Sikki: ah meisie... hoe lang kan een mens het volhouden? Voor je gevoel soms oneindig, maar het is zwaar! Het is niet voor niks dat sommige mensen deze stappen niet eens nemen. Dus af en toe (of gewoon heel vaak) lekker janken, stampen en mokken. En 6 jan is al heel snel! kus Hier een hele slechte nacht... Gerodi heeft hele hoge koorts en blijft huilen.... Zo is ie helemaal niet. Hoop dat ie snel koortsvrij is
Jullie zijn lief! We hadden trouwens weer iets bizars! De laatste tijd hebben we het serieuzer over een hondje en mijn schoonmoeder kwam met een site van een vereniging waar ze het type hondjes hebben die wij zouden willen. Zegt Siklief, ik wil ook wel een ouder hondje die een nieuw baasje zoekt. Staat er 1 hondje op en haar naam is...Freya Dus ik zeg gelijk, ik wil echt geen hond die Freya heet hoor! Maar is dat niet weer bizar??? Ik vertelde het een collega. Over alle tekens die we in mei hebben gehad. Het bordenverhaal en de 2x kopstaart botsing in 1 week. En toen dus zwanger. Drie weken gelden dan Seven years in Tibet op de tv op de dag van de laatste TP en dan nu weer het hondje Freya. Ze is heel nuchter, maar door een ervaring van haarzelf gelooft ze wel in tekens. Zij gaf aan dat ik misschien maar eens naar een paragnost zou moeten gaan.
@sikki, meis, hoeveel kan een mens verdragen?? Het is niet gek dat je nu zegt dat het allemaal wel veel wordt. Meid, het is ook VEEL!!! VEEL TE VEEL!!!!!!!! Hele, hele dikke knuffel. Ik hoop dat Gent nog een bizar goed idee heeft!!! Met een bizar goed resultaat!!!!!!!!!!!! @gerodi: manneke toch!!!!! snel beter worden hoor!!! @ ladyz: jeetje meid, heftig he, als ze zo ziek zijn!! Lekker veel laten drinken en goed de p'mol geven!!! Heeft hij geen uitslag? @ll, heb hier wel eens gezegd dat we bij Isabelle veel zorgen hebben gehad met haar hoofdje (fontanel veel te klein) , voorkeurshouding en ontwikkelingsachterstand. Uiteindelijk is alles goed gekomen hoor, maar..... Ook Elize heeft een veel te klein fontanel! De grote (vooraan) is maar een vingertopje en ook zij heeft een voorkeurshouding. (is ook niet gek na haar bevalling) Dus we beginnen weer van voor af aan. Met 6 weken moeten we weer naar de kinderarts, En ook al zegt iedereen: het is vast weer niks, toch knaagt het. Bij Isabella was het echt een wonder dat het goed was (ook aldus de kinderarts), zouden we nog een keer zoveel zegen hebben???? Sorry hoor, moest het eventjes kwijt...brrrrrr dikke SMAKKKKK @Nynke, hoe vinden je kids de sneeuw eigenlijk??? en hoelang blijf je nog in nederland??
Och lieve Taliaaa, wat een grote zorgen al weer om zo'n klein meisje! Ik kan me voorstellen dat het enorm knaagt en dat de geruststellende woorden van anderen je niet gerust stellen! Meis, ik hoop en duim echt voor wederom zo'n zegen voor jullie! Het zal weer een lange zware weg zijn over een bekend pad, maar met hopelijk aan het een gezond wondertje!!! Gerodi ook al zo ziek. Sielig!!! KNUFFEL voor jullie meiden. Ik heb zorgen om mezelf en manlief. Maar zorgen om je kleintje is ook niet niks!!!
Taliaa: ojee, das best schrikken.....Ik heb erg weinig verstand van fontanellen, maar wat zou evt het behandelplan worden? En wat is het most worse scenario? (sorry als je het er niet over wil hebben....) En die voorkeurshouding, is dat het kiss syndroom? Kom ik aan met mn koorts zonder vlekken8) Ik hoop dat jullie gewoon 2x een lot uit de loterij hebben, laat die 27,7 miljoen dan maar zitten.... Sterkte meis. Sikki: wat een tekens allemaal!!!!! En ook al begrijp ik wel dat je Freya een beetje gek vindt voor een hond, het is ook wel weer mooi. Ik heb veel liefde en steun gehad aan onze rooie rakkers. Mensen dachten zelfs dat wij geen kinderen wilden omdat we zo bezig waren met onze hondjes. En vooral met 1, toen nam ik 'm overal mee naar toe, is het echt goed te doen.
ohnee ladyZ! koorts is ERG! zieke kindje IS erg!!!! En ik heb er ruim een week niet aangedacht, maar nu kwamen de zenuwen toch eventjes terug hoor. Worst case is: dat de schedelnaden te vroeg dicht zijn gegroeid en dan kunnen de hersentjes niet ontwikkelen. Dus dan moet ze aan haar schedel geopereerd worden. (wordt het weer opengemaakt) Gelukkig wonen we in Nederland denk ik dan maar! maar we gaan er niet vanuit hoor! misschien kan ik alleen maar reuzebaby's baren met kleine fontanelletjes gerodi geen vlekken?? Prima toch? Wat ben je trouwens lang vrij?? hoeveel werk je?
Nou, gelukkig ja, dat je in NL woont... zie dat in diep donker Afrika niet goed komen..... En misschien ben jij de reuze-baby-kleine-fontanel-mama.... Ik ben gewoon niet zo'n held als Gerodi ziek is8) Ben normaal helemaal niet zo. Hij heeft gewoon koorts, ziet erg wit, huilt meer dan normaal en wil niet slapen. Op zich niks schokkends, maar ja... Ik werk 50%, heb vandaag een snipperdag gekregen en heb 2 weken vakantie!
Lady kan ie geen Tandjes door krijgen mischien? en koorts zonder vlekken is normaal..vlekken komen meestal na de koorts zorgen voor voldoende drinken en in de gaten houden dat het niet erger word.... beterschap voor het arme manneke..... Taliaaaaaaa joe hebt antwoord op hyves
Dat doet ie gelukkig wel... En mn moeder heeft 1 of andere baby medische encyclopedie en daar staat dus in dat baby's geen koorts van tanden krijgen Ik kijk het nog even aan en anders ga ik op visite bij de ha
Wat een zieke kindjes... Bleh!! Veel beterschap!! Silvia, thx voor je lieve kaartje!! Btw, zat laatst in jouw boek te lezen. Kwam ik 3 tekeningen tegen. Normaal Halverwege ontsluiting Volledige ontsluiting Eng boek Hier gisteren en vandaag bezig geweest met huis pimpen voor het goede doel. Maartman zijn pckamer word opgeofferd en we hebben nu beiden vrij. We gaan laminaat op zolder leggen en dat word onze gezamelijke pckamer zodat ons beebje de mooiste kamer op de 1e verdieping krijgt. Onvoorstelbaar dat wij ons nu hier mee bezig mogen houden. Ik doe trouwens geen zwaar werk hoor. Ik heb alleen wat boeken ed achter de schotten neergelegd en heeeeel veel spullen geschift en weggegooid. Alhoewel: dat weggooien mag Maartman dan weer doen want ik til niet zware dingen Helaas is het zo dat we er gisteren achterkwamen toen de gang beneden al helemaal vol lag met meer dan 15 vuilniszakken dat de stort pas na oud en nieuw weer open gaat... Oeps!! Alles dus maar in het schuurtje gegooid hihi. Als we de zolderkamer mooi gelaminaat hebben (das vast geen NL's haha) dan gaan we daar 2 mooie grote bureaus maken (wil het zelf maken) en dan kan Maartman zijn rommel naar zolder en kunnen we beginnen met het glasvezel behang van de toekomstige beebkamer van de muur sjorren. Tegen de tijd dat we dat mooi kaal en strak hebben is het denk ik al aardig richting de 20 weken en kunnen we het geslacht weten en kunnen we mooi behang gaan kopen!! Heb er zin in!!
hihi maartje, kijk, dat zijn mooie berichten van joe!!!!!! Super zeg!!! dat je dat nu mag doen!!! Ennuh: wel écht rustig aan doen he?!!!! @ladyz: koorts van tandjes kunnen ze niet verklaren, maar het komt wél heelveel voor! En goed naar je moedergevoel luisteren bij Gerodi. en 50%, hoeveel is dat in vliegdagen zeg maar? neem aan dat jouw uren anders tellen? of is het echt gewoon 20 uur? en hoever vlieg je? (hihi, ken niemand met zo'n baan, dus ben "beetje" nieuwsgierig) @emma: hoe gaat het meid? beetje stil aan jouw kant? of lijkt dat maar??? @sas: hoe is met met buurtgenootje? nog kijkers voor je huis gehad? hoever staat het met spuiten? wanneer echo etc etc?? hier beetje verdrietige taliaa, Elize is wéér afgevallen. Voeding ophogen en donderdag komt de vlos weer wegen
@ Taliaa, wat een zorgen om kleine Elize Ik hoop dat jullie weer zoveel geluk hebben net als bij Isabella en dat er niks aan de hand is met het fontanelletje van Elize. Hopelijk gaat de voeding ophogen helpen, zodat ze aan gaat komen ipv afvallen. Zodat je eindelijk die roze wolk op kunt meid @ Sikki, een hondje dat Freya heet... wat een teken weer! En het is helemaal niet gek dat je steeds labieler wordt. Mijn God, wat ben jij sterk zeg! Ik ken echt niemand, niet in real life en ook niet op zp, die zo sterk is als jij. Serieus! Ik heb zoveel respect voor je en ik hoop zo dat je vechtlust beloond wordt in Gent! @ Maartje, wat prachtig dat jij hier komt vertellen over de toekomstige beebkamer! Wat heerlijk hè! En alweer bijna 12 weken, wat ga je hard @ LadyZ, arme Gerodi Hoe gaat het nu met hem? @ Silvia, bedankt voor je lieve kaartje!!! En sorry dat ik daar helemaal niet aan heb gedacht Volgend jaar krijg jij van mij een hele mooie kerstkaart! Winterefteling was mooi, maar koud! Brrrr! Het was heel gezellig, maar we hebben het niet heel lang volgehouden. Het was echt veel te koud om een half uur in de rij te staan. Maar toch, het was een leuke dag! We zijn Frans Duits nog tegengekomen, haha! Ik vind er niks aan, maar toch grappig om eens een bn-er tegen te komen. Ik sta er mee op de foto, dat dan weer wel Spuiten gaat goed, inmiddels alweer 7 gonal-f in mijn buik! Morgen de eerste fm, ben zo benieuwd hoeveel follikels er nu groeien. Dus wel een beetje zenuwen.
@sas: morgen lekker gluren in je eierdoos!! spannend hoor! hoop op heel veel, maar niet te veel voel je al "iets"? heb je er last van?? En winterefteling... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en fransje duits? nog meer brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahaha thnx voor de lieve woorden!!!
Hallo lieverds!!! Sorry dat ik jullie zo verwaarloos . Lees elke keer wel een beetje mee maar geen tijd om uitgebreid te reageren. Nu reageer ik nooit op zn klingels (megarea) maar goed, ik denk altijd aan jullie!! Taliaa, ik lees nare dingen van jou. Heftige bevalling gehad? Ik heb je bevallingsverhaal niet gelezen, waar staat hij? En Elize die steeds afvalt. Jeetje meid, het zit jullie nog niet mee.. Ik hoop dat jullie heel gauw weer op die roze wolk mogen klimmen! Knuf! Sikki, 6 januari date in Gent? Ik hoop op wonderplan. MOET! Sas, morgen eerste fm?! Spannend hoor! Ik hoop op veel eitjes! Alle zieke kindjes, beterschap!!!! Maartje, alweer bijna 12 weken! Gaat snel!! Druk bezig met beebkamer leeg te ruimen! Klinkt leuk, beebkamer voor maartbeeb! smakjee!
pollewopjes! hier ben ik weder na een heul fijne middag waarin onder andere aan de liefnyn gesnuffeld! *smak* @taliaa: ik maak me wel een beetje zorgen om jou en om elize ze valt nog steeds af, huiltje, wat nu? wegen, en verder? hoe drinkt ze dan? en hoe gaat t met JOU? qua lijf maar ook qua hart en hoofd? talk to me, taaldinnetje! @sas: spannend morgen he! ik hoop zo dat er een fijne oogst aan t groeien is. inderdaad, voel je al wat schudden? @lauw die onder in beeld wappert: haai! hoestie daar? enne, zeg eens tegen die P dat hij een krabberwapper voor me opstuurt? @gerodi: hoe is t met de koorts? en dus met mama zorra? logisch dat je bezorgd bent- ik schrok met al toen florine 37.5 had (meestal net onder de 37) @blijmeis: beterschap schatje. echt ik wens je dat je 1 normale nacht slaap kan hebben.. zeker nu je bibberziek bent! @maartje: leuk, huis babyklaar maken! @sikkichickie: blijft amazing, dat hondje freya. je zou haar bijna alleen daarom al ' nemen ' (ja, een hondje kan je wel nemen he.. buhhh) maar inderdaad, wel wat sneu met jullie werk momenteel? hoewel zon kleine hondenunit zo in de blije tas mee kan? @emma: ja, MP gaarne! @euuuu ik weet t niet meer! ik ga lekker badderen, helemaal zin in. dan lekker smeren en tutten en poedelen en dan *hop* het verse bed in. morgen gaan we, heel wild, shoppen in zwolle! jaja, de wereld wordt kleiner maar net zoveel mooier piemelsmak *swaffelswaffel*
Lieve Sikki, Ik breek even in. Het is hartstikke normaal hoe jij je voelt. Ik denk dat die afspraak in Gent je wel weer opbeurt en weer hoop geeft. Ik zie dat je in het oosten woont en over een medium begint. Je kent vast medium Anita uit enschede. Ik ben 2 keer bij haar geweest en se is echt goed ze heeft mij wel hoop gegeven. Nu denk je je hebt ook geen kind maar ben wel anders tegen adoptie aan gaan kijken. Niet dat je moet adopteren maar ze zei tegen mij er zit een kind in je toekomst en dat klopt wel is waar een adoptiekind. Verder na al die jaren en al die behandelingen zou je gek zijn als je je normaal zou voelen Ik wil je veel succes wensen met je afspraak in Gent hoor er veel verhalen over en hou zelf die optie ook nog open je weet maaar nooit,he. Ik had ook een afspraak daar maar heb die afgezegd omdat ik bij het Barrahus terecht kon. Soms denk ik wel had ik beter naar Gent gekund maar ja dat is achteraf. Groetjes draga
***************Baby Nieuws Elif******************** Vannacht om 2.27 uur is onze grote trots geboren,ons prachtige zoontje Seyhan. Hij is 47,5cm en weegt 2850 gram,hij ligt wel ff in de couveuse. Aangezien je in België 5 dagen in het ziekenhuis blijft zal het ff duren voordat ik weer online ben. XX trotse Elifman en Elif ******************Einde Elif Nieuws****************
Jeetje Elif al bevallen Elif en Elifman, van harte gefelilciteerd!!! Ik hoop dat alles goed is gegaan en jullie aan het genieten zijn! Taliaa, Elize toch weer afgevallen Nu voeding ophogen en donderdag weer afspraak? Wat zal dat weer lang wachten zijn. Wat een grote zorgen meid! KNUFFEL! Sas, zo spannend vandaag!!! Ik duim ook voor veel, maar niet te veel en vooral mooie gelijkmatige eieren!!! Succes! Zorra, Gerodi vandaag al wat beter? Of toch even langs HA? Draga, medium Anita? Nog nooit van gehoord. Ben sowieso niet zo thuis in die dingen. Maar ze is dus aan te bevelen Ik weet het niet zo goed. Ben bang dat als zo'n iemand zegt dat ze geen kindjes ziet ik mijn hoop en moed kwijt raak. Klingel, hondje kun je nemen ja. En vooral om dat nemen wil ik het eigenlijk niet. Das te makkelijk. Snap ie? Maar past wel in blije tas ja. Net zoiets als Florine Enne, niet te wild vandaag he! Is niet goed voor het kleine poppetje. Nyn, lekker aan het genieten? En vooral aan het dromen? Want het nieuwe jaar betekent weer terug naar warmere zuiden waar jullie eindelijk dromen waar kunnen maken!!! En dat zijn er dit jaar meerdere Maartje, jij hebt een versnelling bij gezet? Lekker bezig! Lauw, wanneer nu tp? Wat doet iedereen eigenlijk met Oud & Nieuw? Wij vieren het dit jaar voor het eerst sinds jaren thuis Met goede vrienden, lekker eten, veul champagne en ik denk de uitgebreide versie van Catan! Zeg maar de versie waar normaal een paar mini-me's in de box bij horen te liggen. Ach ja, kunnen we alvast oefenen
**********breekt even in******************* Elif is zondag in het ziekenhuis opgenomen met verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging en na allerlei onderzoeken is ook gebleken dat ze dat had. Gistermiddag hebben ze besloten haar in te leiden en dat is zeer voorspoedig gegaan,moeder en zoon maken het heel goed. *********breekt uit*************************