Wat een supermooie foto van je mannetje zeg Loesie! Ik hoop dat er een oplossing komt voor je fybromyalgie. Mijn man zijn zussen en moeder hebben het ook.. Weet dat het heel vervelend is.. Sterkte ermee!
@ Loesie, dikke knuf van een busmeisje, ik heb ook FM. Dnek dat het weer ook niet mee helpt, heb er nu ook meer last van. Ik hoop dat het snel weer beter gaat, met meds of therapie, zodat je weer van jullie kleine mannetje kunt gaan genieten. Weet niet of je bv geeft... maar ik heb van ha diclofenac gehad, kan hij je dat niet geven totdat je bij reumatoloog terecht kan?
Wat een mooi mannetje Loesie! Bijna net zo mooi als mijn Siem Nee echt, prachtfoto! Wel balen zeg van die pijn. Da's inderdaad niet leuk als je zo met Siem moet omgaan; tegen je zin opstaan en pijn verbijten... Ik hoop dat je goede hulp krijgt, zodat je snel verbetering ziet. In bus zitten ook paar goede ervaringsdeskundigen (zie Small), dus daar kun je vast bij terecht! KNUFFF! En wat fijn dat Loesieman thuis is nu!
Iedereen van t weer aan genieten? Hier wel lekker in de tuin...meisjelief wild slapen. Liefloesie MOK op je pijn. Bah wat een ellende meis. Hoop dat je snel terecht kunt bij de reumatoloog en hopelijk dat je snel minder pijn hebt. Knap van joe dat je aangeeft dat t niet meer gaat. Pletknuf voor jou!
Wauw loesie, wat een mooooooie foto!!! Echt geweldig! Bedankt dat ik nog ff mocht spieken!!! Ik word helemaal verdrietig van je bericht, ik vind t zo erg dat je zo'n pijn hebt..... Hopelijk kun je snel bij een reumatoloog terecht! Denk goed aan jezelf en zorg goed voor jezelf!!! Zo net huisje gepoetst, nu ff met de beentjes omhoog met ijsje! Ja voel me nog steeds goed joepieeeeeeee!!!!!!!!!! Fijn weekend!! Kussssss
Even snel uit het hoofdje... Lady ieks eng van rare ding dat opzwelt met bloed... heb ik toch hele andere gedachten bij normaal gesproken Hoop dat je ondertussen al iets gehoord hebt ... Loesie..arme meis toch.. zo jammer dat je niet dichter in de buurt woont anders had ik je zo komen helpen hoor.... ik hoop dat je snel terecht kan bij je reumatoloog en dat je snel een stuk minder pijn zal hebben (helemaal zonder zal wel niet kunnen neem ik aan? ) Klingel hoe gaat het met vliegend rode tiet? en met bloemenmeisje en .en . en?? gewoon hoe gaat het ermee? Nyn wauw huisje word een echt paleisje voor jou en je lieverds.... Alexandra knuffel gewoon omdat ik je een knuffel wil geven Lauw vertel hoe was verjaardag??? en hoe was vk date? Sas druk aan de klus, in huis dan wel te verstaan..hopelijk op tijd klaar om te sexen op trouwdag hihihihi Hier ook sex volgende week woensdag hoor... 4 jaar getrouwd dan als dat sexen woensdag lukt is het al meer dan in de huwelijksnacht zelf whahahaha Sttttttttt Silman was not amused Emma woensdag is ook jouw dag van gesprek he... spannend hoor.... wanneer nou exit poliep??? word tijd dat die viezerik gaat verhuizen zodat beebje kan gaan wonen in je buikje. Bussinnen haaaaaaaai zwaaaaaaai en een dikke knufffffffffffffffffffffffffff Sikki lekker ana het genieten NHNK geniet er lekker van meis jullie hebben het samen zo onwijs verdiend om even er tussenuit te zijn samen. Vandaag twitteractie in het kader van laatste dag voor dag des oordeels wat ga je ondernemen vandaag NHNK..... euh ik ga thuis op mn laptop kijken en vanavond taart versieren want morgen als de wereld vergaat vier ik de verjaardag van mijn prachtige dusselduo Blijmeis...hoe gaat het nu met jou? en *censuur* en *topsecret*? Bright...weer terug joepieeeeeee Juweeltje wel iets opgeknapt maar nog niet helemaal goed in orde dus :S Taliaaaaa lekker aan het genieten in Italie neem ik aan..... verder sorry weet het echt eventjes niet meer hoor mijn exuses... oh ja Maartje.. inleiden met 37 weken vind ik te vroeg (indien geen medische noodzaak) maar langer dan 40 weken vind ik ook grote onzin!!! Ik weet nog dat ik bij beide zwangerschappen al vanf de 36e week aan het zeuren was dat het te zwaar werd voor me met mn BI en alle stress eromheen... maar werd mooi niet geholpen hoor het komt zoals het komt werd er gezegd.. mamaleed is niet belangrijker dan beebleed...als de beeb het goed doet moet mama maar even doorbikkelen werd er gezegd. Ben achteraf ook wel blij dat het zo gegaan is... maar ja mijn beebs kwamen allemaal netjes voor de 39 weken ;0 dus heb makkelijk praten.
@Maartje... Ook ik wil hier nog even snel reageren.. Voor jou klinkt het mooi, dat je met 37a38 weken ingeleid word, maar mijn dinnetje is ook met 37 weken ingeleid en vond het een hel van een bevalling.. Van de 2e is ze met 41 weken natuurlijk bevallen en dat vond ze een zegen qua bevalling Dus denk er aub wel goed over na.. Eerste kindje van haar had ook een slechtere start, omdat ze er gewoon niet graag uit wou Het is maar even een voorbeeldje hoor.. Jij moet doen waar JIJ je goed bij voelt he?
Hoi meisjes!! Lauw: ehhh foto.... moet ik dan even maken... maar niet schrikken dan he Loesie: hier ook fm en weet/ merk dat ik hier altijd TE veel doe.... Hoop dat je snel weer je ritme en draai gevonden hebt... Sas: dan seks je maar in de schuur of wateffer Sil: whahahahaha, wat een goeie... sorry. Maartje: ik vind 37 weken ook wat vroeg helemaal omdat ze de laatste maan nog helemaal "klaar" gemaakt worden en dan mist hij/ zij daar 3 weken van.....
Bedankt voor lieve berichtjes... Ik geef geen bv, dus pijnstilling zou kunnen...heb er nou ook één, maar die helpt geen fluit. 7 juni naar de reumatoloog. Vrij snel dus, gelukkig! Hoop dat hij wat meer kan! Tot snel! Liefs
Loes, gets meid. Wat ontzettend klote dat je zo'n pijn hebt. Je wilt zo graag maar het gaat niet ik hoop dat je gauw verlost bent vn de (meeste) pijn! Knufje!! Sil, nog 1 nachtje slapen!! Oooeeehhh spannend! Ben benieuwd naar de taart! En fotospam natuurlijk! Hier even ego.. Gisteravond een klodder bloed verloren. Ben ontzettend geschrokken. Dacht meteen wel aan de 12wk echo waarbij gyn vertelde dat placenta voor de uitgang lag en dus bloedingen kon krijgen. Toch wel aardig in paniek. Vriend snel naar huis gekomen, angelsound gepakt en op zoek naar het hartje. Normaal hebben we hem zo en horen we hem rechts onderin. Nu dus niet. na lang zoeken toch gevonden, links onderin frits heeft nu al de streken van zn vader! Vanmorgen toch gyn gebeld en verhaal verteld. Mocht komen voor een echo. Frits maakt het goed en placenta ligt niet meer voor de uitgang. Waar bloed vandaan komt is dus niet helemaal duidelijk. Het is ook bij die klodder en wat afvegen gebleven, en we hebben frits weer even gezien.. Gelukkig lijkt alles dus goed!! Smakje!
Hey Loesie wat rot om te horen dat je zoveel last hebt vd FM. M'n moeder heeft het ook... Tenminste dat dachten ze altijd, laatst had ze een scan omdat ze last had van geen gevoel in de arm, dus dacht een zenuw beklemd, nu blijkt dat ze waarschijnlijk al jaren MS heeft. Heb je je daar wel eens op laten testen? Liefs Lindinha
We know Gaat ook erg goed in de bedrijfshal van Sasman op een zaterdagmiddag als we "heul hard aan het werk zijn"
O lieve Loesie toch Wat akelig dat je zoveel pijn hebt dat je niet eens fijn met je lieve mannetje kan knuffelen Ik hoop dat ze met meds of therapie iets voor je kunnen doen. Veel sterkte lieverd! @ Lauw, das schrikken zo'n klodder bloed Gelukkig lijkt met Frits alles goed te gaan. Houden zo! Brrrr, wat een angst moet je dan voelen als je ineens dat bloed ziet...
Hallooooooo..... 'k Zit op Emmaman z'n belletje te wachten dat ik hem van het station op moet halen, dus dacht ga hier maar weer eens reageren . Ik zou eigenlijk wel naar bed willen *gaap* @Lieve Loesie, dikke knuffel voor je pijn meis, wat een k.u.t. aandoening ook . Hopelijk kan de reumatoloog iets voor je betekenen! @Sas, GEFELICITEERD met nieuwe huisje. Veel plezier met klussen @Sil, GEFELICITEERD met je DDDuo, alweer 1 jaar!!!!!!! @Klingel, klinkt heftig die slapeloze nachten. En Klingman heeft dan juist weer 'makkelijk' nachtje. Florine weet gewoon dat als papa komt ze geen tit krijgt en dus gaat ze maar weer slapen . Zou best lekker zijn om met BM een slaapmarathon te doen in hotelletje, alleen vraag ik me af of er dan niet meer gekletst wordt ipv geslapen . @LadyZ, klinkt wel een beetje eng die waarschijnlijke spatader. @Sikki, lekker genieten met Sikman, hopelijk geeft het je een beetje afleiding van de UW. Knuffel meis... *Gaap*, verder weet ik het echt niet meer. Ik lees wel maar onthou de helft . Dus een knuffel voor iedereen die ik vergeet. Hier gaat het wel best. Nog steeds volop bezig met de voorbereidingen op het huwelijk. Ik begin nu toch wel een beetje de zenuwen te krijgen hoor . Eerst konden we nog denken 'komt wel, we hebben nog 4 maanden' maar nu zijn het nog maar weken en er moeten nog wel wat kleine dingetjes worden geregeld . En dan natuurlijk aanstaande woensdag voor intake IVF en maandag de 30e hysteroscopie. Ik kan wel zeggen dat ik de dagen aan het aftellen ben tot we met IVF mogen beginnen. Ben het wachten nu wel beu.
Emma dank je wel ik ben mega trots nu en een klein beetje erg emo even spam van taarten Bekijk bijlage 152819 zo benieuwd hoe de taarten smaken whahahahahaha
Sil: van harte gefeliciflapstaart met jullie DDUO!!!!!!! Lau: gatsie..... gelukkig zit Frits ehhhhh hoog en droog?? Nee ook niet echt whahahahaha, maar iig goed!! Emma: lekker geslapen Spannend allemaal! Alles schiet eigenlijk toch wel op nu he!
Lauw wat een schrik zeg!!!!! maar goed van extra controle gyn en dat Frits het goed doet... ik weet uit ervaring hoe eng het kan zijn op die momenten...lang leve de Angelsound