klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Heeft er trouwens nog iemand belang bij 2 kaarten voor het lief lifestyle event aankomende vrijdag?

Ik zou met een vriendin maar haar kindje is ziek :( zo zielig!

Zou niet weten wie ik zo snel moet vragen, iedereen moet gewoon werken..

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Liefies,

Sorry. Even ego... :)

Ik hou het even niet bij/vol. Het is hier nogal druk en trek het even heel slecht. Korte update:

Voor de oogjes van Mats naar de huisarts geweest. Die heeft overlegd met de kinderarts. Het verschil mag 1mm zijn, een groter verschil is reden voor onderzoek. Met name als de pupillen groter zijn is het verschil echt groter dus we krijgen een verwijzing naar de oogarts. Aan de ene kant is het zo'n gezonde blije baby die zich goed ontwikkelt dat ik me niet kan voorstellen dat er iets is, maar aan de andere kant ben ik ook wel bang voor... Tja waarvoor? Dat is het enge. Ik weet als geen ander dat het ook wél zomaar mis kan zijn.. :(

Daarna ging mijn meneer het hele weekend weg. Leuk voor hem, druk voor mij! Pfffff... Twee hele hele verrotte nachten dus zondag was ik echt KAPOT! Kon wel janken.. Vroeg naar bed lukt ook niet echt doordat mats niet wil slapen s avonds. Nou maandag weer aan het werk en thuis belde manlief dat *censuur* heel erg was gevallen op de creche. Uit de schommel vol op zijn gezicht :( en hard ook :(

Enorme bloedneus, kapotte gezwollen lip en tandvlees rond tand kapot. Ik trok het echt niet joh... Huilen. Zoooooo zielig... Meteen ook nog meer zorgen om mats.. Maar vooral: oververmoeid.

Vanochtend even rustig aan gedaan, censuurnaar huisarts, neus niet gebroken gelukkig.

Maar goed gaat nu weer iets beter ;)

Lauwwww congrats!! Zwangere jarige!

Kling: klets as we speak met je... Dikke knuffel ook hier voor mamagevoelconflictgevoelens!

Sik laiverd geweldig van 2! En van fijne VIA! Hoop dat je leuke dagen in porto hebt!

Sil knuf voor mamatraantjes.. :(

Nyn bouw gaat weer goed!!!!

Maartje fijn he 32 weken!! Gaat zo snel nu...

Taliaa schatje heeeeeeeel veel plezier deze week! GENIET!!

Ladyz liesbreuk?? Hoe kan dat nou??? Pijn? En nu?

Sas wat leuk van nieuw huisje!!! Eindelijk!!! Fotootje?? ;) succes met klussen!

@klussen: seg! Willen jullie niet de hele tijd over klussen in alle kamers met schoonvaders praten?!? Krijg heeeele rare beelden daarbij! :$

:D

Sab gaat ook al zo snel! Heb je ook al klachten? Misselijk he: emesafene! Z heet dat medicijn. Even vragen bij vk/gyn mag je hele zwangerschap gebruiken en werkt! Is geen gezeur trouwens, misselijkheid is echt heeeeel naar!!!

Anne pijn aan bekken? Is ook heeeeeeel naar! Mag je ook best over 'klagen'. Rustig aan he! Vooral met tillen!

Jo: denk aan joe!

Loesie schatje hoest met siem? En jou?

Alex haaaaai!!! Jij ook bevalling emo he? Ik vond dat zo bizar dat ik na (goede) bevalling nooit meer een bevallingsverhaal heb kunnen lezen zonder vol te schieten. Raakt me elke keer zo die heftige emotie. Kling heeft t nog veel heftiger door heftige bevalling weet ik. Jij ook gehad?

Bright: hoe gaat het met je meisje? Was het nou allergie of toch 6e ziekte? Hoe dan ook. Nu weer beter? Knuf!

Argh doe dit uit mn hoofd... :s

Ik word elke keer helemaal emo van alle klavertjes.... Zooo lief! Ook van businnen en andere meeleeflezers.... Schatjes allemaal!

Ik ga nu even op versturen drukken vertrouw ipad niet helemaal met knopjes

Smakkk

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    BM: jeetje moppie, wat een zware dagen.... En *censuur*, wat schrikken:$ En de kleine Mats, het MAG niks zijn.... Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.
    Mag jij nu een weekendje weg?? En man even alleen??
    Kan je samen met Klingel een slaapweekendje houden:D
    Sterkte en succes!!!

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Lau: fijne verjaardag gehad???

En thanx voor het herinneren aan niet mn benen wijd doen morgen met echo:D Anders word ik gelijk opgepakt:cool:

5. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Whahaha hack jij onze telefoons?? :x ;)
    Dat was nou exact waar we het net over hadden!!

Hee dame geef jij ook eens antwoord op de vragen!!

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Whahahahaha, nou zo technisch ben ik niet!:cool:
    Maar goed idee he!:D

Liesbreuk... misschien. Nog van mn zwangerschap, alleen mag geen pijn doen en ik voel het wel..... Morgen daarom echo. Ze doen er niks aan bij vrouwen, alleen als ie klem komt te zitten:( en voor een evt volgende zwangerschp is het geen gevaar... Misschien dat ie dan wel weer erger wordt....;)

7. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Klem komt te zitten????????

:$ :$

Ieks!!!!

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Don't ask me, dat voel je iig heeeeeeeeel erg volgens de ha:cool:

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meisjes,

oef, net het verhaal van blijmeisje gelezen, die nu even niet zo blij is... :(
    Lieve meid, het is niet niets wat je nu dit weekend moest zien te behappen. Ik hoop dat jullie snel bij de oogarts terecht kunnen en dat dan zal blijken dat er oprecht niets aan de hand is met jullie kanjer!!
    Gaat het nu met *censuur* ook weer wat beter?? ai ai ai!!

Annedore... Emo over verjaardag.. Ik wilde ook zo graag zwanger zijn met verjaardag maar dit jaar zal het ook voor mij nog mooier worden: dit jaar ben ik mama met mijn verjaardag!!
    Stom eigenlijk dat ik altijd zo had gehoopt voor mn 25e mama te zijn. Toen dat niet meer ging lukken dacht ik: als ik op mn 25e dan maar zwanger ben. Toen dat ook niet meer ging lukken dacht ik: fuck it, als ik ooit maar eens mama word. Nu, nu is het dan eindelijk zo ver: als ik netjes op tijd ga werpen ben ik alweer zo'n anderhalf maand mama als ik 27 word!! Voel me nu wel ff een oude taart zo naast jou als jonge blom ;)
    @ eerste nacht in nieuwe huis: wauw!! Het kan nog cooler :D

Sikki, ik blijf je teen vasthouden. Ook wanneer jij in Porto zit!!
    Fijn dat de VIA een goed gevoel gaf.

Alexandra, kan niet dat jij mij al volgt :p mijn tweets zijn afgesloten voor niet vriendjes en je hebt nog niet op volgen gedrukt. Ik denk dat je iemand anders van Dick Bruna voor mij aanziet.

Lauw, heeft de Vianetta gesmaakt?? :D
    @ fotoprogramma: geweldig!! En, mijn foto is nu al bijna 50 keer bekeken. Absurt voor een foto die nog geen 48 uur op Hyves staat :p ;)
    Blijkbaar wilde iedereen het wel ff goed bekijken!
    Btw, niet vriendjes kunnen alleen de foto bekijken, niet de tekst erbij. Zouden er mensen zijn die ik lang niet gezien heb die echt gaan denken dat ik zo ben gegroeid?? *proest* Krijg dan na de bevalling vast veel complimentjes hoe ik weer afgevallen ben hahahaha
    @ controle bij de verlos: fijn dat het zo goed gaat en beterrrrrrrr dat je al zo'n mooie buik hebt. Ik zeg: foto!! (En nee, niet eentje die bewerkt is hahaahaha)

Bright, als je het weer aan tijd hebt, ben joe weer van harte welkom. Tot die tijd: take it easy!!

Lauw2: wat houd dat event in?

Blijmeisje2: ik vertrouw de Ipad ook niet :p

LadyZ: knoop idd maar in je oren: houd je broek aan!! NIET direct je gulp los maken zodra je de arts ziet!!
    ;) *proest*
    Ghghighgi bij mijn eerste buikecho zou ik gevoelsmatig echt bijna al mn broek naar beneden trekken maar dat bleek toen echt niet nodig :p

@ klem zetten: auw!!

@ slaapweekend Klingel en Blijerd: ik zeg: slaap lekker lieve mensen kinderen!!!

snelle ego: harde buiken zijn vandaag weer volop aanwezig. Zit in dubio over morgen wel of niet werken. Zet mn wekker maar wel gewoon en bekijk het morgen wel. Maar heb de hele dag veel knoertharde buiken gehad dus morgen maar ff kijken.
    Hoef nog maar 5 keer te werken tot aan verlof...

SMAK fur allen!!

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff en Klaver voor Mats zijn oogjes! En natuurlijk voor BM!!!!!!

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Maartje: bijna 32 weken.... :$:$:$

Tjeee, wat vliegt de tijd.....

@Kling: EENS MET TALIAAAAA!!!!!!!!!!!!

@all, knuff! Sorry voor het zomaar binnen komen vallen met korte rea, maar lees mee en reageer gewoon af en toe. Maar welgemeend naar iedereen hier!

12. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    #5072 alexandra80, 18 mei 2011
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011
    Morgen schatjes....

Yes ik heb eindelijk vijf dagen vrij whoei!

@ kling en bm...lijkt me goed plan ff bijslapen voor jullie

@ blijmeis ieksssssss kan me voorstellen lieverd dat je er ff doorzit....heftig weekje heb je gehad...en zorgen om je kleine mannetje....en ook nog je grote mannetje. Ik hoop en fik dat t niks is... moet en sal... rustig aan meis en knuf op joe

@ verjaardag....ik vond het ook zo speciaal dat ik zwanger was...

@ en dan ladyz de hackeraar... of voorspellendegavehebbende ladyz... succes met echo... beknelling is niet grappig dus das niet te hopen...

@ maartje feli met 32 weken...... en hoop dat je niet bent gaan werken..die harde buiken betekenen dat joe teveel doet..
    Enne volg ik dan nu een ander op twitter, zag je echte naam en dacht das maartje....

@ sildetaartenbaksterdoet wat zij wil...werk ze vandaag en succes met bakspulverzamelen vanmiddag

@ kling bloemenmeisje goed gegroeid?

@ lauwtje jammie heeft t gesmaakt

@ juud haaizwaai lief dat je meeleeft/leest...hoe is met jou?

@ emma waar ben je????

@ loesie joehoe jij ook....

@ bevalemo...ja heftige bevalling heb mn verhaal wel kan hem wel plaatsen maar voor zwangeren onder ons is t niet bepaald een leuk voorbeeld en het is een lang verhaal

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx Juud!! Yeah!! Idd bijna 32 weken!! *wiehaddat30wekenterugen25wekenteruggedachtnetalsbijna10weekterug-emogedachte*

Maar toch is het so!!

:D :D :D

Alexandra, ik ben wel benieuwd naar jouw bevallingsverhaal. Ik doe een hoop aan bevallingsverhalen lezen, onder hem mom van: je kunt maar beter voorbereid zijn en hoe erger het verhaal van een ander, hoe meer mijn verhaal straks zal meevallen ;)
    Heb al een hoop er over gelezen, dus die van jou kan er ook nog wel bij ;)

Ben trouwens niet gaan werken. Heb tot half 9 zitten dubben. In het kader van contractverlenging zou het wel verstandig zijn geweest maar in het kader van goed voor de beeb en mezelf zorgen was het minder slim om te gaan werken dus nu op de bank in badjas, met laptop op schoot en ATWT aan...
    Vanmiddag om 20 over 4 naar de gyn, weer ff babygluren. Zin in.
    Feli met 32 weken? Ehh nog 2 nachtjes slapen en dan mag je me er mee feliciteren ;)
    @ Twitter: ik stuur je wel ff een PB ;)

Fijne dag allemaal!!

14. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goodmorning!!

Blijmeisje, wat ontzettend verdrietig dat censuurtje zo is gevallen. Wat zielig, och germ!!! Hopelijk valt het mee met de oogjes van Mats, kan me voorstellen dat je dat niet lekker zit. En als je dan ook nog zo slecht slaapt, kan alles veel zwaarder vallen. Hopelijk kan je snel wat bijslapen, dikke knuffffffff ook voor kindjes!

Klingel, vannacht weer eens goed geslapen of weer op geweest?
    Hopelijk wel weer wat slaap gepakt!!!

Annedore, kan me voorstellen dat je emo wordt van denken aan bepaalde datums en verjaardagen! Ik ben over 12 dgn jarig en 3 jaar getrouwd met een wondertje in mijn buik. Heeeeel speciaal voelt dat inderdaad!! Eerste nacht in nieuwe huis, wauwwwwwwwwww meteen blijven slapen hihihihi!!! Echt lachen.
    Hoe gaat het met je bekken, nog steeds zo veel last? Helpt fysio?

Taliaaaaa in Italiaaaa, GENIETEN!!!!!!!

Nyn, weer begonnen met bouw?

Maartje, nog maar 5 :$ keer werken tot aan verlof!!!!! WAUWWWW wat gaat dat snelllllllllllllllllllll. Vandaag nog harde buiken gehad en lekker thuis gebleven of gaat het vandaag wel? Rustig aan he!

Lady Z, succes met echoooooooo vandaag. Hopelijk valt het allemaal mee!

Lauw, heeft je feestmaaltijd je goed gesmaakt? Moet kunnen toch!!!
    Veel leuke cadeautjes gehad?

Ga weer back to work!! Kom tussendoor wel weer even spieken, want zoveel zin heb ik niet hihihi.......

15. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hahaha ik bedoelde met bijna 32 weken...... goeiemorgen alex hahaha
    Oke is goei pb voor twitter...

Enne verhaal staat op flaptop...nu nog lui in bed op foon aan t internetten..
    Dus zal hem dan straks plaatsen t is wel een lang verhaal.....
    En als je die leest.... t kan alleen maar beter haha

16. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Sabrienenmien.... werk ze meis! Emesafene voor missel gekregen?

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    #5077 Loesie1982, 18 mei 2011
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011
    Heel snel, ben aan het werk:

- BM, jeetje wat een onzekerheid...knuf voor jou en je lieve knulletjes...censuur ook nog zo hard gevallen, bah!
    PLETKNUF!

-Sik, VIA klinkt positief en wat fijn dat siklief en jij er hetzelfde over denken! Yes!

- Klingelingetje...ik vroeg me al af wanneer het er een keer uit kwam...je hoeft niet altijd sterk te zijn, omdatwedankbaarmoetenzijndatweeenkindjehebbengekregen
    endaaromnooitmeermogenpratenoverwatnietzogoedgaat!

Ook een knuf voor jou! Hoop dat het snel beter wordt en dat je helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal (ook dat laatste stukje) in de genietstand mag!

Ik lees van plopjes en dikke onderkinnen en zelfs anaconda's (WAAR?!)

Maar jullie zijn vast nog nooit in je dorp een stelletje gewoon op klaarlichte dag, zij al slurpend aan zijn anaconda, tegen gekomen! OSO, en ik wel! (en verder woon ik best in een leuk dorp!)

Rest, knuf, komt gauw terug hoor, maar 29kids, groepsbesprekingen/10-minutengespreken/citotoetsen en weet ik al wat niet meer, gaat je niet in de koude kleren zitten!

Verder gaat het prima, Siemisechteensuperschattigpoppeke!!!!

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Emma trouwt toch niet vandaag???? Maar in juni?

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Whahahaha loesiestoeipoesie.... die ben ik idd nog nooit tegengekomen..
    Maar ja jij hebt klaarblijkelijk anacondaaantrekkingskracht....
    :p
    Succes met drukte op school!

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    :)...heb het zooooooooooo druk zoals in bericht staat, dat ik echt alles door elkaar haal!
    Was er zo van overtuigd dat ze trouwde op de dag dat babyboom begon, haha!!!!

Deel Deze Pagina