@Sikki: wat goed om te horen dat VIA jullie enthousiast heeft gemaakt. Het lijkt me erg dubbel allemaal, maar het kan daarom natuurlijk niet minder 'leuk' zijn om hier toch mee bezig te zijn. Zeker als jullie er een goed gevoel bij krijgen. Sterkte met vliegtuigen en werken in Porto @Maartje: Goed dat je bent thuis gebleven! Je moet toch prioriteiten stellen en baby is nu eenmaal prioriteit nummero uno!!! (voor de rest van je leven ) @Lauw: Vienetta. Jam! Gesmaakt? Leuke uitspraak van VK over buikje Kan me voorstellen dat dat het wel nog echter maakt. @Sabrien: Fysio helpt nog niet heel erg, als ik eerlijk ben. Maar ik ga stug door tot het vruchten begint af te werpen Voor jou dit jaar je laatste verjaardag zonder baby (ja, okee, in buik dan ). Wat ziet het leven er anders uit he, wanneer dit geluk je eindelijk is gegund? En jeetje, wat wil ik dat ook graag voor alle andere mmmeisjes *emo* @Blijmeis: nu even niet zo blij dus. Kan ik me voorstellen! Wat zielig van val van je oudste manneke en dan nog de onzekerheid over de oogjes van Mats. En dan ook je meneer nog weg en jij thuis. Is meneer nu weer terug? @ikzelf: heb sinds gisteravond last van mijn buik. Rechtsonder. Vlak boven lies. Trekkerig en zeurend gevoel. Denk bandenpijn. Vanochtend met fietsen begon het weer. Doe vandaag maar even rustig aan.
Hoi meiden, Even snel en ego (ook niet echt aardig.....) Ik ben terug van de echo, een hele lange.....echo. Hij heeft 2x een ander kopstuk gebruikt, verschillende standen op het app. Veel stiltes en gedruk op knopjes. Conclusie: hij weet niet wat het is, geen liesbreuk. Een "ding" van 2,5 cm die volloopt met vocht en bloed als ik sta en zo goed als wegtrekt als ik ga liggen..... Ik viel bijna flauw van het gedruk erop, het blijft zeuren/ branden/ onaangenaam gevoel... Morgen met de ha bellen over hoe en wat. De radioloog moest er even over nadenken... Die zit zeker vanmiddag op google en wikipedia Nou goed, wordt vervolgd
Lieve blijemeis... Dikke knuffel! Voor jou maar ook voor *censuur*. Wat schrikken is dat zeg! Hopelijk niet teveel (overblijvende)schade? En verschil in oog...*waarschuwing voor domme vraag die ONBEANTWOORD mag blijven!!!!* wat zou dat kunnen betekenen?? Bah Schrik er helemaal van. Slaapweekend houden met klingel lijkt me trouwens erg goed idee!
Oh LadyZ, da's even een andere wending dan verwacht. Ben je er een beetje rustig onder? Kan me voorstellen dat je je druk maakt om wat het zou kunnen zijn. Tenminste, dat zou ik wel doen Hoop op een positief vervolg!
breekt ff in.. mag ik hier ook even wat melden.. aangezien ik hier toch vaak inbreek en jullie wel weten wie ik ben..
Hi chickies!! Sabrien, lukt het werken een beetje ondanks geen zin?? Alexandra, inmiddels flaptop aan?? ben wel nieuwsgierig naar je verhaal en aangezien ik toch maar een beetje op de bank hang, heb ik het mooi aan tijd om dat te gaan lezen Loesie, werkse en anaconda'en!! Annedore, hoest nu met buik? Trekkerig gevoel over? LadyZ: brr succes met afwachten. Las op je twitter al dat de dokter het niet 1 2 3 wist. Hopelijk iets onschuldigs wat met een vitamientje overgaat!! Bitte!! Female: solly Gaby, ik ben benieuwd Bankhangsmak!
Gaby???? nee dat meen je niet??? zijn jullie door de mmm uit elkaar gegroeid dan? dikke knuffel meis... je mag altijd pb-en meis als je jeverhaal kwijt wilt en het niet openbaar wilt doen knufffffffffffffffffffffffffffff
Gaby... Wat een ontzettend verdrietig zinnetje.. Als je behoefte voelt om je verhaal uitgebreider te doen dan mag dat hier in het doolhof of als je liever per PB dat zou willlen doen, dan weet je me te vinden he!! In ieder geval heel veel sterkte gewenst!! --- Silvia, had je nog geen goedkoopreizenpas voor het OV aangevraagd dan?? Geintje!! Luf u jij jonge blom!!
ik kan t wel gaan uitleggen allemaal... maar er zitten hier ook mensen op het forum die ik persoonlijk ken... dus vandaar. het is echt een mega lang verhaal. maar t komt er een beetje op neer dat ik na een mega depressie heel erg aan t veranderen ben.. en dat gaat een beetje te snel... ik durf nu te zeggen wat ik vind en wat ik denk... en ik wil mijn leven, leven zoals ik dat wil. mijn ding doen...
@ Ladyz hier ook nogmaals grom op gekke plek..hoop snel duidelijkheid @ Anne hoe is buikje nu??? enne als jouw twitter met lief begint dan volg ik je nu.. @ gaby jeetje wat een verhaaal.... pff heftig en sterkte. Zo te lezen sta je wel sterker in je schoenen en weet je waarom je het doet. Heel veel sterkte en geluk in ieder geval. Je bent toch vorig jaar pas getrouwd als ik me niet vergis? @ Maart onderwegggg dat verhaal...hihi @ Sil...he mallerd joe bent toch onze oppermamasilmet3lievekindjes...
ja 1.5 jaar geleden... dus nog nie zo gek lang geleden.. maar goed.. ik ben die persoon ook niet meer...
Sterkte Gaby! Ik vind het wel bewonderingswaardig dat je de stap durft te nemen voor jezelf. Dat straalt kracht uit, hoe verdrietig het tegelijkertijd ook kan zijn.
thanks.. ja ben er ook heel erg verdrietig van.. ook al neem ik die stap zelf. we hebben gewoon een verleden samen.. en wa voor een... maar goed....t gaat gewoon niet meer.. niet vanuit mijn kant in ieder geval