klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Vergeet ook niet dat NL het enige land is waar vrouwen ruim overtijd mogen lopen. Volgens de gyn DE reden waarom de kindsterfte in NL zo hoog is.

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Haaaaaai klingschatje....florine gaaaaaat goeeeeeeeeed!
    Ennee thanks voelt als een warm bad hier. Heb t ook echt gemist!
    Hm volgens mij stond je niet bij je followers.
    Nog tips voor nachtelijkgeslurp?
    Enne hier ook flesweigeraar gehad... vragen joe kan pb me of andere wegen!

Maartje ik ben het wel met kling eens op bepaald gebied. Ook al mag kindje gewoon komen, ingeleide bevallingen zijn ook niet complicatieloos. Dat is de reden waarom dr hier ook vaak afgewacht wordt met inleiden.
    En dr is in veel zkh in nl al beleid om tot max 41 weken mensen te laten doorlopen

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    En geen ontaarde moeder maart wie wil dat nu niet..maar besef wel dat er risico's aanzitten...

4. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @ liefkling laat juist het achterste maar zien schatje! Je bent een mens en geen superwoman..al zou je dat wel willen zijn.. t is niet ego schatje want buiten uberlievefijneontzettenddankbaaroverweldigendhoudenvanliefbloemenmeisjemama ben je ook nog klingelingetje!
    Soms moet er ook tijd en ruimte zijn daarvoor. Dat neemt niemand je kwalijk en florine al helemaal niet... die is juist gebaat bij een mama die zich lekker voelt. Dat jij van haar houdt dat weet en voelt ze aan alles. SO!

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb idd wel te veel verhalen gehoord/gelezen waarbij het na de 40 weken misging. Een verhaal best dichtbij. Kindje overleden met 42 weken. Kerngezond kindje :(

37 weken is wel wat voorbarig, maar doorlopen tot na de 40 weken, daar zie ik het nut ook niet zo van in.
    En sommigen zeggen 'kindje komt wanneer het wil'. Het is toch het lijf van de moeder dat de bevalling in gang zet. Soms doet het dat te vroeg en soms te laat. Lijkt me niet gek, aangezien alles wat men in de medische wereld doet, om moederlijf te ondersteunen bij het bevallen rond de a terme datum.

Er zitten blijkbaar risico's aan 'overtijd lopen' en aan eerder inleiden. Het is dan aan een ieder om wel/niet af te gaan op het advies dat de gyn geeft.

Dus Maartje, als je al een ontaarde mmmoeder bent, dan wel samen met mij ;):)

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Annedore, LEUKE BANNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je het gezien gister?!?!? Huilen he?! Vond het alleen jammer dat die massale zwangerschapstest waar ze het dan de hele tijde over hadden, met 2 minuten gebeurd was! Je weet nu helemaal niet goed wie er wel of niet zwanger is...MOK!

Alex, dat heb je mooi verwoord naar klingelingetje toe! Applaus voor jou!

Over eerder inleiden/overtijd laten lopen...

hhmmm...moeilijk...ik vind nl het verschil van of 37 weken of 42 weken zo groot...er zit wel een mooie tussenweg in en dat vind ik dan weer 39 weken...
    Ik ben zelf niet zo van overtijd lopen, heb er ook nare verhalen over gehoord (dichtbij)...

Inleiden en risico's...tja, ik ben ook ingeleid en je bent wel meteen op de goeie plek natuurlijk. Ze hebben daar alles bij de hand. En ze houden alles supergoed in de gaten, hartslag/zuurstof en weet ik al wat niet meer van je baby...

Ik vind 37 weken idd nog wat vroeg...dat zou ik echt niet doen...en het liefst 38 weken ook nog niet...maar in de 39e week zou ik het wel aandurven!

En ach...Maartje, het is toch echt JULLIE kindje...dus doe waar jij je goed bij voelt he!!!

Siem wordt wakker...kom later weer!

TOEDELS!!!!

7. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Morgen schatjes!

Sluit me ook aan bij anne en loesie. Ik wilde idd maar zeggen dat inleiden niet zaligmakend is.. ja je bent dicht bij het vuur maar er zitten ook complicaties aan..dat wilde ik ff zeggen. En 39 weken idd mooie termijn...

@ anne smaken de broodjes :p

@ babyboom ja ook gekeken...mooi en ergernissen tegelijk... caroline die tegen stel zegt dat ivf moet na de test....je kijkt zo beteuterd... MOK! Wel mooi om te zien van dat amsterdamse stel dat een tweede krijgt....
    het rakelt ook wel de pijn en verdriet op die jezelf hebt gehad als je sommige stellen ziet...

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Alex, vindt het ook superrrrrrr leuk dat je er weer bent!!! Heb je bevallingsverhaal met af een toe een traantje wegpinkend gelezen. Ik zag je daar al moederziel alleen liggen, wat vreselijk! Vindt het eigenlijk onmenselijk, kan echt niet hoor. Maar wat heeft jullie verhaal een mooie afloop. Wauwwwwwww, wat is het toch een wonder......

Loesie, Kan foto van Siem niet openen?!?!

Klingel, dus vannacht niet goed geslapen maar ook weer wel!! En om 5 uur wakker met super titten hihihihi, jeetje!! En jij hoeft niet altijd een superwoman te zijn hoor, je bent ook gewoon een mens. Wel fijn dat Klingman vannacht is opgestaan!!! Je klinkt superrrrrrrr gelukkig en daar gaat het om toch!

Had gisteren eindelijk recept in brievenbus liggen, maar het heet wel anders namelijk Primperan. Ga het straks maar even afhalen bij apotheek, ik durf het bijna niet hardop te zeggen maar ben vandaag nog niet missel geweest en heb net 2 beschuitjes op en een banaan. Dus misschien gaat het nu wel afnemen. Stttttttttt niet te hard schreeuwen.....

Ik vind de zwangerschap inderdaad ook heel snel gaan, we weten het al 10 weken :$. Niet normaal. Ik vind het alleen nog steeds heel erg onwerkelijk, ik denk iedere morgen als ik opsta dat ik heb gedroomd. Het is ook echt 1 grote droom, zwijmelllll. Denk dat het misschien wat realistischer wordt als er echt een buik komt en je beweging voelt. Lijkt me zo geweldig!! Kan niet wachten!!!!
    We genieten echt dubbel en dwars van iedere dag en hubbie weet precies iedere dag op de dag af hoe ver we zijn en zegt dit iedere dag ook tegen me. Echt heeeel lief. Hij is heel erg betrokken. Alleen vond hij me gisterenavond vervelend omdat ik perse om 23:30 uur nog de keuken snel wilde dweilen, maar dat MOEST ik gewoon doen. Hormonen?!?!?!?! :D

Maartje, jullie moeten je eigen gevoel volgen en doen waar jullie je het beste bij voelen. Nu breken echt spannende weken aan he? Wauwwww wat gaat dat snel!!

@ babyboom, hubbie heeft het niet voor me opgenomen :( was met Urby op puppycursus. Vanavond maar uitzending gemist kijken. Ben benieuwd maar denk ook niet dat ik het droog kan houden.

Ga weer back to work en kom tussendoor nog even snel langsflitsen.

Kussssssssssssss

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Het voelt voor mij wel goed dat de gyn pro-inleiden is in het geval van ''zeer kostbare zwangerschappen''. Ik zei nog tegen de gyn: elke zwangerschap is kostbaar en geen enkel kindje mag zinloos komen te overlijden en dat vond hij uiteraard ook het geval maar hij vond dat gewoon zoals in mijn situatie we echt alles moeten hebben gedaan om het kindje levend en wel uit mijn buik te krijgen en hij vind dat we een zinloos risico zouden gaan lopen om mij over de 40 weken te laten lopen.
    Dat voelt voor mij wel heel veilig en ik ben daar dus blij mee. Al snap ik uiteraard ook wel dat inleiden ook geen pretje is en dat daar ook risico's aan kleven. Maar zolang die risico's in de ogen van mn arts lager zijn dan de risico's van afwachten tot na de 40 weken... Gaan Maartman en ik absoluut voor inleiden.

Maar eerst maar ff afwachten, ik acht de kans ook best aannemelijk dat ik niet ingeleid hoef te worden. Ik krijg meer en meer harde buiken. Gisteren al niet wezen werken en zou eigenlijk vandaag proberen te gaan werken om toch die uurtjes te gaan maken, maar dat vonden ze in het ZH geen goed plan. Dus nu lekker op de bank.

Heb net wel ff een wasje in de wasmachine gestopt (nee echt niet een babywasje die ik toch maar voor de 2e keer nog een keer wilde gaan wassen... :))
    Niet mij uitlachen!! Gghighi
    Ga denk ik trouwens van de week nog maar ff schoonmams vragen of ze ff wil komen poetsen. ff lekker de ramen schoon en alle hoeken en gaatjes enzo. Ze gaan bijna met vakantie en ik wil het mooi schoon hebben en zij is zo'n lieve smama die graag wil komen helpen dus ik denk dat ik deze week nog maar ff een beroep op haar ga doen voordat ze gaat genieten van haar vakantie ;)

ff een ATWT vraagje: ik vraag me de laatste tijd af waar Vienna is. Weet iemand waarom en hoe zij uit de serie is gegaan?

Sabrien, wat ontzettend fijn dat je vandaag niet missel bent!! Yeah!!
    En over dat zoveel weken al weten dat je zwanger bent... Ik hield dat ook steeds bij, zo bijzonder hihi. Alleen... Nu pas net doordat jij dat schreef ging ik ff nadenken hoeveel weken ik het alweer weet: 27 weken en 4 dagen!!! :$:$:$ Time flies!! :D
    @ Half 12 keuken dweilen: absolutely hormonen!! :D:D:D (geniet ervan, én van je schone keukenvloer ;) :D)
    @ Babyboom: zakdoekje in de hand!!

Alexandra, idd de pijn van jezelf word wel opgerakeld bij het zien van zo'n programma...
    En idd die opmerking van Caroline Tensen...
    Heb me trouwens wel wezenloos zitten ergeren aan dat stel waarvan hij 47 is en zij 26. Beetje het gevoel van plaatsvervangende schaamte toen ik die zag. Tevens beetje het gevoel dat ze niet al te bijster intelligent zijn :):p
    Heb gisteren al besloten: dat is het minst leuke stel :D
    @ dat stel uit Amsterdam (Diana en Jeroen): hihi moet altijd zo om hen lachen ;)
    Echt super voor ze dat dankzij hun vriendin twee maal hun grootste wens is mogen uitkomen. Ohh wat heb ik met hen meegeleefd toen ze in het eerste seizoen op tv kwamen (en via hun nieuwsbrief waar ik me op had geabonneerd ;))

Loesie, die zwangerschapstest ging idd snel voorbij. Het lijkt mij een intens moeilijk moment voor het overgrote deel van de deelnemers. 47 deelnemers/stellen probeerden het zonder hulp en 53 deelnemers/stellen zaten al in de mmm... Wetende dat je test weer negatief zal zijn maar ook wetende dat dat onderdeel bij het programma hoort... Ik benijd die dappere mensen die meedoen niet!!

Annedore, thnx dat je samen met mij een ontaarde mmmoeder wilt zijn ;)

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Maartje: Vienna was boos op Henry omdat hij het geld van James Stenbeck toch had aangenomen en dat ie met een woekeraar in zee was gegaan. Ze is daarom weggegaan bij hem.

@Babyboom: vreselijk die test. Als je al ik weet niet hoe lang alles doet om zwanger te woren, je test WEER negatief is en je naast een stelletje staat dat staat te juichen. Wat doe je jezelf eigenlijk aan om dat mee te moeten maken? Lijkt me vreselijk :(

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx voor je update Annedore!! Ik was al nieuwsgierig.

Vind het trouwens wel echt ontzettende bullshit dat hoeheethijookalweerdiedoodis ehhhh, Brad steeds in beeld is, maar is ook wel weer grappig ;)

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haaaaaai liefies!

Ben ik weer... Grut ligt op bed. Allereerst bedankt voor de lieve woorden.. :) Het gaat gelukkig alweer een stuk(je) beter.

Sabrientje: ik hoop ECHT dat missel afneemt... Zo niet, genieten van vandaag dan maar!

@primperan: Ik zeg niks! :$ :( ;) ;)

Loesie wat een mooie foto! Ik wil dat ook zo graag kunnen met 1 kleurobject. Schijnt heel makkelijk te zijn maar ik ben er nog niet achter. :D

Alex wat een verhaal zeg. Ik ben in staat daar nog even heen te gaan en heul boos te worden seg. :x Wat een mongolen! Wat vreselijk moet jij je gevoeld hebben. Onmenselijk gewoon. GROM. :x Ben er echt boos van. Gelukkig is alles goedgekomen! En hopelijk gaat een volgende bevalling veeeel fijner! (want JA die komt er! ;))

Nyn iedereen weer weg uit LDF? :( Lekker ook wel weer of heel jammer? Vooral het afscheid nemen is zo klote he..
    Bouw weer tijdje stil maar nu weer bezig he? NAAIS!

Annedore wat ga je eten vandaag? :D

Maartje: gaat ECHT snel he! :D Moet eerlijk zeggen dat ik het wel met kling eens ben. Snap je arts niet op alle fronten heel goed hoor. Ik vind overtijd laten lopen wel echt iets anders dan met 37:$ weken inleiden. Ikzelf zou daar in elk geval nooit voor kiezen. In principe is een kindje met 40 weken af. De meningen over overtijd lopen verschillen nogal maar het nieuwe beleid is dat een vrouw in ieder geval met 41w0d op verzoek ingeleid mag worden. 37 weken mag je thuis bevallen, maar die kindjes hebben echt nog niet veel reserves hoor. Ik vind daar dus nog wel een verschil tussen zitten. Rond de 40 weken inleiden of met 37 weken. Inleiden geeft sowieso vaak wel wat heftigere bevallingen met grotere kans op knip he ;) :p
    Persoonlijk denk ik dat een goede controle na de 40 weken veel belangrijker is dan vroeg inleiden. Ze kunnen heel goed kijken naar de werking van de placenta en navelstreng en hoeveelheid vruchtwater + CTG. Zeker een gyn zou dat doen.
    De baby zet trouwens wel zelf de bevalling in gang hoor! Die scheidt op een gegeven moment hormonen af waardoor de boel in gang gezet wordt.

Begrijp me niet verkeerd, dit is MIJN mening, jij mag een andere hebben :) (lief he?!?! ;)) Ik ken de verhalen van doodgeboren kindjes ook en ben dus ook geen voorstander van lang overtijd lopen, maar vind dit verhaal wel een beetje dubbel. Ook over de ruggenprik, het is heel fijn dat het er is en ik zou het zeker als optie open houden, maar het is niet zaligmakend. Kijk maar naar ons kling... :(

Tot zover ;)

Kling: smak voor joe laifie!

LadyZ: ben je al wat wijzer over mysterieus ding? Klinkt als een lekje in... iets.. :(

Wij komen net terug van cb. Naar oogjes gevraagd en de arts heeft even gekeken. Vond het verschil niet groot. Nou daar verschillen we dan over van mening ;) maar heeft goed gekeken en ze reageren allebei goed op licht en het oog is van binnen mooi egaal. Dat is heel belangrijk. Oogtumor bijvoorbeeld bijna uitgesloten. Toch weer wat opgeluchter. Oogarts nog even checken en dan klaar. Zij dacht dat zenuwen van ene oog wat sterker waren dan andere.

Verder was meneer niet zo best gegroeid. :( Niet direct zorgelijk maar moet niet verder afbuigen. Past ook wel beetje bij bv probleem. Geef sinds een week af en toe een flesje bij. Hij drinkt uit de fles gewoon meer dan uit de borst. En klaarblijkelijk uit de borst dus ook te weinig, maar geeft dat niet aan.

Nyn jij vroeg over bv: nee ik heb niet alles geprobeerd om het weer op te krikken. Wel wat natuurlijk, maar zeker niet alles. Ga ik ook niet doen :) Ik heb er met *censuur* een enorme strijd van gemaakt en dat ga ik nu niet doen. Met werk en *censuur* en mats en huishouden en iets wat op een sociaal leven zou moeten lijken heb ik gewoon geen zin en ook niet de energie om heel fanatiek aan te leggen, nakolven etc. De combi bv voor zo ver het lukt en bijvoeden met flesje vind ik voordelen van alle kanten. Bv: gezond, gezellig. Fles: geen stress over te weinig kolven op werk, ik kan makkelijker wat langer weg.
    Zeker nu hij niet goed groeit blijven we het zo doen denk ik. Moest trouwens ook van cb.

Tja had ook liever volledig bv gegeven tot 6 maanden, maar ja..

Oh en dat was GEEN verdediging! :D hihi

SMAK voor alle lieverds!

En KLAVERRRRRRRR voor liefsik!

13. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh ja babyboom: gister voor het eerst gezien.
    Vond vooral het stel dat kindje verloren had heftig. Heel lief vriendinnetje heeft hetzelfde meegemaakt nadat haar vriend ook kanker had gehad en ze gelukkig zwanger werd maar toen dus met 22 weken haar meisje verloor. :(
    Moest er wel even een traantje van wegpinken.. (zij ook trouwens..)

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Haai lieverds!!!

Even een Portugese update!

Was gisteravond al klaar met werken, dus het is weekend!!!
    Siklief komt pas vanavond om 23.00 uur aan, dus ik ben mezelf maar een dag aan het vermaken.
    En wat doe je dan met 2 mini's in je buik......op het strand zitten en veul vitamine D3 opdoen :D
    Tis echt heul warm en ik zit hier met m'n laarzen en spijkerbroek aan :(
    Er zwemmen zelfs mensen in zee!
    Dus ik heb de schoenen uitgeschopt, de broek opgerold (jammer dat ik vergeten ben te ontharen ;)) en een mega dik boek bij me (Het spel van de engel van Carlos Ruiz Zafón).
    Nu maar hopen dat ik niet levend verbrand :p
    En in het strandtentje hiernaast hebben ze WIFI :D

Klinkt allemaal heul ontspannen en ik doe echt m'n best, maar ik ben toch wel erg UW :(
    Ik probeer er niet aan te denken, maar ja, die roze olifant hè...

Nou, ga ook maar snel weer weg van ZP, want dat helpt er natuurlijk ook niet bij ;)

SMAK voor alle meisjes!!!
    Die zo graag veul bv willen geven maar niet hebben.
    Die zo graag willen slapen maar niet kunnen.
    Die zo graag mopperloos willen genieten, maar het wél zwaar hebben.
    Die zo graag een brusje voor hun kindje willen.
    Die zo graag hun buik zien groeien om er lekker mee te kunnen pronken.
    Die zo graag hun beebje met de minste risico's op de wereld willen zetten.
    Die zo graag übermooie en lieve foto's spammen.
    Die zo graag zorgeloos in de oogjes van hun kleintjes kijken.
    Die zo graag niet meer missel willen zijn.
    Die zo graag poetsen.
    Die zo graag alle liefhebbende mensen op de belangrijke momenten om zich heen wil hebben (knuffel Sil!)
    Die zo graag alle nare herinneringen een plekje willen geven (Alex *huil*)
    Die zo graag onvoorwaardelijk gelukkig willen zijn.
    Die zo graag enge cysten blijvend zien verdwijnen (Zorra, ik maak mij zorgen!!!)
    Die zo graag hun huisje uit de grond zien rijzen. En snel een beetje!
    Die zo graag een beebje willen......

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden, even snel een update.
    De radioloog denkt aan een spatader (klinkt voor ouwe dames.....) Hij heeft mij wel een doorverwijzing voor een chirurg gegeven. Morgen terug naar de ha, want het mag geen pijn doen.... en dat doet het wel.....

Iedereen fijne dag, Sikki geniet van de vitamine D!!

Snel omkleden en naar de nagelstudio! Ciao for now

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Yeah Sikki update!!
    Dacht net nog aan je (ik pakte mn schoenen uit de gangkast om de hond uit te gaan laten en zag toen het doosje waarin jij mij wat had opgestuurd. Vond dat doosje wel handig om te bewaren als ik weer eens iets moet opsturen hihi dus vandaar dat die nog in mn gangkast ligt ;))
    Fijn dat je werk al weer gedaan is en dat je probeert te genieten van Portugese zon!! Heerlijk!! Al snap ik ook dat genieten nu verrekte lastig is nu je hoofd en hart zo bij de twee pracht emmy's is/zijn.
    Ondanks dat er nu 2.106 km (volgens google maps) tussen ons ligt, houd ik je teen vast en kruip ik straks ff over het gazon voor nieuwe klavertje4s!!

Blijmeisje, mooiso en goeso dat het niet heeeel verontrustend er uit lijkt te zien!! Nog ff en dan de oogarts dit ook nog bevestigen en dan hopelijk weer alleen genieten en niet bang zijn als je naar Mats zijn prachtige oogjes kijkt!!
    Balen van BV en van te weinig groei... Geen zorgen hopelijk en gewoon op zn eigen tempo doorgroeien!! Bitte!!
    @ inleiden: tsja buikje loopt ook weken voor op groei dus ik ben heel chill over inleiden.
    @ ruggeprik: ik hoop het echt zonder te doen... ai ai ai denkend aan Klingel haar ruggeprikverhaal... oei oei oei!! Dat hoop ik NOOIT mee te hoeven maken.

Matrasjes zijn eindelijk eindelijk eindelijk in bestelling gegaan!! Yeah!! Werd zojuist door de babydump gebeld over de prijzen, dan pas zouden ze het daadwerkelijk in bestelling nemen.
    Schrok me een hoedje!! Nee, geen hoedje, maar een HOEDDD!!
    In de winkel hadden ze gezegd dat het matrasje voor het ledikant ongeveer 80 euro zou gaan kosten. Kon een tientje meer of minder worden, maar veel meer verschil niet. Prima.
    Word ik net gebeld (een week te laat ook nog), krijg ik te horen dat het matrasje 130 euro gaat kosten :$:$:$
    Vind 50 euro verschil wel een beetje heel veel. Zei dat ook tegen belmeisje. Zei er maar niet bij dat het wiegmatrasje enkele tientjes juist goedkoper was dan dat winkelmeisje had gezegd). Ik zei er nog bij: en dan word ik ook nog een week te laat gebeld en heb ik nu door mijn naderende bevalling geen tijd meer om verder te gaan rondkijken bij andere winkels voor een matrasje die net zo goed maar goedkoper is...

Bied ze mij aan dat ik dit matras voor 100 euro mag hebben :)

Hihi

beste kwaliteit matras van de babydump voor blijkbaar een dumpprijsje :D

Winkelmeisje gaat een pittig gesprek krijgen want nu lopen ze 30 euro omzet mis, maar dat is niet mijn probleem, had ze maar niet moeten zeggen dat het om en na bij de 80 euro zou gaan kosten :D

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

maart...in je onderschift staat iets over een pijlpaal??

:D

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Haha zie het nu pas :)

Zal het ff aanpassen ghighi

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Gaby: wat een verdrietige beslissing. Ik ga er vanuit dat je er goed over hebt nagedacht. Ik schrik er ook van. Ik heb zelf ook een depressie gehad en kwam daar anders uit en toen dacht ik ook dat ik alleen nog maar gelukkig kon worden zonder mijn man en mijn ding kunnen doen. Gelukkig hakte ik de knoop niet door, want na verloop van tijd daalde die gevoelens in en nu zie ik hoe gelukkig we juist samen (kunnen) zijn....
    Ik wil je niet laten wankelen, maar wil je een dikke knuffel geven en hoop dat je beslissing voor jou goed uitpakt. En extra knuffel voor parkeren beebwens nu......

@Maartje: ik was ook overtuigd van een pijnstil-vrije bevalling hoor. En is me twee keer gelukt. Ik pleit niet voor pijnstilvrij, maar ik vind het ook zeker niet noodzakelijk om maar 'gewoon' voor pijnstilling te kiezen. Er zijn genoeg vrouwen die de pijn goed kunnen hebben en het niet nodig hebben. En voor mij was er ook de angst voor nare bijwerkingen of zelfs missers.... Succes alvast!

@Sikki: geniet!

@alex: knuff!

@all: knuff!

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    THANKS! Ik vroeg het me ook al af. Zit nu al weer klaar.....:)

Enne, dat over Babyboom lijkt me ook erg zwaar.... Daarom kijk ik eigenlijk niet. Genoeg blijdschap vs. verdriet hier. En hier vind ik het echter; niet zo'n geregiseerde test....

Deel Deze Pagina