ook weer klaar. Verder lekker gegeten en heel gezellig gehad.

Zoonlief vannacht om stipt 3.00 weer gillen. Ik heen, speen gegeven, ingestopt en gezegd dat hij in bed blijft en 'welterusten'. Toen even gillen maar ging vrij snel slapen, half uur later nog een keer en toen was het klaar.

Nu moet ik naar zoon toe!!

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    dat was even huilmomentje maar ik ben weer terug.. Helemaal alleen merk ik :D

Maare ik wou nog zeggen:

Klingel: hoe was je eerste kerst met Florine??? VERTEL!!

Maartje: waar bent u? Ik zie je wel op zp maar hier niet. Vertel eens! hoe gaat het?

LadyZ: pfoei drukke dag(en) gehad? Nu lekker languit op de bank? Wel heeeeeerlijk vrij de komende tijd! Fijn hoor!

Jo lieverd hoe waren jouw kerstdagen zonder papa en mama? Erg confronterend of viel het mee?

Sikki: en jouw 2e dag? Heb je nog contact met zus gehad? :x Vind het nog steeds on-voor-stel-baar! :x

Sas wat een fijne dagen of niet? En VERTEL! Hoe was de winterefteling?? Mooi zeker he? :)

alle anderen: fijne dagen gehad? Nu vakantie of moet iedereen werken?

DIKKE KNUFFEL!!!!

13. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Pompiedompiedom...... ;)

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Koekoek!

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zus niet meer gesproken.
    Ik verwacht ook niet dat ze mij belt (zij voelt zich niet schuldig!) en ik heb ook geen behoefte om te bellen.
    Ga er effe geen energie in steken.

Sil, ik heb je kaartje gehad!
    Ontzettend lief!
    Dank je wel!!!

Taliaaaa, wat een goed nieuws van Elize!
    Nu die stijgende lijn voortzetten!

Bright, je meisje eindelijk van de medicatie af!
    Heerlijk!

Nyn, jij doet je naam lekker eer aan :D
    Geniet er maar lekker van.
    Je hebt het verdiend na alle stress!

Blijerd, langzaam aan weer een beetje blij aan het worden.
    Goed zo!

Sas, neemt de spanning al toe ;)

Hier een beetje balen.
    Manlief is ziek :(
    Die knakker is de laatste tijd best vaak ziek.
    En ook iedere keer wanneer we weer wat willen gaan doen.
    Nou is dat ook niet zo moeilijk, want we zijn best vaak aan het behandelen ;)
    Maar wel balen hoor!
    Trouwens, we gaan 6 januari naar Gent!
    Manlief zorgt dat er een vervanger naar zijn belangrijke afspraak gaat.
    Volgende week wordt er weer een stap gezet!

16. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Lieve Sikki, wat fijn dat jullie 6 januari samen heen kunnen! Een volgende stap op weg naar jullie droom. En 6 januari is al 33 jaar een geluksdag (Het is mijn verjaardag;):D), dus dit moet en sal goed komen!

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Thanks Maartje!

Ik hoop het echt.
    De weg er naar toe wordt moeilijker en zwaarder en ook hier begint dat toch wel z'n tol te eisen.
    Ik merk dat ik langzaamaan toch ook labieler wordt.
    Hoe hard ik me er ook tegen verzet, op een gegeven moment raakt die emmer toch steeds voller.

Maar voor nu nog even verstand op 0 en blik op oneindig!

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    WOEI!!!!!!!!!!

Hai lieve lieve meisjes!!

Eindelijk de kerstdagen weer voorbij!! Vind de aanloop altijd leuk, maar ben ook blij als het 'normale' leven weer begint, hihi.

@Sikki,
    Meid, wat fijn dat jullie 6 januari samen naar Gent gaan. Ik hoop zo dat Gent brengt waar jullie al zo lang op hopen.

@BM,
    Fijn dat je wat beter geslapen hebt vannacht en dat je 'relatiecrisis' weer over is.
    @Sas,
    Hoe was je derde kerstdag?? Mooi zeker in de winterefteling? En hoe gaat het met spuiten e.d.?

@Taliaa,
    Yay voor de 100 gram en de nacht mogen doorslapen!! Wat lief van je mannetje en wat goed van je kleine grote meid dat ze gegroeid is!!

@LZ,
    Oh heerlijk tot 17 januari vrij. Dan komt het babyrinth vast niet meer op pagina 2 ;)

@rest,
    Wo sind sie allen? :D

@hier,
    Manlief al de hele dag kniepertjes aan het bakken, haha. Hij heeft 2 kilo deeg gemaakt, dus dat moet en zal op. Leven al de hele dag in kniepertjes lucht. ;) Maar wel heul lekker!!!:)

Zo lekker mijn bedje in. Morgen niks op de planning. Lekker aanmodderen.

Liefs

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Lieve Sikki, dat is toch helemaal normaal! Je verwacht nu wel erg veel van jezelf. Zoveel jaren strijd, zoveel teleurstellingen.......dat trekt toch niemand zonder zich labieler te gaan voelen. Probeer het toe te laten meid. Het moet er uiteindelijk toch uit.
    Of als je denkt dat het voor dit moment verstandiger is om het niet toe te laten: stop het diep weg en ga door. Maar wees niet zo streng voor jezelf! Je bent al zolang zo sterk!!
    JULLIE ALLEMAAL TROUWENS!!!

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    En daar ga ik weer...

*huil*

Deel Deze Pagina