klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sil Gefeliciflapstaart met je prachtige DUSSELDUO!!!! Maak er een mooie dag van met je mooie taarten!!

Lauw: wat schrikken!! gelukkig alles goed!

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi allemaal!!

Van harte gefeliciteerd met het DD Duo!! Sil!! Hoop dat je een ontzettend fijne (posi emo) dag hebt met iedereen die je vreselijk lief hebt om je heen!!
    Prachtige taarten heb je trouwens gemaakt! Mag je heeeel trots op zijn!! :D

Lauwtje, wat schrikken van Frits zeg! Brr!! lang leve de angelsound!!
    Ohh toen ik het vanmorgen las (was ff een Iphone vluggertje, nu pas tijd met laptop op schoot) voelde ik me gewoon koud worden van schrik. Weet zo hoe het voelt om als je zwanger bent ineens bloed aan te treffen *zouverbodenmoetenworden*
    Maar fijn dat Frits het ondanks de bloeding wel goed maakt!! Yeah!!
    Wanneer heb je weer een echo??

Loesie, wat een naar verhaal over hoe jij je voelt :( *zouookverbodenmoetenwordenomjezotevoelenenzoveelpijntehebben* :(
    Hoop dat er snel een oplossing voor gevonden gaat worden want ik gun het je zo dat je lekker kunt gaan genieten van jullie prachtige Siem zonder dat je je naar voelt!!
    7 juni klinkt trouwens als vrij vlot, maar als je je tot die tijd elke dag verrot voelt, is dat helemaal niet zo vlot! Is het geen mogelijkheid om van de week ff te gaan bellen om te informeren of er niet eerder een gaatje in de agenda is?? Sterkte!!

Emma, fijn dat de dag van de intake steeds dichterbij komt. Je staat nu al wel lang genoeg stil, he!! Weet dat we straks ook voor jou enorm gaan klaveren in de hoop op een heel groot geluk in de vorm van een klein beebje!!

LadyZ, wat heb jij prachtige nagels *kijktjaloers*
    Mooi kleurtje ook!!
    Mijn nagels waren trouwens ook weer mooi lang. Was van plan om ze vanmiddag te gaan vijlen en lakken (ik standaard met parelmoer of french manicure - dat laatste alleen als ik te veel tijd heb ) maar ik moest ineens een boodschapje voor smoeder doen. Dus het kwam er niet van. F*ckerdef*ck genoeg scheurde vanmiddag net mijn langste nagel hartstikke ver in: auw!!! Dus nu maar wel de tijd genomen om alles te vijlen en te lakken om nog meer scheuren te voorkomen. Altijd jammer als je ze net idioot lang hebt laten groeien zodat je ze dan in de mooiste vormen kunt vijlen :(
    Maar goed, als dat alles is waar ik momenteel over mok, mag ik niet klagen hahaha

@ iedereen over de 37 a 38 weken inleiden:
    Ik weet ook wel dat met 37 weken kindjes net wat minder ver 'af' zijn dan met 38 of 39 of 40 weken. En tuurlijk ben ik reuze benieuwd naar mijn beebje (gisteren heeft beebje de naam terrot jaap/terror jans gekregen van lief dinnetje en mij aangezien beebje mn BM probeerde op te rekken door lichaam steeds flink uit te gaan rekken, maar dat terzijde ;))en zou ik bij wijze van spreken liever gisteren dan vandaag beebje in mn armen willen houden (BIJ WIJZE VAN SPREKEN WANT IK WIL ECHT NIET AL MET 32 WEKEN BEVALLEN!!!) maar afgezien van mijn ongeduldigheid en nieuwsgierigheid wil ik:
    1) zo lang mogelijk genieten van mijn zwangerschap
    2) (of eigenlijk staat dit op 1!!!) beebje de beste start ooit geven
    Maartman en ik hebben een heel goed gevoel bij inleiden en niet omdat we dan nog max zoveel weken slechts geduld nog maar hoeven te hebben maar meer omdat er soms onverklaarbaar gezonde kindjes in gezonde BM's toch plotseling overlijden terwijl er dus niets aan het handje was en die beebjes wss het gewoon gered hadden als ze eerder waren geboren. Dokter geeft aan dat met 37 a 38 weken de beebjes gewoon af zijn, buiten de BM het heel goed kunnen doen dus dat dit de beste keus zou zijn in ons geval dus wij willen daar echt voor gaan...

:$ DAT BETEKEND WEL DAT IK OVER MAX 6 A 7 WEKEN NIET MEER ZWANGER BEN :$

*neemtzichvooromnogmeerdandatikaldeedonwijsgruwelijktegaangenietenvanterrotjaap/terrorjansjeinbuik*

:D

SMAK

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Dames ik heb in mijn privealbum een foto gezet van onze kids ;) eindelijk een keer een foto waar ze alle 5 op staan ;)

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
  5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    #5185 klingel, 22 mei 2011
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
    hehehe die snap alleen ik! :p

haai allemaal! :)

@sil: ook nog even hier een dubbele felifeliknuffelknuffel voor dusselduo!
    hoe was de dag? en hoe smaakte de taart?

@lauw: ik sprak je lieve mama gisteren :) dus hoorde al van de schrik! :(
    ieks lieverd!
    wat helder van je om de angelsound te gebruiken trouwens!
    en super van snelle echo!
    alles goed, pfoe.
    je hoort het heel vaak bij lage placenta, maar wat een schrik...

KALM AN doen he!
    ook vandaag, op verjaardagsfeestje! :x
    zitten jij, de gasten redden zichzelf wel!

SMAK!

@lady: nice! :D

@loesie: ach lieverd :(
    wat heb je het zwaar... ik vind het zo rot voor je!
    jer wilt zoveel meer dan je nu kan, maar vergeet nooit dat jij een supermama bent, ook als je lichamelijk rustiger aan moet doen!

siem heeft het getroffen met jou, en met anacondapapa natuurlijk!

zou inderdaad nog es bellen of er iemand is uitgevallen?

@maart: het schiet op ja, spanennd he!
    ben je er helemaal klaar voor, ook technically speaking?

wat je zegt is precies wat ik bedoelde: ' beebje van 37 weken is nog niet helemaal (zo ver) af als eentje van bv 39 '

waarom geen 39?

en eigenlijk vooral, wat bedoelt gyn met ' jullie geval '
    omdat het IVF is?

ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt een heel wonderlijke overtuiging van die gyn vind, denk niet dat er veel medestanders zijn van zijn collegas, maar als je ervoor wilt gaan uiteraard doen!

voordeel is zeker: beebjemaartjemeisje eerder in armen! :D

(nadeel is: niet meer zwanger! ik genoot echt tot uitgerekende datum :))

en nu zeg ik er niks meer over hoor! ;)

@

@florine :D: kom eran, wakker geworden poppetje!

@rest: later meer!

:)

*daar was ik alweer, nou ja seg*

florine werd wakker, maar beneden aangekomen en na even spelen was ze stiekem niet wakker :p
    tit erin en naar bed.

wou dat ze weer wist hoe ze verder moest slapen, als ze uit een babyslaapcyclusje van 3 kwartier kwam, lijkt me zo lekker voor dr!

maargoed:

@taliaa de giro italiaa: hoest daar? hoop dat je lekker geniet van en met gezinnetje :)

@sil: wat een leuke fotos! :D
    en allebei mooi shirtje aan :)
    geen bandjestrikjebloemetjelintje om sannehoofd alleen? had ik wel verwacht hihhi!

@sas: :$ zit jij te sexen in de bedrijfshal? :$
    jij slettebakje! :x

@emma: hihhi, als blijmeis en ik saam in hotel voor bijslaap, worden we vast uit elkaar gezet omdat we teveel krijsoverlast veroorzaken! :D

hoest verder met joe en de UW voor trouwen? spannend en prachtig gaat het worden, huiltje!

bijna intake, goeso, klaar met wachten, actie nu ! :)
    *handjevastAAN*

@

:(
    hm er piept toch weer iemand

klingman zit onduidelijke dingen te doen in de tuin met parasol en sproeier :( dus ik peer m wederom!

SWAFJE!

en ohja

@sik: KLAVER AAN!

@nyn: GEFELICITEERD MET YSALIEF!

:)

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :) mag ik nog mee kletsen?? Ik lees veel mee op de foon maar een rea plaatsen is wat lastiger. En verder geniet ik erg van het mooie weer,vrienden etc en dus wat minder pc tijd.:)

@Taliaa: ik hoop dat jullie ontzettend aan het genieten zijn in Italie.

@Saskia: wat een mooie planning qua huis. En sex op het werk??:$;)

@Sabrien: hoe is het met missel??

@Annedore: baby voelen is zo gaaf!! Hoe is het met krampen in buik?

@Lauwtje: wat een schrik van bloed.:( Gelukkig doet Frits het nog prima.:) En jij voelt ook beeb al!! GAAF!!

@Alex: hoe is het met jou? morgen weer werken? Wat een beval verhaal.:( Echt ongelovelijk hoe ze je daar behandeld hebben.

@Klingel: ((knuff)) voor traantjes. En jij bent een TOP mama.:)

@LadyZ: een liesbreuk die geen liesbreuk is maar wat het wel is is nog onduidelijk...:(
    Ongi al gekomen?

@majo: wat een lieve inbreker ben jij toch.

@Maartje: alles is wel gezegt over wel/niet vroeg inleiden. Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen.

Ik las in 1 van je berichtjes dat je beeb de beste start wilt geven. Denk dan aub nog eens heel goed na over inleiden met 37 weken. Over 40 weken gaan is weer een ander uiterste maar 37 weken???;)

@Bright: knuff voor jou en roggelend Juweeltje.:(

@Blijmeisje: ((knuff)) voor heftig weekend vorige week en valpartij van *censuur*

En er is helemaal niets mis met flesvoeding hoor.;)

@Loesie: ik wou dat ik dichterbij woonde dan was ik je komen helpen. Ik hoop zo dat ze je kunnen helpen 7 Juni. En niet vergeten: jij bent een super mama. ((knuff))

@Emma: bijna intake en verwijdering van die MOK poliep. Maar ook bijna trouwen. Spannend allemaal.

@Gaby: ik schrik van je bericht.:( maar je komt wel heel dapper en sterk over. ((knuff))

@Sil: wat een gave taarten en nog gefeliciteerd met je DDD!!

En dan lieve lieve Sikki. Zo genoten in Porto met zoveel mooie tekens en nu weer vreslijk UW.:( Lieve schat wat een ellende die UW elke keer weer. Ik kan niet meer doen dan klaveren, mijn diamant laten branden en blijven hopen en bidden. En dat blijf ik doen.

Sorry voor iedereen die ik ben vergeten. Ik heb mijn best gedaan alles terug te lezen en zoveel mogelijk te reageren.

7. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    #5187 alexandra80, 22 mei 2011
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
    Haaaai schatjes
    hier ook genoten van weer en druk weekend gehad!

@ Sil had de foto al in hyves bewonderd, hoe was vandaag?
    @ Lauwtje ieekkkssss wat een schrik...gelukkig had je angelsound en snelle echo....pfieuw...
    @ Ladyz gaaaaf kleurtje hoor!
    @ Loesie nogmaals dikke knuf meis!! Hoop dat je toch nog sneller terecht kunt en vooral dat je pijn snel minder is...
    @ Emma [pfff eindelijk ook bijna actie voor jou! Te lang genoeg gewacht nu
    @ Maart.... als jij je maar goed voelt bij jullie keuze.....! Lekker gebbqd vandaag?
    @ Klingel...leg uit dat twiet :p En welk uitje is t geworden?
    @ Nyn altijd welkom lieve schat....terecht dat jij geniet.
    Hoe was feestje vandaag?
    Heb morgen cursus en dinsdag weer werken...
    @ Sikki hier ook klaveren tot en met! Klaver zit aan mn armband!
    Hier gisteren bruiloftsfeestje van collega gehad, erg gezellig lekker weer eens een keer gedanst.
    Helaas eindigde het vreselijk...heb een kat aangereden :( Schoot zo de weg op in donker stuk in middle of nowhere :( :(
    Heb geremd en gegild, daarna in shock...gehuild gehuild gehuild. Vond en vind het nog steeds vreselijk en herbeleef het ook weer.
    Heul slecht geslapen er van....en denk er steeds aan.

Vandaag verjaardagsfeestje gehad, erg gezellig. Meisjelief volop genoten en volledig uitgeput hahaha...Sliep meteen in autostoel..
    Manlief is weg voor werk dus rijk alleen..... moet tegeven dat ik het heul ongezellig vind en alleen slapen....gadsie...

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nynke: ongi gekomen, 31 mei 1e fm

9. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Iekssssssssss LadyZ wat spannend!!!!!!!!!

10. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Haai zwaai piemeldraai

@Nyn,
    Heb je een leuke dag gehad vandaag? Morgen je meisje alweer 6 jaar!! Wat wordt ze groot!!

@Taliaa,
    Hoe is het weer in Italië? Genieten jullie van jullie welverdiende vakantie?

@Lauw,
    Och meis wat moet je zijn geschrokken zeg. Gelukkig is alles in orde en kun je weer wat gerustgesteld verder richting 20 weken!!

@Alex,
    Och arme jij toch. Zo'n leuke dag en dan een vreselijk naar einde. Kan me voorstellen dat je er van slag van bent.

@Maartje,
    Wat Klingeldingel zegt. Waarom niet 39 weken volgens gyn?
    Vind het bijzonder om dan aan de ondergrens van 37 weken te gaan inleiden in plaats van bijna 40 weken. Of heeft hij er in 'jullie geval' een andere medische reden voor?

@Loesie,
    Och meis, wat een verdriet en pijn lees ik in jouw berichtje. Ik hoop dat je eerder terecht kunt dan 7 juni en dat ze je verder kunnen helpen!

@Emma,
    Woei!! Wat gaat het snel. Komt nu dichtbij seg!!

@Sil,
    Ook hier nog gefeliciflapstaart met je DDD!! Mooie foto in je album seg!!

@Sikkipikki,
    Week 1 zit erop meis. Dikke knuf op jouw UW.

@Klingeldingel,
    Wat doet manlief voor rare dingen in tuin met parasol en sproeier??

@hier,
    Tis so so hier. Op zich met ons alles wel ok, maar juweeltje lief is nogal van slag. Sprongetje, kiesjes, niet lekker zijn?? Segt maar.

Feit blijft dat ze ontzettend snel jengelig is, in mama wil kruipen/en toch ook weer weg willen, overstuur huilend wakker worden 's avonds, ontzettend rochelt... enz enz.

Dinsdag weer afspraak bij HA voor verwijzing KA en 's middags ook nog naar een bioresonantie.

We zullen zien.

SMAK OP JOEN WANKIES

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Oeps vergeten!!

LadyZ wat spannend meis!!!

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Zwaai naar meeleeflezers :D

13. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Zwaait ook!

Ook smak op joen wankie Bright... t blijft maar aansukkelen met liefjuweeltje. Hoop dat ka/knoarts wat duidelijk kan brengen

Nu in bad gaat omdat ik ijskoude voetjes heb en dan proberen te slapen....

SMAK!

14. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sil, nog van harte gefeliciteerd met DD-duo!!!!!!!! Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! Wauwwwwwwwwwww, 1 jaarrrrrrrrrr alweer. Wat gaat dat snel zeg.

Sikki, hier klavertjevier ik nog dagelijks door!!!!!!!!!

Nynke, haaaiiiiiiiiii. Gaat beter met missel, thanks :D :D :D :D.
    Lekker genieten van kids, familie, vrienden! Viva la France!!!

Alexandra, voetjes weer warm gekregen hihihi.

Lady Z, wat ontzettend spannend!!!!

Bright, kus voor juweeltje!!

Ik zal vandaag niet online zijn, heb de hele dag cursus tot 17:00 uur bleh en dat op maandag!

Kussssssss

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Sabrien, succes met je cursus. Waar gaat het over??

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hele weekend niet gelezen :) Libelle zomerweek, Batavia stad, bijkomen etc..

Wel nog felicitaties voor DDDUO!!!!! :):):) JEEEEEEEEEEJJJJJ!!! 1 jaar alweer! Mooie en lekkere taart gehad? ;):D

Sikki, we houden je vast he!! Las van TWINS. Ik vind het een teken!!

Moet nu alweer stoppen, intake Kraamzorg om 9:15 :)

SMAK

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Goedemorgen deze morgen
    Even een snelle en vermoeide HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI ZWAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII (ddduo ziek hoge koorts helem=nacht huilen....)

Nyn gefeliciteerd met Ysa haar 6e verjaardag alweer :D......

Dadelijk komt oma oppassen op DDduo en dan moet ik met Mathijs naar het cb toe eindelijk;) benieuwd wat zij vinden van zijn praten...:cool:

Verder mijn ouders gisteren geweest...... pffffffff was heel heftig ben er de hele dag nog door van slag geweest... nu zien of er een verbetering in zit ;)

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Heb je ze nog even een "piece of your mind' gegeven?

Nyn: ook hier gefeli met je mooie dochter!

*klaver*

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente

Ja dat heb ik gedaan ;) een hele duidelijk...uiteindelijk liepen de gemoederen op dat ze het aan het eind van de straat konden horen denk ik.. *schaam*:)

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    even updat snel van het cb bezoek met Mathijs :D

Meneer weegt 13,1 kg en is 97,5 cm lang *wauw*

Praten ging goed dus nog geen reden voor bezorgdheid..
    oogtest daarentegen was slecht.... in september terug voor de herkansing :D komt vast helemaal goed nu snel weer druk met de tweeling...even koorts meten snel
    zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

Klaverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Deel Deze Pagina