@ Sil, alsnog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je DD-duo!!!!! @ Emma, bijna bijna bijna is de grote dag! Succes en veel plezier met de laatste voorbereidingen. @ LadyZ, wat een gaaf kleurtje! Nagels zien er weer keurig uit En wat spannend, het komt alweer erg dichtbij! @ Nynke, gefeliciteerd met de verjaardag van Ysa @ Bright, arm juweeltje Blijft inderdaad aanmodderen @ Sil, wat een grote vent alweer!! Fijn dat praten geen reden is tot ongerustheid. Maar niet zo'n goede ogen dus? Dat wordt al jong een brilletje waarschijnlijk. Ik was er helaas ook vroeg bij. Wat is er mis met seks op het werk?? Dat is het voordeel als je man je baas/zakenpartner is
mn man is mn collega maar denk niet aan sex op het werk hihihihi hier uitslag dexascan binnen..rug ok.heupen slecht medicijnen (kalktabletten bleeh) en dagelijks verplicht wandelen en veel buiten in de zon voor de vitamine d :S.... word nog wat dus.. ik krimp en word een oude vrouw *snik*
Haai lieverds! Ben weer terug na een week 'hard werken' in Porto Ik was onverwachts al op woensdagavond klaar en heb dus de hele donderdag heerlijk bij een strandtentje gehangen om wat te lezen en een beetje gamba's en vis van de grill te eten. 's Avonds Siklief opgehaald van het vliegveld en samen heerlijke dagen gehad. Af en toe samen UWen, maar ook veel samen genieten. Zag hie rook het een en ander spannends voorbij komen. Hysterische nagels (super!), spannende seksplekken (heerlijk!), jarige meisjes (Isa!), oplopende gemoederen (moet soms!), pijnlijke lichamen (sielig!) en nog veul meer. Knuffel op alle meisjes!!! Emma, binnenkort eindelijk van start! En Zorra ook deze cyclus! Spannend meiden. Fijn denk ik om toch weer bezig te gaan. Tenminste, dat vind ik altijd. Hier begint de UW toe te slaan. Vandaag een week na de tp. Heb goede afleiding gehad, maar zo in mijn dagelijkse routine lukt het me altijd maar slecht. Ik begin ook vanalles te voelen. Soms denk ik ook wel dingen te voelen die ik nog nooit gevoeld heb. Maar helaas gaat er nergens een groen lampje branden We hadden nog wel weer wat bizars. Toen we (volgende week een jaar geleden!) een positieve test hadden, hebben we een dagje door Münster geslenterd. Manlief zag toen de hele dag door her en der dezelfde zwerver (is mij nooit opgevallen). Toen we aan het eind van de dag een kaarsje in de kerk hadden gebrand zat die man er weer, maar weer negeerde Siklief die man. Hij zei later tegen mij 'ik weet wat ik fout heb gedaan, ik heb die man niets gegeven en genegeerd!' Hij heeft er toen een heel slecht gevoel aan overgehouden. Nu was er in Porto een kreupele man die kwam bedelen toen wij aan de rivier op een terrasje zaten. Siklief had niets gegeven en later zei ik tegen hem, nu doe je het weer. Je hebt nog zo gezegd dat je die fout niet weer zou maken. De lieverd voelde zich helemaal rot. Komen we 4 uur later dezelfde kreupele man aan de andere kant van de stad wéér tegen! Echt totaal onverwachts op een totaal onlogische plek! Siklief de beste man geld gegeven. Wij daarna euforisch een wijkje in met leuke barretjes. Zien we een leuk terrasje, maar zeggen we toch nog even in 2 andere straatjes te willen kijken. Komen tot de conclusie dat dat eerste terrasje toch het leukste is, lopen we terug, zie ik dan pas hoe het barretje heet, nl TWINS! Bizar toch! Ook eerst weglopen, maar toch weer terugkomen. Zouden het weer TEKENS zijn? Zei dit weekend nog tegen Siklief dat ik jullie klaveren zo mooi en bijzonder vind! Ik weet dat ik een moeilijk typje ben om steun aan te geven, maar dit vind ik echt heel erg fijn en doet mij echt heel erg goed!!! Iemand hierboven moet nu toch eens gaan denken dat Sikki toch echt wel heel erg een beebje gegund wordt... SMAK!
Wees maar niet bang voor mij Sikkilief ben allang blij dat ik nu weet waar de pijn steeds vandaan komt... ik weet het altijd nog aan mn BI maar nu weet ik dus dat het echt uit mn botten komt dat scheelt al een hoop... en verder ga ik maar weer iets zoeken om te doen in de avonduren om in beweging te blijven (alleen zorgen dat ik geen heup breek nu natuurlijk) hahahahaha
Sil: MOK om uitslag van jou en Mathijs zn oogjes.... Succes met het verzinnen van een hobby, dat wordt openluchtsexen (bewegen in de zon zonder heup te breken!) Gelukkig Mathijs geen logopedie! Sik: TEKENS!!!!!! Ongelooflijk! Arme Sikiman... zie het al helemaal voor me, hysterisch door die stad op zoek naar DE zwerver Hier een beetje dubbel gevoel..... Ben echt een muts Maar door de situatie die ik met mn vriendinnetje heb meegemaakt en natuurlijk wetende wat je hebt, ben ik ook wel een beetje bang geworden Ik weet wel dat iik geen beren op de weg moet zien, maar ben zooooooooooo met mn neus op de feiten gedrukt (niet dat ik daarvoor een nitwit was die niks wist) maar heb gewoon angst om dat wat fout kan gaan..... Stom he.... Nynke: vandaag ECHT gefeliciteerd met Ysa!!! Annedore: hoe was de intake?? Sas: ik bedank even voor sex op mn werkplek
Lady geen sex??? mile high club?? je bent vast en zeker wel lid whahahahaha ik niet want mannetje was bang dat we klem kwamen op het toilet
NEE!!! en heb echt wel een vriendje gehad op het werk (voor huidige man), maar ik weet ook hoe er schoongemaakt wordt en heb geen zin om langs de dokter te moeten met een onverklaarbare schimmel die opgesprongen is
Hi meiden, Lig languit op de bank, ff bij te komen van 4 uurtjes werken. Sodeju!! Voel me echt een bejaarde Sikki, aaghhh week 2 is gestart... Lieve hemel, wat is het toch weer gruwelijk UW!! Weet dat ik keihard voor je klaver!! Grappig die tekens.. Ik hoop zo dat we straks allemaal kunnen zeggen: zie je wel, al die tekens zeiden het al!! LadyZ, nooit in het vliegtuig het gedaan? Watje Annedore, fijne intake gehad? Silvia, goeso van je ouders ff een keer flink duidelijk te maken hoe JIJ je bij hun fratsen voelt! Hopelijk leren ze er iets van! Wat een ontzettende klote uitslag van de scan. Wel prettig dat je nu weet WAT je mankeert, maar ik had liever gezien dat je een leukere uitslag van de scan had gehad. Saskia, ben je zoooo stout? Seks met je baas??? Hihi roept hij dan ook: who's the boss?? Sabrien, nog ff een klein half uurtje volhouden, dan is de cursus weer voorbij Hopelijk ben je niet in slaap gevallen en was het best een leuke cursus Bright, wat is het toch wat met jullie juweeltje. Elke keer weer iets en het gaat steeds maar niet over... Hopelijk gaat straks de zon heel hard voor jullie juweel schijnen!! @ egooo: gisteren met Marjah afgesproken. Maartman en ik hebben er heerlijk gegourmet (ipv BBQ, weertechnisch). Het was echt heul gezellig!! Vandaag weer ff gewerkt en nu languit in huisbroek en shirt van Maartman op de bank. Ik moet nog 3 x 4 uurtjes werken totdat mn verlof in gaat. Kan echt niet wachten tot dat ik elke dag mag uitslapen en mn buikje goed de rust kan gaan geven wat buikje zo ontzettend nodig heeft!! Maar eerst nog mn functioneringsgesprek hebben voordat ik met verlof ga zodat ik weet waar ik aan toe ben en of mn contract verlengt gaat worden *isbestwelspannendenhopelijkheeftleidinggevendegezienhoeontzettendinsteedsmnbesthebgedaanomtochwatuurtjestegaanwerkenondanksdatikhetheulrustigaanmoetdoen*
@sik: ieks! wat voel je? bizar he, de 1e week weer overleefd. maar wat kruipt de tijd nu... wat ga je doen trouwens? testdatum in gedachten? en ga je die wel vertellen? @sik: vind het fijn om te lezen dat je ons klaverdiamantbombardement wel kan waarderen. en je weet, als we ermee moeten ophouden dan zeg je: KLAVER UIT! DIAMANT UIT! @sik: wat bijzonder ja! ik herinner me de munsterzwerver nog! en nu dit... zoveel tekens. ik geloof erin. (weet je nog van alle gekke tekens in de maand dat ik na 1e dussel zwanger werd? van onze katten dat gebouw tot klingel hier tot weet ik wat?) maar het is ook wel weer eng misschien! want met zoveel tekens, wie weet hoge(re) verwachtingen, en diepe(re) val? then again, dan hebben we van deze weken toch het beste gemaakt? een beetje? @zorra: nou ja seg! ga es sexen in het vliegtuig :x en opzich voordeel toch als er niet goed wordt schoongemaakt??? je weet maar nooit of je zwanger wordt van een omhoogzwemmend superzaadje! @zorra: hoest met je spatdingetje? @groentehapje: waarom noem ik jou zorra zomaar? @nyn: nu nog es op de dag zelf ook een FELIKNUFFEL voor liefYsa! en leuk je ' even ' gesproken te hebben! @sil: ach.. knuffel op gedonder met familie, en ook op uitslag scan. wat is het nou precies? veel wandelen, hm. maar ga je krimpen?! huiltje! hoop dat de meds hun werk doen. @lynn: grote knuffel voor jou en je lieve bezorgde mama! @bright: die doorverwijzing afdwingen he.. moet! @rest: wek, ik ga in de zon! die schijnt, poppetje slaapt, eten is klaar $ hoe burgerlijk! :x) en en. zwaaitjes! ohja: check dit: YouTube - ‪Flying Steps - Flying Bach (live ESC 2011)‬‏ echt onwijs gaaf! (vind ik ) ohja nu ik toch bezig ben: @bright: dit was de choreo waarvan ik moest huilen nu houden wij enorm van moderne dans, en van edith, maar ik kreeg er een gevoel bij over een bepaald thema, waardoor ik nog meer een emo-spons-weekdier werd! YouTube - ‪TUDB liveshow 1 (aflevering 4) - team Isabelle dans 1 (modern)‬‏ ben benieuwd wie hier aan hetzelfde moest denken (waar gaat de dans over?) als ik! SMAK ps @dan karaty: YAM! (maar er zou wel 30 cm lengte bij mogen- en dan bedoel ik niet zijn PIEM maar gewoon zijn hele lengte) so en nu gaak want dit gaat weer nergens over
Ben het sooooooooooooooooooo met je eens!! Karaty is echt een lekkertje, alleen is hij nogal -TJE. En dat is toch minder leuk dan. Ik stem voor voor een beenverlenging voor hem! En als we dan toch bezig zijn: dan ook direct dat ding maar ff verlengen
@ Sikki, welcome back! En wat een tekens :-$ Bizar! @ Sil, bah van slechte uitslag Toch wel schrikken hoor! Hopelijk krijgen we een mooie zomer met veel zon, kun je een flinke dosis vitamine D opdoen. @ LadyZ, op jouw werkplek zou ik ook bedanken voor de seks Al is het tussen de lamellen en aluminiumsplinters en met een geur van slijpsel ook niet echt romantisch haha Maar ach, je moet iets hè...
Haai piemelina's!!! @Klingeldingel, Jaaaa!! Die was mooi..... HUIL!!! Maar nou vind ik bijna alle choreo's van Isabelle mooi. Iedere dans verteld zo'n intens verhaal. Of het nou verdrietig is, of heel vrolijk. En Dan Karaty..... hubbahhubbah!!! IEKS!! Nog 1,5 week!!! @Maartje, Wanneer heb je dat functioneringsgesprek?? @LadyZ, Jakkie bah, schimmelinfecties van seks in een vliegtuig!!! Brrrrr @Sas, Seg, jij sekst op je werk?? Tsss seg, viezderd!!! @Sil, He bah van slechte uitslag botscan. Wel fijn dat je weet waar de pijn vandaag komt en dat je er in ieder geval iets tegen kunt doen. Hoest nu met DDD? En yay voor goede spraak van je kereltje en boeh voor slechte oogtest. @Sikki, Meis het barst van tekens, zo mooi en toch ook weer zo eng. Want hoop stijgt!! Ik klaver voor je door!! @rest KNUFFERDEKNUF!!! X
Ik ben een beetje kapot (controle was overigens goed, mama en baby goedgekeurd, hartje gaat 150-160 bpm!), dus hou het kort en ook speciaal voor Sikki: Had het al getweet, maar die heb je misschien niet gezien. Vorige week kom ik op mijn werk en ligt er midden in de ruimte zomaar een KLAVER bloempje! Zo'n mooi paars bloempje met groene klavers eraan Zomaar!!?? Heb het bloempje in mijn tas gedaan bij wijze van klaveren voor Sikki!!!!! Teken?
@Sikki: volgens mij had je het wel gelezen Nou ja... Als jij zwanger blijkt te zijn, dan stuur ik je het klavertje op!! Heb hem net uit tas gevist en ligt nu in de kast
Wil even zeggen: SIKKI, dat vind ik echt superTEKENS. Ook dat terrasje: twins! What are the odds telling us? Hoop zo dat we gauw juichen nu!!!! Dikke knuff voor jou en natuurlijk: KLAVERRRRRRRRRRRRRRR!!!!
Pardon madame Klingel? En ik mocht niet naar het Eurovisie Songfestival kijken van jou...:x Ik heb dus mooi wel dit aanschouwd die avond ja! Enne: Edith-choreo: nog mooier!!!!! En knuff voor emo! Denk wel dat ik je snap ja!
Hihi! Zo ongeveer gelijk aan Siem zijn cijfers!!! Hopelijk in september betere ogentest... Knuff en beterschap voor je tweeling!!!! En voor jou! *zo, nu weer terug naar bus*
*** Breekt in *** Sikki, eerste week erop zitten....en mooie tekens gehad zag ik . Het móet gewoon allemaal een voorbode zijn van goed...Nee!....FANTASTISCH nieuws volgende week!! Succes deze laatste weer o zo spannende / slopende wachtweek.... 't is net of ik er hier zelf ook weer in zit..... Ik wil zó graag die blijvende positest van jou hier van het beeldscherm zien spetteren volgende week!! Ill be watching you X Majo *** Breekt weer uit ***
Goodmorning ladies!!! Lauwtje, volgens mij had ik gisteren niet op jou gereageerd, solly . Wat ontzettend schrikken van bloedverlies, maar wat ontzettend super fijn dat jullie een echo hebben gehad en alles goed was!!!!!!!!! Nu weer verder genieten, bijna 20 weken JOEHOEEEEEEEEEE. Nynke, nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad. Sikki, wat een mooie tekens zeg!!! Wauwwwwwwwwwwwwwwww, wat is het toch retespannend. Denk zoveel aan jullie..... Fijn dat jullie het in Porto toch nog leuk hebben gehad. Dikke knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Annedore, een klavertje vier gevonden!! Dat is toch ook echt een teken hoor!!!! Saskia, hoe staat het met het huisje? Nog flink geklust? Maartje, bijna VERLOF. Jeetje zeg, weer een pijppaal uhhh een mijlpaal!!! hihihi Sil, wat ontzettend verdrietig van uitslag en dat je medicijnen moet slikken. Hopelijk gaan die wel snel werken. Zijn dat kalktabletten die je maar 5 jaar achter elkaar mag slikken of heb je kauwtabletten JAKKIE gekregen? Lady Z, hoe is het met je lies? Heb je nog pijn? Klingel, hoe zijn de afgelopen nachten geweest? Bloemetje nog veel wakker geweest of mama eens lekker laten slapen? Bright, hoe gaat het met juweeltje al wat aan de betere hand? Blijmeisje, hoe is het met de kids? Toch ook ziekjes en gekwakkel? Gisteren sollicitatietraining gehad de hele dag, ik moet zeggen vond het erg leerzaam!! Ik was bezig met een loopbaantraject, voordat ik zwanger raakte om toch actief op zoek te gaan naar een andere baan. Ik werk hier nu 5 jaar en heb het eigenlijk een beetje gezien...... ben wel klaar voor een nieuwe uitdaging!! Maar eerst werpen in november, dat is voor ons nu het allerbelangrijkste!!!!!!!!!!! Daarna pak ik de draad wel weer op en zien we wel verder. Coach zei trouwens wel dat ik rustig "zwanger" kan solliciteren maar voel me daar zelf niet echt prettig bij. Ga weer back to work, fijne dag!!!!!