klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ LadyZ: liesbreuk hmmz, niet fijn! Maar volgens mij kan het inderdaad geen kwaad, wel voor een man maar niet voor een vrouw. Geloof ik ;)

@ Taaltje, fijne vakantie lieverd, geniet ervan!

@ Sabrien, ik vind je absoluut geen zeur. Natuurlijk ben je dolgelukkig, maar zonder hele erg missel kun je nóg meer genieten.

@ Silvia, wat goed dat Mathijs zich meteen zo thuis voelde op de psz! Knuffel voor jouw emo, ik vind het wel begrijpelijk hoor.

Met mama gaat het weer beter. Ze heeft haar roesje uitgeslapen en gaat nooooooooooooit meer drinken ;)
    Arme mama, drinkt bijna nooit. Hooguit 2 wijntjes en dan drinkt ze eens wat meer en is ze er zo van ondersteboven. Hihi, nu kan ik er wel weer om lachen. Ze heeft enorme hoofdpijn en is een beetje duizel en moe. Maar dat gaat over.
    Blijkbaar was ik niet de enige die zich zorgen maakte, papa heeft vannacht ook een paar keer gekeken of het wel goed ging allemaal. Mijn moeder heeft namelijk een behoorlijk snelle hartslag en haar hartfilmpje is niet altijd helemaal in orde. Als ze alcohol drinkt krijgt ze vaak hartkloppingen. Daarom drinkt ze bijna nooit.

Vandaag inderdaad de sleutel. De verkoper was nu flink aan het pakken en in aan het laden. Lekker op tijd ;) haha!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sas: jemig, lekker op tijd ja! ;) :x
    @sas: hihi, mama wel een kater denk ik?
    zal ze leuk vinden (als ze het zou weten :D) wat wij hier allemaal hebben gepiest om haar pies-actie! :D
    @taliaa de italiaaaa: HA! vannacht! SO!
    en in 1 RUK, ha!
    wie rijdt er?
    elize nog in maxi cosyyyy neem ik aan toch? florine volgens mij dan, met 8.5 maand, net twijfelgeval :(
    enne, DVD is helemaal niet laag zakken seg! is slim van voor jou en de hele taliaafamillia!
    donderbui over 10 dagen mag, als het maar het weer is, en niet humeur! :D
    wat zullen we je missen dan seg!
    of doe je nog een gil hier en daar via via taliaa via via?
    @zorra: jij moet sigtig aan doen, of het nu kwaad kan of niet! :x

en zie, ik spreek je aan bij je echte naam en je weet- dan is het altijd menus! menis! menes!

@sik: sik heeft 2 in mik!
    en wij duimen totdat ze ploft als een dikke zwangere sik!!
    en we klaveren! en fikken. en en en!
    diamant AAN!
    had ik al 2038 keer gezegd maar seg t nog een keer!

@taliaa ook in trek maniaa: wat spannend van echo vriendin! en ik snap je meebibber. stel dat.
    brrr....

@meebibber: hier ook vriendin zometeeen echooo. brrr, het MOET goed zijn!!!!

*bid bid bid*

@sab: SEG! ondanks dat je 9 maanden megamissel wilt zijn wegens zwanger, wil dat nog niet zeggen dat dat LEKKER is of dat je er niets aan mag proberen te doen!
    zoals een medicijntje (hoe heet dat spul met die onmogelijke naam ook alweer ;))
    of zoals een klaagje, zeurtje, hartluchtje, piemelswafje ter algehele voelbeter!
    dat moet en dat MAG hier!

so!

@lauw: MORGEN JARIG EN MORGEN VK! :)
    *hangt vast piemelslingers op*

@sil: ha! ja! goeso van psz!

@klaslokaal: wie wat waar??? *kijkt rond in huis*

@annedore: hoe was fysiooooo???
    bekkenband, ik heb er geen baat bij gehad, blijmeis een beetje heel soms (toch?), maar wie weet helpt t bij jou wel?

zeker als je hem consequenter om hebthoudt als, eh, ik?
    (na 3 pogingen helemaal klaar mee seg! je kan er ook niet normaal mee zitten maar dat schijnt ook niet de bedoeling te zijn:x)

@taliaa daar was je weer: plan is: morgen CB, vragenvuur aan de kinderarts, vanmiddag osteo, weet ook niet waarom :(
    maar je hoort wel es goede verhalen, en je wordt wel es lichtelijk ' ik probeer alles ' van slaapgebrekhallucinatiamania ;)

indien alles (lichamelijk los van tandjes) uitgesloten (dus ook: echt geen honger? drinkt snachts echt wel 2 kanten, das soms beter dan overdag :() dan plan:

papahonger! :D

(en mama oordopjes of zelfs maar een hotelletje?)

de 5minutenmethode, jaja, wie weet gaan we eraan (geloven)

maar weet je wat stom is.
    vannacht heb ik ' wel 3.5 uur achtereen en nog een keer wel 3 hele uren daarna ' geslapen en dan denk en voel ik me meteen 'ZOVEEL' fitter (marathon!) dat ik denk ooooooo ik hou het wel weer vol ;)

hardleers he.
    maar ja, nou ja. eh :)

hm

*vlucht weg*

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klinkt best als een goed plan Klingel, hopelijk helpt het ook! Mama kan niet eeuwig maar door- en doorgaan. Mama heeft ook rust nodig. :)

Mijn mama heeft wel een katertje jah! Maar goed dat ze niet weet wat ik hier allemaal bespreek hahaha! Hoeft ook niet ;)

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Sab: Je bent geen aansteller!! Maar ik weet wel wat je bedoelt qua gevoel. Kijk naar mij met mijn bekken. Ik doe het af als ongemakje, omdat ik niet ondankbaar over wil komen, maar stiekem verga ik soms echt van de pijn. Maar omdat je het er dubbel en dwars voor over hebt, wuif je het maar weer weg en ga je door met leven en zwanger zijn.
    Maar zo vaak missel is niet fijn en eten is belangrijk voor jou en beeb, dus nee....ECHT geen aansteller!!!! *smak voor jou*

@Klingel: Het is juist niet de bedoeling om die bekkenband vaak om te hebben. Dat maakt je lijf juist lui. Oefenen en zorgen dat je spieren de verzwakking van de banden in het bekken beter opvangen is veel beter voor je lijf. Ook NA de bevalling heeft je lijf hier nog baat bij.
    Ik denk dus dat ik niet voor een bekkenband ga en lekker blijf oefenen bij de fysio en lekker ga zwangerschapszwemmen :)

@Sik: Denk aan jou en je twee embryo's! Dat vandaag maar de start mag zijn van veel moois! :) Daar klaveren we voor!!!

5. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Sikki, ik denk aan jooooe!!!! En ik klaver voor joe!!!

Sabrien, jij zeurt echt niet! alleen maar missel is gewoon niet fijn! Mag je best even melden. Hoop dat medicijnen helpen! En dat je nog meer geniet!

Taliaa, Fijne vakantie!! Lekker genieten van het mooie weer en over 10 dagen met donderenbliksemweer kun je daar ook wel een dagje shoppen in overdekt winkelcentrum oid!

Anne, helpt fysio een beetje? wanneer hebben jullie 20wk echo? Jij voelt beeb ook al toch? Ik sinds vorige week ook denk ik

Sas, straks de sleutel!! Lekker poetsen en klussen yaayyy!!

Grappig en eng van mams! Kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakte, ook ivm hart.. Gelukkig nu haar roesje uitgeslapen en de welbekende kater hihihih..

nyn, MOK van bouw die stil ligt.. :x dreig maar met piemelswaffel van heul babyrinth als ze niet gauw weer aan de gang gaan!

Maartje, lekkere plofkop heb je!! haahaha :D

Loes, mooie kamer heeft siem gekregen. en wat een prachtfoto's weer!!

Sil, wat heb je toch een stoere zoon! mama had er dus meer last van.. knufje!

Lady, doe je wel sigtig met liesbreuk!!

Klingel, 3x geroepen door florine? gaap! Klinkt wel als strak plan. hoop dat het werkt! Maar ik weet zeker dat het reg sal kome! ;)

Ik dacht trouwens iets te lezen over oordoppen in holletje, maar bleek iets met hotelletje haaaaaa :D

Jaa morgen bijn b-day en vk! heb al wat lekkers voor dr gekocht! :D

Hier gister hartje weer geluisterd! ding erop en kedengkedeng we hoorde hem meteen! :D
    Over 2 weken hebben we 20wk echo! 31mei om precies te zijn!

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Even snel vanaf de snelweg voordat we de VIA bijeenkomst betreden.

2 super Emmy's getpt!
    1 was 5-cellig en bijna perfect en 1 was 4-cellig en goed!
    Beide bevrucht middels PICSI en met AH.
    Maar het mooiste komt nog...het zaad was óók heel erg goed!
    20 miljoen met 34% motiliteit en 10% morfologie!
    Zo goed is het nog nooooooooit geweest!
    We hebben zelfs wel eens 0,5 miljoen gehad met 0% motiliteit.
    Sowieso is de motiliteit nooit boven de 10% geweest.
    Misschien hebben die 2 tabletten het 'm toch gedaan.

En bovenop alles had ik voor het eerst een pijnloze en bloedloze TP.
    Nog nooit eerder is het zo makkelijk gegaan.
    Voor het eerst zelfs zonder extra katheter!

Kortom, we zijn voor nu erg happy!

Thanks lieve meisjes voor alle steun!!!!!
    Kunnen jullie dit nog even volhouden?
    Tot nu toe helpt het!

Nu op naar de VIA!

SMAK

7. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Oooooohh sik wat een supergoed nieuws zeg!!!

Ik ga dit zeker nog 8,5maand volhouden!!

Ik ben zoooo hyper na dit blije nieuws!! super sik!!

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Jabbedabbedoeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! Wat goed!!!!!
    En al snap ik niet zo veel van alle afkortingen en termen (denk bij AH nl aan Albert Heijn, maar denk niet dat jij dat ook bedoeld:cool::D)
    We klaveren rustig door en succes bij de VIA!!!

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Sikki, ik word weer helemaal blij van je super berichtje!
    Wat zou het toch ontzettend gaaf zijn als dit DE poging is!

Uiteraard klaveren we door voor je, hele dikke smak!

taliaa, hele fijne vakantie!

Sas, succes met verhuizen!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wauw Sikki wat goed!!!!!!!!
    alles lijkt nu anders te zijn dan alle eerdere pogingen!!!
    als dat geen teken meer is :D
    we gaan voor 100% swang 100% sikkibeeb 1.000.000% geluk

het MOET en het SAL reg komen........

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sik! wat super, ook zaaaad goed! :)
    dat geeft moed! en dat moet!

of wij het volhouden, jou steunen????

:x

ja natuurlijk!!

totdat je zegt ' hallo ze zijn het HUIS AL UIT, hou es op met dat geklaver aan mijn kop! '

:D

en dat geldt ook voor de sas, de alex, de zaar, de emma, de jo en de heule rest!!!!!!

SO!

aha! goeso!
    lijkt me ook beter, oefeningen en zwemmen :) voor het echte onderhoud van ' de basis '

(hier tot week 33 3x per week in de sportschool, op omatempo natuurlijk, maar ik denk wel dat het mij geholpen heeft.
    ...niet dat ik alsnog 2 maanden in de kreukels lag, maar dat kwam door mijn ' zeg maar nee dan krijg je er 4 rugprikkengeintjes ' , ben nu wel weer fit , nou ja, niet waar, maar dat komt dan weer van geen slaap PROESTTTTTTTTT)
    anyway lijf is qua rug/spieren wel weer de oude/jonge haha. misschien wel sterker zelfs!

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Yeahhhhh!!! Sikki, wat mooi nieuws zeg!!! :D
    Heb van zaad weinig verstand, maar dat klinkt zo wel erg goed!!!!!
    Ik klaver als een malle voor je!! En ik hoop zo ontzettend gruwelijk dat ik dat nog 8.5 maand voor je mag doen!!!!! Ik straks werpen en jij dan 10 week swang.... Bitte bitte bitte!!!!!

Ik zit nu in de metro maar moest Ff Sikki gluren :)
    Grappig dat er meiden m'n nieuwste Hyves profiel foto al hebben aanschouwd ;)

Gisteren gepost en nu slechts 2 reacties op m'n Hyves....
    Zouden er echt mensen zijn die denken dat de foto echt is??? *proest*

Is er hier iemand die ook maar heel even heeft gedacht dat de foto ongefotoshopt is?? Ghighigjigjighigjhihihi!!!

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ik kwam even Sikkie nieuws loern.
    Wat een goed nieuws en ik klaver graag nog 8.5mnd mee

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jeeee!! :D :D
    *doet klaverdansje*

Wat een heerlijkheid Sik, om de energie en blijheid die van je berichtjes afspat te lezen!
    Ja, uber-eng ook natuurlijk...zo spannend dat je broek er vanaf zakt...maar ook GAAF! Vol klaververtrouwen klaveren we verder.
    Ik klaver.
    Jij klavert.
    Wij klaveren!

HA! :D

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    yes sikki....
    je vraagt je af wat er moet gebeuren zodat het dit keer wel WONDERLIJK afloopt... En dan zie ik zoveel (kleine?) andere dingetjes (albert heijn en whatever....) dat ik denk, zou het dan toch? zouden alle kleine toevalligheidjes en een heeeel klein beetje geluk nu gaan uitgroeien tot iets übermoois...
    Och meid, als we je door de komende 2 weken heen konden trekken deden we het meteen!
    Succes bij via-bijeenkomst!
    We denken aan je!!! Wilma nanninga houdt me op de hoogte!!
    Weet dat ik in italiaaaaaaadeamailiaaaaaaaaa aan je denk!!! SMAKKERDESMAKST!!!!

@sas, die vent heeft geen last van een brabants kwartiertje, maar van een brabants weekje, niet te geloven zeg!!!

@wilma nanninga (hilarisch!!!!) thnx!!! en idd als de ha dat zegt..... (check je het ff bij de fa?? want na mijn iksnijddieaambeienwelevenweg ervaring bij mijn ha, heb ik er niet zoveel vertrouwen meer in!!)

@klinkel... lieve klinkel. Je bent wel vrolijk, maar wat zul je moe zijn!!! En dat mag! en dat moet je zeggen, ook hier!!
    want net als sabrien die hier even mag zuchten dat ze misselijk is, mag jij dat ook!!!! (nouja, van vermoeidheid dan)
    Het überflorinegelukzaligepowermoedervlindervliegelarij-gevoel maakt het dat je weet waar je het voor doet, maar dat maakt je niet minder moe!!!
    Even feit: 's nachts gaat de aanmaak van melk beter, (hormonaal) dus kan zijn dat bloemetje t regelt om zo de productie van mama op peil te houden.
    maar... ik geloof t niet. ze groeit goed, heeft beter geslapen. ik denk serieuze mama-honger en slokje melk..
    Als lichamelijk alles oke is, dan zou ik zeggen:
    5 min plan!! Ik weet is niet geitenwollensokkenrepley(?)tittentothun18eencosleepentothun25e verantwoord (en joe noow dat ik dat met een grijns zeg he?)
    Maar: hier 2 kindjes die zichzelf in slaap huilen... Anders vallen ze gewoon niet in slaap-gaap
    En bv elize nu ook, die wordt 's nacht wakker en die laat ik dan ff mopperen en dan gaat ze (vaakgaapnietaltijd) weer verder slapen..
    Ze zit nu gewoon in een ritme waarbij ze, wanneer haar slaapcyclus weer op nieuw begint, ze gewend is om lekker bij mama te zijn. Ik denk dat ze moet "leren" om lekker zelf in slaap te vallen. Wat denk je van een speentje? Wil ze zeker niet??

En weet je, het maakt niet zoveel uit wát je doet, als je maar zelf erachter staat en het de tijd geeft.
    Hier is bv het huilen niet gestopt, maar ze slapen wel.. Maar dat wil niet zeggen dat dat bij elk kindje werkt.

En gijwallenwinkel: een hotel is zo slecht nog niet.
    laat papa maar eens een nachtje achter, maar veel red bull en flesjes!!
    Eet florine al pap? want dat zou ze dan met een lepeltje (omdat ze nog niet flest) kunnen eten 's ochtends he, van afgekolfde melk! zodat JIJ uit kunt slapen!!!!!!

Zo dit waren wat ideeën van mijn kant!

ik wens het jullie!
    SMAK

oja, elize nog in mc ja, 't is een reus maar nog geen peuter;)

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Klingel!!! Leeg je berichtenbox eens!!!!

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Whoeiiiiiii voor Sik!

@ klaslokaal alex heeft cursus voor werk vanaadg..nu dus ff snel hier langs voor sik nieuws!

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    * Inbraak *

Sikki, kreeg kippenvel van je verhaal! Ben super blij te horen dat van de 3 eicellen er 2 hele mooie bevruchtingen zijn ontstaan! Ook ik hoop voor je dat ze de komende maaaaaaaaaaanden nog bij je blijven. Weet nl niet of ik wel mag duimen voor je, gezien de achtbaan wondertjes ;);):D

Ik blijf je volgen!

* uitbraak *

19. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    *****breek in *****

Nee duimen is uit den boze.....! Hihihi...
    Maar klaveren is natuurlijk helemaal goed!

Sikki wat een supernieuws zeg! 2 van de 3.... Echt te gek!
    Wel gek om daarna dan naar de via te gaan hè? Maar ik zou het echt apart proberen te zien... Een 2e spoor. Zo hebben wij het ook altijd bekeken.

Dikke knuffel voor jou meid en geniet van je 2 wondertjes!

*****breek uit*****

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Een vooruitblik op Babyboom is te zien op: Exclusief! Vooruitblik nieuw seizoen Babyboom. | Babyboom

En vanaf woensdag is het elke week op tv.

Heb het net gekeken en hartverscheurend moeten huilen...
    Er zitten 'rare stellen' tussen, maar oh wat voelde ik me weer klein en verdrietig en voelde de pijn en het verdriet weer van alles, alles wat we hebben meegemaakt. Het hele traject, maar ook de val in december (ik zag in het voorstukje ook een stel waarvan zij van de trap was gevallen en naar het ziekenhuis moest...) ...
    Wat is het een achtbaan geweest en is het eigenlijk nog steeds als ik me zo voel. Die massale zwangerschapstest die ik net ook zag... Afschuwelijk het verdriet in de ogen van de mensen die zo graag willen maar waar het weer niet zo bij mag zijn...

Bij het eerste seizoen babyboom was de wens al zo vreselijk sterk en wat heb ik toen ook al gehuild. Nu weer, maar toch voelt het anders met de schopjes in mn buik...

*emo*

Deel Deze Pagina