:x:x:x:x:xSEG:x:x:x:x:x Nynstout (deze keer niet lief!) Jij hebt net gelezen wat voor een vreemde dag ik gehad heb, dus ik had van jou wel iets meer steun verwacht... *gaat in een hoekje zitten mokken*
Die klavertjes vier laat ik zeker in onze tuin staan @ Taliaaa, wat een prachtige foto van een heel prachtig meisje. SMELT! Hier iets heel schandaligs... Mijn moeder ligt knock out in haar bedje. Slechte invloed heb ik... Mijn ouders hadden in de drankkast nog een fles ouzo staan en ik zei voor de gein dat we die wel op zouden drinken vanavond. Dus mijn vader zet die fles koud samen met een fles kum quat. Mijn vader vond dat er wel Grieks bij hoorde dus die ging Grieks halen. Mijn moeder en ik begonnen alvast aan de ouzo. Ging behoorlijk hard en heul veul lol. Wij kunnen allebei niet bijster goed tegen alcohol dus toen mijn vader thuiskwam hadden wij al wel genoeg gedronken. Maar toch nog net een beetje meer drinken en vooral mijn moeder. Maar wij hadden gister een verjaardagsfeestje van mijn vader dus we hadden gister al gedronken en niet veel geslapen, dus mijn moeder was behoorlijk moe. Nou ineens slaat het toe zeg! Helemaal zat, ze begon te huilen en werd helemaal emotioneel. Alles van vroeger (heeft nogal een moeilijke jeugd gehad) kwam eruit en ze bleef maar huilen. Ik werd er helemaal naar van, vond het zo zielig. Toen ging het van huilen naar lachen en van lachen naar huilen. Vervolgens staat ze op om naar de wc te gaan, maar dat was al te laat zeg maar. De hele tuinstoel onder geplast (nogal een zwakke blaas sinds de bevalling van mij en een verzakking later). Vervolgens nog een heel deel in de woonkamer onder... Mijn vader is even met haar naar boven gelopen maar die werd weggestuurd. Ik heb de kamer gedweild en gezorgd dat het er weer netjes en schoon uitzag. Het duurde best lang voordat ze terug kwam dus ik ging even kijken. Ze was zich aan het aankleden op de rand van het bed. Heel klungelig. Toen ze mij zag kreeg ze weer de slappe lach en jawel hoor, de schone broek weer vol geplast en nog erger... haar hele bed zat onder. WEK! Ik heb haar zo goed als het ging geholpen en vervolgens weer naar beneden geholpen. Ze heeft nog even in de tuinstoel gezeten en ineens stond ze op en ging ze binnen op de bank liggen. Daar viel ze in slaap en werd ze een uur later wakker. Nog steeds enorm van het padje. Ze vroeg of papa tennissen was, maar die zat gewoon naast haar en ze wist ook niet meer dat ze een paar keer in haar broek had geplast. Papa heeft haar net naar bed gebracht. Best wel grappig eigenlijk, maar ook erg beschamend. Zo ken ik haar niet, want ze drinkt nooit veel. Ik vind het ook een beetje eng om haar zo te zien. Ben best wel bezorgd. Gek eigenlijk...
Hier ook een heul blije alex.....balen dat ik gister werken moest..maar heb op werk via tv en internet alles gevolgd Loesie wat is Siemkaam moooooooi geworden.....enne woon jij in t getto Nyn jij bent lief! Sas ieks kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om mams. Heeft ze roesje uitgeslapen? Maart vind dat die zwangerschap je mooi maakt zeg Silllll succes vandaag met mathijs en psz....komt goed schatje! En dan.......onze allerliefste sikki....ik zit in t klaslokaal klaar voor de awards in mijn glitterjurk! Denk aan joe vandaag! Klaverpowerrrrrrrrrrrrrr!
Sikki ik denk aan je!!!!!! mijn mooiste jurk aan met grote strikken bloemen en heel veel klavertjevier erop zet hem op!!!!!!!! Nou off tweeling jassen aan en inpakken en dan op naar de 1e dag van mathijs op de nieuwe PDSZ *slik* *Huil*
Sikki: speciaal voor jou vrij genomen!! Ik ga de hele dag duimen! (ok en omdat ik een beginnende liesbreuk heb en een echo moet laten maken.....) Sas: ojee wat een verhaal...mama nu wel weer een beetje ok wakker geworden??
@sas, och jee van je moeder!!! hoe is het nu met je??ennuh: niet meer doen hoor, haha de SLEUTEL komt vandaag!!!!!!!!!!!!!! JOEHOE!!! @sikki, ik zit er klaar voor!!! SMAK
Lady????? een beginnende liesbreuk?????? hoe krijg je dat voor elkaar dan?? wanneer echo en wanneer uitslag? en hoe zit dat dan met cryo plannen? Sas vandaag de sleutel...heel veel klusplezier vanavond nog om alles af te krijgen voor de schilders morgen... Blij meis hoe gaat het met *censuur* en *topsecret* Klingel hoe gaat het nu met jou en Florine..ik weet dat je geniet maar hoe voelt bloemetje zich nu? na winnie the poooooooooop Nyn vandaag weer start met de bouw? aannemer klaar om met de spanten aan de slag te gaan? Emma....volgende week begint het circus..... spannend hoor Bright hoe gaat het met arme juweeltje??? is ze een beetje aan het opknappen? Maartje jeetje wat een foto op hyves zeg!!!! hihihihi maar bijna 32 weken wie had dat ooit kunnen denken Loesie wat een mooi kamertje van Siem....en wat een heerlijk mannetje is dat zeg... Alexandra hoe gaat het nu met jou? papastress? en mama? hoop dat het een stukje beterder gaat nu knuffelll Jo lieverd hoe gaat het met jou? en alle voorbereidingen? spannend of niet dan ik heb diep respect voor je dat je die stap zo durft te nemen Meeleefleesdamesenbussinnen dank jullie wel voor jullie overweldigende steun aan ons allerliefste Sikki... jullie zijn toppers mag ook wel eens gezegd worden!!!! Hier Mathijs naar de psz geen greintje pijn , meneer dook meteen in de speelhoek en zag mama en de tweeling niet meer staan... Mama moest daarentegen wel een traantje wegpinken bij het weggaan ben een enorme emo muts aan het worden... geloof dat ik never nooit meer ontzwanger of zo pfffff
SIL: ahhhh Mathijs grote stoere vent! En wel fijn dat hij het iig heel erg naar zn zin heeft! Ik krijg woensdag echo en dan binnen 2 dagen uitslag. Het maakt niet uit voor cryoplannen, heb dit waarschijnlijk ook overgehouden van de zwangerschap van Gerodi. Dus het kan zijn dat het erger wordt, maar is niet gevaarlijk ofzo.
*komt binnen wiebelen op haar monolo blahniks van 16 centimeter* SO! sikkichickie, ik heb mezelf helemaal in de glittergalaglans gehesen, speciaal voor jouw dubbele twentse bekerfinale! wij klaveren, wij diamanten, wij fikken en wij HETSALLEN! maar dat weet je al. en je weet ook dat jij moet zeggen wanneer wij daar eens een beetje rap mee doorgaan/ophouden/enzovoort he? ik zou zeggen, over een maand of 8.5 getsie wat eng toch weer, nu hebben we de fenomenale score van 2 uit 3 bejubeld, maar nu komt er meteen weer iets anders engs voor in de plaats. nu komt het er echt op aan! op siklijfje! *straal, straal, straal sikkilijf IN* met: - DIAMANTPOWER - KLAVERKRACHT - BAROLOSTEUN - DESIGNSMAAKPOWER - MOOIEVACANCE*SIT*KRACHT - ALLESUPERTEKENSSTEUN SO! knuffel! so, ben weer even in de appel dus op zetpee gekropen seg. het is maar goed dat er tweeeeet en whatssapppppp bestaat zodat we ' achter de schermen ' nogal doorbabyrinthen (sorry meeleesstadion vol ) want anders was ik echt niet bij (mijn hoofd) geweest @bij mijn hoofd: jullie snappen.. nogal gesloopt hier... iets met een baby die het gezellig vindt 3maalnachts mamahonger te stillen komt vanzelf goed! of niet vanzelf: actieplan in de maakt! maar dan nu: @vliegend groentehapje: IEKS EEN LIESBREUK! hoe kom je eraan, en eraf? doet het pijn? huiltje? of nie? knuffel erop! @sas: hih over je mama, maar ook wel schrikken inderdaad, om haar zo te zien of niet? nog over gesproken? enne, JOEHOE @huis! fotospam? @alex: wat klink je blij en wat ben ik blij dat jij weer hier bent! @loesie: schatje! hoest daar? jij ook zo wegens twente verloren? erg he! in de gettoooooooo???? @nyn en andere ajaxsletjes: :x @blijmeis: werkze! ik hoop dat mats fv wilde pikken? mok? hoest met jouw gevoel over bv die op lijkt te houden? knuffel ook daar! *gooit naar grunn* @bright: haai daar! hoe is lynn vandaag? en wat STOM he :x van babykleertjes. maar ja, slaap ging voor. heb nog wel poging gedaan via GSM te bestellen, vond ik heul slim van mezelf. maar wat denk je- florine kwam om 23:58 :x nou ja, dat zal haar leren dan: geen lading NOPPIES voor (bijna) NOP! @sil: knuff voor jou, spannend van PSZ. maar ik denk dat je absoluut de juiste move gemaakt hebt! enne, mooie taart! (of zag ik die nu weer op twit ) ik heb alles bijgelezen maar soms weet ik niet meer waar hihhi! @michelle: hee SEG! ooit schreef jij hier mee, jij hoeft niet in te breken! hoest met zwangerschap? en andere kindjelief? @taliaa de aanstekelijk lachje: HIHIHIHIIHHIHIHIHIIIHIIHIHHIHIIIHHI @ oto! wat een prachtblunder! heheheh! rijdt altoto lekker? en wanneer italy, en hoe italy? ik hou me aanbevolen voor SUPERTIPS hoe te reizenrijden met een beeb! @de rest: later meer! even koffie slurpen en welja, florine wordt wakker na exact 45 minuten en 0 seconden! fruithapjestijd. ohja @nieuwdeel: SEG we gaan toch wel gewoon weer door tot ergens in de 700 en ik een prachtig verzoekje van liefjosien krijg he?
Sorry lieve Loesie. Ik zal me weer gedragen. En wat een gave kamer krijgt jullie stoere knul. @Taliaa: ik las je stukje over auto voor aan manlief. Zal zijn reactie maar niet vertellen zeker? @Saskia: hoe is het nu met mama? En bijna sleutel!!! @Sil: ik zei het toch?? (psz) @Bright: vandaag even bellen naar HA over vermoeden 6e ziekte? Hoe is het met Juweeltje nu? @LadyZ: liesbreuk?? heb ik ook twee keer gehad. Maar toen was ik nog heul klein. Succes ermee!! @Alex: jij is ook lief!! ((knuff)) @Blijmeisje: hoe gaat het nu met Mats,kolven,bv?? ((knuff)) @GesloopteKlingel: weet je schatje: het komt goed. En nog een weetje: actie plan komt ook goed. Hoe ik dat weet: gewoon omdat jij een topmama bent. @Bouw: :x niks noppes nada. Heb maar een mail gestuurd en indien geen reactie gaat Dre vanavond even langs. DTL!!
Lieve Sikki, als het goed is zitten je twee grootste schatten nu in je buik. Ik hoop,duim,bid,klaver,fik en diamant gewoon door. Het moet en sal. Ook weer zo'n gevalletje. DTL!! Succes met via cursus vanavond en vlieg voorzichtig morgen. En nog een keer speciaal voor jou:
@nyn, was zeker iets als: wat een domme doos? @klingel, we gaan vannacht, sssttttt..... voor 2 weken @sikki, ik kan het even niet volgens hier, maar schitter door in mijn mooie jurk en hoop ontzettend hard... denk aan je!! @ladyz, je hebt mijn nummer (sas ook, maar die zal drukdruk zijn met verhuizen) wil je me ajb even iets laten weten als er sikkinieuws is? vandaag lees ik nog bij, maar vanaf morgen?? En jij, brrrrrr hoe kom je daar aan? en het hoeft niet verholpen te worden?? kan een zw.schap echt geen kwaad dan?? @bright hoe is het nu met arm meisje?? en met joe?? @loesie: wat een heerlijke foto's op hiefs!!! wat een knapperd toch! hoe gaat het nu met je, lichamelijk en dus ook emo?? @sil JOEHOE van grote vent! tissue voor mamatraantjes!!! @klinkel, ik houd me ook warm aanbevolen voor tips mbt reizen met baby.... haha. 't is zeker 12 uur rijden en we gaan hardcore in 1 stuk! (durf het niet te zeggen, maar voor oudste nemen we dvdspeler mee, NOOIT gedacht zo diep te zakken, haha) @alex, klaslokaal?? @sas: have fun today!! poetsze! haha @klinkel, nog een keer je bent in trek Hey, over mama-honger.. Heb je ideeën voor plan? indien nodig willen we meedenken hoor!! (ik denk aan iets als papa-troost) @nyn WAHHHH bouwstress??? GROMMMMMMM anders kom ik wel met maatje44 op aannemershoofd staan!!!! @annedore en lauw, doen jullie rustigan komende weken en als ik terug ben EIS ik buiknieuws etc! @maartjestaartje: sterkte met pleegmams! hoestnudan?? en met jou??? hyves foto ziet er GOED uit! je bent niks aangekomen en houdt geen vocht vast zeker? *jaloers* WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA @iedereen die ik vergeet: smakkerd!! @iedereen die ik niet vergeet en inhetbijzondersikki: SUPERSMAK ohhhhhhhhhhhhhhhhhh EMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA: denk aan joetoe!!!!!!!! eerste afspraak alvast: ik heb linkerpink!!!! SMAK het zal jullie nog niet opgevallen zijn, maar we gaan naar de ZON!!! YESYES!!! (alhoewel ze over 10 dagen een onweersbui verwachten, maar tot die tijd alleen ZONZONZON, joeperdepoeper) Hoewel isabje ons autistje al roept: willu niettu tansie toe, wille MIJN bedje slapen haha SMAKKIE
Goodmorning , Hier hubbie gisteren ook helemaal blij met AJAX, tja onze hond heet niet voor niets Urby (al is hij nu weg bij Ajax). Loesie, Siem heeft gisteren zelfs 2 keer gescoord . Hubbie zei dat als ons kindje een jongetje is hij zelfs de naam Siem overweegt hahahahahahaha.............. Sikki, ook vanuit hier (dan wel niet Gala jurk, zit op het werk staat zo raar hihi) maar ik denk ook aan jullie vandaag. Een speciale dag, 's morgens TP en 's middags eerste VIA bijeenkomst. Spannend allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik klavertjevier gewoon vrolijk verder voor jullie. Nyn, :x nog niet verder gegaan met de bouw. Jij mag heeeeeeeeeeel boos worden hoor!!!! Klingel, Florine lekker fruithapje en mamma lekker aan de koffie!! Wat klinkt dat heerlijk!!!!! Genieten!!! Lady zorra, succes met echo vandaag voor liesbreuk. Jakkie, hopelijk valt het allemaal mee! Saskia, jeetje wel schrikken om je moeder zo te zien he? Maar jullie hebben toch ook van te voren wel veel gelachen en dat is ook wel veel waard. Kan me voorstellen dat je je veel zorgen hebt gemaakt, blijft toch erg eng om te zien he? Sil, wat is Mathijs toch een bink zeg meteen gaan spelen!!!!! Stoer hoor!!!!!! En dat je een traantje wegpinkt, brrrr zou ik ook hebben. Knuff voor mams!! Sabrien klaagbericht: In het weekend helemaal niet misselijk geweest. Lekker gegeten en weer eens genoten van het eten. Heerlijk!!!!! Alleen ben ik nu weer ontzettend misselijk heb een half beschuitje kunnen eten en heb steeds het gevoel dat ik moet spugen. Och ja heb het weekend kunnen genieten doen we nu maar even rustig aan hihihihihi......... Ben wel net even langs poli Gynaecologie gelopen en heb gevraagd of ik eventueel medicijnen mag hebben voor als ik echt heeeel erg misselijk ben (zoals nu) daar had de gyn het de laatste keer over. Of vinden jullie me nu een hele grote aansteller. Ik roep de hele dag dat ik zoooo gelukkig ben en wil absoluut niet klagen zo zit ik helemaal niet in elkaar maar soms word ik dat misselijk zijn toch wel een beetje zat. Ben zo bang dat ik dan nog meer afval en dat dat niet goed is voor het kindje. Genoeg ego geweest, ga maar weer braaf aan het werk (bleh helemaal geen zin in). Als je je niet lekker voelt ben je toch het liefste thuis he? Kussssssssss
lieve sabrien, hoe gelukkig je ook bent, misselijkheid is ONTZETTEND vervelend! en dat even melden is GEEN zeuren!! muts! haha gewoon even aan de gyn vragen!!! ik hoorde ook dat gembercapsules goed konden helpen?? en wie weet gaat het snel wat minder worden?? @ll, pfft baal nog even ergens van, mijn allerallerbeste dinnetje is zwanger.. en krijgt woensdag de eerste echo. Baal er zo van dat ik er dan niet ben, stelnoudat en dan ben ik er niet voor haar... GROM maar goed, posipower, krijgt vast een SUPER goede echo!!!
Taliaa: Ik hou je op de hoogte als Wilma Nanninga!!! Volgens ha kan het geen kwaad.... dus daar vertrouwen we dan maar op...