Het kan toch niet dat hier al 3 uur niets geschreven is, laten jullie me dan helemaal alleen vandaag?
Nou, doen dus Hi klaverachtige mama van bloemenmeisje Dus, waar gaan we het over hebben Sabrien?? Kinderkamer? Vertel eens hoe gruwelijk je je al misdragen hebt?
Geld ook voor nynke trouwens en alle andere lady's die whatsappen en mij ev entueel ook op whatsapp willen
We zijn vorige week toevallig wezen kijken naar een 2e hands babykamertje, midden eiken met riet afgezet (klassiek en toch strak) en zijn eigenlijk compleet verliefd dus denk dat hem dat wordt. Blijft alleen nog bij die mensen staan totdat het kamertje af is natuurlijk. Wil verder alle accesoires van nijntje zilver, zo leuk vinden we!!!!!!!! A.s. vrijdag krijgen we de rolluiken voor op het kamertje bevestigd, en zaterdag komen de werkmensen die komen klussen alles opmeten zodat we precies weten hoeveel we nodig hebben van laminaat, plafond, behang etc. Ik vind het zoooooooooooooooooooo spannend. Heb me dus best wel schandalig gedragen vind ik zelf hihihi. Ben trouwens vandaag voor het eerst op mijn werk compleet in positie outfit, best spannend. Collega's zeiden dat ze het zo wel al goed beginnen te zien. Het is nog een vetrolletje maar het is er wel . Zo genoeg gekletst maartje hihihihi! Hoe is het met jullie, is nu alles af? Hebben jullie het matrasje al binnen? Whoeeeeeeeeeeeeeeeeee voor jullie wordt het nu ECHT spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nog last van harde buiken gehad?
Klinkt leuk, hoe jullie het willen gaan doen!! Heb je een MPlink waar het kamertje op staat? Wil wel ff spieken Door de Nijntjelampdiscussie in Mia's topic was ik al ff wezen neuzen op google hoe die er uit ziet. Ook vet zeg!! Wit/zilver dus. Willen jullie het geslacht van de beeb weten of is het een bewuste keuze om het neutraal te houden? (ben momenteel een beetje dement, volgens Maartman gaat nu al mn intelligentie naar mn baarmoeder hihi dus kan er niets aan doen ) Volgens mij gaat het een hele leuke kamer worden!! Wel luxe trouwens dat jullie door werkmannen alles laten opmeten!! Of is dat geen luxe en hebben jullie zelf gewoon twee linkerhanden (pp)??? Wij hebben echt alles zelf gedaan. Nou ja, het laminaat in dat kamertje heeft Maartman toen we hier kwamen wonen met een vriend en zijn vader gelegd zodat we alles mooi in 1 soort laminaat konden doortrekken. Het behang heb ik met schoonmams verwijderd en schoonvader heeft de kachel gedemonteerd zodat we achter de kachel konden behangen. Maar alles opmeten en behangen en verven hebben we zelf gedaan. Net als de meubeltjes verven enzo. Op mijn to do lijst staat nog: - rolgordijn kopen en overgordijnen - greepjes op kledingkast opnieuw erop zetten (lang verhaal maar Maartman heeft ze niet op de juiste hoogte geplaatst, nu kan de kast niet meer op slot dus gaatjes dichtmaken en overschilderen en dan de greepjes op de juiste hoogte opnieuw plaatsen) - misschien nog een hemeltje voor bij het ledikant maken - misschien nog een andere lamp kopen, twijfel over de saaie lamp die er al hangt - geboortekaartjes uitzoeken - babyfoon kopen - wachten op telefoontje wanneer ik de matrasjes kan ophalen (begin juni) - wachten op Gardo dat zij de maxi cosi komen brengen (halverwege juni) - nadenken of ik een standaard voor een babybadje wil halen of dat ik hem gewoon op het aanrecht of op de commode ga gebruiken. Vind de standaardjes net te laag (ja, ook die hogere van Beebe you ofzo) - misschien nog maatje 50 kleertjes kopen aangezien ons beebje wss met 37 a 38 weken komt en ik heb op aanraden van schoonmams alleen kleertjes vanaf maatje 56 gekocht. Nou, ja, aanraden, zij vond dat ik eigenlijk pas vanaf maatje 62 hoefde te kopen Harde buiken waren gisteren weer volop aanwezig. Merkte echt dat het werken eigenlijk to much was geweest. Had dan ook wel verwacht dat ik nu vandaag ze ook continue weer zou hebben, maar buikje lijkt rustig!! En hoe staat het met de missel voor vandaag? Ik ben bezig mezelf flink missel te maken. Ben ineens verslaafd aan de Kinder Bueno
Ja vind je het leuk klinken?? Dat vind ik leuk!!!!! Kamertje is niet via MP gekocht maar via, via. Heb wel foto op mijn Iphone zal vanavond die wel ff plaatsen (heb kabel niet bij me op het werk). Het lijkt me ook wel erg leuk bij elkaar passen, vind het echt spannend!! We willen wel graag het geslacht weten, hopelijk met de 20 weken echooooooooooo. Maar zelf houd ik wel van neutraal en kan nog later alles met knallend blauw of roze aanvullen . Wij hebben inderdaad 2 werkmensen "ingehuurd" (vrienden van mijn vader ) aangezien hubbie 2 linker handen heeft en het een oud kamertje is waarvan het plafond nog hartstikke scheef is. Alles moet dus gesloopt worden en weer opnieuw gemaakt worden das voor hubbie net iets teveel. Mijn schoonvader gaat wel behangen. Ben al een paar dagen overdag niet missel geweest, soms tijdens het avondeten en tijdens het koken word ik nog wel eens misselijk en het eten smaakt me dan ook niet maarrrrrrrr voel me echt stukken beter. Van mij mag het zo blijven . Jullie lijstje wordt flink korter zeg!!! Ben ook zo benieuwd wat jullie krijgen een dochter of een zoon. Spannend hoor!!! Vervelend dat je gisteren weer zo'n harde buiken had, maar gelukkig hoef je nog maar een paar keer te werken en kun je echt je rust nemen. Gelukkig dat buikje vandaag wat rustiger is. Doe het maar wel rustig aan vandaag he!!!!! Geniet van je kinder bueno's.... mmmmm wel gezellig zo!!!!
Hihi ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ben jij aan het werk???????? Dan moet eigenlijk jouw werkgever jou vermaken en niet ik. Maar goed, ik ben de beroerdste niet dus ik offer me wel op Nee, hoor!! Vind het wel gezellig!! Bedenkt me ineens dat ik niet eens op je zwangerschapskleren stukje heb gereageerd *schaam* Leuk dat mensen je buik duidelijker zichtbaar vinden!! Ohh wat was ik trots toen ik een pot verf bij de Gamma ging halen en dat kassameisje zei: ''Grappig hoeveel mensen vandaag aan de beebkamer gaan klussen. Ik zie de hele dag al zwangeren'' Echt ik straalde van oor tot oor en thuisgekomen direct Maartman van zolder (staat zn pc ) geroepen om hem te vertellen dat het winkelmeisje zag dat ik zwanger was hahaha Zo gek ook... Zo lang zo verdrietig van zwangere buiken geweest en nu ineens zelf zo'n buik. Het is en blijft een Groot Wonder! Alleen maar handig dat je lekker wat hulp hebt geregeld voor het kamertje. Ik heb echt zo mn momenten gehad dat ik dacht: waaahaar ben ik in godsnaam aan begonnen?!?!?! (Nee, bedoel niet het zwanger raken maar het geklus in de beebkamer ) Het moment dat Maartman het plankje boven de commode ophing was ik zooooo dolgelukkig!! Tuurlijk omdat het er zo mooi uitzag, maar ook omdat het eindeloze geklus nu eindelijk eens leek af te nemen haha Beter van je missel of beter gezegd: beter van je wegtrekkende missel!! Want als je er zoveel last van hebt, is niet grappig. Alhoewel: eigenlijk wel. Hebben we niet jaren geroepen dat we zo graag misselijk willen zijn?? Ik ben nu in het stadium dat mn maagklepje minder goed sluit en ik weer missel word van het maagzuur Vind het eigenlijk helemaal niet zo erg. Zie het wel als een grappig kwaaltje. Er gaan nu wel pakken vanille vla doorheen (dat zwakt de boel wat af) en slaap met drie kussens in mn nek en zodoende is het wel te handelen. Ik weiger namelijk er medicijnen voor te nemen. Heb afgezien van alles wat ik moest gebruiken om zwanger te raken en te blijven nog niets aan medicijnen gebruikt sinds ik zwanger ben (ehh wel mn schildkliermedicijnen) en het lijkt me wel leuk als ik dat volhoudt tot aan dat ik moet werpen. Lijstje word gelukkig steeds korter. Mag ook wel, want over 5 a 6 weken ben ik al aan de beurt hihi. Begin ook steeds nieuwsgieriger te worden naar de beeb!! Sprak gisteren toevallig onze gastouder. Ze vertelde dat het 1000 maal zwaarder is dan welke voorstelling je er ook van maakt over hoe het zal zijn als de beeb er is, maar ook 1000 maal leuker. Ik ben benieuwd!!
Ohja, misschien ook leuk ter afleiding van je werk Zullen we een namenlijstje bedenken van hoe je in ieder geval je kind NIET wilt gaan noemen?? *proest* Zag vandaag weer 'unieke' exemplaren voorbij komen op ZP Ik trap af met: Dylano Danischa Charity
Uhm ja ik ben eigenlijk aan het werk, ahummmmmmmmm. Maar heb ook even pauze gehad hahahaha..... Jij bent veel gezelliger trouwens dan veel mensen die hier op mijn werk rondlopen!! Lopen echt chagerijnen hier op de afdeling, ik ben eigenlijk altijd het zonnetje in huis en probeer het naar mijn zin te hebben. Er lopen zoveel "negatieve" mensen rond. Iedereen heeft wel eens problemen thuis maar daar hoef je op je werk toch niet altijd mee te koop te lopen of mega slechte zin door te hebben? Grrrrrrrrr :x.... Ja echt leuk dat mensen zien dat je zwanger bent, mensen kijken dan echt zo speciaal naar je heb ik het idee. Heb echt nog maar een mini buikje, lees vetrol maar je begint het wel te zien . Inderdaad we hebben zo lang en zo vaak geroepen dat we misselijk wilde zijn nou dan krijg je het ook hoor hihihi. Het maakt me ook echt niet uit hoor, ik geniet overal van maar vond het wel vervelend dat ik bleef afvallen maar volgens mij komt dat nu helemaal goed hoor. Heb net een heerlijk stuk limburgse vlaai op MMMMMMMMMMMMMM, collega was jarig. Smaken je kinder bueno's ? Wat vervelend trouwens van je maagzuur maar wel fijn dat je je kunt behelpen met vanillevla. Over 5 a 5 weken werpen , echt ongelofelijk wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. Vindt het echt zo'n wonder, zwanger worden, zwanger blijven, werpen. Ik sta daar dan ook echt dagelijks bij stil. Ik ga je nu weer even verlaten ga weer eens wat doen, mijn pauze zit erop . Bedankt voor de entertainment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kussssssssssssssssssssssssssssssss ook voor Maartjebeeb!
Even via phone, Ik vind het vervelend om hier namen neer te zetten die je niet vindt kunnen. Iemand heeft zo'n naam niet voor niets gekozen. Dat je het niet mooi vindt en het niet jouw keuze is ok, maar dat hoeft toch niet zo neergezet te worden als niet kunnen? Wat nou als ik in het echt zo zou heten? Of mijn kind? Best kwetsend om dit dan te lezen.... Smak
Hihi ik gezelliger... Je zou eens moeten weten... Kinder Bueno's zijn op. Ik denk er serieus over na om straks voordat Maartman thuis komt ff naar de winkel te gaan om nieuwen te halen zodat hij niet zal zien hoe ik mij heb misdragen 5 a 6 weken... Ik blijf het ook ongelofelijk vinden hihihi @ namen: tsja Bright heeft wel gelijk over dat het sneu zal zijn als je eigen naam of die van je kind hier voorbij ziet komen... Maar het is ook zo grappig wat voor namen mensen soms bedenken voor hun kind.... Precious Sunshine heb ik ook wel eens voorbij horen komen... Dat vraagt er toch om om opgenomen te worden in zo'n lijstje Het is ook geen 'niet kunnen'- lijstje, maar meer een 'niet-willen'-lijstje. @ niet kunnen-lijstje: Ik denk dat dat meer een lijstje zou zijn net na het oppakken van Marc Dutroux dat toen niemand zijn kind in (voornamelijk in BE denk ik dan) Marc ging noemen (al vind ik het nog altijd wel een mooie naam, alleen jammer van de associatie) niemand zijn kind Adolf zal noemen, en je in Alphen aan de Rijn nu niet snel je kind Tristan meer zult gaan noemen. Dát vind ik meer een 'niet-kunnen' lijstje. Maar nogmaals, snap Bright haar mening ook wel weer... Werkse Sabrien. Ik heb zojuist ff een wasje opgehangen. Ben ik ook weer ff nuttig bezig geweest. Heb nu met dank aan het wasje wel weer een harde buik, dus nu maar weer ff languit op de bank. SMAK
Bright, je hebt gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoop niet dat ik iemand heb gekwetst, en anders SOLLY!!!
Maartje, ren maar gauw naar de winkel!!!!!!! (kun je dan weer opnieuw beginnen met snoepen ). En nu geen wasjes meer doen maar blijven liggen .